Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dice Crusher 23-24.02.2013 Toruń
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mysiek
Czempion



Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Pią 12:31, 11 Sty 2013    Temat postu: Dice Crusher 23-24.02.2013 Toruń

napisał:
Regulamin

Gramy 4 "podwójne" bitwy.

Wyniki turnieju będą zgłoszone do Ligi WH40K w sezonie 2012/2013.
Sędzia główny : Dominik Fajga
Sędziowie liniowi : Michał "Bania" Rumiński, Marcin "Asarnil" Sokołowski.

Wszelkie pytania i zgłoszenia proszę przysyłać na adres: [link widoczny dla zalogowanych]
Za przesłanie rozpiski do 17 lutego do północy będą przyznawane dodatkowe punkty.
Ilość miejsc 60
Harmonogram:
23 luty
8-9 zapisy
9-12.30 I bitwa
12.30-13.00 Przerwa
13.00-16.30 II Bitwa
16.30-17.00 Przerwa
17.00-19.00 III bitwa 1/2
24 luty
9.00-11.00 III bitwa 2/2
11.00-11.30 przerwa
11.30-15.00 IV bitwa ogłoszenie wyników

ZASADY OGÓLNE:
KOMPOZYCJA ARMII:
- 1250 pukntów
- Standardowy FOC
- Speciale - dopuszczeni
- Sojusznicy - dopuszczeni, lecz zajmują sloty głównego FOCa jednocześnie podlegając standardowym ograniczeniem dotyczącym sojuszników.
- Fortyfikacje - dopuszczony jedynie aegis

DOPUSZCZONE ARMIE:
- wszystkie oficjalne armie w tym update'y z WD

NIEDOPUSZCZONE:
- IA

Jeżeli masz wątpliwości czy Twoja armia będzie dopuszczona do gry napisz!

DWU-MECZ:
Każdy pojedynek między dwoma graczami składa się z 2 bitew - w pierwszej bitwie gracze grają armiami Przeciwnika, w drugiej zamieniają się i grają swoimi armiami. Punkty z obydwu gier liczymy osobno, następnie na koniec dwu-meczu każdy z graczy sumuje, ile punktów zdobył z obydwu bitew, dzieli na 2 i zaokrągla w górę.
Punkty liczymy według standardowej tabelki:
10:10 – 0vp róznicy
11:9 – 1 vp różnicy
12:8 – 2 vp różnicy
[…]
20:0 – 10+ vp różnicy
STOŁY:
Gramy na stołach 60" x 48"
KWESTIE SPORNE:
Obowiązują zasady 6 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ zgodnie z ostatnią aktualizacją dostępną w dniu turnieju.

DODATKOWA KARA ZA PODANIE WYNIKÓW PO CZASIE -3 duże pkt (nie można osiągnąć z bitwy mniej niż 0 dużych pkt)

3. WYMOGI:
Wszystkie modele powinny być sklejone, odpowiadać wyglądem jednostkom z rozpiski i mieć przedstawione zakupione wyposażenie (WYSIWYG). Brak PROXow!!! Każdy zawodnik powinien posiadać swoją armię, kostki, miarkę calową, potrzebne wzorniki, czytelną rozpiskę i zasady swojej armii.
Wszystkie figurki muszą być pomalowane przynajmniej na 3 kolory (przy czym za kolor nie uznajemy "plastikowego", "obdrapanego" oraz podkładu.
Wszystkie figurki muszą mieć zrobione podstawki - trawka, piasek, jakakolwiek forma strukturalna na podstawce + pomalowanie jej wystarczą. Maźnięcie pustej podstawki jednym kolorem NIE wystarczy.
UWAGA!!!
Będziemy bardzo rygorystycznie podchodzić do kwestii dopuszczania modeli do turnieju. Belitośnie będziemy wyrzucać modele, unity, a nawet całe armie z turnieju. Także jeśli macie JAKIEKOLWIEK wątpliwości, czy armia zostanie dopuszczone, wysyłajcie maile z pytaniem, a napewno odpowiemy.
"COUNT AS" - uprasza się o nie przeginanie z popularnym countasami. Jeśli coś ewidentnie wygląda na dajmy na to Ultramarinsa (dajmy na to wielkie "U" na naramienniku i niebieskie barwy), to za Space Wolfa uchodzić nie może. I w tym przypadku - w razie wątpliwości przesyłajcie zdjęcia.
KWESTIA SOJUSZNIKÓW I SPECIALI - sojusznicy oraz speciale będą rygorystycznie sprawdzani pod względem zgodności z oryginałami. Jeśli orkowy kontyngent wygląda jak banda marinsów, to musi on mieć logiczne wytłumaczenie (najlepiej w formie opisu historii armii). Speciale posiadające swoje oryginalne modele powinni być wystawiani na oryginalnych modelach. Tu wyjątkiem mogą być mega wypaśne konwersje, własne rzeźby lub UZASADNIONE fluffowo odstępstwa. Obydwie te kwestie są szalenie subiektywne, więc ponownie prośba - wysyłajcie zdjęcia, zawsze będziecie mieć podkładkę, że klepnęliśmy okejke i nie mamy prawy odrzucić wam połowy armii Smile

4. OCENA GENERALSKA I MODELARSKA

Składowymi ostatecznego wyniku na turnieju będą:
- suma dużych punktów z bitew (max. 80)
- punkty za przesłanie rozpiski (3)
- punkty za ocenę modelarską (max 3)
- punkty za test wiedzy (max 5)

Ocena modelarska:
- w trakcie turnieju będzie przeprowadzony szczegółowy turniej malarski! Po szczegóły zapraszamy do odpowiedniego działu.
- 0 punktów - armia pomalowana na 3 kolory, ewidentnie malowana "na kolanie", z zamkniętymi oczami lub pod wpływem.
- 1 punkt - sensowny table top, bez szału, ale nie kole w oczy. Armie bejcowane, masowo washowane lub mocno drybrushowane.
- 2 punkty - armie pomalowane z wyjątkową dbałością, ładnie prezentujące się jako całość, bez ewidentnych doróbek, do pomalowanie wykorzystane zostały różne techniki.
- 3 punkty - armia ewidentnie wyróżniająca się na tle innych, wzbudzająca zachwyt i ogólne ochy i achy. Wiele skomplikowanych i efektownych technik zostało wykorzystanych w czasie malowania.

5. ROZPISKI

Termin nadsyłania rozpisek 17 luty 2012

Rozspiski ze względu na specyficzny charakter turnieju muszą być przygotowane w specjalny sposób.

Muszą zawierać szczegóły każdego oddziału, zasady specjalne skrótowo opisane, wyszczególnione USR. Należy umieścić na rozpisce skrótowo opisane zasady specjalne armii. Absolutnym WYMOGIEM jest posiadanie codexu oraz ewentualnych update'ów z WD.

Rozpiska powinna zawierać opis mocy psionicznych (nie chodzi o elaboraty tylko o skrótowe zasady) oraz rzeczy które mogą pomóc osobie zupełnie nieznającej armii.

Najlepiej przyjąć standardową przyjętą formę rozpiski z dodatkowym opisem (przykłady na dole)

6. OPŁATY

Koszt turnieju:
- w dniu turnieju: 50 zł
- przedpłata: 40 zł

Zapewniamy kawę, herbatę dla potrzebujących nocleg na sali z soboty na niedzielę (czy będą materace napiszemy wkrótce). W sobotę wieczorem odbędzie się afterparty w pobliskim lokalu Yarpen.

W trakcie turnieju prawdopodobnie będzie serwowany obiad-niespodzianka Smile

Osoby biorące udział w turnieju otrzymają pamiątki oraz suweniry (więcej szczegółów na ten temat nieco później).

7. SCENARIUSZE

Soon

8. PRZYKŁADY ROZPISEK:

PRZYKŁAD NR 1

CHAOS DAEMONS
Zasady Ogólne armii:
- wszystkie demony są fearless, eternal warrior, wzbudzają fear
- wszystkie nie-gearowe save'y są u demonów invami.
- żaden model demonów nie zaczyna gry na stole.
- na początku swojej pierwszej tury amrmie dzielimy na dwie połówki (pod względem ilości oddziałów). Wyznaczamy jedną z nich i rzucamy kostką. Na 3+ w pierwszej turze spadają wszystkie oddziały wyznaczonej połówki, a reszta według normalnych zasad deep strike'a w późniejszych turach. Wynik 1 lub 2 oznacza, że pierwsza spada niewybrana połówka.

HQ 1: Kairos Fateweaver [333]
- Flying Monstrous Creature
- Boon of Mutation (w 6" zamienia w spawna po niezdanym teście Tougha, nawet w combacie, niezależnie od ilości woundów)
- Breath of Chaos (flamer, zawsze wounduje na 4+, bez save'a i covera, pojazdy glan na 4+)
- Deamonic Gaze (shooting - assault 3, S5 AP3, 24")
- Master of Sorcery (może strzelić o jeden raz więcej niż normalnie)
- We are Legion (każdy jego strzał może celować do innego przeciwnika)
- Bolt of Tzeentch (shooting - assault 1, S8 AP1, 24")
- Soul Devourer (za każdy wbity wound w combacie, wrogi model musi zdać Ld, jak nie, to ginie)
- Oracle of Eternity (wszystkie demony w 6" przerzucają save'y, covery i invy. Jeśli Kairos otrzyma wounda, musi zdać Ld, jak nie zda jest zdejmowany ze stołu)

TROOPS 1: Pink Horrors [85]
- Warfire (shooting - assault 3, S4 AP4, 18")
TROOPS 2: Pink Horrors [85]
- Warfire (shooting - assault 3, S4 AP4, 18")
TROOPS 3: Pink Horrors [85]
- Warfire (shooting - assault 3, S4 AP4, 18")
TROOPS 4: Pink Horrors [85]
- Warfire (shooting - assault 3, S4 AP4, 18")
TROOPS 5: Pink Horrors [85]
- Warfire (shooting - assault 3, S4 AP4, 18")
TROOPS 6: Pink Horrors [85]

FAST 1: 8x Screamers [200]
- Jetbike
- Lamprey's Bite (w combacie ich ataki mają S5 AP 2, armourbane)
- Slashing Attacks (po zrobieniu flatouta mogą uderzyć w jeden z oddziałów nad którym przeleciały, każdy zadaje D3 autohitów z S4 AP-)

ELITE 1: Flamers [69]
- Jump Infantry
- Warfire (shooting - assault 3, S4 AP4, 18")
- Breath of Chaos (flamer, zawsze wounduje na 4+, bez save'a i covera, pojazdy glan na 4+)
ELITE 2: Flamers [69]
- Jump Infantry
- Warfire (shooting - assault 3, S4 AP4, 18")
- Breath of Chaos (flamer, zawsze wounduje na 4+, bez save'a i covera, pojazdy glan na 4+)
ELITE 3: Flamers [69]
- Jump Infantry
- Warfire (shooting - assault 3, S4 AP4, 18")
- Breath of Chaos (flamer, zawsze wounduje na 4+, bez save'a i covera, pojazdy glan na 4+)

Total models: 48
Total units: 11
Total points: 1250
Killpoints: 11

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany regulaminu. Prawie na pewno bedzie sie on jeszcze delikatnie zmieniał.

Udział w Turnieju oznacza akceptację warunków Regulaminu.Regulamin

Gramy 4 "podwójne" bitwy.

Wyniki turnieju będą zgłoszone do Ligi WH40K w sezonie 2012/2013.
Sędzia główny : Dominik Fajga
Sędziowie liniowi : Michał "Bania" Rumiński, Marcin "Asarnil" Sokołowski.

Wszelkie pytania i zgłoszenia proszę przysyłać na adres: [link widoczny dla zalogowanych]
Za przesłanie rozpiski do 17 lutego do północy będą przyznawane dodatkowe punkty.
Ilość miejsc 60
Harmonogram:
23 luty
8-9 zapisy
9-12.30 I bitwa
12.30-13.00 Przerwa
13.00-16.30 II Bitwa
16.30-17.00 Przerwa
17.00-19.00 III bitwa 1/2
24 luty
9.00-11.00 III bitwa 2/2
11.00-11.30 przerwa
11.30-15.00 IV bitwa ogłoszenie wyników

ZASADY OGÓLNE:
KOMPOZYCJA ARMII:
- 1250 pukntów
- Standardowy FOC
- Speciale - dopuszczeni
- Sojusznicy - dopuszczeni, lecz zajmują sloty głównego FOCa jednocześnie podlegając standardowym ograniczeniem dotyczącym sojuszników.
- Fortyfikacje - dopuszczony jedynie aegis

DOPUSZCZONE ARMIE:
- wszystkie oficjalne armie w tym update'y z WD

NIEDOPUSZCZONE:
- IA

Jeżeli masz wątpliwości czy Twoja armia będzie dopuszczona do gry napisz!

DWU-MECZ:
Każdy pojedynek między dwoma graczami składa się z 2 bitew - w pierwszej bitwie gracze grają armiami Przeciwnika, w drugiej zamieniają się i grają swoimi armiami. Punkty z obydwu gier liczymy osobno, następnie na koniec dwu-meczu każdy z graczy sumuje, ile punktów zdobył z obydwu bitew, dzieli na 2 i zaokrągla w górę.
Punkty liczymy według standardowej tabelki:
10:10 – 0vp róznicy
11:9 – 1 vp różnicy
12:8 – 2 vp różnicy
[…]
20:0 – 10+ vp różnicy
STOŁY:
Gramy na stołach 60" x 48"
KWESTIE SPORNE:
Obowiązują zasady 6 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ zgodnie z ostatnią aktualizacją dostępną w dniu turnieju.

DODATKOWA KARA ZA PODANIE WYNIKÓW PO CZASIE -3 duże pkt (nie można osiągnąć z bitwy mniej niż 0 dużych pkt)

3. WYMOGI:
Wszystkie modele powinny być sklejone, odpowiadać wyglądem jednostkom z rozpiski i mieć przedstawione zakupione wyposażenie (WYSIWYG). Brak PROXow!!! Każdy zawodnik powinien posiadać swoją armię, kostki, miarkę calową, potrzebne wzorniki, czytelną rozpiskę i zasady swojej armii.
Wszystkie figurki muszą być pomalowane przynajmniej na 3 kolory (przy czym za kolor nie uznajemy "plastikowego", "obdrapanego" oraz podkładu.
Wszystkie figurki muszą mieć zrobione podstawki - trawka, piasek, jakakolwiek forma strukturalna na podstawce + pomalowanie jej wystarczą. Maźnięcie pustej podstawki jednym kolorem NIE wystarczy.
UWAGA!!!
Będziemy bardzo rygorystycznie podchodzić do kwestii dopuszczania modeli do turnieju. Belitośnie będziemy wyrzucać modele, unity, a nawet całe armie z turnieju. Także jeśli macie JAKIEKOLWIEK wątpliwości, czy armia zostanie dopuszczone, wysyłajcie maile z pytaniem, a napewno odpowiemy.
"COUNT AS" - uprasza się o nie przeginanie z popularnym countasami. Jeśli coś ewidentnie wygląda na dajmy na to Ultramarinsa (dajmy na to wielkie "U" na naramienniku i niebieskie barwy), to za Space Wolfa uchodzić nie może. I w tym przypadku - w razie wątpliwości przesyłajcie zdjęcia.
KWESTIA SOJUSZNIKÓW I SPECIALI - sojusznicy oraz speciale będą rygorystycznie sprawdzani pod względem zgodności z oryginałami. Jeśli orkowy kontyngent wygląda jak banda marinsów, to musi on mieć logiczne wytłumaczenie (najlepiej w formie opisu historii armii). Speciale posiadające swoje oryginalne modele powinni być wystawiani na oryginalnych modelach. Tu wyjątkiem mogą być mega wypaśne konwersje, własne rzeźby lub UZASADNIONE fluffowo odstępstwa. Obydwie te kwestie są szalenie subiektywne, więc ponownie prośba - wysyłajcie zdjęcia, zawsze będziecie mieć podkładkę, że klepnęliśmy okejke i nie mamy prawy odrzucić wam połowy armii Smile

4. OCENA GENERALSKA I MODELARSKA

Składowymi ostatecznego wyniku na turnieju będą:
- suma dużych punktów z bitew (max. 80)
- punkty za przesłanie rozpiski (3)
- punkty za ocenę modelarską (max 3)
- punkty za test wiedzy (max 5)

Ocena modelarska:
- w trakcie turnieju będzie przeprowadzony szczegółowy turniej malarski! Po szczegóły zapraszamy do odpowiedniego działu.
- 0 punktów - armia pomalowana na 3 kolory, ewidentnie malowana "na kolanie", z zamkniętymi oczami lub pod wpływem.
- 1 punkt - sensowny table top, bez szału, ale nie kole w oczy. Armie bejcowane, masowo washowane lub mocno drybrushowane.
- 2 punkty - armie pomalowane z wyjątkową dbałością, ładnie prezentujące się jako całość, bez ewidentnych doróbek, do pomalowanie wykorzystane zostały różne techniki.
- 3 punkty - armia ewidentnie wyróżniająca się na tle innych, wzbudzająca zachwyt i ogólne ochy i achy. Wiele skomplikowanych i efektownych technik zostało wykorzystanych w czasie malowania.

5. ROZPISKI

Termin nadsyłania rozpisek 17 luty 2012

Rozspiski ze względu na specyficzny charakter turnieju muszą być przygotowane w specjalny sposób.

Muszą zawierać szczegóły każdego oddziału, zasady specjalne skrótowo opisane, wyszczególnione USR. Należy umieścić na rozpisce skrótowo opisane zasady specjalne armii. Absolutnym WYMOGIEM jest posiadanie codexu oraz ewentualnych update'ów z WD.

Rozpiska powinna zawierać opis mocy psionicznych (nie chodzi o elaboraty tylko o skrótowe zasady) oraz rzeczy które mogą pomóc osobie zupełnie nieznającej armii.

Najlepiej przyjąć standardową przyjętą formę rozpiski z dodatkowym opisem (przykłady na dole)

6. OPŁATY

Koszt turnieju:
- w dniu turnieju: 50 zł
- przedpłata: 40 zł

Zapewniamy kawę, herbatę dla potrzebujących nocleg na sali z soboty na niedzielę (czy będą materace napiszemy wkrótce). W sobotę wieczorem odbędzie się afterparty w pobliskim lokalu Yarpen.

W trakcie turnieju prawdopodobnie będzie serwowany obiad-niespodzianka Smile

Osoby biorące udział w turnieju otrzymają pamiątki oraz suweniry (więcej szczegółów na ten temat nieco później).

7. SCENARIUSZE

Soon

8. PRZYKŁADY ROZPISEK:

PRZYKŁAD NR 1

CHAOS DAEMONS
Zasady Ogólne armii:
- wszystkie demony są fearless, eternal warrior, wzbudzają fear
- wszystkie nie-gearowe save'y są u demonów invami.
- żaden model demonów nie zaczyna gry na stole.
- na początku swojej pierwszej tury amrmie dzielimy na dwie połówki (pod względem ilości oddziałów). Wyznaczamy jedną z nich i rzucamy kostką. Na 3+ w pierwszej turze spadają wszystkie oddziały wyznaczonej połówki, a reszta według normalnych zasad deep strike'a w późniejszych turach. Wynik 1 lub 2 oznacza, że pierwsza spada niewybrana połówka.

HQ 1: Kairos Fateweaver [333]
- Flying Monstrous Creature
- Boon of Mutation (w 6" zamienia w spawna po niezdanym teście Tougha, nawet w combacie, niezależnie od ilości woundów)
- Breath of Chaos (flamer, zawsze wounduje na 4+, bez save'a i covera, pojazdy glan na 4+)
- Deamonic Gaze (shooting - assault 3, S5 AP3, 24")
- Master of Sorcery (może strzelić o jeden raz więcej niż normalnie)
- We are Legion (każdy jego strzał może celować do innego przeciwnika)
- Bolt of Tzeentch (shooting - assault 1, S8 AP1, 24")
- Soul Devourer (za każdy wbity wound w combacie, wrogi model musi zdać Ld, jak nie, to ginie)
- Oracle of Eternity (wszystkie demony w 6" przerzucają save'y, covery i invy. Jeśli Kairos otrzyma wounda, musi zdać Ld, jak nie zda jest zdejmowany ze stołu)

TROOPS 1: Pink Horrors [85]
- Warfire (shooting - assault 3, S4 AP4, 18")
TROOPS 2: Pink Horrors [85]
- Warfire (shooting - assault 3, S4 AP4, 18")
TROOPS 3: Pink Horrors [85]
- Warfire (shooting - assault 3, S4 AP4, 18")
TROOPS 4: Pink Horrors [85]
- Warfire (shooting - assault 3, S4 AP4, 18")
TROOPS 5: Pink Horrors [85]
- Warfire (shooting - assault 3, S4 AP4, 18")
TROOPS 6: Pink Horrors [85]

FAST 1: 8x Screamers [200]
- Jetbike
- Lamprey's Bite (w combacie ich ataki mają S5 AP 2, armourbane)
- Slashing Attacks (po zrobieniu flatouta mogą uderzyć w jeden z oddziałów nad którym przeleciały, każdy zadaje D3 autohitów z S4 AP-)

ELITE 1: Flamers [69]
- Jump Infantry
- Warfire (shooting - assault 3, S4 AP4, 18")
- Breath of Chaos (flamer, zawsze wounduje na 4+, bez save'a i covera, pojazdy glan na 4+)
ELITE 2: Flamers [69]
- Jump Infantry
- Warfire (shooting - assault 3, S4 AP4, 18")
- Breath of Chaos (flamer, zawsze wounduje na 4+, bez save'a i covera, pojazdy glan na 4+)
ELITE 3: Flamers [69]
- Jump Infantry
- Warfire (shooting - assault 3, S4 AP4, 18")
- Breath of Chaos (flamer, zawsze wounduje na 4+, bez save'a i covera, pojazdy glan na 4+)

Total models: 48
Total units: 11
Total points: 1250
Killpoints: 11

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany regulaminu. Prawie na pewno bedzie sie on jeszcze delikatnie zmieniał.

Udział w Turnieju oznacza akceptację warunków Regulaminu.


Jakby się ktoś wybierał, to proszę o kontakt.

Regulamin wrzucę, jak się pojawi.


Ostatnio zmieniony przez mysiek dnia Sob 11:21, 12 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mysiek
Czempion



Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Sob 11:22, 12 Sty 2013    Temat postu:

Up. jest regulamin
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mysiek
Czempion



Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Pon 16:32, 14 Sty 2013    Temat postu:

Zgłosiliśmy już 3 osoby:

Ja, Piter i Bartosz Roman
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spyro
Gość






PostWysłany: Sob 11:45, 09 Lut 2013    Temat postu:

pytałem się Pitera i jest on na 100% zadeklarowany, ja tak samo. Mysiek i roman jesteście na 100%?Smile
Powrót do góry
mysiek
Czempion



Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Sob 12:02, 09 Lut 2013    Temat postu:

Jak nie będę miał zjazdu w tym czasie to jestem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Joman
Żółtodziób



Dołączył: 09 Cze 2012
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: nora trola

PostWysłany: Sob 15:04, 09 Lut 2013    Temat postu:

ja nie jadę brak figurków
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spyro
Gość






PostWysłany: Pon 14:02, 11 Lut 2013    Temat postu:

Wczoraj mówiłeś, ze jedziesz xD To jak w końcu?Razz
Powrót do góry
mysiek
Czempion



Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Pon 14:29, 11 Lut 2013    Temat postu:

Ale napisał to przedwczoraj.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spyro
Gość






PostWysłany: Pon 14:37, 11 Lut 2013    Temat postu:

dlatego chce się upewnić Razz zamierzam robić przedpłatę i chce mieć pewność czy sam nie pojadę Razz
Powrót do góry
Piotrek
Sierżant



Dołączył: 23 Gru 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn, Świątynia Avatara

PostWysłany: Pon 17:53, 11 Lut 2013    Temat postu:

to zapłać za mnie też, bo ja mam zablokowane przelewy, a kaskę Ci dam fizycznie jak sie spikniemy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spyro
Gość






PostWysłany: Pon 18:25, 11 Lut 2013    Temat postu:

kk jutro robię przelew Przypominam że do środy rozpiski!!
Powrót do góry
Joman
Żółtodziób



Dołączył: 09 Cze 2012
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: nora trola

PostWysłany: Wto 2:40, 12 Lut 2013    Temat postu:

przelew zrobiony jadę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spyro
Gość






PostWysłany: Śro 13:09, 13 Lut 2013    Temat postu:

Potrzebuje pożyczyć na DC pare modeli.
-4x Spawn Chaosu
-5x Noise Marine w tym jeden Blastmaster
oraz cel drugorzędny
4x Havoc z autoccanon' ami
-2x zwykli CSM
Powrót do góry
Piotrek
Sierżant



Dołączył: 23 Gru 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn, Świątynia Avatara

PostWysłany: Śro 15:43, 13 Lut 2013    Temat postu:

ja potrzebuję 9 guardianów x/ i ze 2 herlaki z kisami ( chyba że jakoś skonwertuję, bo mam 11 herlawych, ale tylko 6 z kisem x/)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spyro
Gość






PostWysłany: Śro 19:16, 13 Lut 2013    Temat postu:

mam jednego herlaka z kissem Very Happyo resztę zapytaj się ludzi na wh40k.pl Very Happy
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin