|
OKF MISCAST Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mysiek
Czempion
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn/Gdańsk
|
Wysłany: Wto 19:27, 05 Mar 2013 Temat postu: DMP 2013 |
|
|
Witam
DMP: 20-21.04.2013 w Łodzi
napisał: |
Aladeen(Spyro, Mysiek, Piter, Vorset, Zagłoba)
Spyro - CSM
HQ1: Chaos Lord [Mark of Nurgle, Bike, Power Axe) 115
HQ2: Daemon Prince of Nurgle [power armour, wings, spell familiar, black mace, lvl 3] 355
Troops1: 6x Plague Marine [2x plasma gun,melta bomb] 179
Troops2: 6x Plague Marine [2x plasma gun] 174
Troops3: 5x Plague Marine [2x plasma gun] 150
Troops4: 10x Cultist [heavy stubborn,8x autogun] 63
FA1: Heldrake 170
FA2: Heldrake 170
HS1: 2xObliterator [Mark of Nurgle,veteran] 158
HS2: 2xObliterator [Mark of Nurgle,veteran] 158
HS3: 2xObliterator [Mark of Nurgle,veteran] 158
PKT: 1850
KP: 11
Modele: 37
Mysiek - IG+BA
HQ1: CompanyCommandSquad Autocannon, Vox-caster w DT1 65
Troops 1-1: PlatoonCommandSquad 30
Troops 1-2: InfantrySquad Autocannon, Vox-caster, Komisarz 100
Troops 1-3: InfantrySquad Autocannon 60
Troops 1-4: InfantrySquad Autocannon 60
Troops 1-5: InfantrySquad Autocannon 60
Troops 2-1: PlatoonCommandSquad 30
Troops 2-2: InfantrySquad Lascannon 70
Troops 2-3: InfantrySquad Lascannon w DT2 70
FA1: Vendetta 130
FA2: Vendetta 130
HS1: Mantikore 160
HS2: Mantikore 160
HS3: Hydra x2 150
Alies-HQ: Mephiston 250
Alies-Troops: AssultSquad Meltagun, Meltabomba 115
Fortyfication: Aegis Quad-Gun 100
DT1: Chimera multilaser, Heavybolter 55
DT2: Chimera multilaser, Heavy Flamer 55
PKT: 1850
KP: 18
Modele: 84
Vorset - SW
HQ1: WolfLord Thunderwolf, ThunderHammer+storm shield, Saga of Worrior Born,Runic armour, Wolf Tail Talisman 265
HQ2: Canis 185
E1: WolfScouts(5) Melta 85
E2-1: WolfGuard Combi-Melta, Meltabomb 28
E2-2: WolfGuard Terminator Armour, PowerFist, Combi-Flamer, Meltabomb 53
E2-3: WolfGuard Terminator Armour, PowerFist, Combi-Plasma, Meltabomb 53
E2-4: WolfGuard Terminator Armour, PowerFist, Combi-Melta, 48
E2-5: WolfGuard Terminator Armour, Powersword, CycloneMissleLauncher 63
Troops 1: GreyHuntersPack( Flamer, Mark of Wulfen, wolf standard w DT1 145
Troops 2: GreyHuntersPack( Melta, Mark of Wulfen, wolf standard w DT2 150
Troops 3: GreyHuntersPack( Melta, Mark of Wulfen, wolf standard w DT3 150
Troops 4: GreyHuntersPack(5) Flamer 75
Troops 5: Fenrisan Wolf Pack(7) 56
Troops 6: Fenrisan Wolf Pack(7) 56
HS1: LongFangSquad(4+1) 4xMissleLauncher 115
HS2: LongFangSquad(4+1) 4xMissleLauncher 115
F: Aegis-Defense Line Quadgun 100
DT1: Droppod 35
DT2: Droppod 35
DT3: Droppod 35
PKT: 1847
KP: 19
Modele: 68
Piter - Eldar+Tau
Primary detatchment:
HQ1: Eldrad 210
HQ2: Farseer, spirit stones, rones of witnessing, doom, eldritch storm, guide, mind war [170]
TROOPS1: 14 eldar guardian, scatter laser, warlock: enhance [167]
TROOPS2: 3 jetbike, shuriken cannon [76]
TROOPS3: 3 jetbike, shuriken cannon [76]
ELITE1: 8 harlequin, 8x kiss, shadowseer [206]
HEAVY1: 2 vibro cannon [100]
HEAVY2: 3 War walker, 6x scatter laser [180]
HEAVY3: Wraithlord, bright lance, EML [155]
Secondary detatchment:
HQ1: Commander Shas’el, burst cannon, missle pod, multi tracker [75]
ELITE1: 2 Crysis, 2x t.l. missle pod, 2x flamer [94]
TROOPS1: 8 fire warrior, commander [90]
TROOPS2: 8 fire warior, commander [90]
HEAVY1: 2 broadside, shield drone, target lock [160]
total: 1849
Models: 62
KP: 14
Zagłoba Orks+IG
HQ1: Warphead 85 Pts
HQ2: Big Mek(Kustom Force Field, Burna] 105 Pts
Troop1: 30x Shoota boyz [3x Big shoota] 195 Pts
Troop2: 30x Shoota boyz [3x Big shoota] 195 Pts
Troop4: 18x Gretchin [Runtherd] 64 Pts
Elite1: 15x Lootaboyz 225 Pts
FA1: DakkaJet [Additional twin-linked supa shoota] 120 Pts
FA2: DakkaJet [Additional twin-linked supa shoota] 120 Pts
FA3: DakkaJet [Additional twin-linked supa shoota] 120 Pts
HS1: BattleWagon(4x Big Shoota) 110 Pts
Alies-HQ: Company Command Squad [Lascannon] 70 Pts
Alies Troop1: Veteran Squad [Mortar] 75 Pts
Alies Elite: Marbo 65 Pts
Alies FA:Vendetta [Heavy Bolters] 140 Pts
Alies HS: Manticore 160 Pts
Total: 1849 pts
Models: 115
|
Ostatnio zmieniony przez mysiek dnia Śro 20:48, 10 Kwi 2013, w całości zmieniany 22 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Spyro
Gość
|
Wysłany: Wto 19:32, 05 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Jakićlink to regulaminu, ile osób etc?? Ja jestem chętny! Trzeba reklamować ośrodek na takich imprezach!
|
|
Powrót do góry |
|
|
mysiek
Czempion
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn/Gdańsk
|
Wysłany: Wto 19:35, 05 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
5 osób w drużynie
SFOC podręcznikowy
Zakaz dublowania bazowej armii
Zakaz dublowania sojuszników
Wsio pomalowane musi być.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Sierżant
Dołączył: 23 Gru 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn, Świątynia Avatara
|
Wysłany: Śro 18:53, 06 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
To tylko kwestia ile pkt na rozpe.
Oczywiście zgłaszam gotowość. No i Eldarscy, orasy się nie zrobią i nie skompletują do kwietnia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spyro
Gość
|
Wysłany: Śro 18:57, 06 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
tak dla formalności, ja się zgłaszam xD Chaos Space Marines!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:42, 06 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
3 pytanka jakbyśmy jechali i drugie czy ktoś się może oprócz mnie pisze aby nocować w hotelu? I czy są specjale
Jak będzie możliwość w jakimś znośnym hotelu przenocować to czemu nie z chęcią pojadę
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spyro
Gość
|
Wysłany: Śro 20:09, 06 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
jak jedziemy w 5 osób i mamy spac poza salą to lepiej poszukać mieszkania na jedną noc, czasami tak ludzie wynajmują taniej wyjdzie niż płacić za 5 osó w hotelu xD
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Śro 20:13, 06 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Na pewno będą jakieś hostele podane przez orgów gdzie będzie opcja kimnąć się za ~35zł/noc. Jest to na luzie do ogarnięcia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mysiek
Czempion
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn/Gdańsk
|
Wysłany: Czw 13:15, 07 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Wstępny reg
napisał: |
. Informacje ogólne
Miejscówka:
Wejściówka:
Termin:
Sędzią głównym turnieju jest:
Sędzią liniowym turnieju jest:
Gramy 5 bitew na 1850
Czas jednej gry: 3:00
2. Ramówka
-Sobota-
Pierwsza bitwa:
Przerwa:
Druga bitwa:
Przerwa:
Trzecia bitwa:
-Niedziela-
Czwarta bitwa:
Piąta bitwa:
3. Zasady ogólne
- Obowiązują zasady 6 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i URP.
- Gramy na stołach 72”x48”.
- Tereny na stołach ustawiają sędziowie
- Wystawianie fortyfikacji: Po rzucie na wybór strony, ale przed rozstawieniem ewentualnych znaczników, należy ustawić fortyfikacje. Jeżeli obaj gracze posiadają fortyfikacje, to kładą je na stole na przemian, zaczynając od gracza który wybierał stronę stołu. Fortyfikacje nie mogą być rozstawiane na innym terenie. Nie można też przesuwać terenu aby je zmieścić.
- Jednostki latające mogą scorować tylko w hoover mode. W takim wypadku odległość mierzona jest od podstawki.
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nieujętego w rozpisce, rażące
Naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.
- Za każde zaczęte 5 minut spóźnienia w oddawaniu wyników obie drużyny dostają -1 pkt. drużynowy. Po 15 minutach wynik nie będzie przyjmowany, a drużyny dostają automatyczne 0:0.
4. Drużyny
Do turnieju dopuszczone są drużyny 5-osobowe.
Drużyna może zawierać:
- Tylko jedną armię danego rodzaju jako armia główna.
- Tylko jedną armię danego rodzaju jako sojusznik.
5. Budowanie armii
Armie budujemy wg następujących zasad:
- Każdy z graczy może na swoją armię wydać 1850 pkt.
- Każdy z graczy układa swą rozpiskę wg SFOC.
- Sojusznicy mają własny SFOC (jak w rulebooku)
Dopuszczone są:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne - czyli kodeksy i ew. artykuły w WD;
- Aegis defense Line
-Bastion
Niedopuszczone są:
- Imperial armour
- Pozostałe fortyfikacje
6. Zgłoszenia
Zgłoszenia (nazwa drużyny, kapitan, gracze oraz rozpiski*) proszę wysyłać na maila:
Rozpiski zostaną opublikowane na forum GV.
Nazwy oddziałów i ekwipunku należy podać w języku angielskim, bez kosztów cząstkowych.
Gracz: (Imię, ksywka, nazwisko)
HQ1 : (imię jednostki, wykupione opcje, odnośnik do transportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]
HQ2 : : (...)
Elite1 : (...)
Elite2 : (...)
Elite3: (...)
Troop 1 : (...)
Troop 2 : (...)
Troop 3 : (...)
Troop 4 : (...)
Troop 5 : (...)
Troop 6 : (...)
FA1: (...)
FA2: (...)
FA3: (...)
HS1: (...)
HS2: (...)
HS3: (...)
Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts]
Transport2 : (analogicznie...)
TransportX : (...)
(proszę nie umieszczać domyślnych opcji!)
TOTAL [(punkty)pts]
Przykład prawidłowo wpisanych jednostek:
Troops1: 10 Assault Squad, x2 melta, sergeant: power fist [235] [transport1]
Transport1: Land Raider, multimelta [225] [troops1]
Zgłoszenia z inną formą wysłanych rozpisek będą złośliwie ignorowanie i nie punktowane
7. Wymogi
- Wszystkie modele powinny być sklejone, pomalowane, odpowiadać wyglądem jednostkom z rozpiski i mieć przedstawione zakupione wyposażenie (WYSIWYG).
- Każde odstępstwo od punktu powyżej karane będzie usunięciem modelu ze stołu.
- Każdy zawodnik zobowiązany jest posiadać swoją armię, kostki, miarkę calową, wzorniki, czytelną rozpiskę i zasady swojej armii.
8. Punktacja
a) PUNKTACJA OGÓLNA
+10 pkt dla drużyny za przesłanie ważnego zgłoszenia do
+10 pkt za przesłanie przedpłaty do .
+10 pkt jeśli wszystkie armie w drużynie są pomalowane w jednolitych schematach (aka armiom złożonym z 5-6 pożyczek mówimy nie)- masz wątpliwości czy
Twoja armia zostanie uznana za pomalowaną? Wyślij PM ze zdjęciami!
b) BITWY
a) Punktacja
Różnica w VP przekłada się na wynik
10:10 – 0vp róznicy
11:9 – 1 vp różnicy
12:8 – 2 vp różnicy
[…]
20:0 – 10+ vp różnicy
- Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17DP pkt. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.
- Gracze przed rozpoczęciem bitwy mogą umówić się na wynik 10:10, 0vp - 0vp.
- Tabled- w takim przypadku liczymy normalnie straty itp. Dodatkowo gracz który wyczyścił stół zajmuje tyle znaczników ile pozostało mu scoringów na
stole (oczywiście maksymalnie tyle ile jest znaczników w misji).
c) MECZE (drużynowo)
0-20 punkty z gry na gracza.
35-65 punktów na drużynę.
Drużyna, która w danej rundzie uzyskała więcej niż 64 punkty z bitew otrzymuje 65 punkty. Drużyna, która zdobyła mniej niż 36 punktów otrzymuje 35
punkty. Pozostałe drużyny otrzymują ilość MP równą liczbie zdobytych punktów w danej rundzie. Ranking ustalany jest na podstawie najpierw sumy MP,
następnie sumy BP.
W przypadku nieparzystej liczby drużyn, drużyna pauzująca dostaje 57 punkty.
W przypadku równej liczby MP, o końcowym miejscu zadecyduje liczba DP zdobytych przez drużyny.
W przypadku dalszego remisu, decydujący będzie wynik meczu między drużynami. Jeśli takiego meczu nie było lub zakończył się remisem, przyznane zostanie
miejsce ex quo.
9. Bitwy
a) Drużyny w I bitwie będą dobrane losowo, do kolejnych systemem „szwajcarskim”.
b) PAROWANIA
1) obie strony zapisują na kartce pierwszego gracza którego wystawiają
2) jednocześnie pokazują sobie kogo wystawili
3) obie strony zapisują na kartce przeciwnika dla wystawki drugiej strony
4) jednocześnie pokazują sobie tą dostawkę
5) rzut na to kto pierwszy wybiera stół
6) obie strony zapisują na kartce kolejnego gracza którego wystawiają
7) jednocześnie pokazują sobie kogo wystawili
Fajny obie strony zapisują na kartce przeciwnika dla wystawki drugiej strony
9) jednocześnie pokazują sobie tą dostawkę
10) ten kto wybierał stół jako drugi dla 1 pary teraz wybiera pierwszy
11) niedoparowani gracze grają ze sobą na ostatnim stole
Misje:
Bitwa Pierwsza:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Strefy Wystawienia: spearhead
Zasady specjalne: night fight jak w rulebooku
Cel misji: 4 znaczniki ustawione na środku ćwiartek plus 1 znacznik ustawiony na środku stołu. Znaczniki warte odpowiednio: środkowy i wrogi 4 punkty,
boczne 2 punkty, własny 1 punkt.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker, Nemezis
Bitwa Druga:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Strefy Wystawienia: dawn of war
Zasady specjalne: night fight jak w rulebooku
Cel misji: 2 Relikty po 4 punkty ustawione na środku stołu 12 cali od bocznych krawędzi.
Dodatkowo: Każde 2 zabite jednostki przeciwnika są warte 1 punkt.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker, Nemezis
Bitwa Trzecia:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Strefy Wystawienia: hamer and anvil
Zasady specjalne: night fight w pierwszej turze, heavy support scoruje
Cel misji: 4 znaczniki, wystawiane przez graczy przed wyborem strony. Każdy znacznik wart jest 3 punkty.
Dodatkowo: każdy zabity heavy support przeciwnika jest wart 1 punkt.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker, Nemezis
Bitwa Czwarta:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Zasady specjalne: night fight jak w rulebooku
Strefy Wystawienia: spearched
Cel misji: Znacznik na środku stołu warty 4 punkty
Dodatkowo: Każda zabita jednostka przeciwnika jest warta 1 punkt.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker, Nemezis
Bitwa Piąta:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Zasady specjalne: fast attak scoruje, night fight jak w rulebooku
Cel misji: 4 znaczników, wystawiane przez graczy przed wyborem strony. Każdy znacznik wart jest 3 punkty.
Dodatkowo: Każda zabita jednostka przeciwnika ze slotu jest warta 1 punkt.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker, Nemezis
*Zasada Nemezis - jednostka która wykonała First Blooda otrzymuje zasadę Nemezis. Jeżeli przeciwnik zabije jednostkę z zasadą Nemezis otrzymuje on +1VP. |
|
|
Powrót do góry |
|
|
gruzbal
Weteran
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Miasto Doznań
|
Wysłany: Czw 19:41, 07 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Macie już ludzi do teamu? Jak by co mogę być rezerwowym.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Sierżant
Dołączył: 23 Gru 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn, Świątynia Avatara
|
Wysłany: Czw 20:13, 07 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Z tego co widać to jest na pewno nas 3 - Ja, Mysiek i Spyro, prawdopodobnie 4 Gromek. Więc tak czy inaczej mamy wolny slot.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mysiek
Czempion
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn/Gdańsk
|
Wysłany: Czw 21:06, 07 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Dopisałem
Jakby było nas więcej to możemy wystawić 2 drużyny na współe z Gdańskiem lub innym miastem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spyro
Gość
|
Wysłany: Pią 11:29, 08 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
jak tak sobie liczyłem to całkiem sporo taki wyjazd wypada, a biorąc pod uwagę, że pewnie będzie trzeba jechać tam w piątek to jeśli o mnie chodzi ,nocleg w hotelu odpada ;/. Co najwyżej jakiś hostel z piątku na sobotę jeśli nie da się na sali przekimać
|
|
Powrót do góry |
|
|
mysiek
Czempion
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn/Gdańsk
|
Wysłany: Pią 13:00, 08 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Rozważam 2 opcje
Albo jedziemy samochodem i wyruszamy w nocy, albo nocny pociąg żeby kimanie odwalić w PKPie.
Hotel też mi się średnio widzi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spyro
Gość
|
Wysłany: Pią 13:47, 08 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
W przypadku samochodu liczy się to z niewyspaniem kierowcy ;/. Osobiście jestem za pociągiem .
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|