Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Deathguard 2000

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Rozpiski i Taktyka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Wto 16:47, 11 Lip 2006    Temat postu: Deathguard 2000

A wiec wrzuce moja klimatyczna (momentami srednio grywalna) poprawioną rozpiske deathguardu Smile :
HQ:
Daemon Prince 197
(MoN, fragi, ccw, spiky bits, aura, mutation, essence, statura, speed, plague sword, furious charge)
Elites:
7 chosen terminators 363
(MoN, asp. champ., 2 x powerfist, reaper autocannon, visage)
Troops:
2 x 7 plague marines 208
(MoN, 2 x melta, 7 x fragi, inflitration, asp. champ., power fist, mutation, visage)
2 x 7plague marines 208
(MoN, 2 x melta, 7 x fragi, inflitration, asp. champ., power weapon, mutation, strength, visage)
7 plague marines 223
(MoN, 2 x melta, 7 x fragi, inlfitration, asp.champ., manreaper, strength, mutation, visage)
Heavy support:
7 havocs 248
(MoN, 4 x melta, 7 x fragi, inflitration, asp. champion, power weapon, mutation, strength, visage)
Drednot 135
(2dccw, mutated hull, dedicated to nurgle)
Total:1998

Czekam na jakies ciekawe komentarze i porady Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 17:13, 11 Lip 2006    Temat postu:

Klimatyczna na pewno, ale:
Moim zdaniem kosa byłaby zabawniejsza na czempionie terminatorów, prawdopodobne wszystko z bez rendinga albo T minimum 6 omijałoby odział z daleka Very Happy tyle strzałów z PW i dodatkowe z fista... masakra jeszcze tylko jakiś bunkier albo z braku takiego piętro budynku i drugi reaper i jedziesz znaczy strzelasz a jak coś wejdzie w zasięgo to go na drobne kawałki w combacie
nie za dużo tych melt w rozpisce? Ktoś mógłby pomyśleć że czaisz się na coś w rodzaju armored company. W składach z power weponami spokojnie mógłbyś zainstalować plasmy a może nawet palniki na jednym czy dwóch (nic tak nie zabija smrodu nurgla jak zapach płonącego gwardzisty Very Happy ) zasięg podobny a plasma jest użyteczniejsza w tępieniu "gróboskurnych" Wink przedstawicieli odziałów piechoty i monstrów
Dedykacja nurgla na dredim może wygląda fajnie ale jest totalnie nieużyteczna a w to miejsce mógłby być pasożyt i konieczne EA bo co ci po bydlaku do walki jak dostanie stuna i będzie sttał jak głupi w szczerym polu...
Te havoki jakieś dziwne takie i drogie nie lepiej założyć szósty tróps a zaoszczędzone punkty włażyć gdzie indziej? np drugi przeżut dla demona/ działko dla termitów, plag sword na ich czempionie itp?
jakie brone mają zwyklaki?
po co ci visage? na te punkty jest ciebie strasznie mało (modele), dlatego kożystnie dla ciebie jest żeby chłopaki zostawali w hth na turę przeciwnika wtedy unikniesz możliwych strat z powodu ostrzału a ten może być destrukcyjny pomimo T5 zresztą sam doże wiesz jak fajnie się strzela do power armorów z plasm i ich odpowiedników
na razie to wszystko jak coś jeszcze wymyślę to ci napiszę.
A jaki masz pomysł na grę?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Wto 20:02, 11 Lip 2006    Temat postu:

No dobra kendo z tymi meltami moze faktycznie masz racje Smile . Np. w Squadach z fistem dawalbym po dwie plasmy, albo w squadach z power weapon zobacze jeszcze Smile . Tez myslalem, zeby dac kose do termitow, ale doszedlem do wniosku, ze sa zamalo mobilni (czyt. nie moge ich dac do inflitracji, a deep strike moim zdaniem idiotyczny dla squadu do cc). Visage to chyba jednak faktycznie zaszalem Smile , bo poprzednio mialem FC i wtedy miloby go miec, ale teraz faktycznie to zmienie. Zwyklaki maja bolter i ccw jakby co Smile (w codexie chyba nawet pisze, ze maja ccw i bolt pistol ALBO bolter) Ja deathguard bede raczej robil jaka armie pokazowa, a mianowicie dlatego, ze na eldarach nigdy chyba mi sie nie udalo ulozyc klimatycznej rozpy Crying or Very sad Taktyka??
Inflitrowac sie blisko wroga (na cwiartkach ta armia jest rzeznicza Twisted Evil , moge wroga z kazdej strony obstawic Smile ) i w drugiej turze zaczac cc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 20:26, 11 Lip 2006    Temat postu:

-melty z fistami to bardzo sympatyczne połączenie przeciw pancerno/independentowe dlatego akurat tam gdzie szef ma fista to bym melty zostawił, a tam gdzie melt nie ma to bym włożył plasmy bo jednak głównie będziesz musiał tępić piechotę a że przewagę (znaczy ilość armi i graczy) ma ta z sv 3 albo 2...
-skład do cc w depie to akurat niezły pomysł bo jeżeli idzie z buta bez żadnych przyspieszaczy ruchu/transportu to zwykle może szarżować (jeżeli wróg nie zwieje, albo będzie taki gupi i podlezie pod tą maszynkę do mięsa) koło 4 turyz deepa jeżeli wylądują w drugiej mają szanse żeby bić już w trzecieja jeżeli chodzi o lądowanie to przecież masz aż 6 czempionów i demona któży mogą nosić homery..., ach jeżeli chłopaki idą w deep to pomyśl nad skasowaniem działka a włożeniem w to miejsce ze dwóch combimelti jednego combi flamera ewentualnie ciężkiej wersji tego ustrojstwa, wtedy będziesz miał w miarę uniwerslny odział do mocnego nękania
-o zwyklaki pytałem się w sensie czy masz zamiar kożystać z true grita czy stawiasz na ilość ataków w szarży
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Wto 22:08, 11 Lip 2006    Temat postu:

O to poprawiona wersja (moze mniej klimatyczna, ale to zalezy od gustu Very Happy )
Daemon Prince 217
(MoN, fragi, ccw, spiky bits, teleport homer, aura, mutation, essence, stature, speed, master-crafted plague sword, furious charge)
Elites:
7 chosen terminators 357
(MoN, 2 x powerfist, 2 x h.flamer, asp. champ., manreaper, strength)
Troops:
2 x 7 plague marines 206
(MoN, 2 x melta, 7 x fragi, inflitration, asp. champ., power fist, mutation)
2 x 7plague marines 211
(MoN, 2 x plasma gun, 7 x fragi, inflitration, asp. champ., plague sword, mutation, strength)
7 plague marines 216
(MoN, 2 x melta, 7 x fragi, inlfitration, asp.champ., plague sword, strength, mutation, teleport homer)
Heavy support:
7 havocs 229
(MoN, 4 x flamer, inflitration, asp. champion, plague sword, mutation, strength, teleport homer)
Drednot 143
(2dccw, mutated hull, daemonic possesion, smoke launcher)
total:1996
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 8:19, 12 Lip 2006    Temat postu:

-po co demon na drednaucie? Shocked co on ma strzelać czy biec i mordować jak to pierwsze to przerób go na wieżyczkę strzelniczą (rakietnica+laser) jak to drugie to za te punkty lepiej sprawdzi się EA (bo jak bedzie szejk to dred przyspieszy Very Happy ) i pasorzzyt wtedy nie będziesz musiał się zbytnio przejmować odpadającymi kończynami Wink
-tylko 3 homery? fakt że na "plewnych" składach i demonie czyli jest szansa że przeciwnik nie będzie do nich strzelał bo uzna inne żeczy za bardziej priorytetowe w niszczeniu, ale w 99% wypadków gra się na jawne rozpiski i na ten przykład ja grajęc przeciw czemuś takiemu postarałbym się załatwić terminatorom możliwie twarde lądowanie
-może zamiasst jednego ciężkiego palnika daj jedną albo dwie melty terminatorom a za resztę punktów dożuć więcej homerów, albo załuż LC na terminatorach?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Śro 10:43, 12 Lip 2006    Temat postu:

Juz teraz to chyba ni ma bledow:)
Daemon Prince 219
(MoN, fragi, krak gre., ccw, spiky bits, teleport homer, aura, strength, essence, stature, flight, master-crafted plague sword, furious charge)
Elites:
7 chosen terminators 362
(MoN, 2 x powerfist, 2 x combi-melta, heavy flamer, asp. champ., manreaper, strength)
Troops:
2 x 7 plague marines 211
(MoN, 2 x melta, 7 x fragi, inflitration, asp. champ., power fist, mutation, teleport homer)
2 x 7plague marines 211
(MoN, 2 x plasma gun, 7 x fragi, inflitration, asp. champ., plague sword, mutation, strength)
7 plague marines 203
(MoN, 2 x flamer, 7 x fragi, inlfitration, asp.champ., power weapon, strength, mutation, teleport homer)
Heavy support:
7 havocs 224
(MoN, 4 x flamer, inflitration, asp. champion, power weapon, mutation, strength, teleport homer)
Drednot 148
(2dccw, mutated hull, parastatic possesion, extra armor, smoke launcher)
Total:2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 14:57, 13 Lip 2006    Temat postu:

Mała poprawka w faq pisze że bronie liczone do giftów nie mogą być master crafted nawet jak nie mają zasady demon wepon Sad skoro tak pojawiają się przed tobą 3 opcjie:
-masz wolne 15 punktów za crafta na jakieś upgrady np ulepszenie havokom flamerów na plasmy albo danie fistów zamias power wepów albo sam coś pewnie znajdziesz
-wyjęcie demonowi miecza (bo bez dwóch przeżutów nie jest już tak zabawny Very Happy ) i zapełnienie punktów demon giftami i danie drugiej ccw albo dwuraka
-zabranie kosy z termitów i danie jej demonowi względnie zastąpienie jej np dredaxem (albo innym ostrzem z demonem w środku)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Czw 16:31, 13 Lip 2006    Temat postu:

Daemon Prince 211
(MoN, fragi, spiky bits, teleport homer, personal icon, aura, strength, essence, stature, flight, manreaper, furious charge)

Elites:
7 chosen terminators 372
(MoN,4 x lighting claw 2 x powerfist, 2 x combi-melta, heavy flamer, asp. champ., plague sword, strength)

Troops:
4x 7 plague bearers 112

2 x 7 plague marines 204
(MoN, 2 x plasma, inlfitration, asp.champ., power fist, mutation, teleport homer)

Heavy support:
Beast Nurgle’a 175
(speed, strength)

Defiler 175
(indirect fire)

Drednot 208
(twin-linked lascannon, dreadnought missile launcher, mutated hull, parastatic possesion, daemonic possesion, smoke launcher)
Total:1997
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 17:09, 13 Lip 2006    Temat postu:

Ederus the Farseer of Der napisał:
Daemon Prince 211
(MoN, fragi, spiky bits, teleport homer, personal icon, aura, strength, essence, stature, flight, manreaper, furious charge)

Elites:
7 chosen terminators 367
(MoN,3 x lighting claw 2 x powerfist, 2 x combi-melta, heavy flamer, asp. champ., plague sword, strength)

Troops:
4x 7 plague bearers 112

2 x 7 plague marines 204
(MoN, 2 x plasma, inlfitration, asp.champ., power fist, mutation, teleport homer)

Heavy support:
Beast Nurgle’a 185
(speed, mutation)

Defiler 175
(indirect fire)

Drednot 205
(twin-linked lascannon, dreadnought missile launcher, mutated hull, parastatic possesion, daemonic possesion)
Total:1999


No nie znowu nielegalna rozpa Evil or Very Mad
-Best ma z dużo giftów

A teraz o reszcie rozpiski:
-pierwsze co sięrzuca w oczy to strasznie drogi drednot. Trochę przesadziłeś z upgradami i chyba któryś źle policzyłeś (za tanio). W tej wersji musisz rozwalić minimum dwa czołgi i to jakieś lepsze (leman nakoksowany anihilator) żeby się zwrócił a jego strata wcale nie jest niemożliwa zwłaszcza w grze na 2000 w której np gwardia może wystawić chorreodalną liczbę lasek. Ponadto sama cena czyni go bardzo atrakcyjnym celem
-nie przesadzasz aby z demonami? fakt tanie to one są ale zbyt rewelacyjne już nie a zabójczy sv nie daje im długiego życia. Prawdopodobnie po pierwszej walce z czymś co ma podobną inicjątywę lub lepszą przestaną być skoring unitem.
-może zabież jednego clawa z terminatorów bo w tej chwili masz drogi odział a już drugi kill będzie się równał zdjęci jakiegoś typa z jakimś sprzętem...
-w tej rozpisce masz za mało broni przeciw ciężkim celom zwłaszcza na limicie 2k
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Śro 18:47, 20 Gru 2006    Temat postu:

Wrzucam tutaj rozpę nurgla, bo z pewnych przyczyn natury artystycznej rozważam grę chaosem na BC4 Smile

Daemon Prince 297
(MoN, sorcerer, spiky bits, bionika, fragi, warp talisman, 8 x minor psychic powers, aura, essence, speed, stature, strength, visage, dreadaxe, ccw, furious charge)

7plague marines 189
(MoN, 4 x bolter i ccw, 2 x plasma gun, champion, power fist, bolter, infiltrate)


7plague marines 184
(MoN, 4 x bolter i ccw, 2 x plasma gun, champion, power weapon, bolter, infiltrate)


7plague marines 189
(MoN, 4 x bolter i ccw, 2 x melta gun, champion, power fist, bolt pistol, infiltrate)

Predator 180
(lascannon linkowany, heavy boltery, mutowany pancerz i demon w środku)

Predator 160
(autocannon, heavy boltery, mutowany pancerz i demon w środku)
Total:1199

Rozpiska jest bardzo taktyczna, bo mam mało strzelania (albo to po prostu moje złudne wrażenie po tylu grach eldarami Very Happy ). Daemon Prince (tak wiem oskar, taki sam jak Twój na BC3, ale doszedłem do wniosku, że w nuglu jest on najsensowniejszy Smile ) jak najszybciej dochodzi do cc, chyba, że trafię na eldarów to wtedy czeka) i wytępia to co wredne, albo jak to coś wredne jest za daleko to robi sobie przystanek na jakimś oddziale czy kurczaku albo drednocie. Oddziały się infiltrują i jeśli wylosuję przerzut na zaczynanie w czarach to stawiam je jak najbliżej wroga, a najlepiej na 12' tak, aby jak najszybciej zaczęły psuć wszystkim krew (np. takim land speederom), a oddział z meltami czai się na jakiś wredny twardy czołg tudzież independenta pałętającego się (a do cc też mogą iść, bo te 5t robi swoje), a najlepiej, żeby się tak zinfiltrowały aby później łatwo było objective'y wykonać. Predatory jak to predatory strzelają i wkurzają ludzi przy okazji jeśli trzeba to powoli toczą się do przodu Very Happy . Jednak zastanawiam się na rozpą z 2 beastami ze speedem i venomem zamiast predatorów albo prince'owi zabrać jedną kość na minory, zdjąć 2 predatory i wcisnąć 2 beasty na speedzie i z siłą Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Nie 21:48, 29 Kwi 2007    Temat postu:

Kombinuję nad jakąś sensowną rozpą nurgle'a na 1500 pkt. Póki co mam coś takiego.

Daemon Prince 297
(MoN, sorcerer, spiky bits, bionika, fragi, warp talisman, 8 x minor psychic powers, aura, essence, speed, stature, strength, visage, dreadaxe, ccw, furious charge)

7plague marines 189
(MoN, 4 x bolter i ccw, 2 x plasma gun, champion, power fist, bolter, infiltrate)


7plague marines 189
(MoN, 4 x bolter i ccw, 2 x melta gun, champion, power fist, bolt pistol, infiltrate)

7 plague marines 247
(MoN, 4 x bolter i ccw, 2 x plasma gun, champion, power fist, bolt pistol, rihno z extra armor i smoke launchers)

Predator 136
(autocannon, heavy boltery, dozer blades, demon w środku, searchlights)

Anihilator 196
(full lascannon, demon, mutowany pancerz, search lights)

To jest 1254pkt, co dalej??Jakieś sugestie??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 11:25, 30 Kwi 2007    Temat postu:

- wydaje mi sie że za dużą wiarę pokładasz w minory owszem możesz dzięki nim stworzyć potwora, ale to jednak raz: losowość, dwa: nawet jak ci się to uda i wyskoczysz na pałę przed szereg to prawdopodobnie zmieciesz cel szarży, ale ślicznie wystawisz się na kontrę nie zajętą małymi śmierdzielami, bo nawet infiltracja niekoniecznie da im tyle zasięgu ile byś potrzebował

- skoro destro ma iść do szturmu a pan latarka siedzieć na dupsku i świecić to może jednak pogrubiony pancerz bardziej przyda się temu co jedzie do przodu?

- jakbyś odchudził trochę demona to mógłbyś dzięki temu:
+ zmieścić kolejny odział piechoty
+ może dodać jakiegoś konkretnego dreda np skonfigurowanego jak łażąca wieżyczka strzelecka
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Pon 11:36, 30 Kwi 2007    Temat postu:

Oddział piechoty tak czy siak zmieszczę, bo to 189pkt Rolling Eyes. Taki dred się sprawdza Confused Question Kiedyś takiego rozważałem, ale taki laska, bazooka, demon to 155pkt o ile się nie mylę Confused A uwierz, że nawet na 8 minorach zdarza się nie wyrzucić czaru, ale przynajmiej rzadziej niż na 5 Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 11:46, 30 Kwi 2007    Temat postu:

Na pewno sie sprawdzają tam gdzie większość jednostek ma broń z zasięgiem 24'' i mniejszym, a o ile wiem ludzie którzy tej kombinacji używają i to bez demona bo to jakieś lojalistyczne leszcze są bardzo zadowolenie z jego efektywności
Cytat:
A uwierz, że nawet na 8 minorach zdarza się nie wyrzucić czaru, ale przynajmiej rzadziej niż na 5
i właśnie o to chodzi, wydajesz ponad 100 punktów w zasadzie dla jednego lub dwóch pawerów, a szanse na ich uzyskanie masz nieproporcjonalne do ceny Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Rozpiski i Taktyka Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin