|
OKF MISCAST Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Śro 20:05, 06 Cze 2007 Temat postu: Snotcon 07-08 lipca |
|
|
asmodean napisał: |
1. Armie:
- 1666 punktów;
- Zmodyfikowany Standard Force Organization – nie można posiadać dwóch identycznych slotów HQ, trzech identycznych slotów Elites, Fast Attack i Heavy Support oraz pięciu identycznych slotów Troops.
2. Dopuszczone armie:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne, oraz, po uprzednim zgłoszeniu sędziemu: Imperial Armor, Citadel Journal, Chapter Approved, White Dwarf (pod warunkiem, że zasady do tychże armii nie zostały zmienione przez nowe kodeksy).
- dopuszczone są podręczniki Imperial Armour (za wyjątkiem Flyers, Heavy Flyers, Warmachines) UWAGA: jednostki/pojazdy wystawiane na zasadach Imperial Armour MUSZĄ być reprezentowane przez oryginalne modele bądź stosowne, dobrze wykonane konwersje; Jednostki z Imperial Armour WYMAGAJĄ akceptacji sędziego.
- dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries;
- zabronione są VDR i Tyranid Monstrocities;
- można korzystać z Minor Psychic Powers opisanych w "It's all in the mind";
- dopuszczeni są bohaterowie specjalni, ale jedynie ci, któryc są konieczni do wystawienia armii, np. Belial, Sammael, O'Shovah
3. Plan turnieju:
Jeszcze w trakcie ustalania Wink
4. Rozpiski należy przesyłać na adres asmodean @ interia.pl w temacie wpisując "Snotcon 2k7". Za poprawne rozpiski przesłane w terminie do 1.07.2007, uczestnik otrzyma 5 pkt do klasyfikacji turnieju.
5. Osoby, które wyślą zgłoszenie, a z przyczyn losowych nie będą mogły wziąć udziału w turnieju proszone są o zgłoszenie tego faktu pod powyższy adres.
6. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rospiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team'). Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.
7. Jednostki powinny być reprezentowane przez adekwatne figurki (WYSIWYG). Do uczestnictwa w turnieju nie trzeba odwzorowywać następujących rzeczy, chyba ze ich wygląd jest sciśle określony w kodeksie: granatów, teleport homerów, narkotyków, portali, mocy psychicznych, umiejętności weterańskich, aur, pól ochronnych, zmiany cech (np. +1 Siły lub Inicjatywy), znamion chaosu, mastercrafted weapons, indirect fire, terminator honours. Jednakże ich odwzorowanie będzie jedną z przesłanek uzyskania max. pkt na WYSIWYG.
8. Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach o wielkości 48x60 cali. Makiety będą rozstawione na stołach przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia.
9. Podczas turnieju obowiązywać będzie zasada rozbicia: jeżeli w dowolnym momencie bitwy, liczebność armii któregoś z graczy spadnie poniżej 25% stanu początkowego, jest ona traktowana jako rozbita. Przeciwnik otrzymuje za to +3 duże pkt, gra natomiast toczy się do końca regulaminowej liczby tur. Armia rozbita może kontrolować ćwiartki czy inne cele misji. W czasie bitwy może zdarzyć się sytuacja, iż obie armie zostaną rozbite - w tym przypadku ŻADEN Z GRACZY NIE OTRZYMA PREMII punktowej.
10. Wynik bitwy będzie rozstrzygany według tabeli:
VP Punkty turniejowe
0 – 166 10 - 10
167 – 332 11 - 9
333 – 498 12 - 8
499 – 664 13 - 7
665 – 830 14 - 6
831 – 996 15 - 5
997 – 1162 16 - 4
1163 – 1328 17 - 3
1329 – 1494 18 - 2
1495 – 1660 19 - 1
1661+ 20 - 0
11. Tereny na stołach ustawiają sędziowie i tylko oni mogą je zmieniać.
12. Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
13. Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.
14. Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0) np. powoływali się na nieistniejące zasady, bądź używali niedopuszczonych jednostek. Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.
15. Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia lub ukarania punktami karnymi za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.
16. Armie muszą być pomalowane, jeżeli w dowolnym momencie, zostanie zwrócona uwaga sędziego na niepomalowane figurki, ma on prawo wykreślić je z rospiski gracza. W przypadku, gdy spowoduje to nielegalność oddziału(np. 4-ro osobowy terminator squad, 9-cio osobowy pluton piechoty etc.), sędzia ma prawo do usunięcia z rozpiski całego oddziału. Obowiązuje WYSIWYG(za każde odstepstwo –1 punkt max –15)
17. ocena armii (0-25):
detale – 0-5 pkt
podstawki – 0-2 pkt
jednolity schemat malowania – 2 pkt
konwersje – 0-5 pkt
oznaczenia oddziałów – 2 pkt
klimat – 0-4
wow!!! – armia jest jedną z trzech najładniejszych na turnieju(subiektywna ocena sędziego) – 0-3 pkt
bonus za wysiwyg - 0-2
18. Na turnieju zostanie przeprowadzony test wiedzy o świecie WH40k. Można otrzymać za niego max 15 pkt
19. W czasie turnieju zostanie rozegrane 5 bitew:
Misja I - Dawn Assault
Każdy z graczy rzuca na Strategy Rating, ten, kto wyrzuci wyższy wynik wybiera jedną z ćwiartek lub zaczęcie wystawiania. Gracze wystawiają swoje armie wg kolejności : HS, Troops, Elites, HQ, FA. Rozstawienie w swojej strefie, 9” od środka i 18” od wroga. Wystawiamy Infiltration(o kolejności decyduje rzut). Następnie gracze ponownie rzucają kostką. Ten kto wygra, może wybrać, że zacznie, lub oddać inicjatywę przeciwnikowi.
Dyrektywy :
Victory Points, Night Fight(1 runda), Infiltration, Deep Strike, ćwiartki warte są 800/400/400 pkt,
Długość gry :
6 tur
Misja II – Wichrowe Wzgórze
Strefa rozstawienia :
Każdy z graczy rzuca na Strategy Rating, ten, kto wyrzuci wyższy wynik wybiera jedną z krawędzi stołu. Jego przeciwnik otrzymuje przeciwną. Gracze wystawiają swoje armie(zaczyna ten, kto przegrał rzut o strefę) wg kolejności : HS, Troops, Elites, HQ, FA. Rozstawienie w swojej strefie, 12” od krawędzi. Wystawiamy Infiltration(o kolejności decyduje rzut). Następnie gracze ponownie rzucają kostką. Ten kto wygra, może wybrać, że zacznie, lub oddać inicjatywę przeciwnikowi.
Dyrektywy :
Victory Points, Night Fight(ostatnie 2 rundy), Deep Strike, dodatkowo, za każdy scoring unit w 12” od środka na końcu bitwy otrzymuje się jego wartość punktową. Wichrowe Wzgórze - Na polu bitwy szaleje tornado reprezentowane przez dwa wzorniki ordnance. Na początku każdej pełnej tury, rzutem 2k6 i Scatter Dice wyznacza się kierunek ruchu tornad. W pierwszej turze punktem startowym jest środek stołu. Oddzial ktory wejdze w kontakt z traba jest przesuwany o k6 cali w losowym kierunku (Pojazdy wybieraja kierunek w ktorym sa odwrócone). Jeżeli oddział/pojazd specjalnie próbuje wejść do wnętrza cyklonu, musi wykonać rzut jak za trudny teren. Trąba powietrzna daje cover 5+ i obscure pojazdom, nie zaslania LoS.
Długość gry :
6 tur
Misja III - Behind enemy lines
Każdy z graczy rzuca na Strategy Rating, ten, kto wyrzuci wyższy wynik wybiera jedną z krawędzi stołu lub zaczecie wystawiania. Gracze wystawiają swoje armie wg kolejności : HS, Troops, Elites, HQ, FA. Rozstawienie w swojej strefie, 15” od krawędzi i 24” od wroga. Wystawiamy Infiltration(o kolejności decyduje rzut). Następnie gracze ponownie rzucają kostką. Ten kto wygra, może wybrać, że zacznie, lub oddać inicjatywę przeciwnikowi.
Dyrektywy :
Victory Points, Dusk & Dawn, Infiltration, Concealment(nie działa jeśli wypadnie noc w pierwszej rundzie), dodatkowo, za każdy scoring unit w strefie przeciwnika na końcu bitwy uzyskuje się tyle punktów ile wynosi jego wartość. Na początku bitwy, każdy z graczy musi wyznaczyć[w sposób tajny] jeden swój oddział[punktujący]. Jeżeli bitwę przeżyje którykolwiek z jego członków, jego właściciel uzyskuje dodatkowe punkty równe kosztowi oddziału. Zniszczony oddział daje przeciwnikowi podwójne punkty zwycięstwa.
Długość gry :
6 tur
Misja IV – Secure & Control
Strefa rozstawienia :
Każdy z graczy rzuca na Strategy Rating, ten, kto wyrzuci wyższy wynik wybiera jedną z krawędzi stołu. Jego przeciwnik otrzymuje przeciwną. Następnie na polu bitwy każdy gracz(na zmianę) umieszcza po 2 znaczniki. Nie mogą one być umieszczone bliżej niż 6” od krawędzi ani innego znacznika, lub w strefie rozstawienia. Gracze wystawiają swoje armie(zaczyna ten, kto przegrał rzut o strefę) wg kolejności : HS, Troops, Elites, HQ, FA. Rozstawienie w swojej strefie, 12” od krawędzi. Wystawiamy Infiltration(o kolejności decyduje rzut). Następnie gracze ponownie rzucają kostką. Ten kto wygra, może wybrać, że zacznie, lub oddać inicjatywę przeciwnikowi.
Dyrektywy :
Victory Points, Dusk & Dawn, Infiltration, dodatkowo, za każdy kontrolowany znacznik(oddział punktujący w 6”) na końcu bitwy dostaje się 400 punktów, jeden oddział nie może kontrolować dwóch znaczników.
Długość gry :
6 tur
Misja V – Własne cele
Strefa rozstawienia :
Każdy z graczy rzuca na Strategy Rating, ten, kto wyrzuci wyższy wynik wybiera jedną z ćwiartek stołu. Jego przeciwnik otrzymuje przeciwną. Następnie gracze rozdysponowują(w sposób tajny) 1600 pkt pomiędzy 3 dowolnie wybrane tereny nie znajdujące się nawet częściowo w jego ćwiartce. Minimalna ilość punktów jakie można przydzielić pojedynczemu terenowi to 400 pkt a maksymalna to 800 pkt. Aby zająć teren należy stanąć w nim chociaż fragmentem jednostki punktującej.
Gracze wystawiają swoje armie(zaczyna ten, kto przegrał rzut o strefę) wg kolejności : HS, Troops, Elites, HQ, FA. Rozstawienie w swojej strefie, 18” od przeciwnika i 9” od środka stołu. Wystawiamy Infiltration(o kolejności decyduje rzut). Następnie gracze ponownie rzucają kostką. Ten kto wygra, może wybrać, że zacznie, lub oddać inicjatywę przeciwnikowi.
Dyrektywy :
Victory Points, Infiltration, za każdy kontrolowany teren tyle punktów ile zostało przydzielone
Długość gry :
6 tur
|
Ja jadę, szukam towarzyszy
Ostatnio zmieniony przez Ederus dnia Wto 16:25, 12 Cze 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 20:46, 06 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
ja raczej jade, tylko problem że brakuje mi jednego raidera do rozpiski, tu kieruje prośbe do Norberta - masz może pomalowanego raidera pożyczyć ? :/
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 9:58, 07 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Ja tez zapewne jade i tylko taka mala uwaga do Kenda (zobacz ile na tym turnieju jest pkt hobbystycznych ). Trzeba sie z nimi na ten meczyk w nozke ustawic bedziemy jako najemnicy Gybon squad:D
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spyro
Gość
|
Wysłany: Czw 10:26, 07 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
a gdzie turniej i czy 1 czy 2 dniowy?.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Czw 12:43, 07 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Jeśli jest 07-08 lipca to raczej dwu-dniowy...
Jest w Gdańsku
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spyro
Gość
|
Wysłany: Czw 15:26, 07 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
bóg zapłac, to jest master?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Czw 17:39, 07 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Master
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spyro
Gość
|
Wysłany: Czw 21:02, 07 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
hmmm sweet, moze poajde, ale nie licze ze bede w pierwszej 100 na 50 osob xD, Znajomy mowil ze mozna sie wiele nauczyc .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Czw 21:04, 07 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Na każdym turnieju poza Olsztynem można się wiele nauczyć . Gdyby nie turnieje co na nich byłem to bym np. nie ograł ludzi, którzy są w pierwszej 15 kraju
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spyro
Gość
|
Wysłany: Czw 21:18, 07 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
tzn wiem, ale slyszalem ze na tym mozna sie duzo nauczyc o . dojazd pociągiem??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Czw 21:18, 07 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Sie wie, że obciągiem^^
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spyro
Gość
|
Wysłany: Czw 21:19, 07 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
no to ciuch ciuch, dam zanc jak bede wiedział . a nocleg jak?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pią 10:16, 08 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
i tylko taka mala uwaga do Kenda (zobacz ile na tym turnieju jest pkt hobbystycznych |
Sam nie potrafisz znaleźć czy też jest to przytyk do regulaminów które piszę? Jak masz taką krótką pamięć to przejdz się po tematach tórniejów które robiłem i poczytaj co się działo jak chciałem dać więcej punktów w część hobbystyczną, i co się działo jak jeden raz się ten myk idał
Paweł pamiętasz że masz robić za listonosza podczas tego wyjazdu?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 11:14, 08 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Sorry Kendo zapomnialem ze sie boisz lotrowcow:D i Kendo ja nie pamietam zeby na turnieju w40k byly z tym problemy pamietam ze byla wiekszosc osob co chciala wiecej niz 12pkt ale dobra wiem na turniejach lotra......... no ale coz to taka moja mala uwaga zapewne skasujesz ten post (jezeli cie urazilem to sorki ale nie mialem takiego zamiaru). Hej chopaki robimy jakies koszulki na ten meczyk? Pewien forumowicz dal ciekawa koncepcje druzyn 5osobowych wiec nasza trojka (ewentuaklnie moze ktos z klubu ) albo kogos zwerbujemy . Tak widze ze wieksze zainteroseowanie wzbudza mecz niz sam turniej:D
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Pią 11:48, 08 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Pamiętam kendo
GRomek bieremy koszulki turniejówki i z tyłu piszemy "GYBBON SQUAD"!!xD
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|