Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

O&G 1500
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Rozpiski i Taktyka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Sob 14:13, 04 Lis 2006    Temat postu:

Gralem dzisiaj ta rozpa, tylko, ze na 2000 (dolozylem lorda na wywernie i doom diver catapult) i jestem z niej bardzo zadowolony Smile wypadla naprawde swietnie Smile ale chce nia zagrac na 1500 jeszcze Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 17:04, 05 Lis 2006    Temat postu:

Z kim grałeś i co się sprawdziło? Smile Jaka była taktyka. Najlepszy i najgorszy regiment w grze....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Nie 17:09, 05 Lis 2006    Temat postu:

Gralem z olkiem i jego blood dragonami Smile . Taktyka?? Zaskoczyc za pomoca WAAAGH, ale nie wyszlo Confused Moral z tego meczu to taki, aby dac gork's waaagh banner black orcom, bo dziki i tak szybko dochodza do cc (a jak uzyje waaagh to szczegolnie). Gigant chyba najwiecej zrobil, bo w pojedynke rozwalil chyba 7 czy 8 z 9 tych jego pakernych jezdzcow, a sam stracil tylko wounda Very Happy pajaki sa wypasione w takich squadach, a dziki faktycznie mniejsze lepsze Smile Szkoda tylko, ze fanatyk w pierwszym ruchu od razu zdechl (dublet...)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 17:41, 05 Lis 2006    Temat postu:

No rzeczywiście to może i dobry pomysł żeby dać ten sztandar czarnym orkom bo zaczynają się szybko przemieszczać Twisted Evil
Czyli rozpiska twardnieje i krzepnie. Na 2000 jednak dobrze wziąść jeszcze jakąś obronę magiczną w postaci 1lev maga z 2x Dispel.
A i nie jestem pewien czy fanatyk w pierwszej turze kiedy wypada może się zabić. Wydaje mi sie że dopiero w następnych, lepiej doczytaj w kodeksie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Nie 17:44, 05 Lis 2006    Temat postu:

Olek mial pierwsza ture i w pierwszej turze wyczarowal trupy 8 cali ode mnie i fanatyk musial wyjsc... A w mojej turze juz wyrzucilem dublet Smile i wiem, ze jak wychodzi to nie moze zdednac Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Wto 23:32, 28 Lis 2006    Temat postu:

Od razu przepraszam za 2 posty z rzedu, ale chcialem, aby widac bylo, ze cos napisalem Very Happy . Czas mija i mija, a mi zaczyna chodzic po glowie jakas szatanska rozpa na 2000 (rowniez znane jako 2 kafle albo 2 kapcie Very Happy ). Podstawowa sprawa to lord. Wczoraj jak w kazdy poniedzialek wpadl mi do lba pewien (pewnie glupi) pomysl Smile A mianowicie... ORC GREAT SHAMAN na WYWERNIE Very Happy . Wydaje sie glupie, ale jak sie zastanowilem to wywerna jest tafff i sama moze nawet cos w cc zrobic, a do tego ma terror i jest nieprzecietnie mobilna Smile . Plan ogolny bylby taki, aby szybko dostac sie lordem na tyly wroga i w razie potrzeby wszarzowac w jakis oddzial od tylu, a w miedzy czasie poszczuc wroga stopa gorka Very Happy . Wada jest taka, ze jest on strasznie drogi (rzedu ok. 450pkt taki w miare sensowny) i zajmuje slot lorda, a nie jestem pewien czy jest to najlepsze rozwiazanie Confused

Druga propozycja to lord na wywernie, ktory mialby bron co daje +1 do sily na szarzy i zawsze przerzuty na trafienia, 5+ warda i killing blow, albo +1 attack (koszt 2 ostatnich rzeczy jest taki sam wiem sie jeszcze zastanawiam) i wtedy by kosztowal 405pkt, a za reszte pkt. bym wrzucil goblin doom diver cataplut i cos jeszcze, bo mialbym 15pkt wolne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 12:36, 29 Lis 2006    Temat postu:

Szaman na wywernie jest fajny ale na tyłach wroga znajdzie ci się mniej więcej w okolicy trzeciej tury -tzn tak żeby zaraz szarży nie dostał, w tym czasie musisz go poprowadzić tak żeby wiwern albo on sam nie dostał przerośnięta dzidą w oko... Jeśli orki mają jakiś dobry ward od strzelania i najlepiej rozciągany na zwierzak to bierz nieważne ile kosztuje - z moich obserwacji gier na rzywo i tego co czasem wyczytam w róznych miejscach wynika że własnie taka duża dzida / kula z armaty bardzo często kończy karierę gościa na dużym zwierzaku. Z pchaniem go do walki bym uważał bo nisie to ze soba kilka niedogodności: zaczynając od tego że szamana w walce łatwo "zdjąć" z takiej jaszczurki, a kończąc na tym że jak jestej w walce nie możesz za bardzo rzucac czarów...
Duży szef na wywernie, wady ma podobne co szaman (no może trudniej go z niej zdjąć), ale walczy już o wiele lepiej, z broni do wyboru które podałeś polecam ta co daje kilinga odrobina farta i juz adwersarz może sobie swój Sv na -2 wsadzić Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Śro 18:41, 29 Lis 2006    Temat postu:

Bron to wybrana Very Happy Chodzilo o to, ze musze wybrac pomiedzy killingblowem, a dodatkowym atakiem Very Happy A jak to nie moge rzucac czarow, jesli mam sprzet (waaagh paint) co daje +2 do wyniku rzutu na czar jesli typek jest w cc...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 11:25, 30 Lis 2006    Temat postu:

Nie traktuj tego co zaraz napisze jako pewne dopuki nie sprawdzisz w podręczniku albo ktos lepiej obcykany z batlem ci tego nie potwierdzi bo nie jestem pewien swojej pamięći odnosnie zasad - czarowanie było cześcią podrecznika którą tylko przejzałem na szybko
Żeby rzucac większość czarów musisz mieć LoS albo nie być w combacie (magiczne posiski itp), jezeli szaman bije się w combacie to ten kombat mu kasuje linie wzroku - no zawęża ją do modli z którymi walczy więc odpada ci sporo czarów, czyli w praktyce zostają ci czary które nie wymagaja LoS i takie które działają albo bezpośrednio na rzucającego albo combat w którym uczestniczy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 10:14, 02 Gru 2006    Temat postu:

Line of Sight mają w większości tylko magiczne pociski. Wiecej jest czarów przy których nie ma tego dopisku więc można walić nimi z walki wręcz. Ale mag w CC to średni pomysł. Chyba że to mój Lord Tzeentcha Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Sob 10:34, 02 Gru 2006    Temat postu:

Ale mialem wczoraj dosyc fajny pomysl Very Happy

Orc warboss 250
(heavy armor, boar, enchanted shield, ulag's akrit axe, warboss umm's best boss'at, warboss imbad's iron gnashas)

Black orc big boss 132
(choppa, martog's best basha, light armor, bigged's kickin' boots)

Orc big boss 114
(choppa, sword of might, heavy armour, battle standard bearer)

Orc shaman 115
(lvl 1 wizard, 2 x dispel scroll)

24 orc boyz 193
(additional choppa, boss, standard)

24 orc boyz 193
(additional choppa, boss, standard)

5 forest goblin spider riders 65

5 forest goblin spider riders 65

20 night goblins 105
(spears, fanatic)

19 black orcs 300
(musician, boss, standard, gork's waaagh banner)

5 orc boar boyz big'uns 188
(musician, boss, standard)

orc boar chariot 85
(extra ork)

Giant 205

Total:2000
modele:108
Casting Pool:4
Dispel:3


Ostatnio zmieniony przez Ederus dnia Czw 22:39, 11 Sty 2007, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WRZESLAW
Weteran



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ciemna strona wrzesiny

PostWysłany: Sob 19:53, 02 Gru 2006    Temat postu:

Mje się podoba. Zabierz tylko szamanowi jeden lvl i daj paru orków za to. Na 2k każdy ma caddiego wiec twój szaman na g się zda. Reszta git
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Sob 22:37, 02 Gru 2006    Temat postu:

Radzisz mi miec jeden oddzial 29 orka??, a 2lvl mu dalem, bo wtedy jest 1/3 szansy mniej wiecej na stope gorka, albo na WAAAGH, a te drugi to przegiety czar, bo jak sie uda to cala armia (doslownie!! jedynie maszyny nie, ale oblsuga tak i fanatycy rowniez ida) biegnie 2d6 do najblizszego wroga, a jak nie widzi wroga to 2d6 do przdu Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WRZESLAW
Weteran



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ciemna strona wrzesiny

PostWysłany: Nie 11:28, 03 Gru 2006    Temat postu:

na 2k każdy wystawia maga z 2 DS-ami. Twoja 1/3 spada do jakiejś 1/8. Wież mi na 2k to nie wystarczy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Nie 11:31, 03 Gru 2006    Temat postu:

W sumie masz racje Sad Dobra poprawione, jakby ktos jeszcze zobaczyk jakies niedociagniecia smialo walic Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Rozpiski i Taktyka Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin