|
OKF MISCAST Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xardas12r
Sierżant
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Klebark Mały
|
Wysłany: Pią 22:53, 23 Lis 2007 Temat postu: Scenariusze do O:WWII |
|
|
Rajd po zasoby
Tury:8-10
Rozstawienie: obaj gracze rozstawiają się po przeciwnych rogach stołu.
Cel: Zdobyć jak najwięcej zasobów. Duży znacznik warty jest 3 PZ (punkty zasobów ) , a mały 1 PZ. Za zdobyte zasoby uważa się te znajdujące się w strefie rozstawienia gracza.
Rozstawienie zasobów: 1 duży znacznik powinien się znaleźć w centralnym punkcie stołu.Potem każdy z graczy rozstawia po jednym z dużych znaczników w strefie centralnej.Następnie każdy z graczy rozstawia 3 małe znaczniki zasobów w strefie pomiędzy strefą centralną a strefą rozstawienia przeciwnika. Odległość pomiędzy znacznikami powinna wynieść minimum 30 cm.
Transport zasobów: jednostka przejmuje zasoby znajdując się minimum 5cm od znacznika. Upuszcza się zasoby w momencie zlikwidowania jednostki lub decyzji gracza. Piechota z zasobami porusza się jedynie powoli. Załadunek (i rozładunek) na pojazd zasobów trwa 1 turę ,przez którą pojazd ten nie może się poruszać. Każdy pojazd może załadować jeden mały znacznik. Ciężarówki i half-tracki mogą załadować 2 małe lub jeden duży. Piechota może tylko nieść małe znaczniki.
Sorry za obrazek ,ale to tylko 10 kb.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Alex
Lord Dowódca
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Olsztyn/Warszawa
|
Wysłany: Pią 22:59, 23 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
W zasadzie, to jednak wolę kill them all Bardziej pasuje mi do mojej koncepcji gry ^^
Ale sam scenariusz całkiem ciekawy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
xardas12r
Sierżant
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Klebark Mały
|
Wysłany: Pią 23:03, 23 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Kill them all'e szybko by się znudziły przy obecnej liczbie graczy w klubie
Jutro wymyśle coś bardziej finezyjnego.
EDIT:
Wzory znaczników do scenariusza:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
xardas12r
Sierżant
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Klebark Mały
|
Wysłany: Nie 20:48, 06 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Przełamanie
Wielkość armii: Obie armie są wyrównane.
Długość gry: 6 tur
Stół: 160x120 lub większy
Strony: Obaj gracze rzucają kostkom. Ten z wyższym wynikiem jest atakującym.
Rozstawienie : Obrońca 30 cm od dłużej krawędzi Atakujący 60 cm od dłuższej krawędzi,
Warunki zwycięstwa: 33% lub więcej jednostek gracza atakującego znajduje się na koniec 6 tury w odległości 5cm i niższej od krawędzi obrońcy.W innym przypadku wygrywa obrońca.
Zasady specjalne : Infiltratorzy i Spadochroniarze muszą być rozstawieni w swoich strefach lub na ziemi niczyjej (w przypadku spadochroniarzy chodzi o punkt lądowania ).
Ostatnio zmieniony przez xardas12r dnia Pon 17:14, 07 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Alex
Lord Dowódca
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Olsztyn/Warszawa
|
Wysłany: Pon 16:47, 07 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Liberum Veto. Odpada moja ulubiona armia czyli banda snajperów i spadochroniarzy
Ale tak na poważnie to ograniczenie Infiltracji i zrzutów boli jak cholera USA i UK. Rozumiem jeszcze infiltrację. A co do spadochronów, to proponowałbym po prostu zrzuty dopiero w 2-3 turze, a to i tak ograniczy armie spadochroniarskie
|
|
Powrót do góry |
|
|
xardas12r
Sierżant
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Klebark Mały
|
Wysłany: Pon 17:03, 07 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Heh. Trochę zmieniłem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Alex
Lord Dowódca
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Olsztyn/Warszawa
|
Wysłany: Pon 17:11, 07 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
No w sumie to już jest trochę lepiej Co do spadochroniarzy to sprecyzuj, że chodzi o punkt zrzutu, a nie miejsce upadku modelu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 22:17, 11 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Jak by co kiedy bo można to było zrobić ;p w pyte to jest xD
|
|
Powrót do góry |
|
|
xardas12r
Sierżant
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Klebark Mały
|
Wysłany: Nie 9:29, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Strachy w nocy
Rozmiar Stołu: 120x120
Czas:Operacja Market-Garden
Strony: USA desantuje się w czerwonej strefie, w czarnej piechota niemiecka zajmuje pozycje ,z żółtej nadjeżdża Samochód Pancerny
Zasady Specjalne: Noc
Na żółto oznaczono pozycje z worków z piaskiem, brązowy to budynki , szary droga ,a jasno zielony las
Siły Osi
Sicherung Pluton
Training: see baptism of fire
Sicherung Command Group (Headquarters)
POINTS: 60 (RP:2)
1 lieutenant (leader) armed with an MP40 sub-machine gun.
2 men armed with MP40 sub-machine guns (runners).
2 men armed with MP40 sub-machine guns.
1 man armed with an MP40 sub-machine gun and a Panzerfaust.
All men carry StG39 grenades.
Characteristics: Baptism of fire, militia.
Sicherung Squad
POINTS: 180 (RP:3)
1 sergeant (leader) armed with an MP40 sub-machine gun.
1 corporal (leader) armed with an MP40 sub-machine gun.
5 men armed with Kar98K rifles.
1 man armed with a Walther P38 pistol and an Mg42 light machine gun with tripod
1 man armed with an Kar98K rifle and a Panzerfaust.
All men carry StG39 grenades.
Characteristics: Baptism of fire, militia.
Sicherung Squad
POINTS: 70 (RP:3)
1 sergeant (leader) armed with an MP40 sub-machine gun.
1 corporal (leader) armed with an MP40 sub-machine gun.
6 men armed with Kar98K rifles.
1 man armed with an Kar98K rifle and a Panzerfaust.
All men carry StG39 grenades.
Characteristics: Baptism of fire, militia.
Mortar Squad
POINTS: 100 (RP: 1)
1 man armed with a Walther P38 pistol and a Granatwerfer 36 50mm light mortar.
2 men armed with Kar98k rifles.
All models are equipped with StG39 grenades.
Characteristics: Only indirect fire (minimum range 20cm),Baptism of fire, militia.
Sdkfz 222 4-wheel (Armoured Car)
POINTS: 350 (RP:1)
Main weapon (turret): KwK30 20mm light gun (L55) with coaxial Mg34 light machine gun on support.
Crew: 2 men and 1 sergeant (leader), all armed with MP40 sub-machine guns.
Duties: Commander/assistant, gunner, driver/radio operator.
Characteristics: Coaxial weapon, long barrel (main weapon), light armour, radio operator, weapon support, rapid fire,
Note:Trening 4+
open-topped vehicle.
Siły USA
Paratrooper Pluton
Training: 3+
Paratrooper Squad
POINTS: 450 (RP:3)
1 sergeant (leader) armed with an M1 semi-automatic carbine.
1 corporal (leader) armed with an M1 semi-automatic carbine.
2 paratroopers armed with a BAR M1918A2 automatic rifles.
4 paratroopers armed with Garand M1 semi-automatic rifles.
2 paratroopers armed with Garand M1 semi-automatic rifles and N°82 Gammon Grenades
All men have bayonets and pineapple MK II grenades.
Characteristics: Trained with the bayonet,tank hunters.
*Bazooka Squad
(RP:1)
1 paratrooper armed with Garand M1 semi-automatic rifle.
1 paratrooper armed with an M1 semi-automatic carbine and an M9A1 Bazooka rocket-launcher.
All men have bayonets and pineapple MK II grenades.
Characteristics: Trained with the bayonet,tank hunters.
Paratrooper Squad
POINTS: 400 (RP:3)
1 sergeant (leader) armed with an M1 semi-automatic carbine.
1 corporal (leader) armed with an M1 semi-automatic carbine.
2 paratroopers armed with a BAR M1918A2 automatic rifles.
6 paratroopers armed with Garand M1 semi-automatic rifles.
2 paratroopers armed with Garand M1 semi-automatic rifles and N°82 Gammon Grenades
All men have bayonets and pineapple MK II grenades.
Characteristics: Trained with the bayonet,tank hunters.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|