Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
k n o w z
Kapitan
Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 15:58, 20 Lis 2005 Temat postu: Wood Elves na 1500pkt... |
|
|
Wstępnie prezentuje się to tak:
- Spellsinger (Hall of Doom Arrow, Ranu's Heartstone) - 140pkt
- Wardancer Noble (Blades of Loec) - 140pkt
- Alter Noble (Great Weapon, Amaranthine Brooch) - 139pkt
- Glade Guard (2x11) (2xMusician, 2xLord's Bowman) - 2x144pkt
- Dryads (12) - 144pkt
- Glade Riders (5) (Full Command) - 156pkt
- Wardancer Troupe (10) (Full Command) - 201pkt
- Treeman - 285pkt
Razem: 1493pkt
uwagi z mojej strony sa takie: wiem, że Wild riders są lepsi od Glade Riders, ale skoro kupuje Batalion to chcę ich wykorzystać (na marginesie to też jest dobra jednostka)...
teraz czekam na uwagi z waszej strony... wszelkie zmiany na lepsze mile widziane...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 16:40, 20 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
Chyba sie nie opłaca na te punkty wystawić canndyego <[od jarzaba] a nie pisze się 'caddy'?> , większość ludzi wystawia za niego branchwraith z 1 levelem magi i z kostką dispela i trafianiem na 6 z challengu. Masz o jednką kostke dispela więcej i kolejnego bochatera do walki. I wyrzuciłbym championa i sztandar z fasta.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jarząb
Chorąży
Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z miasta szpanerów
|
Wysłany: Nie 16:41, 20 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
Czesc,
fajnie ze napisales juz rozpiskę, uwazam ze jest naprawdę niezła.
Jednak..
Cytat: |
- Wardancer Noble (Blades of Loec) - 140pkt |
ja bym dał mu Stone of crystal mere (3+ warda, poki nie wyjdzie). Bez jakiegos talizmanu co daje mu jakąs ochronę, Twoj wardancer noble moze zginąc od dwoch goblinow, albo zombie'ch..
Cytat: |
Alter Noble (Great Weapon, Amaranthine Brooch) - 139pkt |
Może dorzucilbym mu Gwythercs Horn.. ?
Zrobilbym dwa razy 10 lucznikow i wyrzucil chempionow, sa malo potrzebni a kosztują sporo punktow.
Zrobilbym 2x8 driad.. to bardzo popularna konfiguracja, z tego co czytam na necie. 12 to za duzo jak na skirmisherow, do tego driady mają duze podstawki, wiec w liczbie dwunastu ich mobilnosc (chowanie sie za terenem, w lesie itd) spada.
Glade riderom dalbym tylko muzyka.
To tyle moich rad, nie musisz stosowac sie do wszystkich .. ale mysle ze po paru bitwach skumasz ze warto jest je wziac pod uwage.
Wood elfy to armia trudna do gry, trzeba miec wprawe w dowodzeniu tymi malymi i drogimi, acz zabojczymi i szybkimi jednostkami. Myślę, że pare pierwszych bitew tą rozpiską będzie dla Ciebie bardzo trudnych, ale potem jak zapoznasz się i zakumplujesz ze swoją armią, poznasz jej wady i zalety, wtedy bedzie Ci szło dużo lepiej..
Powodzenia! Niech Asrai zwyciężą..
ps. Co do brachwraitch to może być niezły pomysł, choć jak przegląam rozpiski na cytadeli, to nikt go prawie nie bierze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
k n o w z
Kapitan
Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 17:17, 20 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
pomyśle nad tym wszystkim... nie lubie kupować jednostek i ich nie używać, więc dlatego sporo rzeczy w mojej rozpisce było takich, a nie innych... co do dowódców Łuczników to na bank wywale... ale co do dowódcy Glade Riders to jego cena jest na tyle niska, że można sobie na niego pozwolić, a oddział z dowódcą ma dla mnie lepszy klimat... co do herosów to wszystko dobrze przemyśle (Wardancer Lord mając Sword of Loec nie może mieć raczej Kamienia, bo to za dużo punktów już jest, chyba że broni nie wlicza się do tych 50pkt na wydanie dla niego?)... o dryadach też czytałem, że najlepiej grać po 8 w oddziale, ale w pudełeczku jest ich 12, więc chciałem wykorzystać wszystkie... z czasem jak kupie drugie pudełeczko to zrobię oddziały 3x8... to chyba tyle na teraz... pomyślę nad zmianami...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jarząb
Chorąży
Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z miasta szpanerów
|
Wysłany: Nie 19:18, 20 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
Kazdy hero może mieć przedmiotów na łączną sumę 50 pkt . wiec odpada Sword of Loac + kamien. Może zagraj kilka razy z kamieniem, kilka razy ze Swordem i wtedy ocen co lepsze..
Pozdr.
|
|
Powrót do góry |
|
|
k n o w z
Kapitan
Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 20:03, 20 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
myślę, że najlepszym wyjściem będzie używanie kamienia dopóki nie będę miał oddziału Wardancerów do którego bedzie mógł się dołączyć...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jarząb
Chorąży
Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z miasta szpanerów
|
Wysłany: Nie 20:22, 20 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
Aha.. czyli chcesz zeby wardancer hero biagał sam.. no jestem ciekaw jak Ci pojdzie .
|
|
Powrót do góry |
|
|
k n o w z
Kapitan
Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 20:59, 20 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
nad tym cały czas myśle... dopóki nie będę miał Wardancerów myślałem że by biegał blisko Dryad... ale nie wiem czy nie zrobić na razie drugiego Alter Nobla...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 21:40, 20 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
To zrób raczej 2 alter nobla
Cytat: |
ps. Co do brachwraitch to może być niezły pomysł, choć jak przegląam rozpiski na cytadeli, to nikt go prawie nie bierze. |
Wogóle w rozpach do 1500 to teraz mało który gracz WE bierze jakiegokolwiek maga, jeżeli inwestują w obrone przeciwmagiczną to raczej biorą właśnie brachwraitch, masz taką samą magie, jedną kostke dispela więcej, walczysz i trudno cie zabić.
Dobrym pomysłem jest wzięcie scoutów z banerkiem spowalniającym marsz i wrzucenie ich w swoim lasku gdzieś na środku stołu. Wtedy zyskuje sie dużo czasu na strzelanie i ustawienie oddziałów.
|
|
Powrót do góry |
|
|
k n o w z
Kapitan
Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 22:54, 21 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
mogłoby się sprawdzić gdyby można było lasek zawsze wystawić, a z tym to raczej problem... jak obserwowałem tereny na jakich grają w Battla to tak sobie myślę, że tych scoutów zbyt często nie było by jak dobrze wystawić...
|
|
Powrót do góry |
|
|
k n o w z
Kapitan
Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 17:50, 22 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
myslę, że na początek będę wystawiał dwóch Alter Noble...
pierwszy to standard: 3+ Ward na niemagiczne i Great Weapon...
co do drugiego to napiszcie co o nim myślicie: Włócznia z Killing Blow i Helm of Hunt, czyli na szarży +1WS i +1A... na szarży wyciąga 6 ataków z WS 7 i Killing Blow... co myślicie o tym?...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jarząb
Chorąży
Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z miasta szpanerów
|
Wysłany: Wto 21:21, 22 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
Ten drugi wariant brzmi bardzo ciekawie, ale bedziesz musial bardzo umiejetnie z nim grac, nie szarzowac na jednostki, ktore beda w stanie Ci oddac po tym jak walniesz im te 6 atakow , bo jak ci odda to moze Cie latwo zabic..
pozdr.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Norb
Lord Administrator
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 16:26, 23 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
Glade raiders stanowczo za drodzy jak na lekka kawalerię.Czyt. za dużo wykupionych opcji.
Łuczników wystawiałbym gołych - czempioni i muzykanci to nieporozumienie.
Wardancer Noble to do oddziału. Miecz jest spoko zważywszy , że ma taniec z Wardem 4+.
Duszek z trafianiem na 6+ w pojedynkach też jest wart rozważenia + nobel na koń i moze jeszcze ward jakiś jak starczy pkt.
Ten z włócznią i hełmem ma 5 ataków. Chyba , że mam błąd w AB i włócznia daje 1A. Bez save konkretniejszego niż 5+ to koleś spada od byle fafieja . Lepiej byłoby go na konia dać bo ma wtedy +1S w szarży z włócznią. Killing blow czasami nie wychodzi. A z doświadczenia nie pamiętam żeby kiedyś ktoś jakoś specjanie mi nakroił killing blowem. Przydaje się właściwie na bohaterów a ci mają najczęściej Wardy.
Ale popróbuj jak chcesz.
Driady zostawiłbym w większej liczbie niż 8 bo do walki wręcz mogą ponieść straty a ich duzym plusem jest wzbudzany strach i cosik takiego jak fear outnumber. A do tego trza liczebności.
Czarodziej to IMHO strata punktów. Nie wiem co ma ta driada-hero ale pewnie bardziej się przyda.
Albo masz conajmniej 2 czarodziejów z 2 lev albo sobie daruj te czary. Na 1500 nie ma prawie nikt jakichś mega ilości kostek na czary ( a jak ma to Ci i jeden mag nie pomoże ) A i czary nie są jakieś super niszczycielskie. Zawsze i tak masz 2 kostki rozpraszania i bez maga.
A punkty z maga w jakiś oddział lub 3 hero . No nie wiem jak z figsami stoisz. Choć dla klimatu to możesz sobie maga wziąć. Ale drzewiec moze to samo co i ten koleś.
Scoutów bym darował. Często nie ma gdzie ich wystawić. Tym bardziej że przyjmuje się , że każdy oddział na stole przy rozstawianiu ma 360* pola widzenia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 16:58, 23 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
Norboth napisał: |
Ten z włócznią i hełmem ma 5 ataków |
To moze być wina czterdziestkowych naleciałości kolgiw końcu tam jak szarzujesz to masz dodatkowy atak... AB jest zawodny, ale chyba nie aż tak
|
|
Powrót do góry |
|
|
k n o w z
Kapitan
Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 17:03, 23 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
więc w tym przypadku AB się myli, ponieważ wyraźnie w Army Book jest napisane, że dostaje +1A...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|