Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 7:59, 30 Cze 2012 Temat postu: 6 edycja przemyślenia, filozoficzne rozważania |
|
|
Dziś wyszła oficjalnie 6 edycja . Jakby ktoś miał jakieś pytania czy przemyślenia odnośnie jej gdzie pisać . Choć nie rozegrałem jeszcze bitew a dopiero przeczytał zasady mogę stwierdzić że zmiany są zdecydowanie dla mnie na plus. Gra stała się bardziej realistyczna i ciekawsza, jest dużo takich smaczków małych, które mi się podobają. Challenge w CC, warlord traits, rzucanie granatów, overwatch, ciekawe misje oraz tereny specjalne i wiele, wiele innych. Ogólnie mówiąc edycja poszła tą drogą którą chciałem dlatego mam nadzieję że wraz z nią zwiększy się ilość graczy u nas w Olsztynie.
Dlatego zapraszam do gry mówiąc językiem podwórkowym "grajta a nie srajta" bo naprawdę warto .
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:02, 30 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
BTW już są faq'i
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
saji
Czempion
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 15:59, 30 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Tak w skrócie jakie są zmiany względem poprzedniej edycji , niestety nie mam w tej chwili mozliwosci zaglebic sie w zasady ale z checia dowiedzialbym sie co nieco na temat 6tej edycji.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:18, 30 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Ogólne:
- Alokacja ran zarówno w shootingu jak i w CC działa na zasadzie od najbliższego modelu do najdalszego.
- Dostępne jest 5 rodzajów mocy psionicznych które możemy wziąć dodatkowo zamiast mocy ze swojego dexu.
- Warlord traits, nasze hq z najwyższą liderką jest "generałem" dzięki czemu losujemy jeden bonus wybranej przez z nas tabelki np może on być dobrym przywódzcą, strategiem albo sam jest kozak.
- Szarże losowe na 2d6
- Pojazdy mają pkty życia tzw Hull pointy, większośc 3 tzn że możemy wbić dowolne 3 glany/penki i pojazd zniszczony aczkolwiek nie ma tabelki na glan a sama tabelka zniszczenia pojazdów jest lepsza dla pojazdów (tzn trudniej zniszczć)
- Wszystko możemy mierzyć
- Możemy rzucać granatami
- Challenge w CC, myślałem że będą jak w battlu a są o wiele ciekawsze (można robić heroiczne interwencje, pozostali mogą kibicować swojemu)
- Występuje nowy rodzaj jednostek flyer'y
- Z pojazdów wysiadamy tylko kiedy ruszy się maks 6" i mamy ruch do 6" od acces pointów zamiast 2".
- Kiedy nas szarżują możemy zrobić over watch strzelając z BS1 a templaty uderzając d3 hity, (bronie blastowe nie mogą robić over watcha)
- Ogólny boost motorków, piechoty latającej, skimmerów itp
- Można latać wysoko co powoduję że nie możemy szarżować oraz nas nie mogą też i jesteśmy trafiani na 6+
I wiele wiele innych
|
|
Powrót do góry |
|
|
mysiek
Czempion
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn/Gdańsk
|
Wysłany: Sob 16:46, 30 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
- Zmienia się troche strzelanie, bo praktycznie zawsze możemy strzelić, czasamy jednak BS wynosi 1,
- Teraz zasady ruchu i strzelania odnoszą się do modeli, a nie oddziału np. HWT w oddziale nie zostaje ruszony, mimo przestawienia oddziału to HWT wali z normalnym BSem,
- Rapid fire strzela dwa razy na połowie zasięgu odległości,
- Barrage ma pełną siłę pod całym wzornikiem.
- Trafienie flayerów na 6
- Ogólnie ciekawie rozwiązane flayery - ruch 18-34 cale i możemy obracać się w turze tylko o 90 stopni na koniec ruchu - zawsze wychodzą z rezerw, Zniszczenie flayera powoduje jego wybuch(oddział w środku rany z siłą 9) a sam flayer rozbija się poprzez zescaterowanie dużego blasta.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Sob 17:02, 30 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Flyer chyba obraca sie PRZED ruchem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mysiek
Czempion
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn/Gdańsk
|
Wysłany: Sob 18:05, 30 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Faktycznie przed ruchem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
saji
Czempion
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:22, 30 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Jaką armie najbardziej boostują nowe zasady? Grał już ktoś jakieś bitwy na 6ed? Jak sie mają co do grywalności w stosunku do poprzedniej?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:33, 30 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Bitew jeszcze nie dało rady bo dopiero od wczoraj znane są zasady ale w tygodniu to pewnie nadrobię i na bank dam znać .
Na papierze wg mnie zdecydowany boost dostaję death compania przez to że rage daję 2 ataki na szarży zamiast biegania do najbliższego, no i jak to jump packi które ogólnie są dopakowane jak skimmery i inne cuda co latają.
Też ze względu na boost rapid fire i ze względu na Hull pointy niekroni są wstanie zaglanować każdy pojazd. Ciężki deski też boost bo prefered enemy daje teraz przerzuty q na ranienie i trafienie zarówno w cc jak w strzelaniu, a deski co warto przypomnieć mają prefered enemy na wszystko .
Ogólnie mówiąc boosta na pewno dostają jednostki i pojazdy latające, kawaleria i motory. Jednak to jest na papierze a jak będzie w praniu to się zobaczy .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Munio
Czempion
Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 4 tematy
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: TEAM DAMAGE
|
Wysłany: Nie 15:59, 01 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
ciekaw jestem tego jak wyjdą te hull pointy w praktyce i jak nowe zasady flyerów wpłyną na ich użyteczność,pisałby się ktoś na playtesty jakoś za tydzień ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 16:06, 01 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Munio napisał: |
ciekaw jestem tego jak wyjdą te hull pointy w praktyce i jak nowe zasady flyerów wpłyną na ich użyteczność,pisałby się ktoś na playtesty jakoś za tydzień ? |
ja z chęcią zagram , po za tym dawno się żeśmy nie widzieli to się jakiegoś bronka pierdzielnie przy okazji .
Właśnie za parę minut rozgrywam swoją pierwszą bitwę relację dam jutro chyba że skończę grać przed meczem .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Munio
Czempion
Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 4 tematy
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: TEAM DAMAGE
|
Wysłany: Nie 16:18, 01 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
spoko,jak ogarnę jak mam praktyki w szpitalu i wróce z 3miasta to coś stworzymy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Joman
Żółtodziób
Dołączył: 09 Cze 2012
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: nora trola
|
Wysłany: Nie 17:35, 01 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Na papierze wg mnie zdecydowany boost dostaję death compania |
Death compania srania- Młotkowi z fnp i magią libry BA.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mysiek
Czempion
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn/Gdańsk
|
Wysłany: Nie 17:53, 01 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Po dzisiejszych testach mogę powiedzieć że koniec ery mecha, czas zacząć masówki.
Armie combatowe dostały ostry wpierdziel.
Najmocniejszą armią wydaje się być obecnie tau przez te swoje markerlighty.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kero
Czempion
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Nie 18:46, 01 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Czyli welcome imperial guard ;]
Ta zasada trafiania na 6 była tym niezbędnym asem dzięki któremu vendetty i inne pojazdy latające staną się użyteczne.
Zastanawiam się czy pojazdy nie są teraz zbyt żywotne, skoro mają niektóre z tego co zrozumiałem mają po 3 życia, czyli landkowi nie dość że ciężko wbić penkę to jeszcze trzeba ją wbić 3 razy żeby zginął ?
Czy piechota latająca też jest trafiana na 6 ?
Podoba mi się ten over watch.
Na czym będą polegały specjalne tereny ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|