|
OKF MISCAST Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:09, 28 Sie 2007 Temat postu: REGULAMIN LIGI 2007 (Wyniki, grupy, zgłoszenia) |
|
|
REGULAMIN LIGI 2007
1) Zasady ogólne
Sędzia główny: Piotr Mariański
Sędzia pomocniczy: Paweł Korpal, Michał Krygier
Osoba odpowiedzialna za fabularny przebieg ligi: Piotr Katkowski
Miejsce: Klub Garnizonowy
-Zaczynamy gry od 22.09.07. a kończymy w ostatni spotkanie przed świętami.
Chętni do gry mogą się zgłaszać do mnie osobiście lub na priv do tego terminu włącznie.
-Czas gier ligowych będzie zależny od ilości osób które się zgłoszą (patrz system rozgrywek)
-Gramy na 1200 w fazie grupowej, 1500 w polfinalach, 1750pkt w grze o 3 miejsce i na 2000pkt w finale. Zawodnik cały czas musi grać zgłoszoną armią*, ale może zmieniać rozpiski między bitwami.
-Gry ligowe odbywają się tylko w klubie, a ich wyniki proszę zgłaszać do mnie osobiście lub sędziemu pomocniczemy jeśli ktoś z nas jest obecny lub privem jeśli kogoś z nas akurat nie było.
-Zgłoszonych graczy rozlosuje się w dwie grupy, w obrębie których grać będą każdy z każdym. 2 najlepszych (określone wedle dużych punktów z bitew) z każdej grupy przejdzie do fazy finałowej.
-Czas przeznaczony na gry w fazie grupowej to 2 + (za każda osobe w grupie) tygodni +1 tydzień w przypadku kiedy to w czasie trwania ligi będzie odbywał sie jakis turniej.
-22.09.07 po przyjęciu ostatnich zgłoszeń nastąpi losowanie grup:
-Nie ma obowiązku rozegrania wszystkich gier (w koncu rozumiemy że pomimosporej ilości czasu można się nie wyrobić z powodu różnych zdażeń losowych) jednakże w przypadku w którym po upływie czasu przeznaczonego na gry gracz który nie zagrał kompletu bitew bedzie miał tyle samo punktów co gracz z kompletem bitew zostanie sklasyfikowany niżej od gracza który zagrał komplet bitew.
-Po zakończeniu gier w grupach 2 najlepszych awansuje dalej grając systemem pucharowym tzn najlepszy z grupy A zagra z drugim graczem z grupy B....
- Zwycieżcy zagraja pózniej w finale a przegrani o 3 miejsce.
-Finaliści MUSZĄ rozegrać wszystkie bitwy.
-Pozostałe miejsca w lidze ustalone zostaną wedle ilości punktów zdobytych w grupach.
-Gramy jawnymi rozpiskami
-WYSIWYG obowiązuje odnośnie typu jednostki i jej uzbrojenia
-Obowiązuje zasada rozbicia analogiczna do tej z BC 5.
*w przypadku armii które dzielą się na różne pod armie z różnymi jednostkami należy dokładnie określić którym wariantem się gra np.: gracz chaosu musi określić legion którym gra, SM zakon lub traity o które się opiera, IG regiment itd.
2) Faza Grupowa
- W fazie grupowych gramy na stolach 48”x60”.
- Gramy na skroconych slotach: 0-1 Hq, 0-2 FA, 2-4 Troops, 0-2 Elite, 0-2 H.S.
- Przed każda grą jeden z graczy rzuca d6 wynik ten oznacza jak będą wystawiać się gracze(patrz tabelka wystawiania sie).
- Nastepnie kazdy z graczy rzuca 2 razy ale pokolei d6, wyniki te oznaczają jakie cele przed sobą mają gracze (patrz tabelka celów), pamietajmy że za kazdy cel otrzymujemy 300pkt.
- Na końcu obaj gracze rzucaja d6 w celu zapoznania sie z premiami które nasza armia otrzyma na ten mecz (patrz tabelka bonusów)
- Nastepnie po rozegraniu meczu liczymy ile pktów zniszczylismy przeciwnikowi, dodajemy do tego pkty za misje (oczywiście o ile je wykonaliśmy) a następnie liczymy różnice. Wynik ten patrzymy w tabeli „wynik”, jeżeli ktoryś z graczy zmniejszy ilość modeli przeciwnika do poniżej 25% (zaokroglając w góre) to otrzymuje on dodatkowe duze 3pkty lecz jeżeli obu graczom sie to uda to żaden z nich nie otrzymuje tych pktów. W każdej misji jest infiltracja i deep strike.
Tabelka wystawiania sie
Rezultat Wynik
1 12” od swojej krawędzi
2 15” od swojej krawędzi, 24” od przeciwnika
3 Ćwiartki, 6” od środka, 18” od siebie
4 Trójkąty
5 „L-ki”
6 Gracz z wyzszym poziomem strategy rating wybiera, jeżeli są równe to ponownie należy rzucić kostką.
Tabelka Celów I (zmienic miejsca)
Rezultat Wynik
1 Musisz zabić dowódcę przeciwnika. Jeżeli gracz przeciwny ma więcej niż 1 HQ, wtedy przed bitwą należy ustalić, który model traktowany jest jako dowódca armii.
2 Twój bohater musi przeżyć. Jeżeli masz więcej niż 1 HQ, wtedy przed bitwą należy ustalić, który model traktowany jest jako dowódca armii
3 Przeciwnik nie może mieć więcej swoich jednostek pktujących w twojej strefie rozstawienia na koniec bitwy (jednostki uciekające nie są wliczane).
4 Musisz posiadać więcej jednostek pktujacych od przeciwnika w jego strefie rozstawienia na koniec bitwy (jednostki uciekające nie są wliczane).
5 Musisz posiadać więcej jednostek pktujacych od przeciwnika w strefie 6” od środka (jednostki uciekające nie są wliczane).
6 Gracz wybiera jeden swój pktujący odział, jezeli na końcu bitwy przeżyje choc jeden model gracz wykona cel misji
Tabelka Celów II
Rezultat Wynik
1 Gracz wybiera 1 teren w nie swojej strefie rozstawieniam jeżeli gracz bedzie go kontrolował tzn miał więcej swoich jednostek niż przeciwnik to wykonuje zadanie
2 Musisz zająć więcej ćwiartek niż przeciwnik.
3 Gracz wybiera 1 odział przeciwnika i zapisuje go tajemnie na kartce(ale informuje gracza ze ma taki cel) jeżeli gracz zniszczy ten odział to wykonuje cel misji
4 Gracz wybiera 1 swój odział i zapisuje go tajemnie na kartce(ale informuje gracza ze ma taki cel) jeżeli gracz straci ten odział to wykonuje cel misji
5 Kontrolować 4 lub więcej z 6 sektorów pola bitwy
6 Gracz musi posiadać wiecej modeli procentowo niż przeciwnik na końcu gry
Tabelka Bonusów
- Wszystkie umiejetności można użyc 3 razy
- Na danej jednostce podczas jednej tury można użyc tylko raz
- Jeżeli dany bonus ma 2 premie np: gniew , to trzeba wybrać jeden z nich i tylko tego jednego można uzywać
- Wszystkie 3 umiejetności (z wyjatkiem artyleri) można wykorzystac podczas 1 tury
Rezultat Wynik
1 Niezaspokojony gniew: Gracz może użyć na jednej ze swoich jednostek umiejetności furious charge podczas szarży lub może użyć podczas fazy sztrzelania swoich jednostek powodując że dana jednostka sztrzela z zasada „pinning”
2 Niesamowita szybkość: : Gracz może użyć na jednej ze swoich jednostek umiejetności fleet of foot zamiast sztrzelania (jednostki z fleet of... maja przezut) lub może użyć podczas fazy ruchu na jednej ze swoich jednostek powodując że dana jednostka podczas ruchu powodując ze rusza sie ona jak w trudnym terenie ale liczy sie jako stacjonarna.
3 Wieczna lojalność : Gracz może użyć na jednej ze swoich jednostek podczas sztrzelania lub walki wrecz, jeżeli dany odzial nie zda liderki (od osztrzału) to ucieka normalnie lecz automatycznie zdaje liderke (tak jak u SM), natomiast w walce wręcz jednostka jak nie zda liczy sie jako fearless.
4 Maszyny to potęga: Gracz może użyć na dowolnych swoich pojazdach nastepującej umiejętności polega ona na tym że w przypadku gdy pojazd dostanie efekt shake (tzn nie może sie sztrzelać to go neguje), jeżeli dostanie stunned (nie może ruszać i sztrzelać) to neguje oba efekty lecz w swojej turze jego BS, jest zmniejszony o 1. Modele z extra armour redukuja najpierw stunned na shake więc jak dostano efekt stunned to nie podlegają karze -1 do BS.
5 Atak z zaskoczenia: Gracz ustala które z wybranych jego 3 odziałów są w infiltracji lub w deep strike. Np: 2 ida do infiltracji a 1 do deep strike’u. Gracz może tego uzyc tylko na pieszych modelach z cecha T. Oczywiście gracz nie musi wykorzystywać 3 tych bonusów a nawet żadnego jeżeli by mu to tylko przeszkadzało.
6 Niezbędna artyleria: Gracz może wysztrzelić 3 razy podczas gry ale tylko w fazie sztrzelania i nie więcej niż raz na ture pocisk o statystykach (siła 6, ap 5, duży blast, pinning). Gracz sztrzela w procesie: ktory odział (dowolny na stole i nie musi widzieć), który model, scater + 2d6 (wybieramy wyższy wynik)
Tabela „wynik”
10:10 0-120
11:9 121-240
12:8 241-360
13:7 361-480
14:6 481-600
15:5 601-720
16:4 721-840
17:3 841-960
18:2 961-1080
19:1 1081-1200
20:0 1201+
3) Faza półfinałowa
- W fazie półfinałowej gramy na stolach 48”x72”.
- Pary są nastepujące: najlepszy gracz z grupy A z 2 graczem grupy B, najlepszy gracz z grupy B z 2 graczem grupy A.
- Wygrani zagra ze soba w finale, natomiast przegrani zagraa o 3 miejsce
- Przed rozpoczęciem półfinału sędzia rzuca która para gra którą misje 1-3: Anomalie; 4-6: Eksperyment, jeżeli w losowaniu pierwsza para gra np: Anomalie to druga automatycznie gra misje Eksperyment ..
- Na końcu obaj gracze rzucaja d6 w celu zapoznania sie z premiami które nasza armia otrzyma na ten mecz (patrz tabelka bonusów)
- Nastepnie po rozegraniu meczu liczymy ile pktów zniszczylismy przeciwnikowi, dodajemy do tego pkty za misje (oczywiście o ile je wykonaliśmy) a następnie liczymy różnice. Wynik ten patrzymy w tabeli „wynik”, w tej fazie sa pkty za rozbicie.
Tabela „wynik”
10:10 0-150
11:9 151-300
12:8 301-450
13:7 451-600
14:6 601-750
15:5 751-900
16:4 901-1050
17:3 1051-1200
18:2 1201-1350
19:1 1351-1500
20:0 >1500
MISJE:
MISJA 1 - Niestabilność
Pogoda i klimat wokół terenu działań armii jest niestabilny. Jedynie bardzo silni są w stanie oprzeć się zawieruchom i wichurom które w innych rejonach galaktyki uznane by były za globalna katastrofe. Choć wiemy że na tym obszarze znajdują sie starożytne dane odnośnie artefaktu ktorego szukacie.
Cele: Posiadać więcej znaczników niż przeciwnik +400pkt, kontrolować 4 znaczniki a przeciwnik żadnego lub 5 +400pkt.
Zasady specjalne: Victory Points, Infiltration
„Znaczniki” rozstawiaja gracze na przemiennie po znaczniku (2 na gracza) a piąty znacznik (wystawiany na początku) jest na środku stołu, znacznik nie może znajdować sie bliżej niż 6” od strefy rozstawienia i 15” od innego. Po wystawieniu znaczników rzuca sie na każdy scater i d6 i przesuwa sie w wyznaczonym kierunku. Kontrolować znacznik to znaczy byc w 4” przez jakoś jednostke z cecha T przy znaczniku. Wtedy znacznik „wędruje” wraz z jednostka, a jeżeli jednostka zginie to znacznik upada w tym miejscu gdzie odział zginął.
Armagedon: Przed rzutem kto zaczyna ale po rozstawieniu znaczników obie armie są bombardowane tzn rzucasz kością dla każdego oddziału i pojazdu przeciwnika. Jeżeli wypadnie 6 to:
-pojazd dostaje pojedyncze trafienie sprawdzane w tabelce glancingów
-odział dostaje k6 zranień, może wykonać rzut na taki Sv jaki chce (Sv, inv, cover), jeżeli poniesie jakieś straty, wykonuje test na pining.
Tornada - Na polu bitwy szaleje tornado reprezentowane przez dwa wzorniki ordnance. Na początku każdej pełnej tury, rzutem 2k6 i Scatter Dice wyznacza się kierunek ruchu tornad. W pierwszej turze punktem startowym jest środek stołu. Oddzial ktory wejdze w kontakt z traba jest przesuwany o k6 cali w losowym kierunku (Pojazdy wybieraja kierunek w ktorym sa odwrócone). Jeżeli oddział/pojazd specjalnie próbuje wejść do wnętrza cyklonu, musi wykonać rzut jak za trudny teren. Trąba powietrzna daje cover 5+ i obscure pojazdom, nie zaslania LoS
ROZSTAWIENIE - 12" od krawędzi
MISJA 2 - Eksperyment
Przed odprawą na misję przydzielono Ci do twojej armii prosto z placówek naukowych nowoczesnego robota o ciekawych zdolnościach.. Dowództwo kazało Ci przetestować tą "maszynę(?)" bojową, ale także przywieźć ją całą i zdrową z powrotem. A także zorientować się czy wróg też nie ma nic specjalnego.
Cele Misji: każda armia dostaje po takim jednym „eksperymencie” do swojego garnizonu. Robot ma przeżyć (400 PKT) i trzeba także zmniejszyć ilośc modeli przeciwnika do poniżej 25% (400 PKT).
ROZSTAWIENIE - 15"od krawedzi, 24” od siebie)
Zasady specjalne: Victory Points, Deep strike, Infiltration
Robot: Jest to dodatkowa jednostka którą gracz musi mieć posiada nastepujące statystyki oraz ma 2 wersje do wyboru:
STATYSTYKI ROBOTA:
WS4 BS4 S4 T4 W2 I 3 A2 LD10 SV 4+
Zasady Specjalne: Independent character, feel no pain, fearless, eksperyment
Uzbrojenie: CCW, Storm Bolter
Wersja ofensywna: Zamiana CCW na rękawice zagłady (master crafted power fist z możliwościo uderzenia jako master crafted power weapon, należy przed walka powiedziec z czego sie uderza).
Wersja defensywna: Zamiana storm boltera na działo niszczenia (18” siła 7 ap 4 assault 3 ) .
Eksperyment: Robot jest narazie w fazie testów więc czasem zdarza sie że robotowi coś „odwala” i konsekwencje są przeróżne. Na początku każdej tury gracza (o ile robot nie jest w walce wręcz) gracz rzuca d6 na 1 i 6 rzuca ponownie na to tabelke:
1-2: Biiip....Biiiip...Biiip Robot nic nie może robić w tej turze, stoi w miejscu i się głupio rozgląda.
3-4 : Namierzyć najbliższy cel i eksterminować Robot podwaja liczbe sztrzalów robota i namierza najblizszy wrogi odział, a jeżeli takiego nie ma to swój najbliższy (może to być odział do którego się dołaczył)
5-6: Niszczyć, rozszarpać..... Robot natychmiast musi sie ruszyć o dodatkowe d6(może opuścić swój odział) i biec do najblizszego wrogiego odziału, a jeżeli takiego nie ma to swój najbliższy, zamiast normalnego ataku na szarży dostaje d3.
4) Faza finałowa
- W fazie półfinałowej gramy na stolach 48”x72”.
- Przegrani z półfinałów grają o 3 miejsce misje „Ewakuacja” na 1500pkt
- Wygrani z półfinałów grają o 1 miejsce misje „Ostateczne starcie” na 2000pkt
- Na końcu obaj gracze rzucaja d6 w celu zapoznania sie z premiami które nasza armia otrzyma na ten mecz (patrz tabelka bonusów).
- Nastepnie gracz wybiera charakter swojego dowodzcy (patrz tabelka charakter)
- Nastepnie po rozegraniu meczu liczymy ile pktów zniszczylismy przeciwnikowi, dodajemy do tego pkty za misje (oczywiście o ile je wykonaliśmy) a następnie liczymy różnice. Wynik ten patrzymy w tabeli „wynik finał” w przypadku finału a w meczu o 3 miejsce tabelki z półfinałów, w tej fazie sa pkty za rozbicie.
- Jeżeli wg tabelki wypadnie remis to liczy się kto uzyskał ogolnie wiecej małych pktów.
Tabelka charakteru:
Inspirujący Przywódzca: Twój dowódzca jest dla twoich żołnierzy niczym ojciec gotów poświęcić wszystko dla swoich podwładnych a ci nie pozostają obojętni wobec niego.....
Twój bohater jest fearless i jeżeli się dołączy do odziału to odział też jest fearless, po za tym wszystkie jednostki maja przerzut na morale jeżeli są 12” od tego dowódzcy.
Genialny strateg: Twój dowódzca jest niesamowitym geniuszem i misztrzem taktyki co łatwo można zauważyć podczas bitew które stoczy.... a stoczył ich wiele.......
Twój bohater pozwala użyć bombardowania a także jeden z twoich odziałow piechoty (max. 20 osobowy, bez jump pack’ow) może sie infiltrować bądz deepować, po za tym gracz może przezucić rzut na zaczynanie.
Psychopatyczny rzeznik: Twój dowódzca jest dla swoich i przeciwnika postrachem o którym krążą już legendy na planecie, każdy kto chce sie z nim zmierzyć musi pokonać swój strach choć mimo to nie będzie to łatwa walka z tym monstrum... Twój bohater otrzymuje przerzuty na trafienia w czasie szarży, po zatym jeżeli ktoś chce w niego uderzać musi zdać Ld jeżeli nie zda to trafia go na 6.
Mocarny wojownik: Twój dowódzca jest najlepszym przykładem potęgi jest on nawet silniejszy niż to na dowódzce jego pokroju przystało dlatego walka z nim będzie bardzo ciężka i wymagała by wiele poświęceń....
Twój bohater dostaje (po uwzglednieniu podwyższające statystki broni np: fisty) +1 do siły i +1 do ataku.
MISJA 3 - Ewakuacja!
Fluff: Dowództwo rozkazało twojemu wojsku\ wracać na statek macierzysty, ze względu na odniesiono porażke. Jednak twoje zmagania nie poszły na marne bo podczas wojny zdobyliście cenne surowce, twoi naukowcy wiele zbadali i sam posiadasz cenne informacje o wrogich armiach. Szkoda to wszystko stracić dlatego trzeba jak sie najszybciej ewakuować z najwiekszego portu kosmicznego na tej planecie. Jednak zeby transport wyruszył trzeba obudzić pradawny port co wymaga troche czasu.........
Cele misji: Kontrolować strefe 6” od środka (nie może być tam żadnego pktującego odziału przeciwnika) przez swoje jednostki pktujące – 400pkt.
Więcej twoich jednostek % przeżyło bitwe -400pkt
ROZTAWIENIE: „L-ki”
Zasady specjalne: Victory Points, Dusk $ Dawn, Infiltration, Dodatkowa tura ( 6 tura na 3+, 7 na 4+, 8 na 5+, 9 tura na 6+)
MISJA 4 - „Ostateczne starcie”
Fluff: Walka o „artefakt” dobiega końca, 2 najpotężniejsze armie podczas kampani staneły teraz na przeciw siebie każda z przekonaniem że to oni dziś zatryumfują. Jednak to niedaleka przyszłość wyłoni prawdziwego dominatora tej planety oraz jedynego zwyciężce który bedzie posiadał potężną moc oraz absolutno władze.......
Cele misji: Zniszczyć generała armi przeciwnika 250pkt, kontrolować na końcu relikt 1000pkt
Zasady specjalne: Victory Points, Deep strike, Infiltration
Relikt: Jest wystawiany na środku stołu, jeżeli jednostka znajduję się 4” od reliktu to przejmuje nad nim kontrole pod warunkiem że żadna jednostka przeciwnika go nie kontroluje a jeżeli tak to zostaje tylko odsztrzelać odział lub wygrać z nim walke wręcz. Jednostka taka z cecha T może z nim się przemieszczać normalnie ale jeżeli ucieka badż zostanie zniszczona to relikt upada i dana armia go nie kontroluje już.
ROZTAWIENIE: „12” od krawędzi
10:10 0-200
11:9 201-400
12:8 401-600
13:7 601-800
14:6 801-1000
15:5 1001-1200
16:4 1201-1400
17:3 1401-1600
18:2 1601-1800
19:1 1801-2000
20:0 >2000
Ostatnio zmieniony przez Gromisław dnia Nie 15:59, 03 Lut 2008, w całości zmieniany 8 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:06, 22 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
FAZA GRUPOWA TRWA DO 17.11.07
GRUPA A:
1) Ederus chaos 27 3
2) Michaś Necron 69 4
3) Spyro BA 11 3
4) Piter Eldarzy 41 3
5) Munio Dark Eldarzy: Wych cult
6) Adrian (Abdib) Tau 1 1
7) SaM BA
GRUPA B:
1) Gromek Orcs: bad moons 34 2
2) Olek BA 13 2
3) Prezes IG
4) Bartlomiej SM:BT 9 3
5) Vilfe-Chaos
6) Saji Tyranidzi 49 4
7) Misha Eldar
Adrian BT 41 3
W razie gdy bedzie nierowna liczbe zawodnikow w grupach, przy liczeniu koncowym(o ile nie zglosi sie 14 gracz albo 1 z graczy nie zrezygnuje) bedzie decydowala srednia pktow uzyskanych w grupie. Tzn ilosc pktow calkowitych zdobytych w np: Grupie A jest dzielona przez 7 a w grupie B przez 6. Jezeli jakis gracz rozegra 0 meczy to nie klasyfikuje sie go jako gracza tzn ze przy liczeniu sredniej grupowej nie wlicza sie go np: Grupa byla 8 osobowa ale znalazl sie 1 taki ziomek to wtedy srednia pktow grupy dzieli sie przez 7.
Zeby wynik byl zaliczony, musi byc wyslany do mnie w ciagu 6 dni od danego meczu, pozniej jest juz nieaktualny
Ostatnio zmieniony przez Gromisław dnia Sob 23:47, 10 Lis 2007, w całości zmieniany 10 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:11, 06 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Wyniki z dnia 6.10.'07
Grupa A:
Pawel vs Spyro 10:10
Pawel vs Mike 10:10
Grupa B:
Olek vs Bartlomiej 13:7
Saji vs Adrian BT 6:14
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:44, 14 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Wyniki z dnia 13.10.'07
Grupa A:
Mike vs Spyro 22:1
Piter vs Mike 5:18
Grupa B:
Bartlomiej vs Adiran BT 2:18
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:13, 20 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Wyniki z dnia 20.10.'07
Grupa A:
Piter vs Spyro 23:0
Pawel vs Piter 7:13
Mike vs Abdib 19:1
Grupa B:
Gromek vs Adrian BT 11:9
Saji vs Gromek 0:23
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 23:46, 10 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Wyniki z dnia 10.11.'07
Grupa B:
Saji vs Bartlomiej 23:0
Saji vs Olek 20:0
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:46, 22 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Zwiazku ze remont w wojsku sie przeciagnal faze grupowa koncze juz dzis, fazy polfinalowe sa takie:
Saji vs Piter
Mike vs Adrian BT
Gramy do konca grudnia final jest w ostatnio lub przedostatnio sobote przed swietami. Jezeli jakis gracz nie rozegra fazy polfinalowej do 8.12 a jego adwerser byl gotow grac, to wynik konczy sie automatyczna masakra dla gracza ktory byl w dyspozycji. To samo dotyczy finalu.
A o to reszta tabeli:
5) Gromek Orcs: bad moons 34
6) Ederus chaos 27 3
7) Olek BA 13 2
Spyro BA 11 3
9) Bartlomiej SM:BT 9 3
10) Adrian (Abdib) Tau 1 1
15) Munio Dark Eldarzy: Wych cult
15) SaM BA
15) Prezes IG
15) Vilfe-Chaos
15) Misha Eldar
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:56, 02 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
1.12
Półfinały:
Mike vs Adrian BT 19:4
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:54, 08 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
8.12.2007
Półfinał:
Saji vs Piter 15:5
FINAŁ:
Mike vs Saji 18:5
3 miejsce za tydzien .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:01, 16 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
3 miejsce:
Piter vs Adrian BT 20:3
Ostatnio zmieniony przez Gromisław dnia Pon 18:50, 17 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:04, 16 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
A o to wyniki
1) Mike Nekroni 106
2) Saji Tyranidzi 69
3) Piter Eldarzy 66
4) Adrian BT 48
5) Gromek Orcs: bad moons 34
6) Ederus chaos 27
7) Olek BA 13
Spyro BA 11
9) Bartlomiej SM:BT 9
10) Adrian (Abdib) Tau 1
15) Munio Dark Eldarzy: Wych cult
15) SaM BA
15) Prezes IG
15) Vilfe-Chaos
15) Misha Eldar
Ostatnio zmieniony przez Gromisław dnia Pon 18:50, 17 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 1:14, 22 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Dobra małe info (zamieszczane również w pozostałych tematach ligowych)
Liga lokalna została zgłoszona do Ligi Ogólnopolskiej. Żeby wysłać tam wyniki potrzebuję podać takie mało ważne dane jak imię i nazwisko gracza a tymczasem nie znam (Gromek też) danych paru osób które są na tej liście. Osoby te są proszone o podesłanie stosownych danych Gromkowi:
- Sam
- Misha
- Vilfe
Przy okazji niech ktoś mi wyklaruje czy Adrian który grał BT to Adrian Gaweł i czy Bartek też BT to Bartek Roman
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mike
Czempion
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 968
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Sob 10:57, 22 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Rację posiadasz Kendo.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zioło
Chorąży
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Olszyn
|
Wysłany: Sob 17:38, 22 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Tak Adrian Bt t Adrian Gaweł
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pią 18:24, 28 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Dobra, kurde widzę że niekturzy lecą sobie (względnie Gromek to twoja wina że żeś nie zebrał tych danych ptrzy zapisach). Termin wysyłania wyników minął, coprawda wątpię żebyśmy mieli w tym wzgledzie taki problem jak w battlu gdzie po przekroczniu terminu nie przyjmują wyników ale wolę nie przeginać. Co mam zrobić z osobami których dane sa niekompletne? "Zniknąć" je z listy wyników? Liczba nieparzysta bedzie a w wynikach podaje sie nawet ludzi którzy wycofali się / zostali odstrzeleni przez orga w trakcie trwania impry
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|