|
OKF MISCAST Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Norb
Lord Administrator
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 22:30, 10 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Opisy zajętych lokacji:
Wurzen
Sława:125 Zaopatrzenie: +100
Duże miasto, cudem ocalałe podczas inwazji Chaosu.
Prom w Wurzen: ta jedyna z ocalałych przepraw przez rzekę Talabek w promieniu 100mil, umożliwia łatwy transport towarów i ludzi z głębi Imperium. Armia gracza kontrolującego lokację o jedną turę oddala negatywne efekty pozostawania bez zaopatrzenia.
Fort Korver
Sława:100 Zaopatrzenie: +25
Fort splądrowany i częściowo spalony w 2522r. nadal dumnie wznosi się nad południową granicą Ostlandu.
Zapas uzbrojenia: właściciel lokacji jednorazowo może dopisać za darmo jednej z jednostek, dostępną dla niej opcję wyposażenia (nie wlicza się do kosztu jednostki)
Ferlangen
Sława:125 Zaopatrzenie: +100
Miasto częściowo spalone podczas wojny. Niedawno podniosło się po zniszczeniach i stanowi obecnie centrum handlu w zrujnowanej prowincji.
Targ w Ferlangen: Właściciel może wymienić punkty sławy na dodatkowe zaopatrzenie w stosunku 1:1. Dodatkowe zaopatrzenie zwiększa limit armii przez jedną kolejną turę. Ponadto właściciel może sprzedać tu posiadane magiczne przedmioty otrzymując ich wartość x 2 w pkt. Sławy.
Wolfenburg
Sława:150 Zaopatrzenie: +75
Dotychczasowa stolica prowincji. W 2522r. zdobyta i splądrowana przez siły Chaosu. Obecnie duże skupisko uchodźców.
Obóz uchodźców: spływają tu wieści z całej prowincji. Gracz kontrolujący Wolfenburg posiada stałą premię +1 do Inicjatywy w kampanii.
Krwawy Głaz
Sława:75 Zaopatrzenie: +25
Święte miejsce kultu dla czcicieli Chaosu. Jego moc wabi czempionów mrocznych bogów.
*Rytuały oczyszczenia: kontrolująca armia sił ładu lub neutralna +50 pkt. sławy.
*Kontrolująca armia sił destrukcji: Oko Bogów - podczas bitew na początku pierwszej tury rzuć dla generała w tabeli Eye of the Warp (tabela z podręcznika armii Warriors of the Wastes.) Jeśli wygrasz bitwę otrzymujesz dodatkwo +1k6 pkt doświadczenia. Jeśli przegrasz to odejmujesz 1k6 pkt z puli uzyskanej w bitwie.
Dunkelpfad
Sława:25 Zaopatrzenie: +25
Niewielka górska wioska, spalona przez najeźdźców z północy w 2522r.
Zachodni Las Cieni
Sława:50 Zaopatrzenie: +25
Zachodnia część najmroczniejszej puszczy Imperium.
Siedlisko mutantów: jeśli armia należy do Sił Destrukcji to dodatkowo otrzymuje +25 Zaopatrzenia. Siły Ładu lub Neutralne +25 Sławy, za oczyszczenie lasu.
Verborgenbucht
Sława:25 Zaopatrzenie: +75
Osada rybacka oraz mały port.
Schonfeld
Sława:50 Zaopatrzenie: +50
Miasteczko i strażnica graniczna. Spustoszone w 2522r.
Mierach
Sława: 50 Zaopatrzenie: +50
Zrujnowane górskie miasteczko.
Nieopodal ukryte stare krasnoludzkie sztolnie. – co turę generuje +10 pkt. Sławy w fazie rozbudowy.
Csenger
Sława: 50 Zaopatrzenie: +100
Ocalała faktoria w dobrach barona Wallensteina. Duży tartak i składy drewna.
Zamek Lenkster
Sława: 125 Zaopatrzenie: +50
Forteca strzegąca północnego przejścia do Hochlandu. Oblegana w 2522 roku. Większość zniszczeń zdołano odbudować.
Armie Sił Ładu: Garnizon Forteczny - kiedy gracz broni tej lokacji to otrzymuje dodatkowe siły warte 400 pkt. Jednostki te ustalane są przed bitwą, muszą pochodzić z kategorii Core listy armii gracza. Po bitwie jednostki znikają z rozpiski.
Pozostałe Armie:???
Vogelsang
Sława: 50 Zaopatrzenie: +75
Spustoszone miasteczko oraz manufaktura.
Duże składy rudy żelaza - jeśli gracz zajmie inną lokację z hutą żelaza to jego zaopatrzenia armii wzrasta o dodatkowe +100pkt.
Dzika Wyżyna
Sława: 50 Zaopatrzenie: +25
Pasmo wzgórz na granicy z Kislevem, zamieszkane przez wiele dzikich i niebezpiecznych stworzeń.
Łowcy potworów: pozwala na dublowanie w armii jednostek rare, jeśli są one z kategorii Monster.
Rozstaje
Sława: 25 Zaopatrzenie: +25
Miejsce łączące wiele ważnych szlaków w prowincji. Duży zajazd dla podróżnych, spalony przez zwierzoludzi w 2522r.
Punkt kontrolny: wrogie armie nie mogą wykonywać forsownego marszu poprzez Rozstaje.
Brizban
Sława: 25 Zaopatrzenie: +25
Niewielka wioska u podnóża nawiedzonych Wzgórz Selońskich. Spustoszona, brak ocalałych mieszkańców.
Bohsenfels
Fort zwany Małym Middenheim. Wznosi się na szczycie skały, w której wydrążone są liczne tunele oraz jaskinie. Jako jedno z nielicznych miejsc Bohsenfels nie uległo wojskom Archaona.
Sława:150 Zaopatrzenie: +25* (było +75)
Armie Sił Destrukcji: upadek Bohsenfels. Po tygodniach oblężenia miasto pada pod naporem sił chaosu nie widząc pomocy z żadnej strony. Mieszkańcy zostają brutalnie wymordowani a miasto splądrowane.
Armia klanu Gharhars zdobywa jednorazowo 200 pkt. Sławy, artefakt z kategorii Sztandar Magiczny warty do 50 pkt. oraz zaopatrzenie miasta spada do + 25*.
Wschodni Las Cieni
Sława:50 Zaopatrzenie: +25
Wschodnia część najmroczniejszej puszczy Imperium.
Siły Ładu: polowanie na zwierzoludzi – obszar ten jest siedliskiem wielu band zwierzoludzi. Ich systematyczne tępienie przynosi co turę + 10 pkt. Sławy.
Obelstein
Sława:25 Zaopatrzenie: +75
Faktoria w dobrach hrabiego Otto von Obelsteina. Zrujnowana podczas najazdu chaosu.
Huta żelaza - jeśli gracz zajmie inną lokację ze składami rudy żelaza to jego zaopatrzenia armii wzrasta o dodatkowe +100pkt.
Roezfels
Sława: 100 Zaopatrzenie: +50
Niewielka forteca, zbudowana przez krasnoludy, strzegąca podnóża Gór Środkowych. Ocalała podczas najazdu lecz garnizon został znacznie osłabiony.
Szpital wojskowy: twoi bohaterowie stają się odporni na efekt Ranny, podczas poszukiwań oraz po bitwach.
Pfenzfin
Sława: 25 Zaopatrzenie: +50
Niegdyś bogata ufortyfikowana wieś, dziś stanowi tylko cień dawnych dni.
Armie Ładu: Kowal z Pfenzfin - Stary krasnolud powrócił do swego warsztatu. Wspierając twoją słuszną sprawę przekazuje część swoich zapasów. Jeden oddział w armii otrzymuje ulepszoną amunicję do broni strzeleckiej, dającą +1 do ranienia. Po każdym użyciu w bitwie rzuć 1k6, przy 1 amunicja wyczerpuje się do końca tej bitwy. (żaden gracz nie może skorzystać z tej opcji więcej niż raz na kampanię)
Pozostałe frakcje: Złupiona kuźnia - rabując kuźnię w Pfenzfin armia zdobywa artefakt warty do 50pkt - tylko z kategorii Magiczna Broń lub Zbroja. (po wykorzystaniu lokacja traci tę opcję - nikt inny nie znajdzie tu już nic nowego)
Uroczysko
Sława:50 Zaopatrzenie: +25
Miejsce uznawane za przeklęte. Według miejscowych legend miejsce zgromadzeń zwierzoludzi i mutantów podczas pełni Morrslieba.
Armie Sił Destrukcji: nagromadzona tu energia ciemności zapewnia złym czarownikom w armii kontrolującej Uroczysko +1 do rzutu każdego zaklęcia typu HEX.
Armie Neutralne i Praworządne: Mroczne pokusy: jeden czarodziej w armii może zadeklarować przed bitwą, że używa Czarnej Magii (Black Magic) zamiast swojej głównej dziedziny otrzymuje jednak na czas bitwy -1LD.
Levuldaldorf
Sława:25 Zaopatrzenie: +50
Ośrodek magazynowania juty. Zrujnowany podczas wojny.
Zapasy skór: Jedna jednostka w armii jeśli pozwalają na to jej zasady otrzymuje darmowo lekkie zbroje (nie wliczają się do kosztu. Raz na kampanię).
Trillheim
Sława:25 Zaopatrzenie: +50
Nadrzeczne miasteczko, mimo przejścia wojsk dość dobrze zachowane. Prężnie odbudowuje się ze zniszczeń. Zachowany browar generuje spore zyski.
Browar: baryłki piwa - przed każdą bitwą Gracz może wydać wojakom piwo. Starcza go na 1k3 jednostek. (nie działa na undead, demonic, etheral)
Baryłka piwa ma następujący efekt 1k6 :
1 Zmulenie (-1 Ini oraz Ld)
2-3 Podchmielenie (1 przerzut na bitwę oblanego Ld)
4-5 Kocie ruchy (+1 Ini)
6 Pijacka odwaga (Stubborn)
Bokenhof
Sława:25 Zaopatrzenie: +25
Niewielka wieś, przed najazdem Archaona żyjąca z hodowli bydła. Obecnie siedziba bandy grasantów, którzy chętnie podejmą się czarnej roboty za godziwe wynagrodzenie.
Łupieżcy: przy poszukiwaniach, do wyniku rzutu dla bohaterów dodaje się 1. Za wyjątkiem naturalnego wyniku 1.
Łupieżcy nie chronią przed odniesieniem ran ale wprawa w odnajdywaniu ukrytego dobytku pozwala znaleźć cenniejsze dobra.
Ristedt
Sława:25 Zaopatrzenie: +25
Dawniej bogata wieś położona przy ruchliwej przeprawie przez Wilczy Potok.
Dziś obóz różnej maści awanturników.
Karczma w Ristedt: (Raz na kampanię) Gracz może tu zaciągnąć Awaturnika Czempiona, który dołącza do jednego z oddziałów, który jeszcze nie posiada wykupionej opcji Czempiona. Czempion ten kosztuje tyle co wykupienie zwykłej opcji lecz posiada ekstra: +1W, +1Ini oraz +1WS lub +1BS.
Hasselhund
Sława:25 Zaopatrzenie: +25
Dawniej piękna miejscowość z rezydencją wypoczynkową Księcia Elektora. Obecnie siedlisko gotowych na wszystko uchodźców.
Znajomość okolic: armia właściciela może korzystać z wiedzy uchodźców co zapewnia +1 do Inicjatywy w przypadku użycia rozkazu Marsz.
Lowitz
Sława:25 Zaopatrzenie: +25
Wieś Lowitz i jej pola uprawne zapewniały więszkość zaopatrzenia w żywność dla nieodległego Bohsenfels. Obecnie wieś leży w ruinie.
Spichlerz na łupy: jeśli właścicel zajmuje co najmniej 1 obóz innego gracza to zaopatrzenie z Lowitz wzrasta o + 100.
Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Śro 14:58, 06 Kwi 2016, w całości zmieniany 15 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|