Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 16:24, 25 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Temat odgrzebany po dluzszej przerwie ale co tam, moge raz jeszcze powtorzyc ze klimat i dobra/przyjemna gra sa najwazniejsze. Tylko ze niestety armie nie sa rowne a kodeksy sa schematyczne wiec czasem ciezko z tym. Choc ja uwazam ze klimat to jeszcze armia, moze ktos miec taka silna lub dziwna rozpiske ale jezeli armia fajnie sie prezentuje i wizualnie odpowiada klimatowi armi to bardzo fajnie. Najgorsze sa armie PG ktore doslownie za nic nie maja klimatu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nemezis
Czempion
Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn / Wawa
|
Wysłany: Pią 18:07, 25 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Dla mnie najwazniejsza jest chyba historia armii oraz wyglad figurek... Dlatego gralem Dark Angelsami(ich ciemna strona i misja zabicia zdrajcow) oraz teraz Black Templarsami(honor, braterstwo oraz nieustajace inkwizycje). Dodatkowo konwertuje swoje figsy jak sie tylko da i maluje je na jeden schemat(a nie ze kazda jednostka ma inne barwy i podstawki jedne np z mroznego klimatu a drugie z lawowej planety itd)... a ze biore najsilniejsze jednostki w kodexie to nie oznacza ze nastawiam sie na Power Gaming - zroznicowane silne jednostki w armii pomalowane i oznaczone jak z jakiejs dawnej fluffowej armii(jak moje z Armaggedonu) nie znacza wcale PG a moga wlasnie oddawac grywalnosc i klimacik...
A dla mnie PG to 2 demony w armii(bo jak dla mnie to tylko jeden rzadzi) lub full bydlakow i malo mniejszych modeli w tyranidach(a ta armia to przewaznie horda) :/
|
|
Powrót do góry |
|
|
Olek
Czempion
Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE
|
Wysłany: Nie 22:13, 21 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Co do klimatu. Nie czujecie, że nowe kodeksy wydawane przez GW tracą coraz bardziej na klimacie. Widać ujednolicenia w zasadach. Kodeks BA został wydany w Dwarfie fluffu w nim prawie nie ma tylko kilka cytatów (dobrze, że mam stary kodeks) brakuje mi szału i furious charge no, ale trudno sie mówi. Nowy Chaos nie mam już tego, że niektórzy bogowie nie mogą ze sobą łączyć. Armia może mieć dwóch Deamon Princów, a wszyscy wiedzą, że dowódca armi chaosu może być tylko jeden.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Nie 22:27, 21 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Teraz codex chaosu ma klimat chaosu black legionu. Brak legionów tylko 1 silny i niszczycielski chaos . Czy to dobrze, to zależy od podejścia. Mi się np. podoba możliwość wystawienia armii na nurglu wraz z oblitami (ci ostatni zawsze mi kipieli nurglem ), ale nie podobają mi się armie na 2 prince'ach i jestem ich przeciwnikiem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 8:30, 22 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Ja uwazan ze wlasnie fluff sie rozwija (teraz bardzo duzo jego jest) BA wg tego co mi wiadomo to ten kodeks z WD jest przejsciowy oni otrzymaja swoj prawdziwy kodeks, w kodeksie chaosu jest tego 1/2 ksiazki, mniej ale duzo orkowie tez maja miec duzo, HE w wfb..... A co do ujednolicenia zasad i robienie ich prostym to mnie wkurza ale da sie przyzwyczaaic o ile to nie jest tak jak w DA.. Niektore rozwiazania tak jak w chaosie wydaja mi sie ze autorzy mysleli tak: Dobra damy im full mozliwosci, niech robia jak chca a jezeli cos jest wbrew klimatowi to oni za to odpowiadaja..
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 14:06, 22 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Coście się tak uczepili tych dwóch demonów? Jakoś z fluficznego punktu widzenia wcale nie jest to niemożliwe (no chyba że obok siebie biegną na wroga goście z dwoma markami którzy dotychczas to najpierw wyjaśniali miedzy sobą pewne rzeczy a ten który przeżył leciał z tymi swoimi wojakami którzy ocaleli na wroga). Oficjalna hierarchia w chaosie jest mniej więcej taka:
-Bogowie Chaosu
-Większe Demony
-Książęta chaosu
-cała reszta mniej lub bardziej demonicznych gości, do tego przeplatana rożnymi pomniejszymi bogami, półbogami itp.
Ale są od tego wyjątki np Angron (primarch legionu z którego wywodzi sie większość berzerkerów jakby ktoś nie wiedział) jest tylko Księciem a mimo to coś koło setki Większch robiło za jego obstawę (czyli przewyższał ich rangą, a z reguły to większy ma kilku princów na posyłki) podczas Pierwszej Armagedońskiej...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:54, 22 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
I tak ja nigdy nie zrozumiem jak maja byc 2 warbossy w armii u orkow. Przeciez uzycie dwoch to jakas masakra, i wogole nie normalne. Dlatego ja zawsze mimo nawet ze warboss bedzie teraz wygiety i bedzie wciagal nosem monole i wszystko co jest na stole, to i tak 1 uzywac bede (2 Hq to pewnie big mek z Shock attack gun)xD. Nigdy dowodzca armi (szczegolnie w tego typu armi) nie moze byc 2 dowodzcow, po za tym 1 spaslak to spoko ale 2 ? I komu tu taki rzadny krwi chaosnik ma sluzyc jak tu 2 szefow?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profanator
Weteran
Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: po prostu z TEAM DAMAGE
|
Wysłany: Pon 17:43, 22 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Huk w to że są dwa Warbossy
Co prawda lepiaj by było jakby zamiast entry Warboss / Bigbos, wtedy by było wiadomo z jeden jest niższy rangą.
Mnie na prawdę wkurza że dobrze złożona rozpiska nie ma klimatu. Gra powina byc tak skonstruowana aby nie było rzyczy, które grzech nie wziąć oraz takich, które występują na stołach wcale albo w jedynej słusznej opcji.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:48, 22 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Profanator napisał: |
Huk w to że są dwa Warbossy
|
Jak huk przeciez to bedzie wiekszy walek niz dzialanie harlequin kiss na pojazdy:). Ja uwazam ze sa rzeczy klimatyczne i sa wystawiane ale sa rzeczy ktore wg klimatu nie sa dobrze wystawiane. Np: mala ilosc herlakow a teraz jak sie gra vs eldarom to tak jakby sie z wora wysypali. Tyranidzi ktorzy sa opisywani jako horda a teraz to wydaje mi sie ze tyranidzi to wielkie elitarne bydlaki. Ogolnie tych przykladow bym nic nie mial gdyby to byly wyjatki ale niestety one sa w kazdej rozpie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Pon 19:06, 22 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Ale z tą hordą to w pewnym sensie nie prawda. Główne natarcie na planetę prowadzą właśnie grubasy (tyle, że nie w wersji strzeleckiej, a do mordy w mordę), a maluchy tylko później biegają i przerabiają trupy na amunicję i tę ichną materię
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:16, 22 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Ederus the Farseer of Der napisał: |
Ale z tą hordą to w pewnym sensie nie prawda. Główne natarcie na planetę prowadzą właśnie grubasy (tyle, że nie w wersji strzeleckiej, a do mordy w mordę), a maluchy tylko później biegają i przerabiają trupy na amunicję i tę ichną materię |
Wiedzialem ze to napiszesz dlatego odpowiem:) wiem to prawda zgadza sie:) choc ja czytalem ze tyranidzi rozne natarcia prowadze (a najczesciej od tych malych ale sa niektore prowadzone przez tyrki z MCdonaldu). Tylko ze ile tych natarc moze byc?. W koncu bitwa to jest pewien fragment wiekszej bitwy wiec wkoncu by fajnie bylo zagrac to 2 faze natarcia .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Olek
Czempion
Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE
|
Wysłany: Pon 19:29, 22 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Pamiętam, że Oskar wymyślił kiedyś rozpiskę na ogromnej liczbie gaunt(koło 100) i do tego kilku synapsach, ale togo nikt nie testował. To coś co Gromek mogło by cie zadowolić.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:00, 22 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Przeciez ostatnio zem napisal rozpe gdzie bylo tylko 3 grubasow i sporo modeli tyrkow:). Dla mnie tyrki to masa z domieszka paru grubasow (2-4) i tak zawsze bede myslal o tyrkach
|
|
Powrót do góry |
|
|
Olek
Czempion
Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE
|
Wysłany: Pon 20:03, 22 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Podzielam ten pogląd, morze małego robactwa i co jakiś czas jakaś większa bestia, ale to jest niegrywalne więć nikt tym nie gra. Szkoda.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:32, 23 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
A ja sadze ze to jest nawet grywalne tylko:
1) Trzeba nauczyc sie tym grac
2) Grubasy sa skuteczne to po co sie wysilac i wymyslac cos co nie wiadomo czy jest dobre
3) Malonie modeli carnifeow i innych wielkoludow jest przyjemniejsze i ogolnie wiecej zabawy niz stado maluchow.
Dlatego grubi sa tak popularni
|
|
Powrót do góry |
|
|
|