|
OKF MISCAST Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damroth
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 18:23, 06 Kwi 2011 Temat postu: DE na Bitwe o Białystok |
|
|
Jesli jets ktos ciekawy czym gralem na BoBie to tutaj przedstawiam swoja rozpiske:
Lord na koniku, z pendantem, halabrada bijaca zawsze z s6, jajakiem czarnego smoka(zioniecie i t6) oraz dragonhelmem. HA, SDC. absolutnie must have, jest nie do przecenienia. Najbardziej uniwersalna jednostka w rozpisce, twarda, mobilna, wielozadaniowa.
Duza czarownica z dodatkowa kostka do rozpraszania oraz sztyletem-shadow- robila gre,wlasciwie cala armia chodzila dookola niej.
Mala magiczka dark- wlasciwie to tylko raz udalo mi sie przebic czarem z niej, imo drogi trzymasz scrolla...dodatkowo dalem jej 6+ warda na maszyny-nie przydal sie, ale mogl.
kociolek-bsb- wlasciwie to nie wiem jak to jest, bo niby potrzebny, ogromnie boostuje oddzialy, natomiast chyba nie potrafilem go optymalnie uzywac. nadaje sie ne czesc armii.
40 warriorow-fcg,plonace ataki, tarcze- moj faworyt, tani jak barszcz oddzial wyplacajacy mase atakow, natomiast okrutnie mieciutki- zawsze to jednak alternatywa dla korsarzy.
19 kusznikow fcg, myslalem ze to bedzie moj atut, dodatkowy game breaker, natomiast w wiekszosci zajmowali sie nianczeniem magiczek, strasznie ciezko nimi cokolwiek ustrzelic...za duzo skirmishow i mocnycj jednosek z duzym pancerzem albo wysokim T.
Dark rides, czasem sobie mysle ze trzeba bylo zainwestowac w cos innego, sprawdzili mi sie w jednej grze natomiast wlasciwie to oni ja ustawili, wiec tn oddzial moze zostac, w najgorszym wypadku przetrzyma te 85pkt.
Harpie-nie stracilem ich tylko raz, natomiast w najbardziej nefralgicznych momentach sa nieodzowne. Chociaz jeden oddzial musi byc. Co dziwniejsze, nie uzywa sie ich juz do niszczenia maszyn, bo z reguly kombat jest tak szybki ze jesli obroncy przegraja to linie strzelcow gina w nastepnym impecie. Wazniejsze jest aby wejsc w lepszy kombat przy uzyciu harpii niz aby nie dac do siebie strzelac.
Gwardia-fcg, AP- absolutny gamebreaker, praktycznie niszcza wszystko na swojej drodze, zal ze moze byc ich tak malo.
shades-myslalem ze 3 male oddzialy to przesada, ale czesciej wlasciwie uzywalem ich do sciagania wrogisch fastow i odginania szarz(czarem jednoczesnie) niz do 7ed kitrania i ostrzeliwywania wroga.
hydra- 0-1, jesli wprowadzi sie ja do kombatu szybko, to jest to zdecydowanie jedna z najsilniejszych jednostek w grze, natomiast jest bardzo wrazliwa na ostrzal, przynajmniej ten ciezszy. Jak dojdzie to pozamiatane, natomiast szkoda ze tak zadko dochodzi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Necromanter
Gość
|
Wysłany: Śro 21:36, 06 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Grałem z tym i wiem, że to jest bardzo dobra rozpa. Co do małej czarownicy to może byłbo by lepiej gdyby miała inny lore, chociaż przy dużej czarce i tak wątpię, że dla niej zostają kości, jednak fajna alternatywa chociażby dlatego że zawsze jak nie wyjdzie Ci dispel na dużej czarce to masz jeszcze +2 z małej zawsze to jakiś bonus. O shadach,gwardii i hydrze nie ma co się wypowiadać bo to zdecydowanie najlepsze oddziały w całym booku uniwersalne i mega mocne must have all the time:) Kocioł to najlepsze co można mieć zwiększa możliwości oddziałów o 100% jest nieodzowny w rozpach klockowych. Koleś z pedantem to czysta abstrakcja....A co do kuszników to jednak gdzieś muszą te magiczki siedzieć więc mogą zostać. w sumie nie wiele można tu zmienić nie naruszając koncepcji gry.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|