Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Blood Angels 1650
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Rozpiski i Taktyka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spyro
Gość






PostWysłany: Pon 17:41, 12 Maj 2008    Temat postu: Blood Angels 1650

chaplain 130
+Jump Puck
+combi flamer 10
--------------------------------------------------
mały inquisitor 20 105
+Terminatorka 20
+Tarot 20
+null rod 15
+psycannon cannon 30
-------------------------------------------------------
2xAssualt marines 1 60/320
+Rhino (free)
+dozer blades 10
+Extra armour 15/30
-------------------------------------------------------
Vet Assault squad 285
2xFist
2xFlamer
-----------------------------------------------------
Devastator Squad 310
+4xBazooka
+Rhino
+5marines
-----------------------------------------------------------
2x1 Atack Bike 50/100
+Multi Melta
----------------------------------------------------------
2xWirnik 85/170
-----------------------------------------------------------
10xDC 4 free 6x30 230
+10 jump pack 5/50
---------------------------------------------------------------
total:1650
modeli: 47
--------------------------------------------------------------
do tych co wiedza jak sie gra BA XD co byscie zmienili?? dodali albo zabrali itp Smile.


Ostatnio zmieniony przez Spyro dnia Pon 17:44, 12 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
saji
Czempion



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:25, 12 Maj 2008    Temat postu:

Zmienił bym skład Devastatorów bo kosztuje za dużo jak na swoje możliwość nie można zapomnieć że to tylko skład piechoty w który wszarżuje coś większego i kicha , wylashują ci go z covera ostrzelają , lub poprostu ostrzelają, kwestia gustu ale moim zdaniem są tu nie potrzebni , a co do Wirników to moim zdaniem ludzie je przeceniają z własnych doświadczeń wnioskuję że jednostka jest warta swoich pt's aczkolwiek można by wstawić coś innego .. co do rozpy to mam mieszane uczucia , to zależy jak tym zagrasz , ale ogólnie to na + .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mike
Czempion



Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 968
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 19:18, 12 Maj 2008    Temat postu:

Czy tego składu nie można rozwalić na 2 razy po 5 i wypieprzyć wirnika? Za te punkty można zrobić jakiegoś ludzkiego Inkwizytora lub obciąć mu część ekwipunku wstawić Drednoughta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spyro
Gość






PostWysłany: Pon 20:30, 12 Maj 2008    Temat postu:

dred mi sie w ba nie widzi strzał plasmy moze go rozwalic, jak dam dwie 5 devastatorów to łatwo moze uciec noi nie mam sporo kulołapek wtedy i szybko mi spadną cięzkie bronie. jak cos od skladu devastatorów odejmij 40ptk za rhino Smile.
Powrót do góry
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:32, 12 Maj 2008    Temat postu:

Drednot u BA to nie jest takie pro, jedynie można go wziąść jak ktoś go lubi lub dla klimatu. Bym wywalił combi flamer i jakoś dał 10 devastatorów. No i assault squady na jumpackach bo te w rajno to niezbyt dla mnie pasuje do BA i są imho gorsze. Generalnie może być Smile. Wirnik niech zostanie bo w Ved. dostają powera Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spyro
Gość






PostWysłany: Pon 20:41, 12 Maj 2008    Temat postu:

jest 10, tych 5 to pięciu dodatkowych, czyli razem jest 10 Smile.Racja, Dredzik, tylko dla klimatu Smile. a combi flymera dalem aby mozna bylo strzelic do takie goodzialu herlakow czy krootow lub innego badziewia ze słbym sv i niskim tafem Wink.
Powrót do góry
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:34, 12 Maj 2008    Temat postu:

Ja sądze że na takie harlekiny itp wystarczy sztrzał z bolt pistola w łeb z okrzykiem "eat this" Smile. Rozpa chiba dobra najlepiej niechaj olek się wypowie bo on jest specem od "czarnych psycholi" Wink.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
saji
Czempion



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:58, 12 Maj 2008    Temat postu:

wiesz bolt pistol nie zachacza jednocześnie okolo 5-7 celów , wykupując combi flamer zamiast 1 celu ma 5-7 , także moim zdaniem może zostać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 8:58, 13 Maj 2008    Temat postu:

Ale mi chodziło generalnie o całą kompanie, no chyba że sprytnie rozdziela ten skład Smile. No ale jak chce to używa, w końcu to jego rozpiska i musi przyjemnie mu się grać Smile.

Ostatnio zmieniony przez Gromisław dnia Wto 8:59, 13 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 10:14, 13 Maj 2008    Temat postu:

- kapelan do poprawy, ten palnik niby daje możliwości ale jeśli będziesz już tak blisko celu że zdołałbyś tego uzyć z pałną efektywnością to prawdopodobnie stracisz okazję do szarży która w wykonaniu DC rozniesie prqawie każdy odział o podanej harakterystyce no moze z wyjątkiem herlawych ale jesli to ty szarzujesz i tak masz duże szanse żeby skończyć walkę w runde no i nie zapominaj że przez palnik liczba ataków kapelana robi się śmiesznie mała
- assault do poprawy, rhinosy mogą zostać bo potrebne są, ale chłopaki nie mają żadnego kopa w combacie czy tez brak fistów to tylko lenistwo podczas pisania? Razz
- albo źle pamiętam albo na veteranach masz o jeden dodatkowy gadzet za dużo niż pozwalaja zasady
- dewki dobre a, z tego co wiem zdecydowanie korzystne jest rozdzielenie składu na połowe (nie zawsze ale zwykle tak)
- generalnie to jakos tak mało cię...


Ostatnio zmieniony przez Doom dnia Wto 11:46, 13 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spyro
Gość






PostWysłany: Wto 11:35, 13 Maj 2008    Temat postu:

dewki mają rhino... te assualt squady daje jako zapchaj dziurę bo nigdy nie korzystam z troopsów, a rhino które mam do assualt squadu za free sie przydają! a co do chaplaina, chaplain najcześciej nie bije bo DC wszystko zjedzą to raz, 2 wiadomo ze nie użyje palnika gdy będzie sytuacja, ze zabije 3kolesi i nie będę miał szarzy, aż tak głupi nie jestem ;P a po strzale palnika niby czemu liczba ataków robi sie śmiesznie mała??
Powrót do góry
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 11:48, 13 Maj 2008    Temat postu:

robi się śmiesznie mała bo nie masz bonusu za dwie bronie (combi broń to dwórak nie pistolet) a ile ten kapelan u bladzów ma ataków z bazy? dwa czy trzy?
A do używania troopsów powinieneś się przyzwyczaić, zresztą dwa dodatkowe fisty w armi mieć a niemieć to razem cztery Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 12:36, 13 Maj 2008    Temat postu:

Należałoby dodać że ta rozpa na Ved dużo traci ze względu na mało liczbe troopsów. Wogóle się dziwie bo bladzie mają fajne troopsy (silne i klimatyczne) i ja bym użwyał 4 assautl squady na jumpackach lub 4 squady w podzie:).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mike
Czempion



Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 968
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 14:57, 13 Maj 2008    Temat postu:

Spyro napisał:
chaplain 130
+Jump Puck
+combi flamer 10
-----------------------------------------------------------
10xDC 4 free 6x30 230
+10 jump pack 5/50


Spyro napisał:
jak dam dwie 5 devastatorów to łatwo moze uciec noi nie mam sporo kulołapek wtedy i szybko mi spadną cięzkie bronie.

Nie? Masz 2 cele do strzału? I pamiętaj , że Devastators się kampią...

Doom napisał:
- kapelan do poprawy, ten palnik niby daje możliwości ale jeśli będziesz już tak blisko celu że zdołałbyś tego uzyć z pałną efektywnością to prawdopodobnie stracisz okazję do szarży która w wykonaniu DC rozniesie prqawie każdy odział o podanej harakterystyce no moze z wyjątkiem herlawych ale jesli to ty szarzujesz i tak masz duże szanse żeby skończyć walkę w runde no i nie zapominaj że przez palnik liczba ataków kapelana robi się śmiesznie mała

Zawsze można puścić DC luzem? Chaplain w BA jest od przerzutów i pilnowania DC a nie od zabijania niezliczonej liczby wojsk -.-
Assautl squady są zajebiste bo dają dużą mobilność, przydadzą się szczególnie na 5E.

Plk Gromek napisał:
Należałoby dodać że ta rozpa na Ved dużo traci ze względu na mało liczbe troopsów. Wogóle się dziwie bo bladzie mają fajne troopsy (silne i klimatyczne) i ja bym użwyał 4 assautl squady na jumpackach lub 4 squady w podzie:).

Indeed xD


Ostatnio zmieniony przez Mike dnia Wto 14:58, 13 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 15:24, 13 Maj 2008    Temat postu:

Cytat:
Zawsze można puścić DC luzem? Chaplain w BA jest od przerzutów i pilnowania DC a nie od zabijania niezliczonej liczby wojsk

Właśnie do pilnowania. Bez niego pacany będą ganiać za jakimś plewnym ścierwem za 50 punktów jeśli drugi gracz ma łeb na karku
A to że kapelan niestety coraz częściej robi za slayvera nie zmienia faktu że jak dasz mu fist na łape to zawsze masz szanse że coś zrobi
Cytat:
Assautl squady są zajebiste bo dają dużą mobilność, przydadzą się szczególnie na 5E.

Ale w aktualnej wersji to tylko 15 ataków w szarży bez zadnych dodatkowych bajerów takie coś to drużyna gwardi przetrzyma a jak bedzie siedzieć w kowerze to jeszcze się okaże że agresorów kolbami zatłucze Wink
W tej chwili chłopaki jak dlamnie maja tylko jedno zastosowanie wysiąść z taksówek jak najszybciej skitrać się gdzieś poza zasięgiem wroga ale blisko celów i je zająć a czołgi wysłać na osłonę czzarnych i żółtochełmych
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Rozpiski i Taktyka Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin