Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:45, 19 Lis 2007 Temat postu: Recenzja beta kodeksu orkow:) |
|
|
Dobrze o to I czesc mojego recenzji kodeksu orkow(oczywiscie beta )Smile. Dotyczy zasad armi i Hq
Zasady specjalne sa 3: furious charge, waaaaaaaaagh i mob rule. Pierwszego tlumaczyc nie musze dodam tylko ze maja ją wszystkie orki .
Drguie jest bardzo fajne i klimatyczne, raz na gre w dowolnej fazia sztrzelania (oprocz 1 tury) "krzyczymy Waaaaaagh" co daje wszystkim orkom fleeta, jezeli rzucimy 1 w danym odziale chopaki sie za bardzo pospieszyli do bojki i sobie w morde niektorzy sztrzelili . Trzecia to odnowiony mob rule, troche slabszy ale bardziej klarowny (tak jak teraz cala mechanika morale orkow). Teraz mozemy posiadac LD rowny ilosciom orkow a powyzej 10 jestesmy fearless .
Hq:
1) Warboss- teraz to prawdziwe monstrum do CC co oddaje pelen jego klimat . Konfiguracje sa generalnie 3:a) zaje**tor na motorku, b) twardziel w MA 3) Niszczyciel z buta . Generalna zmiana jest jego 5 T dzieki czemu nie ma potrzeby obawiac sie fistow . Koszt ten sam a mozliwosci calkiem duzo jak na brak warger'u. A i pozwala nam wziasc 1 odzial nobzow jako troops . Podsumowujac jest to niesamowice silny bydlak w close combacie, przez podniesienie 1 statystyki o 1 zyskal bardzo duzo i napewno bedzie goscic na stolach naszych i sial zniszczenie i pozoge xD (mimo ze nie trzeba go juz brac i mozna wziasc 2).
2) Big Mek- Zdecydowanie z shock atack gun, bron mega silna jak i mega losowa. Niestety Kustom force field podrozal 2x wiec juz watpie czy ktos bedzie go uzywal. Mimo ze wiekszosc Big mekow ma Shock attack gun kombinacji jest duzo . Teraz ten pan z SAG bedzie czesto spotykany i w porownaniu z poprzednim kodeksem dostal srogiego powera, teraz jest juz uzyteczny nie to co wczesniej .
3) Weirdboy/warphead- psionik orkow z poczatku myslalem ze bedzie slaby. 7ld? dla psionika? jJednak Phill Kelly ma leb i pomyslal i najczesciej taki o to pan ma 10ld . Moce sa losowane ale ciekawe, np odzialem sie deepujemy, sztrzelamy "pociskiem" z sila 10 ap2 melta badz wyzwalamy WAAAAAAAAGH. Jedyna mozliwoscia u psionika jest ulepszenie go do weirdboya co daje mu przerzut . Moja opinia: jest to fajna jednostka i zarazem silna ale cos czuje ze moze miec problemy z przebiciem sie do podst. 2 Hq na turniejach ale w grach towarzyskich bedzie popularny .
Elita to miodzio jednym slowem:D kazda jednostka jest silna (choc uwazam ze kommandosi sa troszke gorszi od pozostalych).
Nobz: Odzial ktory mozna zrobic na xxx sposobow, rozny rodzaj uzbrojenia, rozne srodki transportu. Naprawde kombosow jest duzo, szczegolnie fajny jest Painboss ktory kosztuje co prawda 50pkt ale daje calemu squadu zasade FNP . Na motorkach taki squad ma save 4+/4+ covera (tylko od sztrzelania) i FNP. Ogolnie mowiac squad daje duzo mozliwosci i jest bardzo silny, oczywiscie jego wada jest wysoka cena za jakis konkret squad ale i tak widze swietlana przyszlosc temu odzialowi bo jak wiadomo warboss pozwala wziasc 1 taki odzial jako troops .
Nobz w MA: Zdecydowanie poprawieni, teraz jest to odzial wart uwagi, mozemy go wsadzic do trukka lub battlewagona tak jak zwyklych nobzow lecz w przeciwienstwie do nich ilosc uzbrojenia jest uboga. Mozemy wziasc tylko kombi rokkit launche lub kombi scorche. Ogolnie mowiac odzial ma teraz sens, w koncu fist i 2+ save to jest to:D. Ich najwieksza wada jest slaba liderka 7ld gdzie na dodatek odzial napewno nie bedzie liczebny co powoduje ze moga uciekac za szybko wstosunku do ich wartosci. Jednak dodanie im warbossa z bosspole rozwiaze ten problem .
Lootas: Mile zaskoczenie odzial ktory troche traci ze wzgledu na brak mobilnosci (FA, ruch i sztrzal itd) to ma jednak niesamowicie ogromny fire power !! 48" s7 ap 4 d3. 15 typa moze 45 sztrzalow na ture walnac (33,(3) % szans!) to jest to. Ogolnie widze jest bedzie to napewno jednostka spotykana (ale bez przesady ) widac to po obecnych rozpach:).
Tankbusta: Zostali troche pogorszeni a z drugiej strony polepszeni co ogolnie daje rezultat bez zmian czyli odzial nadal dobry . Dostaja bardzos smiechowe zasady np: ze musza zawsze sztrzelac w pojazd mimo ze nie maja zasiegu lub squig bombs:D!. Widze dobra przyszlosc dlatego odzialu poniewaz dostarcza dobra sile Przeciw pancerna i dobrze wykorzystany jest bardzo przydatny.
Burna boys: ciekawy odzial, jest pare kombinacjii tego o to odzialu choc z poczatku obawialem sie czy bedzie ten odzial przydatny. Na szczescie jest i ciesze sie bo lubie bardzo ten odzial:). Mekaniacy z big shootami daja maly acz mobilny fire power ktory na dodatek moze jeszcze naprawiac pojazdy:). Ogolnie bardzo uniwersalny odzial moja konfiguracja to 7-9 tych panow w tym 3 mekaniakow z BS i gretchinami do pomocy:). Odzial generalnie dobry ale bez mega rewelacji .
Kommandos: Odzial w miare dobry choc mimo fajnych figurek i fluffu uzywac nie bede (nie moje klimaty . Po za tym ten odzial jak juz wspomnialem na wstepie uwazam za najslabszy w elicie choc jest dobry ze snikrotem to rezaja az milo . Mozemy juz brac 2 bronie specjalne i mamy +6 save , co prawda burny sa drogie x/. Jednak sadze ze odzial moze wystepowac w armiach typu blood axes (choc malo jest takich, bardzo malo) to oparcie na nich taktyki zle nie jest.
Ostatnio zmieniony przez Gromisław dnia Sob 19:37, 07 Cze 2008, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
saji
Czempion
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:54, 19 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Pisz dalej jestem ciekaw tego co Ci zieloni twardziele jeszcze zyskali , z tym waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagghhh to fajny bajer jest, no i wreszcie warboss ma 5T xP bo to aż niesprawiedliwe było xP
|
|
Powrót do góry |
|
|
Olek
Czempion
Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE
|
Wysłany: Pon 22:02, 19 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Wiesz ostatni kodeks maił 10 lat ten musiał być zmienoiny na lepsze bo po 10 latach to ciężko żeby kodeks był grywalny. IMO wszystkie te zmiany są na plus i beta wersja prezentuje sie świetnie chodzi mi o oprawe graficzną jak i o fluff. Dobra robota. Ciekawe co zmieni sie do wydania kodeksu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:35, 20 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
No ja mam nadzieje ze w ost. kodeksie pare rzeczy poprawia, dodadza, uscisla pare spraw bo troche jest nie scislosci . W takim ukladzie ze sie podoba niegludo pojawia sie elity ale nie oblity xD.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 15:22, 20 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Pan [osoba ktora to pisala niech najpierw sie dowie czym byla milicja, potem niech sie zastanowi czy warto tak urzywac tego slowa]policjant dobrze radzi: Kendo za nim cos napiszesz przemysl to bo twoje teksty sa czesto zbedne i na niskim poziomie.
Po jaką cholerę ten temat skoro już to pisałeś w nowościach?
Jeszcze zrozumiałbym jakbyś tu palnął jakąś kompletną recenzję/sprawozdaie - taki prawie że artykół, ale to?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:50, 20 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Doom napisał: |
. Po jaką cholerę ten temat skoro już to pisałeś w nowościach?
Jeszcze zrozumiałbym jakbyś tu palnął jakąś kompletną recenzję/sprawozdaie - taki prawie że artykół, ale to? |
1) Dalem tu bo stwierdzilem ze w nowosciach to nikt go nie zauwazyl
2) Przeciez jest napisane ze bede kontynuowal i niedlugo artykul bedzie pelny. A nie mam duzo czasu zeby wziasc raz porzadnie i napisac.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 17:03, 20 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
1) Dalem tu bo stwierdzilem ze w nowosciach to nikt go nie zauwazyl |
Brak odpowiedzi nie równa się brakowi zauważenia
Cytat: |
A nie mam duzo czasu zeby wziasc raz porzadnie i napisac. |
To poczekaj aż skończysz i wtedy wklej, w pisaniu na raty bardzo pomaga opcja zapisz w edytorach teksu
PS
Do pana policjanta. Zanim zacznie zarzucać komuś że jego teksty są "sa czesto zbedne i na niskim poziomie." niech przed wciśnięciem klawisza wyślij najpierw zerknie jeszcze raz na to co napisał
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:07, 20 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Dobrze, przyjalem twoje zastrzezenie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Alex
Lord Dowódca
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Olsztyn/Warszawa
|
Wysłany: Wto 17:18, 20 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Cóż, jeżeli to ma być recenzja, to mi jednego brakuje: Opisu końcowego i zdania o tej jednostce, taka niepełna jest ta Twoja wieść o orkach
A co do samego AB: Jest fajny, nawet bardzo. IMO jeden z fajniejszych ostatnich lat.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:31, 20 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Alex napisał: |
Cóż, jeżeli to ma być recenzja, to mi jednego brakuje: Opisu końcowego i zdania o tej jednostce, taka niepełna jest ta Twoja wieść o orkach |
Ok poprawilem to .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Alex
Lord Dowódca
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Olsztyn/Warszawa
|
Wysłany: Wto 19:55, 20 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
No, i teraz to już bardziej poczytne jest
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:08, 23 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
No to pora na elity teraz zapraszam do czytania:).
|
|
Powrót do góry |
|
|
|