|
OKF MISCAST Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
k n o w z
Kapitan
Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 11:48, 12 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
(mimo, że miałem nie komentowqać to nie mogę się powstrzymać)
jak dla mnie mimo, że nazwa czaru brzmi 'Mind War' to i tak stroną atakującą jest Farseer, przeciwnik będący celem broni się przed penetracją umysłu... opcja z tym, że dostaje rany (przegrywając) przy użyciu 'Mind Wara' na innego psykera jest fajna, bo to możliwe, że drugi psyker ma silniejszy umysł i moc by to wykorzystać... ale atakując jakiegoś normalnego typka to sorry, ale co on może zrobić dla takiego Farseera?... nic...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Necromanter
Gość
|
Wysłany: Sob 11:51, 12 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
chociazby to ze necroni na przyklad sie niczego nie boja i raczej nie maja umyslu wiec jak to na nich moze dzialac???co???kable we lbie im spenetruje???
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 11:53, 12 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
Tia zwłaszcza demony są takie zwyczajne i wogóle A co on może zrobić? Na początek jeżeli przetrwa atak doskoczyć i urwać łeb / przeciąć na pół wrednego magika. Wedle flufu demony to istoty z immaterium i są jako takie niezniszczalne w materium czyli w wymairze fizycznym a że praktycznie wszystkie "czary" 40k czerpią moc z immaterium właśnie...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 18:04, 14 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
nie chodzi mi o to żeby farseer tracił wounda.jak farseer wygrywa to przeciwnik dostaje tyle woundów jaka była różnica w kościach.jak przegrywa powinien też tyle dostawać. o to mi chodzi.a że gwardzista mógłby z leadershipem sześć zabrać czasem jakieś woundy też(jeśli miałby duuuże szczęście)to trudno, to warhammer jak ci kostka źle idzie to najgorszy parobek nieudacznika może zabrać wounda najlepszemu demonowi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Pon 19:17, 14 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
no dobra, to ze guardian demona zrani to spoko, bo jednak to moge sobie wyobrazic, a taki tepy gwardzisty szkolony tylko w trzymaniu broni i strzelanie ma pokonac geniusza telekinezy??!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 22:11, 14 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
nie no 6 razy podchodze do napisania tego posta i dalej nie wiem co napisać ederus ma rację ale nie wiem jak guardian możę zranić demona xD stay(sic)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Pon 22:17, 14 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
normalnie stanie mu w gardleXD, a poza tym DP to raczej niemyslaca bestia, ktora biega po bitwie i tylko zabija, a nie telekinetykXD
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 10:25, 15 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
To chyba kurde mówisz o khornowym princu. Względnie o sposobie grania tymfigsem przez niektórych graczy. Demon princ to elita wyżej od nich w chierarhi oka terroru są tylko wielkie demony i Bogowie Chaosu... Takie miejsce w hierarchi chyba świadczy o tym ze koleś jest twardy wredny i przebiegły no nie? w końcu tam żeby awansować to trzeba z regóły zatłóc poprzedniego właściciela sanowiska i przy okazji wyrżnąć całą reszte jego przydupasów...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 14:42, 15 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
tak sie składa że demonowi chaosu można dać od zawalenia czarów(oprócz khorna b ot debile).tak więc taki głupi nie jest.
|
|
Powrót do góry |
|
|
k n o w z
Kapitan
Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 17:58, 15 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
jest głupi i tyle...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Misha
Zwiadowca
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Śro 14:59, 16 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
Specjalnie się zarejestrowałem żeby odpowiedzieć w tym wątku.
Jeśli Farseer czuje że przegrywa po prostu przerywa Mind Wara i już :/ Idąc tokiem rozumowanie niektórych: a może jak ktoś rzuci 1 na trafienie w walce wręcz, daje przeciwnikowi dodatkowy atak
|
|
Powrót do góry |
|
|
k n o w z
Kapitan
Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 16:08, 16 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
popieram w 100%...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Czw 10:37, 07 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Dobra pomimo że do oficjalnej premiery nowego codeksu jeszcze chwila została to na WM 2006 i innych imprezach sponsorowanych/robionych przez GW można już było oglądać ten kodeks. Specjalnie dla graczy eldarskich przeszedłem się po polskich forach i zebrałem dla was relacje i wrażenia ludzi którzy już widzieli najnowszego potworka
Na dzieńdobry o tym jak sam kodeks został złożony:
Eman napisał: |
Od strony technicznej kodeks jest zrobiony TRAGICZNIE. Wyglada jak stary Army Book do Batla Confused Sad Slowem - opis jednostek w jednym miejscu, opis opcji w innym, ceny jeszcze w innym. Nie ma sekcji zbrojowni. Slowem - zorientowanie sie co ile kosztuje i jak dziala zabiera mase czasu i nerwow. Zorientowanie sie w opcjach Autarcha to w ogole jakis koszmar - co moze wziac jest opisane przy opisie flufficznym Autarcha, ile to kosztuje w jego opisie "technicznym", jak to dziala w opisach poszczegolnych Excarchwo - KOSZMAR.
Jest za to sporo nowego fluffu, w tym zwiazanego z 13ta Krucjata, wiec pod tym wzgledem ok.
Co do jednostek i opcji - sporo sie zmienia Wink Cool |
A teraz o jednostkach sory za bałagan ale w to okienko wklejałem wszytko co znalazłem na forach:
Cytat: |
Duzy Zombi wyglada tak:
- dostal Wraithsight w wersji hardcore - na 1 patrzy sie przez cala ture w niebo, lacznie z tym, iz nie walczy w close combacie i jest trafiany z automata (Spiritseer niezbedny w kazdym oddziale Guardianow Wink
- Wraithsword daje re-rolle na trafianie;
- mozna brac 2 heavy weapony, bez utraty walenia z banki z S10 no-save, jak wezmiesz 2 takie same, to sa traktowane jako jedna bron linked, no ale mozna przeciez wziac 2 rozne giwerki (lanca - star cannon) Cool
Goły zombiacz kosztuje 90 - co to znaczy goły nie podano ale na podstawie plotek myślę że chodzi o takiego bez broni, ewentualnie z tym jego mieczem
Shining spear 35 punktów
jetbike guardian 22 punktów, troops
star engines dodatkowe 12" ruchu !
spirit stones = extra armour
pola silowe bez zmian
Wave Serpent transportuje 12 modeli, kosztuje 90 pkt i ma niewykupiona wieze.
Avatar Ws10 S6 T6 W4 A4 Sv 3+/4+ odpornośc na flamery, melty, jakiś melta wepon (pewnie zwykła melta - nigdzie nie sprecyzowano akurat tego) w mieczu, koszt 155 punktów, daje fearlesa wszystkiemu w 12'' niezależnie czy siedzi w combacie czy nie
No i łobuz jednak nie poszedł do specjali (szkoda)
Ten super egzarh co miał wejść do HQ okazał się tak plewny że nic więcej o nim nie piszą nie wspominając już o tym co napisał Eman o szukaniu jego statystyk,sprzętu itp w kodeksie, ma napewno w arsenale standardowe wyposażenie aspektów (PW S3; chinsword S4; itp) do tego skrzydła swopów, plecak, pająków i motorek koniec pewnych informacji o nim, podono miał mieć dostęp do sprzętu exarchów (powerblaydy, executoner itp), ale typ odpowiedzialny za kodeks skasował tą opcję po play testach z których wyszło że podobno typ byłby "zbyt przegięty)
farseer kosztuje 55 ma witchblade i ghosthelm, pistol
warlock 25 i ma witchblade
do farseera można dokupić do 10 warlocków
Autarch - 70
Fire dragoni - po 16
war walkery - scout, holo-field zamiast energy fielda, close-topped
Rangerzy 19 pkt +5 pkt za pathfindera minimalnie 5
0-1 Harlequins - 18pts.
WS5 BS4 S3 T3 W1 A2 I6 Ld9 Sv 5+(I)
Squad size 5-10
Equipment; Shuriken pistol & close combat weapon
Options: any number of harlequins may upgrade their close combat weapons to a harlequins kiss @ 4pts.
Up to 2 harlequins may replace their shuriken pistols with fusion pistols @ 10pts.
One model maybe upgraded to a troopmaster @ 20pts,
WS5 BS4 S3 T3 W1 A3 I6 Ld10 Sv 5+(I) & he gets either a harlequins kiss or a power weapon for free.
One model may be upgraded to a deathjester @ 10pts, he replaces all his weapons with a shreiker cannon
One model may be upgraded to a shadowseer @ 30pts, he confers plasma grenades on the whole unit, and requires any unit targeting them to use the nightfight rules.
Special Rules:
Dance of Death; Hit & run & furious charge USR's
Flip Belts: May ignore cover for the perposes of moving
Holo Fields: 5+ invulnerable save (NOT COVER)
Dark reaper 35 pkt 3+ save!
ulepszenie do szefa we wszystkich aspectachh ma kosztować 12 punktów
Eldrad 220
Yriel is 155pts it's str 6 ap 3 indeed, he also has a singing spear which ignores armour saves, autarch stat line....
and takes a wound (invulnerable saves allowed) at the end of the game due to the spear consuming him. Podobno raz na grę gnojek może wycentrować na sobie placek z S6 i Ap 3 który go nie rani, ale kolo który to napisał nie był pewien statystyk
|
Na teraz to wszystko jak znajdę coś więcej albo dostanę odpowiedż na pytania które zadałem to dożucę w osobnym poście
|
|
Powrót do góry |
|
|
k n o w z
Kapitan
Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pią 10:27, 08 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
witam ponownie na forum... za czésto stycznosci z internetem nie mam, ale bédé sié staral wpadac choc raz w tygodniu... co do nowych Eldarow to mogé powiedziec, ze nowe modele sá calkiem ciekawe (zwlaszcza nowy bohater, a przynajmniej jedna jego wersja)... pozdrawiam...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Czw 9:56, 14 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Wygląd modelu i owszem ale jego skuteczność nie zanosi się na powalającą zwłaszcza w świetle nowych statów/zasad avatara i farseera
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|