Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:34, 12 Gru 2009 Temat postu: Zastosowanie dla ogrynów |
|
|
Jak wiadomo lubię klimat ogrynów, niestety są niegrywalną jednostką. Dlatego jeżeli znajdzie ktoś dla nich zastosowanie będę wdzięczny. Zadanie jest mega trudne aczkolwiek nagroda jest warta podjęcia tej fuchy bo jest nią wieczna chwała na wieki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Munio
Czempion
Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 4 tematy
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: TEAM DAMAGE
|
Wysłany: Sob 17:04, 12 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
mogą bić się w walce wręcz
ale jestem zajebisty
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:32, 12 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Munio napisał: |
mogą bić się w walce wręcz
ale jestem zajebisty |
1+ pkt za dobre chęci ale to jeszcze nie jest to
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kero
Czempion
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Sob 22:58, 12 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Ogryni są bardzo silną jednostką na bliski dystans. Mają słaby pancerz, jednak każdy jest bardzo wytrzymały, ma 2W oraz broń szturmową 3 strzały na turę. Proponowałbym wysłać ich w chimerze jako kontratak z flanki. ich zadaniem jest tak jak orkowych koksów jak najszybciej dojść do przeciwnika. Poza tym są dosyć drogą ale skuteczną tarczą dla twoich pojazdów. Ogryn w 50 % zakryje nawet leman russa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Sob 23:39, 12 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Ogryni mają Ld7 jak mają szefa. Tank shock dowolnym pojazdem i nie ma ich na stole. Sorry, ale porównywanie ich do 'orkowych' koksów to jednak spore nadużycie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:30, 13 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Ogryni mają 3w jakby co:). Niestety wg mathammera ogryzky wypadają blado w walce z orkami, nie ważne czy to oni szarżują czy nie. Oczywiście porównując przybliżony koszt pktowy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kero
Czempion
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Nie 11:45, 13 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
To może jako straż dowódcy?
Dać ich do lorda komisarza i jazda na front. Widziałem takie zagranie w rozbisce GW w White Dwarfie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 12:36, 13 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Kero napisał: |
To może jako straż dowódcy?
Dać ich do lorda komisarza i jazda na front. Widziałem takie zagranie w rozbisce GW w White Dwarfie. |
Rozpiski w WD to rozpiski robione tak żeby pokazać "zajebiste" modele, a także uberr taktyczne triki z ich wykorzystaniem aktualnie promowanej armii (przy czym druga opcja regularnie okazuje się nie skuteczna jak próbują jej użyć użyszkodnicy bez takiego geniuszu strategicznego jak panowie od battleraportów)
Gromek co powiesz na wykorzystanie modeli ogrynów jako celowniczych w weapon teamch?
|
|
Powrót do góry |
|
|
zaylek
Żółtodziób
Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:11, 13 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Doom napisał: |
Gromek co powiesz na wykorzystanie modeli ogrynów jako celowniczych w weapon teamch? |
a moze lepiej jako tragarzy w HWT ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 13:40, 13 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
HWT = celowniczy (strzelec) + ładowniczy
Standardowy made by GW HWT = large base na której masz trójnóg z gunem, gościa który z tego strzela i gościa który podaje rakiety / zmienia akumulatory / ładuje nowe taśmy
To co proponuję to ogryn z np ckm zawieszonym na ramieniu ala Rambo i zwyklak z magazynkami, obaj na standardowych podstawkach. Dawno nie interesowałem się gwardią, ale jesli wciąż maja możliwość uzycia Slow & Pow[jaksietopisze] to byłoby mega klimatyczne
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:30, 13 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Doom napisał: |
HWT = celowniczy (strzelec) + ładowniczy
Standardowy made by GW HWT = large base na której masz trójnóg z gunem, gościa który z tego strzela i gościa który podaje rakiety / zmienia akumulatory / ładuje nowe taśmy
To co proponuję to ogryn z np ckm zawieszonym na ramieniu ala Rambo i zwyklak z magazynkami, obaj na standardowych podstawkach. Dawno nie interesowałem się gwardią, ale jesli wciąż maja możliwość uzycia Slow & Pow[jaksietopisze] to byłoby mega klimatyczne |
Niestety nie mają takiej możliwości (tzn slow and purposeful), ten pomysł mi chodzi po głowie od dawna i zapewne tak zrobię że do weteranów dokupię autocanon i to będzie właśnie coś takiego:). O ile nie uda mi się znaleźć zastosowania dla grubasów to tak uczynię. I prawdopodbnie tak będzie bo ni chuchu nie można dla nich zastosowania znaleźć x/.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Shaciu
Żółtodziób
Dołączył: 17 Cze 2013
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostróda
|
Wysłany: Czw 21:18, 04 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Pozwolę sobie odkurzyć temat. Doskonale rozumiem Twoją słabość do tych brzydkich popaprańców. Sam uwielbiam tych debili ze względu na ich klimat. Ja znalazłem dla nich zastosowanie i sam tego używam. Zanim je opiszę zaznaczę, że grywam w bardzo małym gronie i u nas ten patent przeszedł. Nie wiem, czy kombinacja jakiej używam (a właściwie sposób, w jaki z niej korzystam) jest legalna, ale oto ona:
Lord Commissar (power fist, plasma pistol)
Ogryny (3 do 5 w zależności od wielkości bitwy)
Chimera (2x bolec, czasami extra armour)
Mykiem tej kombinacji nie są zasady ogrynów, ale... chimery! Chodzi mi o akapit dotyczący fire pointów. Wynika z niego, że z chimery może strzelać 5 modeli, a ich strzały mierzone są od górnego włazu. Jeżeli dobrze rozumiem, ogryny siedzące w środku mogą wywalić 15 pestek z siłą 5 na 360 stopni plus 6 pestek z ciężkich bolców, co daje nam oczko (21)! W dodatku przedni pancerz 12 jest w stanie troszkę ognia wytrzymać. Zresztą zniszczenie chimery to nie dramat. Ogryny ledwo poczują nawet eksplozję pojazdu. A gdy transportera już nie ma, nasze bydlaki są już pod nosem przeciwnika i jest nasza tura. Działa jak urok
Btw, po aktualizacji pojazdów w dodatku "Death from the skies" Walkirie i Vendetty straciły akapit dotyczący ogrynów. Otwiera się kolejna furtka...
Reasumując oddział jest drogi jak jasna cholera, ale wymiata... o ile dobrze zinterpretowałem zasady.
Ostatnio zmieniony przez Shaciu dnia Czw 21:19, 04 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mysiek
Czempion
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn/Gdańsk
|
Wysłany: Pią 4:54, 05 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Shaciu napisał: |
A gdy transportera już nie ma, nasze bydlaki są już pod nosem przeciwnika i jest nasza tura. Działa jak urok
|
Wiesz, że nie możesz szarżować po takim zabiegu?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Shaciu
Żółtodziób
Dołączył: 17 Cze 2013
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostróda
|
Wysłany: Pią 12:37, 05 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Owszem, po eksplozji muszę wykonać pinning test (od tego jest komisarz), ale poza tym nie widzę powodu, dla którego nie mógłbym szarżować? Załoga nie może nic zrobić do końca tury, w której wywaliło ich z pojazdu, ale zniszczenie go następuje zazwyczaj w turze przeciwnika. Chyba, że coś przegapiłem - w takim układzie chętnie się podszkolę. Jestem początkującym czterdziestkowcem i często coś mi umyka. Najlepiej poproszę o numer strony w podręczniku
|
|
Powrót do góry |
|
|
mysiek
Czempion
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn/Gdańsk
|
Wysłany: Pią 13:41, 05 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Po wysiadce nie robisz nic przez turę twoją i przeciwnika lub turę przeciwnika i twoją.
Cytat:
"After disembarking, models can shoot, counting as having moved, or choose to run in their subsequent shooting phase, but cannot declare a charge in their subsequent assault phase"
Co znaczy tyle, że nie możesz szarżować w swojej kolejnej fazie szarży.
Ostatnio zmieniony przez mysiek dnia Pią 15:46, 05 Lip 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|