Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Jaki chciałbyś zagrać turniej. |
4 bitwy na zasadach patrolu - małe punkty(600-900) |
|
50% |
[ 4 ] |
3 bitwy na średnie punkty(1300-1600) |
|
12% |
[ 1 ] |
3 bitwy na większe punkty(1700-2000) |
|
37% |
[ 3 ] |
|
Wszystkich Głosów : 8 |
|
Autor |
Wiadomość |
mysiek
Czempion
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn/Gdańsk
|
Wysłany: Pią 11:13, 24 Lut 2012 Temat postu: Turniej 11.03.2012 |
|
|
Witam
W planach kolejny turniej, termin 11.03.2012 - miejsce Kortowo
Zasady:
1. Turniej zgłoszony do Ligi
2. NA turnieju obowiązują zasady 5ed. + FAQ + PKZ
3. Sędzią głównym jest: Gromek, sędzia pomocniczy: Mysiek
4. Gramy na stołach 48x48 cali
5. Armia powinna składać się z nie więcej niż 900pkt.
6. FOC:
0-1 HQ
0-2 E
1-4 T
0-2 FA
0-1 HS
7. Nie można używać modeli o 3 woundach i więcej - można wystawić taki model, ale ma on wtedy 2 woundy i nie jest zmniejszany jego koszt.
8. Suma pancerzy pojazdu(Przód, Bok, Tył) nie więcej niż 33(jeżeli weargear daje większy pancerz to nie zostaje on zwiększony powyżej AV 33)
9. Specjalni bohaterowie - zabronieni
10. minimalny sv: 3+
11. Bronie typu ordnance: zabronione
12. Siła broni nie większa niż 8(Jeżeli siła zależy od liczebności oddziału lub rzutu kostką to wynik większy niż 8 daje siłę 8, siła zwiększana przez weargear - zostaje automatycznie zmniejszona do 8, jedyny wyjątek fouriuscharge- może podnieść siłę do 9)
13. Wpisowe - 10zł.
14. Bitwy trwają 1h30
15. Na turnieju gracze zobowiązani są posiadać czytelną rozpiskę, potrzebne miarki, kostki, wzorniki
16. Dopuszczone armie: wszystkie oficjalne GW, niedopuszczone IA
17. Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymują automatyczna masakrę w bitwie w której oszukiwali 20:0
18. Tereny na stolę ustawiają sędziowie i tylko oni mogą je zmieniać – każda zmiana terenu wiąże się z automatyczną masakrą 20:0
19. Ocena Hobbystyczna:
Dopuszczalne są proxy ale w granicach rozsądku. Model proxa musi mniej więcej wielkością odpowiadać oryginalnemu modelowi.
W razie jakby komuś brakowało jednostek to niech pisze na forum, zawsze można coś pożyczyć.
Malowanie 0-3
Konwersje 0-2
Podstawki 0-2
Schemat armii 0-1
Rozróżnienie oddziałów 0-2 (w przypadku gdy ktoś nie ma takich samych oddziałów dostaje 1pkt)
Wyswig 0-2
Czytelna rozpiska wysłana w terminie 0-3 (rozpiska wysłana w terminie 1pkt, czytelna rozpiska w dniu turnieju 2pkt)
20. Przedziały punktowe
Różnica VP
'10:10 0 - 129
'11:9 130- 259
'12:8 260 - 389
'13:7 390 - 519
'14:6 520 - 649
'15:5 650 - 779
'16:4 780 - 909
'17:3 910 - 1039
'18:2 1040 - 1169
'19:1 1170 - 1299
'20:0 1300+
21. Dodatkowe punkty z misji:
0-1KP +0VP
2-3KP +150VP
4 i więcej +300VP
22. Misje, we wszystkich misjach obowiązują zasady deepstrike i infiltracji.
Misja 1 "Sprawdzić teren i zdać raport"
Rozstawienie: PichedBattle
Czas trwania: 6 tur
1 tura NightFight
Zasady specjalne: 3 znaczniki w strefie rozstawienia przeciwnika na środku strefy rozstawienia i dwie w połowie między środkowym znacznikiem i krawędzią stołu. Znaczniki oznaczamy znajdując się 3 cale od niego - zaznaczyć znacznik może tylko jeden oddział i jeden oddział może zaznaczyć tylko jeden znacznik. Taki oddział nie musi stać na zaznaczonym znaczniku. Taki znacznik można odznaczyć tylko niszcząc lub powodując ucieczkę ze stołu oddziału, który go zaznaczył.
Z każdy "zaznaczony" znacznik na koniec bitwy +300 pkt. zwycięstwa
Misja 2 "Walki zaczepne"
Rozstawienie: Spearhead
Czas trwania: 6 tur
Zasady specjalne: Za każdy zniszczony oddział wroga pkt x3
Misja 3 "Zająć i utrzymać"
Czas trwania: 6 tur, 7 tura na 4+
Rozstawienie DownOfWar
Zasady specjalne: Trzy znaczniki na stole(6' od krawędzi i 12' od siebie), każdy wart 300 VP
Misja 4 "Lost Patrol"
Czas trwania: 6 tur
Rozstawienie: PeachedBattle
Zasady specjalne: Jeden znacznik w strefie rozstawienia przeciwnika wart: 450 pkt.
Zgłoszenia:
1. Mysiek IG R
2. Sam SM:BA R
3. Kero
4. Vorset SM: UM R
5. Gromek Orks R
6. Filip SM:UM R
7. Prezes SM:SW R
8. Ederus Orks R
9. Munio DE
10. Ertman CSM? R
23. Rozpiski umieszczamy najpóźniej 24h przed turniejem tu na forum.
24. Turniej rozpoczyna się o 10:00 - planowany koniec godzina 16:30.
1 Adam Baranowski Munio DE Olsztyn 76
2 Paweł Korpal Ederus Orks Olsztyn 74
3 Piotr Mariański Gromek Orks Olsztyn 74
4 Krzysztof Kalinowski Prezes SM:SW Olsztyn 64
5 Michał Bieńkowski Vorset SM:UM Poznań 38
6 Wojciech Witkowski Sam SM:BA Olsztyn 37
7 Filip Czaks SM:UM Szczytno 35
8 Rafał Myszka Mysiek IG Trójmiasto 33
9 Krzysztof Piersa Kero SM:UM Brodnica 27
10 - Ertmański CSM Iława -72
Ostatnio zmieniony przez mysiek dnia Pon 16:46, 12 Mar 2012, w całości zmieniany 44 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kero
Czempion
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pią 12:42, 24 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
jestem jak najbardziej za. Moglibyśmy zagrać na zasadach patrolu, wtedy z pewnością będzie wielu graczy ;D
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sam100
Gość
|
Wysłany: Nie 18:36, 26 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Jestem za bitwą na 1500 pkt. Muszę przetestować kolejny miniRazor-Spam zanim zacznę dokupować figsy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:44, 26 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Ja natomiast zagrałbym tak na pewno patrol raz a drugi turniej to na pkty zbliżone do mastera czyli 1750-1850pkt ze specami. Jednak najpierw patrol potem te większe
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zioło
Chorąży
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Olszyn
|
Wysłany: Nie 20:02, 26 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Ja jestem za średnimi punktami, albo patrolem. Normalne misje.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mysiek
Czempion
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn/Gdańsk
|
Wysłany: Nie 22:37, 26 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Od razu proszę o jakieś wstępne zgłoszenia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
gruzbal
Weteran
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Miasto Doznań
|
Wysłany: Pon 6:13, 27 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
zagrajmy na duże punkty ;] 2000
|
|
Powrót do góry |
|
|
mysiek
Czempion
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn/Gdańsk
|
Wysłany: Pon 8:11, 27 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Przeliczyłem czas i wyszło mi że w wypadku patrolu będzie można zagrać 5 bitew.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kero
Czempion
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pon 10:45, 27 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
jestem za patrolem. trzeba tylko dokładnie rozpisać zasady patrolowe, żeby na 800 pkt. nikt nie wyskoczył z oddziałem za 600.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Pon 11:32, 27 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
trzeba tylko dokładnie rozpisać zasady patrolowe, żeby na 800 pkt. nikt nie wyskoczył z oddziałem za 600. |
To jest akurat bzdura Skoro na 1500 mozna wystawic oddzial za 1200 to dlaczego na 800 nie mozna za 600? Osobiscie jestem anty-patrol, ta gra i tak sie czesto gesto rozmija z balansem, a patrol jedynie zwieksza 'paper-rock-scissors-lizard-spock'
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:14, 27 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
O to zasady patrolowe z naszego turnieju który organizowałem kiedyś z edkiem parę lat temu.
-1+ Troops
-Możesz mieć 1 hq ale nie więcej
-Żaden model nie może mieć więcej niż 2 woundy (Tu bym zamienił na np na maks 3 albo bez monstrous creature ale raczej to drugie).
-Bez special charakterów
-Bez sv/inv 2+
-Suma pancerzy pojazdów maks 33 (przód,tył+1bok)
-Bez broni ordnance
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Pon 12:17, 27 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Ja proponuje 1812 ze specami (punkty zainspirowane overture 1812 Tchaikovsky ).
|
|
Powrót do góry |
|
|
mysiek
Czempion
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn/Gdańsk
|
Wysłany: Pon 13:16, 27 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Gromisław napisał: |
O to zasady patrolowe z naszego turnieju który organizowałem kiedyś z edkiem parę lat temu.
-1+ Troops
-Możesz mieć 1 hq ale nie więcej
-Żaden model nie może mieć więcej niż 2 woundy (Tu bym zamienił na np na maks 3 albo bez monstrous creature ale raczej to drugie).
-Bez special charakterów
-Bez sv/inv 2+
-Suma pancerzy pojazdów maks 33 (przód,tył+1bok)
-Bez broni ordnance |
Ja bym wolał
- Maks koszt punktowy oddziału 200 pkt nie tyczy się troopsów
- Maks 2 woundy - jeżeli coś ma 3 to można wystawić ale ma wtedy tylko dwa woundy i nie zmieniamy kosztu punktowego
- Bez broni typu odrnance
- Siła broni nie większa niż 8
- SV nie mniejszy niż 3+
|
|
Powrót do góry |
|
|
Olek
Czempion
Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE
|
Wysłany: Pon 14:42, 27 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Kilka luźnych sugestii:
Wywaliłbym w ogóle modele z 3 i więcej woundami.
Dodał bym zapis o pojazdach: ich łączne AV musi być nie większe niż 33.
Cytat: |
- Maks koszt punktowy oddziału 200 pkt nie tyczy się troopsów |
To bym wywalił i unikałbym "dziwnych zapisów" tego typu.
Pamiętam Trójmiasto kiedyś robiło lokala gdzie dopuszczali jedną broń z siła 8 i więcej warto się nad tym zastanowić.
P.S
Mądry Człowiek napisał: |
Osobiscie jestem anty-patrol, ta gra i tak sie czesto gesto rozmija z balansem, a patrol jedynie zwieksza 'paper-rock-scissors-lizard-spock' |
+1
Ostatnio zmieniony przez Olek dnia Pon 14:46, 27 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mysiek
Czempion
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn/Gdańsk
|
Wysłany: Pon 15:30, 27 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Chciałem napisać "dodał" napisałem "wolał"
|
|
Powrót do góry |
|
|
|