|
OKF MISCAST Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Olek
Czempion
Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE
|
Wysłany: Śro 20:53, 19 Mar 2008 Temat postu: Rozpski z ambitnym komentarzem |
|
|
Taki temat gdzie każdy moze napisać swoja rozpiske i bardzo ważną rzeczą jest komentarz co do działania oraz ocena jednostek.
Zaczne rozpiską tau na 1300.
Comander 132 9/10
- Plasma
- Missile pod
- Airbursting fragmentation projector(ciasteczko/placek)
- multitracker
Generalnie wymyślił to konfiguracje Eman . Ze swoim "ciasteczkiem" smiem twierdzić, że sieje postrach. Dla wszystkich któczy sie nie orientuja broń ma siłe 4 i sciąga covery jest to duży blast i guess 18". Do tego chłopak ma BS 5, ale dosyć cześto nie trafia. Jest on bohaterem niezaeżnym co sprawia, że ciżko jest go zobaczyć na stole wystarczy nim dosyć inteligentnie zagrać.
Troops
Fire worriors(6)180 6/10
Devilfish 8/10
- Sms
- Multitracker
- Decoy lunchers
- 2x seeker missile luncher
Tak jak fire worriors generalnie są moim zdaniem bez szaleństw to jest to chyba najsensowniejszy sposób wystawiania ich. Devilfish daje duże możliwości taktyczne, a do tego jest transporterem i moze zasłaniać przed szarżą zatem konieczne, ale przydatne.
Kroots(10)121 8/10
- Shaper
- kroot hound(5)
Tanie i skuteczne masa ataków i woundów. Do tego chłopaki sie infiltrują. Koniecznośc w armi tau jedyna sensowna kontra. nie jest co prawda kroot mercenise, ale dają sobie radę.
Elites
2x Sokle's Crisis(3)162 9/10
- Twin-linked Plasma, shield drona
- 2x Twin-linked Missile pod, BSF
Jak to mawia Paweł: "Sokles wiedział co robi." i przyznam duża przeżywalność dzięki dronce i do tego wysoka skutecznośc w strzelaniu, a konkretnie w trafianiu, dzieki temu, że bronie są sprzeżone. Odział generalnie ma dosyć sporą mobilność, a do tego prowadzi dosyć irytująca dla przeciwnika ostrzał.
2 xHammerhead 195 9/10
- Rail gun
- SMS
- Multitracker
- Target Lock
- Balck sunfilter
- Decoy lunchers
- 2x Seeker missile luncher
Dla mnie nic dodać nic ując bardzo silny pojazd. Wielka mobilność bardzo mocny strzał dzieki reil-owi oraz SMS. Doskonaly do zasłaniania sie przed szarżą, a do tego można nim przesuwać Falcony .
2 x Tetra 60 8/10
-Targeting array
- Decoy lunchers
Świetny pojazd tani i bardzo przydatny do grania tau. Jest to najbardziej mobilny marker w armi. Pojazdy te mają scout move co bardzo przydaje sie w ustawieniu ich już na poczatku w dogodnej pozycji, Niesety nie zawsze są dopuszczane na turnieje, ale na szczęscie nie zdarza sie to zbyt często.
Podsumowując jest to możliwie mobilna armia. Z kontrą w postaci krootów. Generalnie grając tą armią trzeba jak najdłużej unikać walki ponieważ kończy sie to źle dla armi tau.
Ostatnio zmieniony przez Olek dnia Sob 21:32, 22 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Śro 21:12, 19 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
W gdańsku testowałem orków na 1300 i chciałem się podzielić swoimi odkryciami, skala 10 punktowa .
Warboss na motorze z bajerami w tym fist 9/10
Tani, twardy, jak dojedzie to morduje i jest fajnie, zginie to nie duża strata, daje możliwość wzięcia oddziału nobzów w troops. Dać mu tylko save 3+ i byłby idealny .
Shock Attack Gun 6/10
Czasami napsuje coś, ale tak to mało robi, niemobilny, nie scoruje i może nam zabić jakiś oddział. Śmieszny i wprowadza dreszczyk emocji, ale na mastera bym nie brał.
Lootasi 7/10
Niemobilni, ściągają ogień, ale mocny wygar i dosyć tani. W dużych ilościach za dużo biorą do buzi, ale "piątki" można śmiało brać.
Shoota BOYZ! 8/10
Gdyby to byli slugga boyz dałbym chyba 10/10, bo tani, mocni, scorują i w trucku naprawdę mobilni. Natomiast shoota boyz są fajni, ale często fleet jest potrzebny. Na duże stoły nie warto, ale na małe można jeszcze to rozważyć.
Storm boyz 9/10
Szybcy, mocny wygar, nie za drodzy, fajni i ogólnie wypas. Tylko za często rzucam "1" na dodatkowy ruch i dlatego TYLKO 9 .
BattleWagon 7/10
Deffrolla została stworzona aby niszczyć , ale za dużo ściąga ognia i do tego open-topped i dosyć szybko schodzi. Będę nadal używał, ale bez big shoot tylko z deffrollą i orczym niezbędnikiem.
Tyle o orkach. Armia jest bardzo fajna, ale jest naprawdę ciężko z tau i wych cultem na night fight . Nie wiem jak z tyrkami, bo jeszcze nie grałem, ale raczej też lekko nie będzie. Po przemyśleniach i rozmową z kilkoma PG obecnie kminię coś takiego:
Warboss na motorze
2x 5 lootasów
8 nobzów z FnP, invem, fistem i 6 big choppami, banerem w trucku
12 boyz z fistem w trucku
12 boyz z fistem w trucku
13 storm boyz z fistem
Battle Wagon z Deffrollą i RPJ, grot riggers, armour plates
1300
Ostatnio zmieniony przez Ederus dnia Czw 11:44, 20 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 8:26, 20 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Paweł co do drugiej rozpiski to może dak wagonowi reinforced ram (ale widzię że masz full points), i tak w nim nic nie jeździ . Nobzi gites bo podobny patent ja używam tylko że z warbossem dołączonym. Stormboyz jak zwykle krieg . A ja na mastera będe brał SAG ;D. Kurde jak dekle z GW wprowadzą zasade że bronie defensywne to max 4 siły to zwalą battlewagony i będą jedynie te z Deff rolą śmigać bo tylko one się będą opłacać x/.
Ostatnio zmieniony przez Gromisław dnia Czw 8:27, 20 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Czw 10:17, 20 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Ten wagon ma być maxymalnie tani . Tutaj głównie służy do zasłaniania. Prawda jest taka, że on i tak spadnie szybko, a im tańszy tym mniejszy ból .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 11:43, 20 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Ja bym do odziału nobzów dał waaaagh banner o ile chcesz Ja go daję bo w mojej konfiguracji robi rzeźnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Czw 11:45, 20 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Zapomniałem napisać o banerze
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mike
Czempion
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 968
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pią 0:50, 21 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
1 x Lord (Orb, Destroyer Body, Solar, Chronometron) - 170
Mobilne, ma 6T i daje wstawanie oraz świeci w ciemnościach - konkret.
2 x 10 Necron Warriors - 360
Musi być.
5 x Destroyers - 250
5 x Destroyers - 250
Morze pestek, mobilne, niszczy wszystko na zasięg.
1 x Monolith - 235
Fajne, ma 14AV, filtruje, blokuje, wkurza, ludzie go nienawidzą.
TOTAL - 1295
PHASE OUT : 31/7
Ostatnio zmieniony przez Mike dnia Pią 0:51, 21 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Pią 11:42, 21 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Necroni raczej nie pasują do tematu "rozpiske z ambitnym komentarzem", bo tu nie ma co komentowac Poza tym wstawiłeś za taniego lorda, ten powinien kosztować 200 chyba.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Olek
Czempion
Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE
|
Wysłany: Sob 12:16, 22 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Mike jeśli to jest twoim zdaniem ambitny komentarz to bardzo mi przykro Generalnie zgodze sie z Pawłem u Necronów nie ma co komentować, ale mogłeś sie postrać a nie teksty w stylu:
Mike napisał: |
Mobilne, ma 6T i daje wstawanie oraz świeci w ciemnościach - konkret.
Morze pestek, mobilne, niszczy wszystko na zasięg.
Fajne, ma 14AV, filtruje, blokuje, wkurza, ludzie go nienawidzą. |
Chyba że to jest dla Ciebie ambitne .
Ostatnio zmieniony przez Olek dnia Sob 19:23, 22 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 9:50, 23 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Komentarz - krótki tekst o charakterze opiniotwórczym. Zaczynamy od przedstawienia faktów, które chcemy skomentować, a następnie zamieszczamy własne opinie na dany temat. W tego typu wypowiedziach można używać słów nacechowanych emocjonalnie, by poprzez nie wpływać na czytelnika. Komentarz powinien kończyć się podsumowaniem - wnioskiem autora, puentą lub pytaniem retorycznym skierowanym do odbiorcy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:37, 26 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Warboss (mega armour, attack squig,cybork body, bosspole) 130pkt
Twardy, silny i uzupełnia największą wade nobzów czyli liderke. Generalnie gość ładnie niszczy czyniąc z nobzami rzeż, jednak jego wadą jest mała mobilność..... naprawdę mała bo spowalnia trochę odział ale dzięki 2+ sv byle ktoś go nie zabije .
Ocena 8/10
Big mek (SAG, eavy armour) 100pkt
Srogo losowy ork, raz zrobi armagedon przeciwnikowi a raz mi jednak mimo wszystko daje dużo radochy z gry. Ponadto jego daleki zasięg, duży placek oraz ap 2 nie pozwala przeciwnikowi na wożonko np: termochami lub czyms przęgiętym bo zawsze mogą paść 6,6....lub 1,1
Ocena: 8-/10
Elita: 240pkt
2x5 lootas 2x75pkt
Nie mobilni a ich wytrzymałość zależy od covery, jednak ich fire power jest zacny, jednak ich minusem jest to że obojętnie czy damy mały czy duży odział to nigdy nie jest doskonale. Aczkolwiek wnoszą pozytywną siłe ognia.
Ocena: 7/10
6xTankbusta 90pkt
Gdyby rakiety były tanie jak w dawnym kodeksie nie widziałbym dla nich miejsca... ale nie są dlatego tank buści wnoszą bazoki i nie wychodzi to drogo. Do tego ich klimat......jednak jak w przypadku wszystkich prawie orków trzeba uważać aby się nie wystawić... Generalnie nie należy ich lekceważyć (nawet jak nie masz pojazdów .
Ocena 7+/10
Troops: 582pkt
12xboyz (nob z fistem oraz boss pole, 1x Rokkit launcha, frag) 134pkt
Truck (rpj, gr, rr) 50pkt
Hmm, co tu dużo mówić, Ederus kiedyś o nich pisał. Dobry skład aczkolwiek ja wole ardboyzów .
8/10
8x Nobz (2x fist, painboss, waaagh banner, huge choppa, 8x cybork body, 8x frag) 308pkt|
Truck (rpj, gr, rr) 50pkt
Czapki z głów, ci to są kozaki, z lewej wchodzą z prawej wychodzą . Srogo drodzy aczkolwiek cholernie trudni do zabicia a do tego rezają nieźle. Żeby ich zniszczyć przeciwnik musi często wszystkie swe siły skierować przeciwko nim. Są silni ale ich koszt jest srogi dlatego
9/10
10x gretchins +slaver 40pkt
Myśleliście że herlaki to przęgięcie, przy nich herlaki czy DC to cieniasy...... tak naprawde wziąłem ten odział dla beki oraz po to żeby dawał mi szczęśćie w kostkach.
3/10
F.A. 300pkt
10x stormboyz (nob z fistem oraz bosspole) 160pkt
Turbo szybcy i dobrzi w walce wręcz. Jednak sv typowo orczy więc trzeba bardzo uważać (a pare razy moją nie uwagę przeciwnik wykorzystał i po odziale)
8+/10
4x Motory (nob z fistem oraz bosspole) 140pkt
Szybkie i tough, generalnie planuje mieć 6 ale 4 też się sprawdzała tylko długa od flamerów bo inaczej krucho. Jednak dobry odział to związywania jakiś odzaiłów nie combatowych.
8/10
H.S. 310pkt
Battlewagon (rpj, gr, deff rolla, armour plates, 2x big shoota) 140pkt
Ten battlewagon służył jako transporter i generalnie się sprawdził oprócz 1 bitwy kiedy wybuchł zranił bustasów, i stormów. Jednak Deff rolla to jest to:D.
8/10
Battlewagon (rpj, gr, reinforced ram, armour plates, 3x big shoota, ard case, kannon) 155pkt
Ten miał na celu nawiązać jako tako osztzał z przeciwnikiem i tak jak kolega zasłaniać. Generalnie dobrze tylko na Ved już nie tak skuteczny ale na turnieju pełnił swą role.
8-/10
II Rozpa (tylko 1 mecz)
Warbuggie (TL rokkit launcha, grot riggers) 40pkt
Taki mały ale daję dużo możliwości, szybko ginie ale gibka noga. Załuje że nie wziąłem go do 1 rozpy.
7/10
6xburna boyz (3x mekaniaków z Big Shoota) 90pkt
Podobnie też załuje że nie wziąłem ich zamiast jednego składu lootasów, generalnie mają potencjął ale nie wykazali go w tej 1 bitwie. Dobry składzik i posztrzela i da popalić
7+/10
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|