Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Battle Cannon 9.II.2008
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 20:31, 08 Sty 2008    Temat postu:

Nie wiem że nie masz nie wiem że masz, whatewer. Tak jak przypieprzacie się do dużego zwierzątka o to że za mocne na 1500 punktów tak ja uważam że to powinno mieć zapis more then 1500, na 1500 rozbić 8 grubych jest ciężko Confused

Acha w kwestii misji z potworami na wyrażenie swojego zdania macie tydzień, jak mnie wkurzycie albo żadna opcja w większości nie będzie zostaje co jest. Acha ankiety nie ma żeby było wiadomo skąd się który głos wziął.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Wto 20:55, 08 Sty 2008    Temat postu:

Ja bym był za drugą misją gdyby wyrzucić wracanie oddziałów. Wydłuża to grę i już robi się momentami nurząco zabijanie czegoś 4 raz, a jak się trafi na mike'a z necronami to już się można iście pociąć Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mike
Czempion



Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 968
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 21:11, 08 Sty 2008    Temat postu:

No more phase out? Hello? ^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 21:29, 08 Sty 2008    Temat postu:

Przypomnij mi w którym dokładnie momencie jest phase out (przed czy po deepie) to odpowiem.
Misje które podałem to wersje jakie graliśmy na canonie 2 czyli prehistoria nawet w krótkim jak na razie życiu naszego klubu
Jakiś ttuning i tak będzie konieczny


Ostatnio zmieniony przez Doom dnia Wto 21:33, 08 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mike
Czempion



Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 968
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 21:33, 08 Sty 2008    Temat postu:

Phase Out liczy sie na początku tury Necronów - po wstawaniu i wyjściu rezerw (jeśli nie wyszły a z nimi razem nie ma Phase Outa to istotnie go nie ma).

Ostatnio zmieniony przez Mike dnia Wto 21:34, 08 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Wto 21:33, 08 Sty 2008    Temat postu:

Wstaje się na początku tury, ale phase out liczy się po ewentualnych filtrowaniach monoli.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 21:40, 08 Sty 2008    Temat postu:

Zawsze zostaje opcja wygnania drani z mapy i wypatroszenia monoli
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Wto 21:42, 08 Sty 2008    Temat postu:

Bo necroni to mają 7Ld i uciekają od byle salwy... Kendo, obudź się, przejechać necronów w tej misji będzie niczym syzyfowa praca Evil or Very Mad. Normalnie jest cholernie ciężko, a to było by niewykonalne
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:42, 08 Sty 2008    Temat postu:

Zbyt długo w walce jest krieg ale bym dał 2 cele misji. A co do potworków to mogą być ale: Zasada że na 1 sobie walimy po twarzy-usunąć a zamiast tego dać dużemu 5+d3 atakó a małemu 2+d3 ataków.
Zasada z inv/coverem u grubasa usunać za to dać mu 7T i 3sv/3inv. A wracające odziały...... trzeba je diametralnie zmienić bo jak z Muniem ją wtedy graliśmy to zbierało nas na wymioty oraz szukaliśmy żyletek..... XD
Tak to pasi Smile


Ostatnio zmieniony przez Gromisław dnia Wto 21:44, 08 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 21:45, 08 Sty 2008    Temat postu:

Niby czemu? Co do Ld to zdaje się że ostatnio całkiem sporo Miki się testował z czego część była na 7 nie? A nikt nie ma tylu monoli żeby wyfiltrowac pół armii z dużego combatu, pamiętaj tez że filtrowanie filtrowaniem, ale trzeba mieć co filtrowac a jak gościarze wylądują na oddziale który właśnie ich kumpli wytłukł to następna szansa dopiero turę później
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Wto 21:47, 08 Sty 2008    Temat postu:

Dobra kendo, ale do tego potrzebowałem librę z fear'em i ściągnięcie oddziału poniżej połowy, wiec kiepski argument z Twojej strony Confused. Pomijam fakt, że ten oddział z librą to 395pts czyli 2 takie skłądy to już ponad połowa rozpy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:51, 08 Sty 2008    Temat postu:

Hello?! Zakończcie ten wątek bo powstało coś niczym dialog Very Happy. Ja uważam że ta misja bez znaczących poprawek (choć fluff ma fajny) jest z zada trzmiela dlatego jak wcześniej napisałem ja bym wybrał między poprawionymi storami a poprawionymi "walczącymi do końca" czy jakoś tak Smile.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 21:52, 08 Sty 2008    Temat postu:

Gromek my nie mówimy o tuningowaniu pod wskazówki tylko o wyborze tego co proponuję w zamian i na wypadek gdybyś coś źle zrozumiał te dwie misje to opcja w zamian za potworki ale jak NIEKTURZY mają z nią aż takie problemy to chyba wstawię w tamto miejsce zabawę w bombermana i się skończy problem Twisted Evil
A 1 na hita zostaje
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mike
Czempion



Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 968
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 21:55, 08 Sty 2008    Temat postu:

NIEKTÓRZY! Kendo, wiesz, okazało się, że spray w kolorze Scorpion Green jednak działa... Spodziewajcie się 3 Monolithów ^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora
k n o w z
Kapitan



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 23:00, 08 Sty 2008    Temat postu:

jak czytałem propozyje misji to od razu przypomniałem sobie jak się w nie kiedyś grało... za czasów kiedy grałem tylko w 40k i to aktywnie Smile choć właśnie wracam z moimi odnowionymi Eldarami... pora znów w 40k się wkręcić Smile
a wracając do tematu to misja z wracającymi oddziałami wyglądała tak, że ciągle na stole toczyła się walka... stół był non stop zapełniony Smile...
co do drugiej to misja fajna... troszkę nie na rękę dla strzelających armii (np. moi Eldarzy Smile)... ale z drugiej strony amunicja nie musi się skończyć...
podsumowując obie misje (niezależnie którą uznacie za lepszą) wydaje mi się fajniejsze niż ta z potworkami... te są dla mnie takie bardziej warhammerowe i przyjemniejsze... i co najważniejsze (co jest głównym założeniem Warhammera) walczą ze sobą dwie armie i nie muszą przy okazji polować na stworki...
pozdrawiam...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Następny
Strona 12 z 16

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin