 |
OKF MISCAST Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saji
Czempion
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:39, 07 Lis 2006 Temat postu: More *** For Prince Of Excess na 1,350kafla |
|
|
-Lord- Bike, Rune, Dark blade,Mark "księcia",dem mutation,aura,Doom Siren, furious charge,Frag Granades 226pt's
-Sorcerer Slaanesha
clawy, sila, mutacja, tough i speed do tego furious charge,5 minor psychic power
220pt's
6xNoise Marine-Blastmaster ,Plasma pistol
Chempion(free) - Power fist
Tank Hunters 167 pt's
6xNoise Marine-flamer
Chempion-power fist
Furious Charge
153 pt's
Rhino:Smoke Luncher , extra Armour 58 p's
5xNoise Marine-Blast Master,Plasma gun
Tank Hunters
130 pt's
6x Terminators : 2x Blast Master 4x Sonic Blaster,3x power fist , 3x Power weapon
Tank Hunters
225 pt's
Predator : Autocannon , Heavy Bolters , Dem Possesion , Mutated Hull
160 pt's
Rady , porady i krytyka mile widziane.
Pozdrowienia,Saji.
Ostatnio zmieniony przez saji dnia Nie 23:01, 24 Gru 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 12:10, 08 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Po pierwsze temat to jednak walnołeś taki że chyba wszystkie programy cenzorskie z miejsca go zblokują w dodatku prawie napewno narusza regulamin forum (zależnie od interpretacji fragmentów o treściach obscenicznych/nieprzyzwoitych jeśli dobże pamiętam)
Po drugie taktykę opracować musisz sam, bo inaczej nigdy nie nauczysz się grać na poziome wyższym niż dolne granice przecietnego
Po trzecie przy takim ukałdzie armi strategia gry narzuca się raczj sama: strzelasz, strzelasz, strzelasz, a jak cos podejdzie to w mordę, na ziemię i kopać po nerach dopuki nie przestanie się ruszać i wydawać dzwięków
Po czwarte właściwie to chyba nic już nie... anie jest jeszcze jedno po co ci fragi na lordzie skoro masz syrenę która działa znacznie lepiej?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
saji
Czempion
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:45, 09 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Po Pierwsze : taka taktyka mi odpowiada : strzelac , a jak cos podejdzie to to w mache klepac, ale jest tez lord ktory jezdzi po polu bitwy i klepie co sie da dopoki go nie zaklepia ;p.
Po drugie:mój lord lubi jak ma jakis smieszny przedmiot przy pasie ktory robi "BOOM!".
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Norb
Lord Administrator
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Czw 23:47, 09 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Kendo po to zamieszcza sie rozpiski żeby ktoś je komentował z podaniem słabych stron lub właśnie możliwości zastosowania. Wiadomo, że chłopak musi coś wypracować ale nic się nie stanie jak mu coś podpowiesz jak expert od WH40k . A Ty saji mógłbyś podać jaką chcesz zastosować tym taktyke.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pią 11:01, 10 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Kendo po to zamieszcza sie rozpiski żeby ktoś je komentował z podaniem słabych stron lub właśnie możliwości zastosowania. |
Rozpiska jest względnie dobra - więc co tu komentować zmiany kóre bym proponował są raczej kosmetyczne niż taktycznie ważne (no może poza jedną; żeby zmienić pistolet plasmowy na karabin)
Cytat: |
taka taktyka mi odpowiada : strzelac , a jak cos podejdzie to to w mache klepac, |
co do ogulnej taktyki to zgadzamy się że główny argument to wysyłanie przeciwnikowi głośnych i wybuchających argumentów. Najwazniejsze czego będziesz musial sie nauczyć to jak (z duzym naciskiem na kiedy) uzywać kontry. Odnosnie kolesia na motorku to lepiej załóz mu kaganiec bo jak sam bedzie ganiał po stole bez mozliwości szybkiego wsparcia przez resztę ekipu to częst będziesz dawał przeciwnikowi jakieś 100 punktów zamiast je mu zabierać (podjeżdzasz kosisz minmax, albo coś w tym guście a potem dostajesz tyle ognia w mordę że zostaje maly krater, albo doskakują ze dwa fisty z podobnym efektem)
Cytat: |
mój lord lubi jak ma jakis smieszny przedmiot przy pasie ktory robi "BOOM!". |
To wybrał zły przedmiot bo frag to conjwyzej takie małe "pyk" robi, jeśli już to daj mu melta bombę, sama w sobie głośna nie jest ale jak przykleisz coś takiego do baku leman rusa...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
saji
Czempion
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:24, 23 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Może ma ktoś pomysł na jakiegoś lepszego / bardziej klimatycznego lorda Slaanesha z dark blade'm ? hmm ?
Walcząc o miejsce w lidze (1750 pt) dodałem 2 predatory : jeden z lascanonami drugi z autocanonem i heavy bolterami
Grając ostatnio testowałem sorcera , wszystko dobrze szło dopuki nie musiał wybrać : dostać laskanonem na pysk czy nie zostać zaszarżowany przez Blood Company,wybrał to pierwsze (czar zwany "Siren" : nie pozwala szarżować lub strzelać do maga) zaszarżowało mnie blood company i wyszło że 2 paniusie, jak to Kendo określił , podrapały się po pyskach z czego mój mag zginął zadawszy 2 rany blood companiście , terminatorom nie mam nic do zarzucenia , sprawdzili się jak nigdy (chyba będę musiał poprosić Mrocznego Księcia o jakąś premię dla nich),lord na bike też sporo wyciął , sprawdził się Doom Siren na motorze , predatorzy też calkiem calkiem wycieli
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Czw 21:20, 23 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Wlasnie wpadl mi do glowy mega-chamski pomyslXD zrobic z lorda na bike'u czarodzieja i dac mu 6kosci na czary i wtedy by sie rzucalo mu syrene w szarzach, a w strzelaniu by sie zazwyczaj mialo inva od boorsta, a poza tym ma sie runeXD chamskieXD
|
|
Powrót do góry |
|
 |
saji
Czempion
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 10:03, 24 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
też o tym pomyślałem , zdaje się konsultowaliśmy to na gg , to jest nawet fajny pomysł gdyż przy okazji syreny można wylosować czary wpsomagające w Close Combacie np. Fulled by pain (daje 1 dodatkowy atak za kazdy wysavowany wound , rozdziela sie te ataki na koncu , po fistach)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pią 12:19, 24 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Ot optymiści. A wiecie że: syrenę nie zawsze wylosujesz; czar może nie wyjść, strzelanie może cię jednak skasować, a jak na stole będzie nowy farseer, albo liberian to się może okazać że czar i tak nie wyszedł
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Nemezis
Czempion
Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn / Wawa
|
Wysłany: Pią 12:58, 24 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Wiecie zamiast kombinowac i twierdzic ze sa dwa uda (uda lub nie uda) to lepiej po kilka razy przetestowac jedna i druga rozpe na kilku przecwnikach i dojsc do optimum.. Ja tez po dostaniu nowego kodexu dochodzilem do optimum ze 3 miechy i zmienilem tyle razy taktyke i jednostki jakie uzywam ze szok - ale doszedlem do mojego optimum.. Wiec Saji*(maly edit ) nie ma cos filozofowac tylko wziac dupsko do grania i kombinowac
Pozdro.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
saji
Czempion
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 13:25, 24 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Kendo , ale nam tu chodziło żeby zrobić taki dodatek na wyższą ilość pt's , bo patrz właściwie w lordzie śię nic nie zmienia , tylko dochodzi mu 6 kości na czary , nie traci Demonicznej Runy Mrocznego Księcia , ani Swojego Inva.. więc wlaściwie te czary to tylko dodatek jak by się grało na większą ilość pt's, bo jak wyrzuci się właśnie taki czar jak Syrena czy Fulled by Pain , to mozę naprawdę pomóc, bo atakuje cię jakiś cherlak ,ty sobie save zdajesz i masz dodatkowy atak.Podsumowywując na wyższą ilość pt można spróbować czarów żeby lepiej rzeźił.Ale i tak jestem dość zadowolony bo ta rozpiska jest o niebo lepsza od moich poprzednich.. Moim zdaniem jest nawet całkiem dobra.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pią 13:30, 24 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Ale o to chordzi że te 6 kości na czary to jakieś 70 punktów więcej w modelu który wbrew pozorom można łatwo zabić...
A jakby cię jakiś cherlak atakował to penie nawet sv nie mósiałbys zdawać
|
|
Powrót do góry |
|
 |
saji
Czempion
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 23:07, 24 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
WERSJA NA 1500 pt's
-Lord- Bike, Rune, Dark blade,Mark "księcia",dem mutation,aura,Doom Siren, furious charge,Frag Granades 226pt's
-Sorcerer Slaanesha
clawy, sila, mutacja, tough i speed do tego furious charge,5 minor psychic power
220pt's
6xNoise Marine-Blastmaster ,Plasma pistol
Chempion(free) - Power fist
Tank Hunters 167 pt's
6xNoise Marine-flamer
Chempion-power fist
Furious Charge
153 pt's
Rhino:Smoke Luncher , extra Armour 58 p's
6xNoise Marine-Blast Master,Plasma gun
Chempion-power fist
Tank Hunters
130 pt's
6x Terminators : 2x Blast Master 4x Sonic Blaster,3x power fist , 3x Power weapon
Tank Hunters
225 pt's
6x Demonette Of Slaanesh
90 pt's
Predator : Autocannon , Heavy Bolters , Dem Possesion , Mutated Hull , Smoke Luncher
163 pt's
Rady , porady i krytyka mile widziane.
Pozdrowienia,Saji.
Nie wiele się zmieniło , właściwie doszły tylko Demonettki i fiściarz do składu ... teraz już 6 osobowego składu (klimatyczniej )
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 12:03, 25 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
-może jednak pokombinuj skalpelem i zamień pistolet w karabin?
-jeśli nie to TH znacznie bardziej przyda się w tym odziale w którym masz regularną plazsmę.
-markowane odziały mają ikony za free więc masz skąd wypuścić panienki, ale ponieważ demonice są wolne a ich wychodzenie testujesz już od drugiej tury możes się okazać że nic nie zrobią bo odparują po salwie z jakiegoś pestkowozu*
-napisz jak myślisz tym grać (coprawda domyślam się ale...)
-porucznik jest stanowczo za drogi
-na te punkty przydałby ci się już jakiś lascannon, bo prawdopodobieństwo spotkania pojazdu z AV 14 jest bardzo wysokie, a jeśli to monol będzie to masz małe szanse na otworzenie go...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Pon 12:31, 25 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Nie chcę nic mówić, ale za tanich terminatorów masz, jeden markowany termit kosztuje 41pkt...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|