Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Norb
Lord Administrator
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 0:46, 21 Lis 2006 Temat postu: Warhammer RPG - dodatki |
|
|
Co sądzicie o dodatkach wypuszanych do nowe edycji Warhammera?
Które z nich warto mieć a które to strata pieniędzy.
Chodzi również o kampanię wypuszczoną do nowej edycji.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Alex
Lord Dowódca
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Olsztyn/Warszawa
|
Wysłany: Wto 15:09, 21 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Ja osobiście bym polecał Popioły Middleheim.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Norb
Lord Administrator
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 16:56, 21 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
No dobrze, ale coś więcej. Dlaczego polecasz tę kampanię? Co Ci się w niej podoba?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Alex
Lord Dowódca
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Olsztyn/Warszawa
|
Wysłany: Wto 18:38, 21 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
W kampanii podoba mi się jej nastrój, klimat itd. Poza tym jest to książka wg. mnie najfajniej napisana, i podczas lektóry,oraz gry z nią, nie można się nudzić.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 22:41, 21 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Lol Sorry Alex, to nie dotyczy sie tylko ciebie ale po takich wypowiedziach mam wrazenie ze ktos poprostu znalazl nazwe ksiazki w necie i chcial se nabic posta:D
|
|
Powrót do góry |
|
|
saji
Czempion
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 13:40, 24 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Jakiś czas temu na nocce u kumpla graliśmy w Warhammera , kumpel przyniósł kampanie której tytułu nie pomnę , chyba "Droga Umarlaka" albo coś takiego , postaram się wyciągnąc od niego informację na temat tytułu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Norb
Lord Administrator
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pią 18:35, 24 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
No niestety Alex ale też mam takie wrażenie jak Wania.
No to napisz Saji jak się dowiesz.
A czy znacie dodatki dla mistrza gry, albo ten o magii.
Ja osobiscie widziałem taki dodatek dla graczy ze sprzętem itp. nowymi profesjami i wygladał fajnie choć przy pomysłowości można wiele z tych rzeczy znaleźć w starych podręcznikach albo innych systemach i zaadaptowac je do potrzeb WH.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Seraph
Gwardzista
Dołączył: 26 Cze 2005
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 3:50, 16 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Stosunkowo niedawno ukazał się dodatek "Tomb of Salvation" oraz "Night's Dark Masters".
Pierwszy opisuje z całą rozwiązłością sprawy wiary oraz dodaje garść nowych możliwości kapłanowi (jak np: błogosławienie/umagicznienie przedmiotów)
Nie wiem co tym dodatkiem chcieli twórcy osiągnąć ale jeśli Czarodziej Kolegium musi się męczyć z czarem który trwa godzinę, a umagicznienie czegokolwiek na stałe to czas liczony w miesiącach to ktoś tu zuupełnie się zdewociał w stronę D&D-ków (a momentami ma się wrażenie że czarodzieje to tylko niebezpieczny dodatek do drużyny)
Z kolei drugi dodatek mówi o wampirach - zarówno jako o BN-ach jak i o graczasch-krwiopijcach. I tutaj kolejne przepaki - zaczynając jako vampir startuje się z MINIMUM 4 siły i Wytrzymałości (+ 2k10), że o HP (od 18-32) nie wspomnę).
Jak sobie przypomnę pewną ekipę graczy którzy to uwielbiali paliś karczmy (a z rozpędu często i wsie a nawet miasteczka) to mnie czysta groza ogarnia.
Oględnie rzecz biorąc ten dodatek również tak zajeżdża potęgą że momentami zastanawiałem się czy to dalej jest Stary Świat i Dark Fantasy.
Podsumowując: Jako dodatek dla MG (szukającego interesujących Antagonistów) polecam , ale broń Boże nie dawać graczom do rąk.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|