|
OKF MISCAST Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damroth
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 11:11, 28 Wrz 2010 Temat postu: Demony - Lohost Evolution |
|
|
Ostatnio na rozegranym turnieju wynalazlem taka rozpiske, udalo sie wygrac turniej ale bylo kilka momentow w ktorych zwatpilem w te armie.
1 Keeper of Secrets @ 550.0 Pts
General; Magic Level 1
Spirit Swallower [100.0]
1 Herald of Khorne @ 215.0 Pts
Battle Standard
Armour of Khorne [15.0]
Firestorm Blade [25.0]
1 Juggernaut @ [0.0] Pts
1 Herald of Tzeentch @ 165.0 Pts - Life
Magic Level 2
Master of Sorcery [25.0]
Spell Breaker [25.0]
1 Herald of Tzeentch @ 165.0 Pts - Metal
Magic Level 2
Master of Sorcery [25.0]
Spell Breaker [25.0]
20 Bloodletters of Khorne @ 307.0 Pts
Standard; Musician
Icon of Endless War [25.0]
1 Bloodreaper @ [12.0] Pts
26 Pink Horrors of Tzeentch @ 342.0 Pts
Musician
1 Iridescent Horror @ [12.0] Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
5 Flesh Hounds of Khorne @ 175.0 Pts
1 Fiends of Slaanesh @ 55.0 Pts
1 Fiends of Slaanesh @ 55.0 Pts
5 Flamers of Tzeench @ 175.0 Pts
5 Flamers of Tzeench @ 175.0 Pts
Additional Casting Dice: 0
Additional Dispel Dice: 0
Models in Army: 79
Total Army Cost: 2499.0
Przemyslenia...
KoS, delikatny i drogi, zabojczy w walce ale najpierw musi do niej dojsc. Jeden falszywy ruch moze kosztowac przegrana bitwe. Na szczescie odporny na wiekszosc instant killerow z magii dzieki 6 sily i jeszcze wyzszej inicjatywie. Watpie aby przezyl jakies spotkanie z piechota na ktorej bedzie 6 czar z szadowa. Nie mam pomyslu czym go zastapic...
Kornita na jugerze nie bedzie mogl wystepowac w tej rozpisce, dzieki brakowi lookouta spada od byle czego. Niszczacy system pancerny BSB odchodzi.
Heraldzi teczy...narazie nie wiem jak ich ocenic, bo dzieki 2 dispellom mam wzgledy spokoj i 4 czarodziejow do channelowania, ale...maja tylko 2 poziomy magii, niby znaja cale domeny, ale sie nie przebijaja :/
Horrory, to oddzial must have, niestety w tej liczbie nie jest to chyba optimum, poniewaz ani nie mam tego 4 levelu ani nie moge dlugo utrzymac 3 lewelu, oddzial ktory w walce praktycznie nie istnieje bez boosta a kosztuje koszmarne pkt.
Blodki...zdecydowanie za malo ich w tej rozpisce game breaker, wszystko w nich strzela, boja sie nawet krasnoludzkie klocki, dzieki duzej sile i kB oraz siedzacemu w nich heraldowi dajacemu hate. Sztandar z dorzutem d6 do pierwszej szarzy jest absolutnie nie do przecenienia.
Furie, wiele osob na ogolnymforum mowilo ze to koniec tej jednostki, natomiast ja zobaczylem dla niej inne zastosowania, wlasciwie doskonale, skoro nie da sie juz taktycznie szarzowac na skirmish, to dostajey oddzial szybki, mobilny i tani do zdejmowania maszyn i/lub odginania szarz.
Psy...mam z 18 sztuk, niestety albo wszystkie na raz znajda sie w rozpisce najlepiej w jednym oddziale, albo wszystkie zostaja w domu. Ogolnie nie warto wspominac o tej jednostce. chyba ze ktos ma zalozenie taktyczne dla nich jakies. Zdecydowanie out.
Fiendy, jeden fiend to smiech do odginania szarz i jedzenia maszyn. Natomiast zastanawiam sie nad wystawieniem np 4 sztuk w jednym oddziale, wyglada zachecajaco w formacji 3+1 wychodzi 15A S4 AP WS4 I6 + stompy...za jedyne 220pkt majac 10 MV oddzial rekompensuje sobie 4T i 3W. Kuszace.
Flamery nic dziwnego ze w poprzedniej edycji byli balansowani jako pierwsza jednostka nic sie nie zbienilo, a moze jednak moga teraz strzelac po marszu. Sycaco, zastanawiam sie nad zwiekszeniem liczebnosci oddzialow do 2x6.
Po kilku modyfikacjach wyszlo mi cos takiego:
1 Lord of Change @ 615.0 Pts
General; Magic Level 4
Dark Magister [25.0]
Master of Sorcery [25.0]
Power Vortex [30.0]
1 Herald of Slaanesh @ 120.0 Pts
Torment Blade [5.0]
Siren Song [25.0]
22 Daemonettes of Slaanesh @ 331.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Ectasy [25.0]
1 Alluress @ [12.0] Pts
1 Herald of Khorne @ 165.0 Pts
Battle Standard
Armour of Khorne [15.0]
Firestorm Blade [25.0]
21 Bloodletters of Khorne @ 319.0 Pts
Standard; Musician
Icon of Endless War [25.0]
1 Bloodreaper @ [12.0] Pts
1 Herald of Tzeentch @ 165.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Metal
Master of Sorcery [25.0]
Spell Breaker [25.0]
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 132.0 Pts
Standard
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
6 Flamers of Tzeench @ 210.0 Pts
6 Flamers of Tzeench @ 210.0 Pts
1 Fiends of Slaanesh @ 55.0 Pts
1 Fiends of Slaanesh @ 55.0 Pts
Additional Casting Dice: 1
Additional Dispel Dice: 0
Models in Army: 83
Total Army Cost: 2497.0
Dlaczego? Nie oplaca sie moim zdnaiem pchac pkt w oddzial horrorow ktory ma dispellowac, jesli juz chce duzy dispell to rownie dobrze mozna wziac wrone...
Wrona, mag 4 lv (nie wiem jaka domena, niezastanawialem sie nad tym), ma na sobie +1PD, ignorowanie pierwszego miscasta, oraz znajomosc jednego wybranego lora magii. Potezna zabawka ktora tez w walce moze sie wykazac.
Korniszon(ek), juz nie tak zabojczy, coz zrobic, ale ma LoS w oddziale co gwarantuje mu wieksza przezywalnosc w dobie ostrzalu artyleryjskiego.
Herald slanesha, niweluje niekorzystne ustawienia na stole, chroniac pobliskie jednostki i taktycznie wystawiajac przeciwnika pod szarze w boczek blodkow. Mieczyk na monstery, po trafieniu musi zdac Ld albo nie zaatakuje, w dobie wszechobecnych BSB niebardzo przydatny, ale kosztuje tylko 5 pkt.
Herald teczy, 2lv mag znajacy magie metalu, trzymacz skrola, wygoda + bezpieczenstwo w przypadkach pancernych oddzialow lub lataczy pancernych, dzieki sygnaturce z metalu mozna sobie pozwolic na lekka ignorancje co do nich.
Demonetki, fajny szybki oddzial (Mv6 I5) z 2A S3 AP, dzieki heraldowi dostaja ASF i maja wtedy przerzuty przeciwko wiekszosci jednostek piechoty przeciwnika, sztandar ma pozwolic przestac niewygodny kombat gdy przegrywam o duzo w rundzie syrenki
Blodki, lekko wiecej, ale nie duzo bo nie ma pkt.
Flamery w 6, ale znowu sie zastanawiam czy to az tak potzrebne...za nie moznaby dopakowac piechocie po 3 modele...eh.
Fiendy, narazie zostaja tak jak sa.
Furie oczywiscie tez
Ostatnio zmieniony przez damroth dnia Wto 11:35, 28 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
damroth
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 11:19, 02 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Na Ko"North"exie zagralem nareszcie na male punkty, bez lorda...wszystko pieknie jesli inne armie tez nie moga wystawiac lordow, natomiast formaty 1600-2200 bola demony niesamowicie poniewaz nie miesci sie sensowny grejter...
Ale do rzeczy:
1 Herald of Tzeentch @ 165.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Life
Master of Sorcery [25.0]
Spell Breaker [25.0]
1 Herald of Khorne @ 215.0 Pts
Battle Standard
Great Standard of Sundering [50.0]
Armour of Khorne [15.0]
Firestorm Blade [25.0]
32 Bloodletters of Khorne @ 451.0 Pts
Standard; Musician
Icon of Endless War [25.0]
1 Bloodreaper @ [12.0] Pts
14 Pink Horrors of Tzeentch @ 210.0 Pts
Standard; Musician
1 Iridescent Horror @ [12.0] Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
6 Flamers of Tzeench @ 210.0 Pts
3 Fiends of Slaanesh @ 165.0 Pts
Additional Casting Dice: 0
Additional Dispel Dice: 0
Models in Army: 74
Total Army Cost: 1596.0
Zamysl dosyc prosty, furie odginaja szarze tak aby blodki mialy jakis dogodny cel na wjazd. Fiendy i flamery zdejmuja mniejsze przeszkadzajki i oslaniaja flanki. Heraldzi zlozeni najoptymalniej.
Nie przydal mi sie sztandar z -2 do casta...
Nie idzie przebic sie magia z jednym heraldem teczy chocby znal i 2 domeny.
Blodki bez wsparcia wypadaja slabo, nie ma czym rozbijac oddzialow ktore mimo iz nie nie maja wiekszej sily to maja wiecej atakow...
Fiendami chyba nigdy nie naucze sie grac :/
BSB slabszy, bardziej podatny na wszelkie ataki nawet z mala sila.
Flamery to zawsze blyszczacy punkt w tej armii, natomiast nawet one nie poradza sobie z pancernymi oddzialami...
Jednym slowem, ciezko sie gra tym w porownaniu do poprzedniej edycji.
Armia zostala zbalansowana, nie wymienia sie jej juz w bezwzglednej czolowce armii w WFB. I dobrze Gra staje sie znowu klimatyczna niz sportowa. Co bym zmienil w tej rozpisce?
Przebudowalbym heraldow, BSB nie dalbym magicznego sztandaru i plonacych atakow, zabralbym spelbreakera teczowcowi, postaralbym sie wstawic slanesha z syrena.
Wstawilbym kosztem jednych furii i zaoszczedzonych punktow z heraldow demonetki. Takze nadliczbowe horrory trafilyby tutaj.
Wychodzi cos takiego 1 Herald of Tzeentch @ 140.0 Pts
General; Magic Level 2
Master of Sorcery [25.0]
1 Herald of Khorne @ 140.0 Pts
Battle Standard
Armour of Khorne [15.0]
1 Herald of Slaanesh @ 120.0 Pts
Siren Song [25.0]
Torment Blade [5.0]
6 Flamers of Tzeench @ 210.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
30 Bloodletters of Khorne @ 427.0 Pts
Standard; Musician
Icon of Endless War [25.0]
1 Bloodreaper @ [12.0] Pts
20 Daemonettes of Slaanesh @ 252.0 Pts
Standard
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 132.0 Pts
Standard
1 Fiends of Slaanesh @ 55.0 Pts
Additional Casting Dice: 0
Additional Dispel Dice: 0
Models in Army: 81
Total Army Cost: 1596.0
Troche jeszcze sie zastanawiam czy warto inwestowac w horrory... zamiast nich mozna dac muzyka demonicom, dodac sklad furii, dodac fienda(jeden spada szybko z ostrzalu) i byc moze wystarczy na czempiona dla demonic. Tylko ze wtedy flamery zostaja nianka dla heralda teczy i w fazie magii wyszystko bedzie do niego uderzalo nie wspominajac o strzelaniu...ale moze nie bedzie tak zle. Musze to kiedys wyprobowac
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|