Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krasnoludy: Rozpiski
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Rozpiski i Taktyka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:15, 11 Lip 2007    Temat postu: Krasnoludy: Rozpiski

O to moja rozpa jest na 2250pkt ale troche przekracza Smile wiec wszystkie konstruktywne rady mile widziane;)

2250pkt
HEROSI (546pkt):
General armii:Mistrz Run
Tarcza, bron wielka, runa kamienia (+1 do sv)
154pkt
Kowadlo Zaglady 175pkt
329pkt
Tan Sztandarowy Armi
sztandar z wielka runa strachu (jednostka wzbudza strach)
165pkt
Zabojca Smokow
50pkt

ODZIALY PODST.(806pkt)
19xwojownikow (druzyna dowodzenia, bron i tarcza)
196pkt

10xGromowladnych (muzyk, tarcze)
155pkt

10xStraznicy (dow, bron 2reczna, topory)
175pkt

20x Dlugobrodych (druzyna dowodzenia, bron i tarcza, sztandar: runa determinacji{raz moge uzyc i rzucam d6 na morale , i runa bitwy {+1 do wyniku walki)
3100pkt

ODZIALY SPEC.(655pkt)
Dzialo Krasnoludow (runa przeladowania{dzialo moze sztrzelac w kazdej turze, poki ma choc 1 obsluganta, nawet jesli w poprzedniej turze wyrzucono niewypal)
100pkt

Balista (inzynier, runa penetracji {+1 do sily})=85pkt
Balista (inzynier, runa penetracji {+1 do sily}, runa spalenia {plonace ataki})=90pkt
150pkt

14x„Punk’s not dead” (2x zabojcow gigantow, sztandar)
190pkt

10xGornicy (dow, swider parowy)
160pkt

ODZIALY RZADKIE (240pkt)
2x Organky
240pkt
2250
Ilosc Modeli: 115
Kostki rozproszenia: 7


Wiec zycze milego czytania i zapraszam do dyskusji:)


Ostatnio zmieniony przez Gromisław dnia Nie 11:04, 15 Lip 2007, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necromanter
Gość






PostWysłany: Śro 17:30, 11 Lip 2007    Temat postu:

Wg. mnie brakuje tej rozpie troche powera.Jak wystawiasz kloce to tylko 20 bo inaczej to mija się z celem.Czyli lepiej 20 czy 19 sleyerów i zamiast 20 warriorów dałbym 20 longebeardów z odpornością na feara i terror przez co są odpoorni prawie całkowicie na psychologie. Pozatym weś gdzieś wrzuć rune of challange,bo to naprawde zajebista rzecz.I niewydaje mi się,że 15 reangerów jest dobrym wyborem,bo jest ich za dużo 10 spokojnie starczy,a za zaoszczędzone punkty obowiązkowo musisz wziąć przynajmniej jednego dispell scrolla.Takie moje rady zrobisz jak uważasz,ale jak umieścisz to na border pricess to dostaniesz mniej wiecej takie same rady.Po zmianie ta rozpa jest naprawde silna,a teraz taka przeciętna,którą na turnieju niewiele zdziałasz....
Powrót do góry
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:34, 11 Lip 2007    Temat postu:

Odnosnie dlugobrodych zeby ich wystawic musze miec odzial warriorsow, nie wiem gdzie tu bym dal rune of challenge jedyne jego zastosowanie widze na lordzie, co zmniejszylbym to squad rangersow do 10, tez 20 dlugobrodych tez niezle ale jako tako powinno sie zaprezentowac ze to dlugobrodzi a slayersow to wole 15 i tak skopia wiekszosci zadek
Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 19:12, 12 Lip 2007    Temat postu:

Jesli krasnale nie zmutowały (trzecia kończyna) to BSB nie może tarczy nosić Wink
Reszta krytki jak wyczaję co która runa robi Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:09, 12 Lip 2007    Temat postu:

Nie moze uzywac tarczy ale nosic ja moze Wink tak mi sie wydaje Smile, ze nie otrzymuje premie za tarcza bron, ale premie za samo tarcze ma. Tak na logike Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 8:28, 13 Lip 2007    Temat postu:

Jak masz dwuręczny kij z kawałem szmaty na końcu czy też jak to jest w przypadku kurdupli jakąś płaskorzeźbą przypominającą cytat z elementarza khazadi to nie możesz mu tej tarczy nawet dać, tarczę sztandarowiec może nosić jeśli to zwykły szwej z oddziału (lżejszy albo poręczniejszy kij czy co? Confused )
Możesz w nawiasie przy runach w skrócie napisać co daje (np runa kamienia (+1 Sv) )? bo jak się nie jest krasnalem z polskim kodeksem to raczej ciężko zgadnąć co która literka robi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necromanter
Gość






PostWysłany: Pią 8:38, 13 Lip 2007    Temat postu:

Powiem tak nie możesz mieć tarczy i druga rzecz jeśli nie zmienisz czegokolwiek to ta rozpa patrząc na turniejowe jest cienka,a zasłaniając się klimatem nic Ci nie da.
Powrót do góry
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:53, 13 Lip 2007    Temat postu:

Zastanowie sie nad twoimi radami Kamil odnosnie 20 dlugobrodych (tylko mussialbym cos skrocic bo narazie jakbym skracal to 18 mi wychodzi) ale co do reszty to pozostane przy swoim. Tez zapomnialem gdzie pyknac wielka rune niepokoju, orkami do w40k stworzylem armie silna(jak na orkow) i zarazem klimatyczna uwazam, wiec sadze ze tez mi sie uda to zrobic z Krasnaludami. Dobra Kendo juz ci tam napisalem obok zasady poszczegonych run wiec ocen rozpe Smile. Tez czekam na pozostale opinie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necromanter
Gość






PostWysłany: Pią 13:49, 13 Lip 2007    Temat postu:

Jakiej byś armii nie zrobił to zawsze będzie klimatyczna wierz mi.Krasnale same w sobie mają klime:P
Powrót do góry
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:15, 13 Lip 2007    Temat postu:

To ja zrobie Krasnale zarazem klimatyczne z nietypowa rozpiska Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Snipa
Lord Administrator



Dołączył: 21 Cze 2005
Posty: 1238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 18:11, 13 Lip 2007    Temat postu:

Na twoim miejscu zmontował bym sobie 1 takiego bolca:
Master rune of Skewering
Rune of Penetrating
Masz wtedy bolca za 100p, którego możesz użyć do niszczenia rydwanów. Trafiasz na 2+, ranisz na 2+ i rydwan zniszczony. Smile Albo gdy np wystawi Ci się jakiś oddział kawalerii bokiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 18:33, 14 Lip 2007    Temat postu:

Cytat:
Masz wtedy bolca za 100p, którego możesz użyć do niszczenia rydwanów. Trafiasz na 2+, ranisz na 2+ i rydwan zniszczony. Smile Albo gdy np wystawi Ci się jakiś oddział kawalerii bokiem.

Tia a w 9 z 10 rzutów tego typu wypada jedynka Wink
no jak dałeś skrócony opis to można coś napisać:
-sprawdź koszty oddziałów i podsumowania ze slotów w co najmniej jednym miejscu ci się to nie zgadza, a jeśli liczyłeś rozpę z tych podsumowań....
-krasnale mają (a przynajmniej miały) kilka fajnych runów specjalnie dla bsb które działały na odziały wokół niego a nie tylko ten w którym siedzi może pomysl nad którąś z nich? jeśli wciąż istnieje to polecam tą z +1CR w 12''
-zabójcy mógłbys zrobić graffiti na broni - ciekawe kombinacje to: +2S; +2S i zawsze klepie pierwszy (ale to hyba dla lorda bo mały może mieć za mały limit), +1S i +1A
-ta runa co daje do wyniku walki na działku jest mało opłacalna, prawda jest taka że jak w maszynkę wlezie coś co jej może zagrozić to ta runa nic nie da a jak ma ci tylko przeszkadzać to załoga sama to spacyfikuje, najlepiej daj drógie +1S i dodatkowo runę ognia (pozdrowienia dla zmutowanych przerośniętych krzaków i drzewek)
-jak szukasz punktów na dziadków to proponuję zacząć od tarcz na strzelcach, miotanych toporków na strażnikach (jeśli to opcja), 2 strzelcach co maksują odział powyżej 10, ewentualnie zrezygnój z ulepszenia az 3 zabójców na czempów, z jeden czy dwóch starczy zwłaszcza jeśli to hero ma nimi dowodzić
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:54, 14 Lip 2007    Temat postu:

Doom napisał:
Cytat:
Masz wtedy bolca za 100p, którego możesz użyć do niszczenia rydwanów. Trafiasz na 2+, ranisz na 2+ i rydwan zniszczony. Smile Albo gdy np wystawi Ci się jakiś oddział kawalerii bokiem.

Tia a w 9 z 10 rzutów tego typu wypada jedynka Wink
no jak dałeś skrócony opis to można coś napisać:
1)sprawdź koszty oddziałów i podsumowania ze slotów w co najmniej jednym miejscu ci się to nie zgadza, a jeśli liczyłeś rozpę z tych podsumowań....
-krasnale mają (a przynajmniej miały) kilka fajnych runów specjalnie dla bsb które działały na odziały wokół niego a nie tylko ten w którym siedzi może pomysl nad którąś z nich? jeśli wciąż istnieje to polecam tą z +1CR w 12''
-zabójcy mógłbys zrobić graffiti na broni - ciekawe kombinacje to: +2S; +2S i zawsze klepie pierwszy (ale to hyba dla lorda bo mały może mieć za mały limit), +1S i +1A
-ta runa co daje do wyniku walki na działku jest mało opłacalna, prawda jest taka że jak w maszynkę wlezie coś co jej może zagrozić to ta runa nic nie da a jak ma ci tylko przeszkadzać to załoga sama to spacyfikuje, najlepiej daj drógie +1S i dodatkowo runę ognia (pozdrowienia dla zmutowanych przerośniętych krzaków i drzewek)
-jak szukasz punktów na dziadków to proponuję zacząć od tarcz na strzelcach, miotanych toporków na strażnikach (jeśli to opcja), 2 strzelcach co maksują odział powyżej 10, ewentualnie zrezygnój z ulepszenia az 3 zabójców na czempów, z jeden czy dwóch starczy zwłaszcza jeśli to hero ma nimi dowodzić

1)Wszystko jest dobrze ale i tak sprawdze
2) Zabojcy nie opyla sie dawac run, raczej ja tak gram, i bez nich sie dobrze klepie
3) Wiem zapewne ja zmienie Smile
4) Zapewne tez skroce ich od 10 Smile ale to mialem zamiar zrobic wczesniej Wink, a czempionow zmienie do 2
5) apropo sztandaru sprawdzalem go, fajnie brzmi ale 100pkt za to rune to jednak za duzo ;/
Niedlugo wysle poprawna i ulepszona rozpe Smile
Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necromanter
Gość






PostWysłany: Sob 20:56, 14 Lip 2007    Temat postu:

Pomysł snajpera jest bardzo dobry w 100% popieram.Kendo wypada jedna jedynka na takim rzucie na 6 prób i nie patrz na swoje szczęście,bo statystyka nigdy nie kłąmie elentualnie 3ba poczekać na wyniki...
pzdr
Powrót do góry
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:10, 15 Lip 2007    Temat postu:

Wlasnie z edytowalem rozpe Smile, i mam pare przemyslen
1) Czy dac slayerom muzyka? Figs fajny ale troche za te 6pkt mam tylko to ze przy remisie +1 do wyniku ;z a przy zbieraniu nie mam tej korzysci (bo pancury nigdy nie uciekaja Very Happy), po za tym jakos mi klimat tak bardzo nie pasi zeby slayer z trabka ganial XD
2) Myslalem czy jednej baliscie nie dac W,R, poswiecenia, wystawiam taka na obrzezu jak cos w nia walnie to rozegra sie combat a pozniej (jezeli bym wiedzial ze sie nie utrzymam) boooom, i przeciwnik dostaje 2d6 ran z sila 4 (oczywiscie obsluga moja tez ginie Very Happy)

Pomysl snajpera jest fajny (na starym kodeksie to uzywalem) ale wole jednak inzyniera za 15 pkt ktory moze nie trafia na 2+ ale przynajmniej trafia na 3+/4+ ale jest pewniejszy Smile, po za tym lubie klimat inzynierow

Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Rozpiski i Taktyka Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin