Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Necromanter
Gość
|
Wysłany: Śro 9:31, 07 Mar 2007 Temat postu: Bydgoszcz |
|
|
Z czymś takim wybieram się do Bydgoszczy,co sądzicie??
LORD
Lord+ warhorse 249
grail vow
armour of agilulf (10ws, zawsze używać muszę tarczy)
sword of the Lady’s champion(zawsze na 3+ wounduje)
virtue of confidience(re-roll do hita i wounda)
generał armii
HEROES
Paladin+ warhorse 132
questing vow
Army battle standard
sword of might(+1s)
virtue of duty(+1 combat resultion do puki żyje generał)
Damsel+ 120
2* Dispel scroll
Damse2+ 125
dispel scroll
chalice of malfleur
warhorse
Paladin+ 136
warhorse
grail vow
shield
lance
vitue of ideal(+2ws ; +1 I ; +1 A ; -1 Ld w 6”)
CORE UNITS
8*Realm+ command 216
8*errant+ command 201
erranty banner (+1s w rzarży ; -2Ld for Impetuous tests)
5*realm+ musician 128
5*realm+ musician 128
5*realm+ musician 128
10*bowmen+ skirmish 70
SPECIAL UNITS
5*questing+ command 192
war banner(+1 Combat resultion)
3*Pegasus+ musician 175
Battle pilgrims 118
RARE UNITS
Trebuchet 90
Trebuchet 90
Total=2298
Casting pool - 4
Dispel pool - 4\5
Moźe trochę mało siły ognia ,ale za to dużo jednostek"przeszkadzjek"
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 11:50, 07 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
-przeszkadzajki - erranci nie byliby tańsi?
-tylko dwa odziały o znaśnej (dobrej jeśli dowodzi bochater) sile przebicia na te punkty może być mało
-ponieważ ten "idealny" gościu bruździ ci na Ld czyli powinien być trzymany w pewnej odległości od głównych sił to może dobrym pomysłem byłoby wsadzenie go na pegaza i wysłanie przeciwko maszynom/małym wnerwiającym oddziałom/luzem łażącym magom?
-nie wiem jak teraz quesci się sprawdzają odkąd dwóraki na koniach zostały odcięte nie lepiej za te punkty kolejny solidny walec realmów posłać?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Necromanter
Gość
|
Wysłany: Śro 15:42, 07 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Erranci są tańsi ,ale zarazem są dużo gorsi...
Mam nadzieje,że te 2 oddzialy starczą...
Na pegazie to niewiele zrobi,a tak to jest pożądny gościu w oddziale ,a pozatym już ja wymyślilem coś takiego ,żeby Ld trzymać...
Queści w mojej wersji uważam,że są lepsi od 8 rycerzy....
|
|
Powrót do góry |
|
|
Alex
Lord Dowódca
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Olsztyn/Warszawa
|
Wysłany: Czw 12:43, 08 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Myslałeś może nad oddziałem Grali? Mocni to są oni.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Czw 13:00, 08 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Ale wtedy trzeba by było się pozbyć jednego trebusha, a biorąc pod uwagę siłę przebicia armii te dwa spadające co turę głazy mogą zaważyć o tym czy się nie przegara...
Chociaż z drógiej strony jakby wyjąć katapultę i ulepszyć questów na grali + zwiększyć im liczebność to rozpiska mogłaby zyskać na sile przebicia...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Alex
Lord Dowódca
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Olsztyn/Warszawa
|
Wysłany: Czw 16:56, 08 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
O coś takiego mi chodziło. Grale wiadomo mają odpowiednią liczbe ataków, by "spestkować" w walce wręcz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Necromanter
Gość
|
Wysłany: Czw 17:38, 08 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Po pierwsze nie licze na to ,że katapulty dużo zrobią.Dobrze będzie jak raz uda mi się z nich trafić i tylko jedna wybuchnie,ale to jest niezly straszak i na tym mi zależy.Grale jasne,że są fajni ,ale zdecydowanie za drodzy,a i tak wszystko będzie w nich prólo więc szkoda punktów.A w takiej wersji ciężko jest znaleźć glówną silę uderzeniową i dobrze,a tak naprawde 3 oddzialy się przebijają przez prawie wszystko,a są naprawdę niepozorne....Taka moja wizja.A co myślicie o magi??Wytrzyma??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Alex
Lord Dowódca
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Olsztyn/Warszawa
|
Wysłany: Pią 10:52, 09 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Według mnie powinna. I zobaczysz, ta magiczka zniszczy wszystko xD
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pią 11:09, 09 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Aleks jak się bierze dwoje magów na skrolach bez poprawiania poziomów to po to żeby przed magią bronić siebie a nie magią wroga gnembić
Necro z tym co masz powinieneś się utrzymać do momentu dojścia w cc z przeciwnikiem wiec chyba jest jak trzeba
|
|
Powrót do góry |
|
|
Norb
Lord Administrator
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 9:00, 11 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Dużo przeszkadzajek i chyba za dużo. Na te punkty masz tylko tak naprawdę dwa porządne oddziały, Te po pięciu to niestety ale cudów nie zdziałają. Ja bym tu coś zredukował i dodał jeszcze jeden oddział konkret. Generał to na co skonfigurowany? W pojedynki ma wchodzić czy jakoś tak? Z s4 dużo ciosów się od pancerzy będzie odbijać. Taki mało efektywny. W oddziale jak siedzi to powinien kroić po oddziałach i CR nabijać. Nie musi mieć jakiejś super zbroi tylko dobry scyzoryk. A rzeźnikom rzucasz czempiona na pożarcie. Reszta bohaterów chyba ok. 2 damselki mogą powkurzać.
Questingi jak dla mnie to jakoś kiepskie teraz ale jak lubisz to ok.
Pielgrzymi są fajni. Może i lepiej za to kawalerię by było ale mi się dla klimatu to podoba, że są. Trebuszety to mogą się spłacić. A przeciwnik ma mus żeby coś z nimi zrobić. Więc to ok. pomysł. Chłopki z łukami jak zwykle ok.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Necromanter
Gość
|
Wysłany: Nie 9:28, 11 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
A więc napisze wstępną relację z turnieju i z moich refleksji nad rozpiską:
a więc magia w 3 bitwach nic nie zrobiła,ale też nikt mi nic nie zrobił więc jest loos.
5 wieśniackich rycerzy(dużo szczęścia w tym było przyznaje)wzięła na klate szarże lorda elfickiego na smoku on zabił jednego i przegrał kombata o 1 uciekł a ja się po nim tylko przejechałem.
Lord z tym przedmiotem dość nieźle się sprawował nie mam do niego zarzutów i w woli wyjaśnienia on ma zawsze o 1 więcej siły niż przeciwnik T więc myśle ,że się opłaca szczególnie na jakieś monstra.
Wyniki to 2 mecze dla mnie 16:4 obydwa i jesten w plecy 8:12.Dlatego uważam,że rospa jest niezła...Pielgrzymi każdą bitwę przeżyli:D
|
|
Powrót do góry |
|
|
|