|
OKF MISCAST Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Nie 21:11, 24 Cze 2007 Temat postu: Patrol-turniej 11.08 !! |
|
|
Po turnieju border-patrol w battle'a naszła mnie myśl zrobienia fun-turnieju w w40k . Można by zrobić coś takiego w sierpniu. Obeszło by się bez nagród, tylko dyplomy, tam drobne wpisowe, aby budżet wzmocnić (polityk ze mnie ), 4-5 bitew, a szczegóły do ustalenia, co Wy na to?? . Jeśli w ogóle jest szansa na zrobienie takiego turnieju to ja z gromkiem byśmy się zajęli regulaminem i resztą (ewentualnie kendo by pomógł ). No to jak??
Cytat: |
Regulamin Turnieju Lokalnego "Patrol Battle Cannon"
Turniej odbędzie się w dniu 11 sierpnia 2007 w Olsztynie na ul. Saperskiej 1 (Klub Garnizonowy w Jednostce Wojskowej na rogu ulic Warszawskiej i AK).
Organizatorzy: Olsztyński klub Fantastyki i Klub Garnizonowy.
Wpisowe: 5 zł.
Sedzia główny: Paweł Korpal
Sędzia (sędziowie) pomocniczy: Oskar Wiśniewski, Piotr Chodkowski i Piotr Mariański
Obowiązują FAQ armii i PKZ.
• Obowiązujący FOC:
0-1 HQ
0-2 Elites
1+Troops
0-2 Fast Attack
0-2 Heavy Support
• Zasady Specjalne
-Zakaz dublowania slotów oprócz troops.
-Zakaz triplowania troops
-Maks wargear 50 (Upgrady tyrków,gifty itd) bronie,skille,psyhic abilities się nie liczą.
• Gramy Na Zasadach Combat Patrol:
-1+ Troops
-Możesz mieć 1 hq ale nie więcej
-Żaden model nie może mieć więcej niż 2 woundy
-Bez special charakterów
-Bez sv/inv 2+
-Suma pancerzy pojazdów maks 33 (przód,tył+1bok)
-Bez broni ordnance
• gramy na stołach 48x48
• Dopuszczone są:
- wszystkie armie oficjalne oraz armie z WD.
- podręczniki Imperial Armour (za wyjątkiem Flyers, Heavy Flyers, Warmachines).
- jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries.
• zabronione są VDR i Tyranid Monstrocities.
• Osoby biorące udział w turnieju muszą posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team'). Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć kwestię na jego niekorzyść.
• Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia.
• Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.
• Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.
• Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.
Tereny:
• Górki zasłaniają wg WYSIWYG. Modelom częściowo zakrytym daje 5+ cover save lub obscured.
• Lasy mają wielkość 3, traktowane są jak trudny teren przy chodzeniu po nich, dają Cover Save na 5+.
• Teren wewnątrz budynku traktowany jest jako trudny.
• 6" budynku blokuje LOS (drzwi, okna itp. są nieistotne).
• Modele wewnątrz budynków otrzymują Cover Save na 4+, natomiast modele z AV mogą być traktowane jako obscured. Modele za budynkami są niewidoczne.
• Wkraczać do budynku można z każdej strony (drzwi, okna itp. są nieistotne), zakłada się, że obie strony dysponują odpowiednimi środkami do przebicia wątłych ścian.
• W budynku mogą znaleźć się jedynie te jednostki, które mogą pokonywać trudny teren.
• Okopy są traktowane jako trudny teren dla piechoty (Cove Save na 4+) i normalny teren dla pojazdów.
Plan turnieju.
Zaczynamy o godz. 12 (do 12:10 zapisy)
I bitwa 12:15 - 13:15
II bitwa 13:30 - 14:30
III bitwa 14:45 - 15:45
IV bitwa 16:00 - 17:00
17:15 ogłoszenie wyników i sprzątanie
Misje:
Misja I: Rozpoznanie terenu
Twoje wojska miały za zadanie zbadać teren w którym następnie miała by powstać baza wypadowa, wszystko było w porządku, dowódca ekspedycji miał udać sie pisać raport o danym terenie i wysłać do centrum dowodzenia kiedy to nagle jeden z jego żołnierzy
zaczął wrzeszczeć ,,Szefie, nie jesteśmy tu sami!!!”
Cele misji: Armia która zdobędzie środek stołu (tzn. Będzie miała więcej jednostek punktujących w 6" od środka stołu) zdobywa 75pkt. Jeżeli gracz będzie zajmował środek w sytuacji gdy nie będzie na nim jednostek (punktujących) wroga zdobywa kolejne 75pkt.
Rozstawienie: 15” od krawędzi i 24 od przeciwnika.
Dodatkowe zasady: Victory Points, Infiltration, Deep Strike
Misja II: Nienawiść
Dwie odwiecznie wrogie armie stoczyły ze sobą zażarta i krwawą bitwę. Niedobite odziały zaczęły chować swoich zmarłych towarzyszy, kraść najlepszy sprzęt lub dobijać wroga. Po pewnym czasie naprzeciwko siebie staja dwa takie niedobite odziały, za wszelka cenę będą chciały pomścić swoich poległych kolegów.......
Cele misji: Rzeźnia (odziały nie tworzą sobie jakiegoś celu oprócz tego żeby zmasakrować przeciwnika), za stracenie mniejszej ilości punktów niż przeciwnik dostaje się 75pkt, za całkowite zniszczenie przeciwnika dostaje się kolejne 75pkt.
Rozstawienie: 12” od krawędzi.
Dodatkowe zasady: Victory Points
Zasady specjalne:
Gniew: Niektóre jednostki nie panują nad sobą i za wszelka cenę chcą dostać sie do przeciwnika. Przed rzutem na zaczynanie obaj gracze rzucają D6 na każdą swoją jednostkę. Jak wypadnie 1 to jednostka rusza się D6" (nie afektowany przez trudny teren) do najbliższego oddziału przeciwnika (oddział mimo wszystko liczy się jako stacjonarny)
Gin Skur****!!!: Jednostki nie spoczną dopóki będzie oddychać ostatni z wrogów, dlatego w fazie walki wręcz obie strony są fearless.
Nikt nie będzie uciekać, słyszycie mnie!!?? : Jednostka która jest w trakcie ucieczki zawsze może sie zebrać nawet jeśli jej liczebność spadła poniżej 50% początkowej ilości modeli w oddziale (o ile nie ma wroga w 6" od niej).
Misja 3 Oddział wybrańców
Obaj gracze rzucają D6, ten kto wyrzucił więcej wybiera czy chcę wybrać krawędź czy pierwszy się wystawiać. Po rozstawieniu gracze znowu rzucają D6. Ten kto wyrzuci więcej wybiera czy chce zacząć lub oddać inicjatywę przeciwnikowi.
Strefy rozstawienia to 15" od krawędzi i 24" od przeciwnika.
Cele misji:
-Jeśli gracz będzie miał w strefie rozstawienia przeciwnika niż on to otrzymuje 75pkt
-Przed bitwą obaj gracze wybierają (tajnie) jeden swoją jednostkę (punktującą). Jeśli ta jednostka przeżyje bitwę dostaje się dodatkowe 75pkt
Zasady dodatkowe:
Victory Points, Infiltration, Deep Strike, Night Fight.
Misja 4 Wysłannicy
Udało ci się zająć pozycje i odeprzeć siły wroga. Potrzebujesz pomocy swoich psychików, aby sprawdzić czy na tej planecie jest to czego od dawna poszukujesz… Niestety ich wahadłowiec, się rozbił i teraz czekają wraz z garstką zaufanych żołnierzy na twoją pomoc.
Strefy rozstawienia - „ćwiartki”
Rozstawienie:
- Obaj gracze rzucają k6, ten kto wygra wybiera strefę rozstawienia
- Obaj gracze rzucają k6, ten kto wygra wybiera kto się pierwszy wystawia
- Obaj gracze rzucają k6, ten kto wygra wybiera kto zaczyna grę
Cele misji:
-Utrzymać swojego psychika przy życiu do końca bitwy 75pkt
-Zabić wrogiego psychika 75pkt
Psychik:
Koszt Ws Bs S T W I A Ld Sv
0 3 3 3 4 2 4 1 10 4+
Special rules:
Independent character
Psychik jest darmowy i nie zajmuje żadnego slotu. Nie ma dostępu do armoury danej armii.
Psychik jest wystawiany na niezależnej ćwiartce, a gracze wybierają ją rzutem jak o strefę rozstawienia. (przed rozstawieniem swoich armii). 12 cali od wrogiej strefy rozstawienia i 12 cali od sojuszniczej, a następnie rusza się k6 w kierunku wyznaczonym przez scatter (jak jest hit to się go nie przestawia) i nie może zostać przestawiony bliżej niż 12" od strefy rozstawienia obu graczy.. Wraz z nim wystawia się od 50 do 150pkt (jeśli nie ma się takich oddziałów to jakiś najbliższy temu kosztowi) twojej armii (mogą to być oddziały z heavy suport, fast attack, troops i elite, ale nie mogą to być pojazdy i walkery). Oddział(y) muszą być wystawione 6’ od psychika. Oddziały mogą w trakcie bitwy poruszać się normalnie byle pozostać w 6” od psionika.
Special rules:
Dusk & dawn, Concealment, Punkty zwycięstwa
Tabelka Punktowa
0-60 10:10
61-121 11:9
122-182 12:8
183-243 13:7
244-304 14:6
305-365 15:5
366-436 16:4
437-497 17:3
498-558 18:2
559-619 19:1
620+ 20:0
Ocena hobbystyczna:
-malowanie 0-5
-konwersje 0-4
-podstawki 0-3
-schemat malowania 2
-100% pomalowanej armii (na tak małe nie jest to wcale trudne) 3pkt
-wcześniejsze zgłoszenie się i wysłanie rozpiski 3pkt
-obowiązkowy WYSIWYG, za brak części ekwipunku mogą być przyznane punkty ujemne wg uznania sędziego.
• Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień
•Rozpiski należy wysyłać do 04.08.07 na adres [link widoczny dla zalogowanych]. Rozpiska powinna zawierać koszty punktowe jednostek, statystyki jednostek i broni.
|
Lista osób zgłoszonych:
N - brak rozpy
NR - jest rozpa, ale nie chciało mi się sprawdzać
R - rozpa i sprawdzona
-Veiser: BA:nowe R
-Alex: Space Marines N
-Michaś () Necrons R
-Gromek ORKS R
-Mistrzu (no zgadnijcie kto ) Eldar R
-Pitrek Eldar N
-Demolka BA:Stare
Ostatnio zmieniony przez Ederus dnia Śro 19:41, 08 Sie 2007, w całości zmieniany 26 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Norb
Lord Administrator
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 21:49, 24 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Pomysł fajny. Jaką datę proponujecie. A I zapodajcie wstępne warunki. Tzn. limity itp.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:53, 24 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Limit to pewnie 600 pkt lub 500pkt zasady to typowe dla patroli w w40k jak znajdziemy dokladny opis to sie wklei a najwazniejsze (i raczej wiecej ni ma) to:
Hq 0-1
minimum 1 troops
Max save 3+
Max armour value 33
Max wounds 2 pkt
Pozdrawiam
p.s. moze Pawel zrobisz ankiete o ile da sie jeszcze wstawic to opcje do tematu?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Nie 21:55, 24 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Proponuję albo ostatni weekend wakacji, bo wtedy większość luda już będzie albo pierwsza sobota sierpnia .
Punkty to 600 i następujące ograniczenia:
-modele mogą mieć max. 2w
-nie można mieć armor save i invulnerable save 2+ (natomiast można mieć cower save 2+)
-suma pancerza pojazdów max 33 (bok się dodaje tylko raz) czyli np. nie drednot, bo ma 12+12+10
-zakaz używania broni ordnance
-max 1HQ
-min 1troops
-reszta slotów przycięte o 1 proponuję
Ostatnio zmieniony przez Ederus dnia Wto 21:59, 26 Cze 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Norb
Lord Administrator
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 21:56, 24 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Jestem za jak najbardziej. Sam zagram chętnie. Odkurzę trochę moich DE.
Pamiętajcie że w sierpniu Allenstern jest a na 4-5 najprawdopodobniej battlowy turniej będzie. Widzę datę 11.08.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mike
Czempion
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 968
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Nie 22:03, 24 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Mojsza być za, znaczy zgadzam się ^^
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spyro
Gość
|
Wysłany: Nie 22:07, 24 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Mi sie pomysl podoba nawet bardzo ;]. Speciale zgaduje nie sa dopuszczane (polowa armi XD), i jak to bedzie turniej for fun to np bedzie mozna zastapic commandera chaplainem lekko skonwertowanym??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 22:19, 24 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Pomysł fajny,szkoda tylko że będzie trzeba pokombinować z rozpą żeby przegiętej rozpisce ederusa zbyt łatwo się nie dać ;s
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Nie 22:20, 24 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
mam inną już...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spyro
Gość
|
Wysłany: Nie 22:22, 24 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Pytanie do sędziego ktokolwiek nim będzie. Czy na tym turnieju będzie można grać na nowym dexie Blood Angels jak bedzie sie w jego posiadaniu?? .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Nie 22:53, 24 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Ja mówię stanowcze tak
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spyro
Gość
|
Wysłany: Nie 23:05, 24 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Hehe no to jak nowy codex BA wejdzie ;]...... ja jestem za 600pkt ale radze zrobic glosowanie xD.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 7:18, 25 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Spyro napisał: |
np bedzie mozna zastapic commandera chaplainem lekko skonwertowanym?? |
Sadze ze najlepszym rozwiazaniem bedzie cos podobnego co bylo w battlu ostatnio tzn za kazdy sproxowany odzial -1 pkt (tak czy siak karteczki nie dozwolone ) a co do daty to taka mi przez mysl przeszla 1 wrzesien (to jeszcze wakacje xD) ostatnia sobota wakacji, co wy na to? (ja ogolnie jest za data po Allersternie) .
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Pon 13:50, 25 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Dodałem ankietę jakby co .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Norb
Lord Administrator
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 21:58, 26 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
co do limitu sejwa to napisz po prostu nie można mieć armour lub inv. sejwa 2+ . Nie dotyczy cover save. Bo moje mandrejki mogą mieć tak samo jak pathfinderzy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|