Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Koordynatorzy 2012/2013

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Śro 22:57, 28 Mar 2012    Temat postu: Koordynatorzy 2012/2013

Konczy sie sezon, a to oznacza, ze zbliza sie czas zglaszania koordynatorow. Ponizej zamieszczm fragment regulaminu ligi dot. koordynatorow.
Cytat:
4. Koordynatorzy Ogólnopolskiej Ligi WH40K

4.1. Koordynatorzy Ogólnopolskiej Ligi WH40k to grupa osób decydująca o kształcie ligi, regulaminu, wymogów turniejów etc.

4.2. Koordynatorzy wybierani są z poszczególnych miast – ośrodków zrzeszających graczy i organizujących turnieje WH40K

4.3. Ilość i wybory Koordynatorów Ligi:

 do grona Koordynatorów mogą dołączyć tylko przedstawiciele miast, w których w poprzednim sezonie ligowym odbyły się przynajmniej jeden turniej zgłoszony do ligi;
 o wyborze reprezentantów danego miasta decyduje lokalne środowisko graczy;
 o ilości reprezentantów danego ośrodka decyduje liczba turniejów zorganizowanych i zgłoszonych do ligi w poprzednim sezonie:
1-4 => 1 koordynator
5-8 => 2 koordynatorów
9+ => 3 koordynatorów, dodatkowo aby z danego ośrodka asygnować trzech koordynatorów jeden ze zorganizowanych turniejów musi być turniejem dwudniowym klasy challenger lub master.
 wyniki wyborów Koordynatorów powinny zostać podane głównemu Koordynatorowi Ligi do 31 marca każdego roku
 jeżeli ośrodek nie wskaże swojego reprezentanta do dnia 1 kwietnia każdego roku, pozostaje on bez reprezentanta do momentu dopełnienia formalności.

4.4. Kadencja każdego Koordynatora obowiązuje przez jeden sezon ligowy (od 15 kwietnia do 14 kwietnia roku następnego), ale nie ma ograniczenia ilości kadencji (można być Koordynatorem przez kilka kolejnych lat, o ile oczywiście gracze z danego miasta wyrażają na to zgodę).

4.5. Jeżeli z jakiś względów Koordynator z danego ośrodka zrezygnuje z funkcji, może zastąpić go inny Koordynator wywodzący się z danego ośrodka.

4.6. Koordynator główny ma obowiązek po każdym dluższym okresie aktywności na forum koordynatorskim sprawdzenie aktywności koordynatorów. Nieaktywni koordynatorzy beda usuwani z pełnionej funkcji chyba ze odpowiednio usprawiedliwią swoje nieobecności.
Ośrodek ma prawo raz w sezonie zastapić usuniętego koordynatora.

4.7. Nowo wybrani koordynatorzy wybierają spośród swojego grona (najpóźniej do 30 kwietnia):
 Głównego Koordynatora Ligi;
 Koordynatora ds. Rankingu;
 Administratora Strony Ligowej.
 Skarbnika Ligi

4.7.1 Główny Koordynator Ligi ma obowiązek:

 przyjmowania zgłoszeń turniejów ligowych, ich weryfikacji oraz przekazywania Administratorowi Strony Ligowej;
 nawiązywania kontaktów z nowymi miastami organizującymi turnieje i podtrzymywania istniejących kontaktów;
 moderowania Forum Ligowego.
 nadzorowanie prac nad nowym regulaminem Ligi.

4.7.2 Koordynator ds. Rankingu ma obowiązek:

 weryfikacji nadsyłanych wyników turniejów;
 nadzorowania rankingu graczy WH40K;
 przydzielania nowych ID ligowych graczom po raz pierwszy zgłoszonym do ligi;
 moderowania Forum Ligowego.

4.7.3 Administrator Strony Ligowej ma obowiązek:

 przyjmowania zgłoszeń turniejów, rankingu, ogłoszeń itp. oraz publikacji tychże na stronie Ligi;
 Administrowania Forum Ligowego

4.7.4 Skarbnik Ligi
 zbieranie podatku ligowego
 przekazywanie funduszy ligowych na potrzeby utrzymania strony i inne potrzeby ligi
 rozliczenie na koniec roku funduszy ligowych

4.8 Glosowania
glosowania na forum ligowym odbywaja sie w sposob jawny, tzn liczone sa wszystkie glosy jawnie oddane przez koordynatorow a nie wyniki ewentualnych ankiet


Olek mowi, ze chce zwolnic slot koordynatora. Uwazam, ze dosyc oczywistym wyborem jest Mysiek, ktory na prawde mocno sie zaangazowal w scene 40k w Olsztynie.

Co do mojej osoby, to lamie sie czy tez nie zwolnic miejsca. Oczywiscie jesli ktos inny chce zajac stanowisko koordynatora to mowic i albo odstapie 'bez walki' albo sie rozpisze glosowanie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Munio
Czempion



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Czw 10:24, 29 Mar 2012    Temat postu:

Ja jeszcze zgłaszam kandydaturę Gromka (o ile nauczysz się w końcu obsługiwać sędziówkę Mr. Green)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:28, 29 Mar 2012    Temat postu:

Ja tam jestem oldschool i ja wolę jak to było kiedyś, kiedy to liczyłem wszystko i parowałem graczy bez sędziówki, tylko długopis i liczydło Very Happy. A tak poważniej to z tą sędziówkę nie jest chyba u mnie aż tak źle Wink, przecież już od dawna wyniki i wszystko wpisuję tylko parę razy ostatnio po koleżeńsku poprosiłem o zapisanie rundy i wystartowanie następnej Wink. Wyłącznie ze względów ergonomicznych ;D. A tak po za tym dzięki Adam za nominacje. Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mysiek
Czempion



Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Czw 11:42, 29 Mar 2012    Temat postu: Re: Koordynatorzy 2012/2013

Cytat:
4. Koordynatorzy Ogólnopolskiej Ligi WH40K

4.1. Koordynatorzy Ogólnopolskiej Ligi WH40k to grupa osób decydująca o kształcie ligi, regulaminu, wymogów turniejów etc.

4.2. Koordynatorzy wybierani są z poszczególnych miast – ośrodków zrzeszających graczy i organizujących turnieje WH40K

4.3. Ilość i wybory Koordynatorów Ligi:

 do grona Koordynatorów mogą dołączyć tylko przedstawiciele miast, w których w poprzednim sezonie ligowym odbyły się przynajmniej jeden turniej zgłoszony do ligi;
 o wyborze reprezentantów danego miasta decyduje lokalne środowisko graczy;
 o ilości reprezentantów danego ośrodka decyduje liczba turniejów zorganizowanych i zgłoszonych do ligi w poprzednim sezonie:
1-4 => 1 koordynator
5-8 => 2 koordynatorów
9+ => 3 koordynatorów, dodatkowo aby z danego ośrodka asygnować trzech koordynatorów jeden ze zorganizowanych turniejów musi być turniejem dwudniowym klasy challenger lub master.
 wyniki wyborów Koordynatorów powinny zostać podane głównemu Koordynatorowi Ligi do 31 marca każdego roku
 jeżeli ośrodek nie wskaże swojego reprezentanta do dnia 1 kwietnia każdego roku, pozostaje on bez reprezentanta do momentu dopełnienia formalności.

4.4. Kadencja każdego Koordynatora obowiązuje przez jeden sezon ligowy (od 15 kwietnia do 14 kwietnia roku następnego), ale nie ma ograniczenia ilości kadencji (można być Koordynatorem przez kilka kolejnych lat, o ile oczywiście gracze z danego miasta wyrażają na to zgodę).

4.5. Jeżeli z jakiś względów Koordynator z danego ośrodka zrezygnuje z funkcji, może zastąpić go inny Koordynator wywodzący się z danego ośrodka.

4.6. Koordynator główny ma obowiązek po każdym dluższym okresie aktywności na forum koordynatorskim sprawdzenie aktywności koordynatorów. Nieaktywni koordynatorzy beda usuwani z pełnionej funkcji chyba ze odpowiednio usprawiedliwią swoje nieobecności.
Ośrodek ma prawo raz w sezonie zastapić usuniętego koordynatora.

4.7. Nowo wybrani koordynatorzy wybierają spośród swojego grona (najpóźniej do 30 kwietnia):
 Głównego Koordynatora Ligi;
 Koordynatora ds. Rankingu;
 Administratora Strony Ligowej.
 Skarbnika Ligi

4.7.1 Główny Koordynator Ligi ma obowiązek:

 przyjmowania zgłoszeń turniejów ligowych, ich weryfikacji oraz przekazywania Administratorowi Strony Ligowej;
 nawiązywania kontaktów z nowymi miastami organizującymi turnieje i podtrzymywania istniejących kontaktów;
 moderowania Forum Ligowego.
 nadzorowanie prac nad nowym regulaminem Ligi.

4.7.2 Koordynator ds. Rankingu ma obowiązek:

 weryfikacji nadsyłanych wyników turniejów;
 nadzorowania rankingu graczy WH40K;
 przydzielania nowych ID ligowych graczom po raz pierwszy zgłoszonym do ligi;
 moderowania Forum Ligowego.

4.7.3 Administrator Strony Ligowej ma obowiązek:

 przyjmowania zgłoszeń turniejów, rankingu, ogłoszeń itp. oraz publikacji tychże na stronie Ligi;
 Administrowania Forum Ligowego

4.7.4 Skarbnik Ligi
 zbieranie podatku ligowego
 przekazywanie funduszy ligowych na potrzeby utrzymania strony i inne potrzeby ligi
 rozliczenie na koniec roku funduszy ligowych

4.8 Glosowania
glosowania na forum ligowym odbywaja sie w sposob jawny, tzn liczone sa wszystkie glosy jawnie oddane przez koordynatorow, a nie wyniki ewentualnych ankiet



Wszystko spoko ale po przeczytaniu powyższego dochodzę do wniosku, że koordynator danego ośrodka musi:
- Głosować w wyborach głównego koordynatora,
- Głosować w innych głosowaniach.

Czyli wychodzi na to, że koordynator nie wiele musi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Czw 11:48, 29 Mar 2012    Temat postu:

No i jeszcze sie wypowiadac w dyskusjach Wink Bronic interesu swojego osrodka itp. Nie jest to zbyt absorbujaca rola, ale no trzeba w miare regularnie na ligowa wchodzic.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mysiek
Czempion



Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Czw 12:00, 29 Mar 2012    Temat postu:

Wydaje się mało skomplikowane.


To jak mnie Edek przeszkolisz, w jaki sposób powinny wyglądać obrobione wyniki z turnieju to mogę w tym roku podjąć rękawice.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Pią 21:47, 30 Mar 2012    Temat postu:

Ok, mysle, ze do przyszlego wtorku mozemy zbierac kandydatury, a potem do wtorku po swietach (lub ewentualnie dluzej) zrobic glosowanie. Jakis sprzeciw? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:26, 31 Mar 2012    Temat postu:

Sądzę że to jak najbardziej elo pomysł Wink, pewnie i tak głosowanie rozstrzygnie się w pierwszych dniach ale ze względu że są Święta to lepiej żeby potrwało do wtorku lub środy aby nikt potem nie narzekał że nie miał czasu itp Wink. A tak w ogóle to łącznie z moim pucharem i masterem to mamy 5 turniejów zgłoszonych w tym sezonie, si?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Sob 11:55, 31 Mar 2012    Temat postu:

Tak, ale master sie nie liczy do tych 4min aby dostac mastera Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mysiek
Czempion



Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Wto 8:15, 03 Kwi 2012    Temat postu:

Ja zgłaszam kandydaturę Edka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:31, 03 Kwi 2012    Temat postu:

Z tego co wiem to Ederus nie rezygnuje ze swej funkcji.... a jeżeli trzeba co roku wybierać to hmmmm proponuje Ederusa (człowiek z ogromnym doświadczeniem w tej i nie tylko Wink kwestii), potrzebujemy też obsadzić jeszcze jedno miejsce (chyba że się myle...to prosze mnie naprostowac w tej kwestii) i z tym mam dylemat więc zaproponuję pod głosowania Myska i Gromka (mają chłopaki zapał i wielkie serce do Wh40 oraz spora wiedzę).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ertman_176
Zbrojny



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:41, 03 Kwi 2012    Temat postu:

Tak btw. termin mastera ? Kalendarz uzupełniam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin