Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zioło
Chorąży
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Olszyn
|
Wysłany: Wto 23:33, 25 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Masz na 50 gwardzistów 15 ataków z power weapona + komisarz, Trafiasz na 4+, a ranisz na 5+ zawsze tych kilku marinsów dziabnie, a oprócz tego masz koło 100 zwykłych ataków. Zamiast tego można oczywiście wystrzelić z lasgunów, a z first line fire, second line fire, mamy jakieś 150 strzałów.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Olek
Czempion
Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE
|
Wysłany: Wto 23:35, 25 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Dobra to ile kosztuje ta przyjemność i czy lepiej za te punkty nie brać jakiegoś shootingu (ale to tylko takie looźne sugestie)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zioło
Chorąży
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Olszyn
|
Wysłany: Wto 23:38, 25 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Coś koło 300-350
|
|
Powrót do góry |
|
|
Olek
Czempion
Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE
|
Wysłany: Wto 23:39, 25 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Co!? Za jednego power weapona : O
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zioło
Chorąży
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Olszyn
|
Wysłany: Wto 23:42, 25 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Nie no za cały skład, power weapon kosztuje 10 punkcików
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kero
Czempion
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Czw 10:36, 03 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
aktualizacja. Wyrzuciłem jednego leman russa a na jego miejsce wstawiłem trzeci skład z plazmami. Ponad to jest w miarę więcej piechoty
HQ
5x Drużyna dowodzenia kompanii 145
Melta
Melta
Melta
chimera
Lord Komisarz 85
Rękawica energetyczna
Troops
Pluton Piechoty:
5x Drużyna dowodzenia plutonu 40
Działko automatyczne
10x Drużyna piechoty 60
Działko automatyczne
10x Drużyna piechoty 60
Działko automatyczne
10x Drużyna piechoty 60
Działko automatyczne
Drużyna Weteranów 160
Karabin plazmowy
Karabin plazmowy
Karabin plazmowy
Chimera
Drużyna Weteranów 160
Karabin plazmowy
Karabin plazmowy
Karabin plazmowy
chimera
Drużyna Weteranów 160
Karabin plazmowy
Karabin plazmowy
Karabin plazmowy
chimera
Fast attaca
Vendetta 130
Vendetta 130
3x Szwadron Sentineli zwiadowczych 120
Działko automatyczne
Działko automatyczne
Działko automatyczne
Leman russ 150
Leman Russ 165
Działo laserowe
Leman Russ Demolisher 165
Razem: 1790
Modeli: 79
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spyro
Gość
|
Wysłany: Czw 15:08, 03 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
ostatnio grałem z takim cudem jak leman z pięcioma plasma cannonami myślę ze to byłoby lepsze niż demolisher ale nie wiem ile taka przyjemność kosztuje XD
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zioło
Chorąży
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Olszyn
|
Wysłany: Czw 16:06, 03 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Na infantry składach daj koniecznie laski i wywal jedengo sentinela. Fajna by była jakaś manticora, czy coś co moze landka uszkodzić na daleki zasieg. Ja bym osobiście dał jescze melty na jednych weteranach.
Ostatnio zmieniony przez Zioło dnia Czw 16:07, 03 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kero
Czempion
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Czw 22:04, 03 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
laski zamiast autocannonów? nie jestem przekonany do takiego rozwiązania za bardzo, do ciężkiej roboty mam demolishera i 2 vendetty no i comand z meltami więc p-panca mam dość. Autocannony są przeciw piechocie. Wolę zostawić 3 sentinele bo 2 z kolei nie mają sensu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Pią 12:25, 04 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Akurat plutony z autocannonami sa spoko imo Ale bym wrzucił albo oddzial veteranow albo maly command squad z meltami w chimerze. 1 oddzial da sie wymanewrowac, 2 daja Ci praktycznie kontrole na cala szerokosc stolu. Dlaczego duzy command ma tylko 3 melty? Fajny jest myk, aby veteranom w chimerach kupowac las/auto cannon, bo poki nie potrzebujesz jezdzic chimera (a zazwyczaj nie trzeba ) to mozesz stac w miejscu i strzelac las/auto cannonem z fire pointa, a jak wrog wyjedzie to wysiadka i ciezki plasma shooting Jakbys wywalil oddzial z plutonu piechoty to by Ci chyba starczylo na ciezkie bronie do veteranow.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kero
Czempion
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pią 12:46, 04 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
u commanda sa 4 melty policzone, tylko zapomniałem zapisać. może przydałyby by się dwa takie oddziały, to bym wtedy wymienił jeden skład z plazmami na skład z meltami
Pytanie mam jeszcze takie, jak powinienem grać taką armią? Domyślam się że pluton piechoty stoi i strzela z autocanonów Lemany raczej też będą stały, mają bowiem zasięg na cały stół. Demolisher raczej będzie musiał podjechać, bo zasięg 24 jest raczej krótki. Vendetty i Sentinele też będą latać po stole i atakować co popadnie. Senty wyślę na jakąś piechotę. Weteranów z plazmami też poślę w polę na zasadzie "searcz & destroy"
Command squad zostawię przy piechocie, żeby służył za kontrę w razie ataku i jako możliwość wsparcia czołgów w krótkim dystansie.
Jak z rozstawieniem?
Takie na razie mi pomysły wchodzą na myśl poprawcie mnie bo zwykle dużo kopię na samym rozstawieniu
Annichilacja. Równomiernie po całym stole od boku do boku. Lecieć falą do przodu na zasadzie blietzgriegu w miarę możliwości kryjąc się za skałami. Wada: jak przeciwnik całą armią weźmie mnie z flanki to mi ją wybije.
Ćwiartki: Piechota w środku, pojazdy na bokach, czołgo z przodu.
Szybkie chimery i vendetty rozlatują się na boczne ćwiary i gryzą z boku, czołgi i sentinele przodem
Dawn od War: Wystawiam autocannony i command squad, zeby w następnej turze mogły już strzelać. Reszta wjeżdża na mapę w II turze na pełnym gazie (zwłaszcza chimery ) żeby zdobyć zasięg. reszta rusza się delikatnie bo zarówno vendetty lemany jak i sentinele mają 48 i więcej zasięgu więc raczej im starczy.
Jakieś sugestie jak to zmienić ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Pią 12:56, 04 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Ale gdzie Ty chcesz jechac? Jedziesz do przodu, to przeciwnik szybciej do Ciebie dojedzie i szybciej bedzie szarzowac, a wtedy juz masz gnoj. Generalnie musisz jak najdluzej strzelac, bo w hth to zje Cie kazda armia. Dlatego musisz trzymac sie krawedzi stolu i dopiero jak juz otworzysz wszystkie transportery przeciwnik to pojechac na znaczniki chimerami z veteranami.
Dlaczego piszesz, ze reszta wjezdza na stol w 2 turze? W DoW wszystko wyjezdza w 1 turze. Od drugiej juz nie ma night fightu, wiec w 1 wyjezdzasz, a w drugiej juz normalnie strzelasz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kero
Czempion
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pią 13:43, 04 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
aaa, to pomyliło mi się trochę.
Stac w miejscu? Ale chimerami chyba powinienem podjechać trochę, żeby plazmy mialy zasięg, no i vendettami ruszać, zeby ich tak łatwo nie można było zestrzelić. cover jest od 12 cali jak się przeleci?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Pią 13:53, 04 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Od PONAD 12" czyli albo strzelasz albo cover. Poza tym jak ruszasz sie 12" to walisz tylko z 1 lascannona, szkoda tych 2 pozostalych. Nie musisz jechac specjalnie aby wejsc w zasieg plasm, przeciwnik sam przyjdzie.
Ostatnio zmieniony przez Ederus dnia Pią 13:54, 04 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kero
Czempion
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pią 19:33, 04 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
czy skoro mam stać w jednym miejscu nie lepiej pozbawić weteranów chimer, żeby stali w jednym miejscu a te punkty zainwestować coś co ma większą silę razenia? za 3 chimery można spokojnie kupić mantikorę, hydre, hellhoundalub jakies inne cudo
|
|
Powrót do góry |
|
|
|