Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 9:08, 18 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Nowe figurki w starterze wg mnie bardzo fajne ale hell brute to rozwala już świat
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kero
Czempion
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Czw 7:40, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Widzieliście nowy kodeks chaosu? Jest srogi. Sporo naprawdę dobrych opcji plus bonusy od bogów chaosu. Zapowiada się nowa power gamerska armia
Do tego całkiem tania bo sporo jednostek jest na allegro zwłaszcza z vengance.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 13:59, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Mi wizualnie kodeks się podoba jak i w zasadach. Dla mnie chaos to włąśnie kultyści, gifty i w zależności jakiego mamy lorda charakter armii . Z tego co na GV czytałem kodeks nie ma być przegięty ale to dobrze bo nie będzie wysypu rozpisek Ctrl+C, Ctrl+V tylko jak już to różnorodne .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sam100
Gość
|
Wysłany: Czw 17:25, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Z tego co oblukałem to dex chałasu wcale nie jest jakiś przegięty. Są fajne opcje, punktowo całkiem całkiem. Jeżeli tak będą wyglądały dexy na 6ed to może nawet przekonam się do szóstki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kero
Czempion
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Czw 18:37, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Zaczynam spiłowywać lojalistyczne emblematy a moi ultrasi dołączają do spaczonych Bogów Chaosu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:45, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Nie zapominajmy panowie że chaos z definicji jest przegięty nawet jak jest słaby
|
|
Powrót do góry |
|
|
vilfe
Zbrojny
Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaroty
|
Wysłany: Czw 22:21, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
z tego co oblukałem, ale tylko tak wstępnie przeglądając wiec mogę się mylic:
+tańsi i mocniejsi noise marines - co mnie cieszy
+ciekawe nowe oddziały i charakterki
+mocniejsi possesowani czyt. bardziej przewidywalni
+tańszy predzio z opcjami
+powrót autocannona do tańszych o 5pkt. oblitów(ale i tak pomarudze:P czemu nie reaper AC?;()
+kultyści jako tanie mięso armatnie i klimat, bo opcje to mają śmieszne;)
+marki i icony ciekawe rozwiązanie dające fajne kombinacje
+dużo mocniejszy daemon prince...
-...ale potwornie drogi, a przeżywalnośc niestety taka sama jak w starszej edycji
-wystawianie plagowych, khorniakow, noisow i TS w elitach
-chyba ze ma się bohatera to trafiają do troops - albo nie doczytałem i można to załatwi lordem noname, albo GW na siłę wciska bohaterów w rozpiski
-+ koniecznośc wyboru między bolterem, a bolt pistolem i cc, lub dopłata za posiadanie wszystkich 3 opcji
-brak powerfista u oblitów
-brak odrębnych zasad legionów , dla mnie równa się to z analogiczną sytuacją jaka jest teraz, powstanie jedynej słusznej rozpiski i powielanie jej na każdym turnieju
Na razie tyle, ogólne spostrzeżenie to najwięcej zmian wnoszą nowe jednostki, moce dla psioników(które musiały się pojawic po wprowadzeniu RB6ed) i podział na marki i icony, reszta wydaje się niewiele różnic od poprzedniego dexu. Przynajmniej mniej różnic od przeskoku między poprzednimi dexami.
Ostatnio zmieniony przez vilfe dnia Czw 22:23, 04 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 16:19, 05 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Oblity mają fista
|
|
Powrót do góry |
|
|
vilfe
Zbrojny
Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaroty
|
Wysłany: Pią 19:15, 05 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
hehe maja
Wczytuje sie w dexa i co raz bardziej mi sie podoba:) juz wymyslilem strategie dla swoich Emperor's Children Czasy w których moj kochany legion sie zagubil ochdoza w niebyt i powraca z nowa fajniejsza muzyka
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kero
Czempion
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Sob 10:58, 06 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Zastanawiam się w stronę którego Bóstwa przemalować armie. no i w jakim kolorze wogóle, trudny wybór
|
|
Powrót do góry |
|
|
vilfe
Zbrojny
Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaroty
|
Wysłany: Sob 13:12, 06 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
hehe dlolozyc do tego dustepu troche i pasuje jak ulal:P ^^
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:20, 06 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Skrillex dla noise marines to strzał w 10 XD
Musisz Krzysiek poczuć który legion Ci najbardziej odpowiada, rypnąć rozpiskę i testować jakby co ja z chęcią się piszę do gry przeciwko chaosowi:D
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Nie 19:04, 07 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Ja uwazam codex za nieudana probe polaczenia poprzedniego i 'starego' codexu chaosu.
1) Kultowe unity wyrzucone do elit, wymagaja odpowiedniego lorda aby byc troopsem.
2) Princ niby lepiej mordujacy, ale absurdalnie drogi. Stracil eternal warriora, MUSI byc demonem jakiegos boga czyli od razu trzeba doplacic min 10pts, khornowy nie moze wziac siekiera-demon weapona, inne demony musza przynajmniej 1 czar wziac ze swojej domeny. Nie sa champion of chaos czyli poza rzutem z gift of mutation nie rzucaja na tabele boonow. Brak marka i dostepu do 4+ inva najbardziej boli.
3) Noisi pozornie fajni, ale po ruchu wala tylko na 12".
4) Dalej tylko 1 opcja transportera.
5) Czarodzieje tak samo jak demon, jesli sa markowani to musza miec przynajmniej 1 czar ze swojej domeny.
6) Jeszcze wiekszy problem ze strzelaniem niz wczesniej, bo termosy biora reapera dopiero od 5 modeli.
7) Oblity stracily fearless i maja Ld8 oraz nie moga 2 tury z rzedu strzelac z tej samej bronii.
Smok, ktory za 170pts jest o klase nizej niz necronskie rogale czy vendetta.
9) Forgefiend za 175pts tez wydaje sie co najwyzej sredni.
10) Cultysci, ktorzy poza byciem tanim troopsem za 50pts nic soba nie prezentuja.
11) Havoci dostaly opcje flakk misli, ale wychodzi po 38pts za model z taka misla.
Z fajnych rzeczy to:
1) magia nurgla jest ok.
2) spawny nurgla sa hitem.
3) Poison na plagach jest milym dodatkiem.
4) Princ tzeentchowy jak dobrze pokula czary i boona na poczatku gry to moze byc niesamowity, ale to duzo dobrych rzutow potrzeba.
5) Chyba najtansze motory w systemie.
6) Ikona z fnp jest fajna, ale da sie ja zastrzelic jakim precision shotem.
7) Taniutkie predy sa faktycznie fajne.
Jest pare fajnych dodatkow, ale ogolnie codex jest o klase nizej niz gk, ig, tyrki czy demony. Nawet do szeroko rozumianej gry dla funu jest sredni, bo opcji w codexie nie jest wcale az tak duzo, a czesto jak cos sie wymysli to jest gdzies zapis zabraniajacy tego.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kero
Czempion
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pon 19:31, 08 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Hmmmm, to ja chyba poczekam jeszcze na kodeks Dark Angels
|
|
Powrót do góry |
|
|
|