Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spyro
Gość
|
Wysłany: Pon 17:41, 12 Maj 2008 Temat postu: Blood Angels 1650 |
|
|
chaplain 130
+Jump Puck
+combi flamer 10
--------------------------------------------------
mały inquisitor 20 105
+Terminatorka 20
+Tarot 20
+null rod 15
+psycannon cannon 30
-------------------------------------------------------
2xAssualt marines 1 60/320
+Rhino (free)
+dozer blades 10
+Extra armour 15/30
-------------------------------------------------------
Vet Assault squad 285
2xFist
2xFlamer
-----------------------------------------------------
Devastator Squad 310
+4xBazooka
+Rhino
+5marines
-----------------------------------------------------------
2x1 Atack Bike 50/100
+Multi Melta
----------------------------------------------------------
2xWirnik 85/170
-----------------------------------------------------------
10xDC 4 free 6x30 230
+10 jump pack 5/50
---------------------------------------------------------------
total:1650
modeli: 47
--------------------------------------------------------------
do tych co wiedza jak sie gra BA XD co byscie zmienili?? dodali albo zabrali itp .
Ostatnio zmieniony przez Spyro dnia Pon 17:44, 12 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
saji
Czempion
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:25, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Zmienił bym skład Devastatorów bo kosztuje za dużo jak na swoje możliwość nie można zapomnieć że to tylko skład piechoty w który wszarżuje coś większego i kicha , wylashują ci go z covera ostrzelają , lub poprostu ostrzelają, kwestia gustu ale moim zdaniem są tu nie potrzebni , a co do Wirników to moim zdaniem ludzie je przeceniają z własnych doświadczeń wnioskuję że jednostka jest warta swoich pt's aczkolwiek można by wstawić coś innego .. co do rozpy to mam mieszane uczucia , to zależy jak tym zagrasz , ale ogólnie to na + .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mike
Czempion
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 968
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pon 19:18, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Czy tego składu nie można rozwalić na 2 razy po 5 i wypieprzyć wirnika? Za te punkty można zrobić jakiegoś ludzkiego Inkwizytora lub obciąć mu część ekwipunku wstawić Drednoughta.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spyro
Gość
|
Wysłany: Pon 20:30, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
dred mi sie w ba nie widzi strzał plasmy moze go rozwalic, jak dam dwie 5 devastatorów to łatwo moze uciec noi nie mam sporo kulołapek wtedy i szybko mi spadną cięzkie bronie. jak cos od skladu devastatorów odejmij 40ptk za rhino .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:32, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Drednot u BA to nie jest takie pro, jedynie można go wziąść jak ktoś go lubi lub dla klimatu. Bym wywalił combi flamer i jakoś dał 10 devastatorów. No i assault squady na jumpackach bo te w rajno to niezbyt dla mnie pasuje do BA i są imho gorsze. Generalnie może być . Wirnik niech zostanie bo w Ved. dostają powera
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spyro
Gość
|
Wysłany: Pon 20:41, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
jest 10, tych 5 to pięciu dodatkowych, czyli razem jest 10 .Racja, Dredzik, tylko dla klimatu . a combi flymera dalem aby mozna bylo strzelic do takie goodzialu herlakow czy krootow lub innego badziewia ze słbym sv i niskim tafem .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:34, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Ja sądze że na takie harlekiny itp wystarczy sztrzał z bolt pistola w łeb z okrzykiem "eat this" . Rozpa chiba dobra najlepiej niechaj olek się wypowie bo on jest specem od "czarnych psycholi" .
|
|
Powrót do góry |
|
|
saji
Czempion
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:58, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
wiesz bolt pistol nie zachacza jednocześnie okolo 5-7 celów , wykupując combi flamer zamiast 1 celu ma 5-7 , także moim zdaniem może zostać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 8:58, 13 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Ale mi chodziło generalnie o całą kompanie, no chyba że sprytnie rozdziela ten skład . No ale jak chce to używa, w końcu to jego rozpiska i musi przyjemnie mu się grać .
Ostatnio zmieniony przez Gromisław dnia Wto 8:59, 13 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 10:14, 13 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
- kapelan do poprawy, ten palnik niby daje możliwości ale jeśli będziesz już tak blisko celu że zdołałbyś tego uzyć z pałną efektywnością to prawdopodobnie stracisz okazję do szarży która w wykonaniu DC rozniesie prqawie każdy odział o podanej harakterystyce no moze z wyjątkiem herlawych ale jesli to ty szarzujesz i tak masz duże szanse żeby skończyć walkę w runde no i nie zapominaj że przez palnik liczba ataków kapelana robi się śmiesznie mała
- assault do poprawy, rhinosy mogą zostać bo potrebne są, ale chłopaki nie mają żadnego kopa w combacie czy tez brak fistów to tylko lenistwo podczas pisania?
- albo źle pamiętam albo na veteranach masz o jeden dodatkowy gadzet za dużo niż pozwalaja zasady
- dewki dobre a, z tego co wiem zdecydowanie korzystne jest rozdzielenie składu na połowe (nie zawsze ale zwykle tak)
- generalnie to jakos tak mało cię...
Ostatnio zmieniony przez Doom dnia Wto 11:46, 13 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spyro
Gość
|
Wysłany: Wto 11:35, 13 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
dewki mają rhino... te assualt squady daje jako zapchaj dziurę bo nigdy nie korzystam z troopsów, a rhino które mam do assualt squadu za free sie przydają! a co do chaplaina, chaplain najcześciej nie bije bo DC wszystko zjedzą to raz, 2 wiadomo ze nie użyje palnika gdy będzie sytuacja, ze zabije 3kolesi i nie będę miał szarzy, aż tak głupi nie jestem ;P a po strzale palnika niby czemu liczba ataków robi sie śmiesznie mała??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 11:48, 13 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
robi się śmiesznie mała bo nie masz bonusu za dwie bronie (combi broń to dwórak nie pistolet) a ile ten kapelan u bladzów ma ataków z bazy? dwa czy trzy?
A do używania troopsów powinieneś się przyzwyczaić, zresztą dwa dodatkowe fisty w armi mieć a niemieć to razem cztery
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 12:36, 13 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Należałoby dodać że ta rozpa na Ved dużo traci ze względu na mało liczbe troopsów. Wogóle się dziwie bo bladzie mają fajne troopsy (silne i klimatyczne) i ja bym użwyał 4 assautl squady na jumpackach lub 4 squady w podzie:).
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mike
Czempion
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 968
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Wto 14:57, 13 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Spyro napisał: |
chaplain 130
+Jump Puck
+combi flamer 10
-----------------------------------------------------------
10xDC 4 free 6x30 230
+10 jump pack 5/50 |
Spyro napisał: |
jak dam dwie 5 devastatorów to łatwo moze uciec noi nie mam sporo kulołapek wtedy i szybko mi spadną cięzkie bronie. |
Nie? Masz 2 cele do strzału? I pamiętaj , że Devastators się kampią...
Doom napisał: |
- kapelan do poprawy, ten palnik niby daje możliwości ale jeśli będziesz już tak blisko celu że zdołałbyś tego uzyć z pałną efektywnością to prawdopodobnie stracisz okazję do szarży która w wykonaniu DC rozniesie prqawie każdy odział o podanej harakterystyce no moze z wyjątkiem herlawych ale jesli to ty szarzujesz i tak masz duże szanse żeby skończyć walkę w runde no i nie zapominaj że przez palnik liczba ataków kapelana robi się śmiesznie mała |
Zawsze można puścić DC luzem? Chaplain w BA jest od przerzutów i pilnowania DC a nie od zabijania niezliczonej liczby wojsk -.-
Assautl squady są zajebiste bo dają dużą mobilność, przydadzą się szczególnie na 5E.
Plk Gromek napisał: |
Należałoby dodać że ta rozpa na Ved dużo traci ze względu na mało liczbe troopsów. Wogóle się dziwie bo bladzie mają fajne troopsy (silne i klimatyczne) i ja bym użwyał 4 assautl squady na jumpackach lub 4 squady w podzie:). |
Indeed xD
Ostatnio zmieniony przez Mike dnia Wto 14:58, 13 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 15:24, 13 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Zawsze można puścić DC luzem? Chaplain w BA jest od przerzutów i pilnowania DC a nie od zabijania niezliczonej liczby wojsk |
Właśnie do pilnowania. Bez niego pacany będą ganiać za jakimś plewnym ścierwem za 50 punktów jeśli drugi gracz ma łeb na karku
A to że kapelan niestety coraz częściej robi za slayvera nie zmienia faktu że jak dasz mu fist na łape to zawsze masz szanse że coś zrobi
Cytat: |
Assautl squady są zajebiste bo dają dużą mobilność, przydadzą się szczególnie na 5E. |
Ale w aktualnej wersji to tylko 15 ataków w szarży bez zadnych dodatkowych bajerów takie coś to drużyna gwardi przetrzyma a jak bedzie siedzieć w kowerze to jeszcze się okaże że agresorów kolbami zatłucze
W tej chwili chłopaki jak dlamnie maja tylko jedno zastosowanie wysiąść z taksówek jak najszybciej skitrać się gdzieś poza zasięgiem wroga ale blisko celów i je zająć a czołgi wysłać na osłonę czzarnych i żółtochełmych
|
|
Powrót do góry |
|
|
|