Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Scenariusze do O:WWII

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / 1:72
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xardas12r
Sierżant



Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Klebark Mały

PostWysłany: Pią 22:53, 23 Lis 2007    Temat postu: Scenariusze do O:WWII

Rajd po zasoby



Tury:8-10

Rozstawienie: obaj gracze rozstawiają się po przeciwnych rogach stołu.

Cel: Zdobyć jak najwięcej zasobów. Duży znacznik warty jest 3 PZ (punkty zasobów ) , a mały 1 PZ. Za zdobyte zasoby uważa się te znajdujące się w strefie rozstawienia gracza.

Rozstawienie zasobów:
1 duży znacznik powinien się znaleźć w centralnym punkcie stołu.Potem każdy z graczy rozstawia po jednym z dużych znaczników w strefie centralnej.Następnie każdy z graczy rozstawia 3 małe znaczniki zasobów w strefie pomiędzy strefą centralną a strefą rozstawienia przeciwnika. Odległość pomiędzy znacznikami powinna wynieść minimum 30 cm.

Transport zasobów:
jednostka przejmuje zasoby znajdując się minimum 5cm od znacznika. Upuszcza się zasoby w momencie zlikwidowania jednostki lub decyzji gracza. Piechota z zasobami porusza się jedynie powoli. Załadunek (i rozładunek) na pojazd zasobów trwa 1 turę ,przez którą pojazd ten nie może się poruszać. Każdy pojazd może załadować jeden mały znacznik. Ciężarówki i half-tracki mogą załadować 2 małe lub jeden duży. Piechota może tylko nieść małe znaczniki.

Sorry za obrazek ,ale to tylko 10 kb.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex
Lord Dowódca



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Pią 22:59, 23 Lis 2007    Temat postu:

W zasadzie, to jednak wolę kill them all Very Happy Bardziej pasuje mi do mojej koncepcji gry ^^
Ale sam scenariusz całkiem ciekawy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xardas12r
Sierżant



Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Klebark Mały

PostWysłany: Pią 23:03, 23 Lis 2007    Temat postu:

Kill them all'e szybko by się znudziły przy obecnej liczbie graczy w klubie Wink

Jutro wymyśle coś bardziej finezyjnego.

EDIT:
Wzory znaczników do scenariusza:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xardas12r
Sierżant



Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Klebark Mały

PostWysłany: Nie 20:48, 06 Sty 2008    Temat postu:

Przełamanie

Wielkość armii: Obie armie są wyrównane.

Długość gry:
6 tur

Stół: 160x120 lub większy

Strony: Obaj gracze rzucają kostkom. Ten z wyższym wynikiem jest atakującym.

Rozstawienie : Obrońca 30 cm od dłużej krawędzi Atakujący 60 cm od dłuższej krawędzi,

Warunki zwycięstwa:
33% lub więcej jednostek gracza atakującego znajduje się na koniec 6 tury w odległości 5cm i niższej od krawędzi obrońcy.W innym przypadku wygrywa obrońca.

Zasady specjalne : Infiltratorzy i Spadochroniarze muszą być rozstawieni w swoich strefach lub na ziemi niczyjej (w przypadku spadochroniarzy chodzi o punkt lądowania ).


Ostatnio zmieniony przez xardas12r dnia Pon 17:14, 07 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex
Lord Dowódca



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Pon 16:47, 07 Sty 2008    Temat postu:

Liberum Veto. Odpada moja ulubiona armia czyli banda snajperów i spadochroniarzy Razz
Ale tak na poważnie to ograniczenie Infiltracji i zrzutów boli jak cholera USA i UK. Rozumiem jeszcze infiltrację. A co do spadochronów, to proponowałbym po prostu zrzuty dopiero w 2-3 turze, a to i tak ograniczy armie spadochroniarskie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xardas12r
Sierżant



Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Klebark Mały

PostWysłany: Pon 17:03, 07 Sty 2008    Temat postu:

Heh. Trochę zmieniłem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex
Lord Dowódca



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Pon 17:11, 07 Sty 2008    Temat postu:

No w sumie to już jest trochę lepiej Smile Co do spadochroniarzy to sprecyzuj, że chodzi o punkt zrzutu, a nie miejsce upadku modelu Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 22:17, 11 Maj 2008    Temat postu:

Jak by co kiedy bo można to było zrobić ;p w pyte to jest xD
Powrót do góry
xardas12r
Sierżant



Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Klebark Mały

PostWysłany: Nie 9:29, 17 Sie 2008    Temat postu:

Strachy w nocy

Rozmiar Stołu: 120x120
Czas:Operacja Market-Garden
Strony: USA desantuje się w czerwonej strefie, w czarnej piechota niemiecka zajmuje pozycje ,z żółtej nadjeżdża Samochód Pancerny
Zasady Specjalne: Noc


Na żółto oznaczono pozycje z worków z piaskiem, brązowy to budynki , szary droga ,a jasno zielony las


Siły Osi


Sicherung Pluton
Training: see baptism of fire

Sicherung Command Group (Headquarters)
POINTS: 60 (RP:2)
1 lieutenant (leader) armed with an MP40 sub-machine gun.
2 men armed with MP40 sub-machine guns (runners).
2 men armed with MP40 sub-machine guns.
1 man armed with an MP40 sub-machine gun and a Panzerfaust.
All men carry StG39 grenades.
Characteristics: Baptism of fire, militia.

Sicherung Squad
POINTS: 180 (RP:3)
1 sergeant (leader) armed with an MP40 sub-machine gun.
1 corporal (leader) armed with an MP40 sub-machine gun.
5 men armed with Kar98K rifles.
1 man armed with a Walther P38 pistol and an Mg42 light machine gun with tripod
1 man armed with an Kar98K rifle and a Panzerfaust.
All men carry StG39 grenades.
Characteristics: Baptism of fire, militia.


Sicherung Squad
POINTS: 70 (RP:3)
1 sergeant (leader) armed with an MP40 sub-machine gun.
1 corporal (leader) armed with an MP40 sub-machine gun.
6 men armed with Kar98K rifles.
1 man armed with an Kar98K rifle and a Panzerfaust.
All men carry StG39 grenades.
Characteristics: Baptism of fire, militia.

Mortar Squad
POINTS: 100 (RP: 1)
1 man armed with a Walther P38 pistol and a Granatwerfer 36 50mm light mortar.
2 men armed with Kar98k rifles.
All models are equipped with StG39 grenades.
Characteristics: Only indirect fire (minimum range 20cm),Baptism of fire, militia.

Sdkfz 222 4-wheel (Armoured Car)
POINTS: 350 (RP:1)
Main weapon (turret): KwK30 20mm light gun (L55) with coaxial Mg34 light machine gun on support.
Crew: 2 men and 1 sergeant (leader), all armed with MP40 sub-machine guns.
Duties: Commander/assistant, gunner, driver/radio operator.
Characteristics: Coaxial weapon, long barrel (main weapon), light armour, radio operator, weapon support, rapid fire,
Note:Trening 4+
open-topped vehicle.

Siły USA

Paratrooper Pluton
Training: 3+

Paratrooper Squad
POINTS: 450 (RP:3)
1 sergeant (leader) armed with an M1 semi-automatic carbine.
1 corporal (leader) armed with an M1 semi-automatic carbine.
2 paratroopers armed with a BAR M1918A2 automatic rifles.
4 paratroopers armed with Garand M1 semi-automatic rifles.
2 paratroopers armed with Garand M1 semi-automatic rifles and N°82 Gammon Grenades
All men have bayonets and pineapple MK II grenades.
Characteristics: Trained with the bayonet,tank hunters.

*Bazooka Squad
(RP:1)
1 paratrooper armed with Garand M1 semi-automatic rifle.
1 paratrooper armed with an M1 semi-automatic carbine and an M9A1 Bazooka rocket-launcher.
All men have bayonets and pineapple MK II grenades.
Characteristics: Trained with the bayonet,tank hunters.

Paratrooper Squad
POINTS: 400 (RP:3)
1 sergeant (leader) armed with an M1 semi-automatic carbine.
1 corporal (leader) armed with an M1 semi-automatic carbine.
2 paratroopers armed with a BAR M1918A2 automatic rifles.
6 paratroopers armed with Garand M1 semi-automatic rifles.
2 paratroopers armed with Garand M1 semi-automatic rifles and N°82 Gammon Grenades
All men have bayonets and pineapple MK II grenades.
Characteristics: Trained with the bayonet,tank hunters.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / 1:72 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin