Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DMW 2013

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Śro 9:38, 07 Lis 2012    Temat postu: DMW 2013

Cytat:
1. Informacje ogólne
Miejscówka: Mediateka, ul. Szegedyńska 13A
Wejściówka: 105zł od drużyny. Bezzwrotną przedpłatę w postaci 60zł należy przelać na konto podane pod koniec regulaminu do 13 stycznia.
Termin: 19-20 stycznia 2013
Sędzią głównym turnieju jest:
Sędzią liniowym turnieju jest:
Gramy 5 bitew na 1500
Czas jednej gry: 2:45

2. Ramówka
-Sobota-
Pierwsza bitwa: 10:00-12:45
Druga bitwa: 13:30-16:15
Trzecia bitwa: 16:30-19:15

-Niedziela-
Czwarta bitwa: 9:30-12:15
Piąta bitwa: 12:30-15:15

3. Drużyny
Do turnieju dopuszczone są drużyny 3-osobowe. Drużyna nie musi reprezentować żadnego miasta, klubu itp.

Drużyna może zawierać:
- Tylko jedną armię danego rodzaju. Różne odmiany marinów (BA,SW itp.) to różne armie.

- Każda drużyna może wydać do 10pkt na armie. Armie kosztują następujące ilości punktów:
4pkt: Chaos Daemons, Necrons, Tyranids, Grey Knights, Imperial Guard
3pkt: Blood Angels, Chaos Space Marines, Dark Eldar, Eldar, Orks, Space Marines, Space Wolves
2pkt: Black Templars, Dark Angels, Sisters of Battle, Tau


Jak powstawała tabelka:
Powstała ona na podstawie tego ile razy dana armia znalazła się w top3/5 na turnieju, biorąc pod uwagę ilu ludzi daną armią grało.

4. Zasady ogólne
- Obowiązują zasady 6 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i URP.
- Gramy na stołach 72”x48”.
- Tereny na stołach ustawiają sędziowie
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.
- Za każde zaczęte 5 minut spoźnienia w oddawaniu wyników obie drużyny dostają -1 pkt. drużynowy. Po 15 minutach wynik nie będzie przyjmowany, a drużyny dostają automatyczne 0:0.

Klaryfikacje Terenowe:
Las: las warszawski czyli 5+cover w i za lasem, niezależnie od stanu zalesienia.
Ściany: wszelkie wolno stojące ściany, ściany opierające się na innych ścianach (pod warunkiem, że niema okien) słupy itp. są impassable (same ściany, teren wokół to area terrain z coverem 5+).
Ruinki: area terrain 4+. Drugie i wyższe piętra są impassable
Bunkropodobne: całe bunkropodobne tałatajstwo jest impassable, po terenie wokół bunkra można poruszać się normalnie
Rzeka: difficult i dangerous terrain, wszystko co nie jest pojazdem lub monstrousem ma 5+ covera, gdy siedzi w rzece (i tylko wtedy- siedzenie za rzeką covera nie daje).
Górki: pierwszy poziom= normalny teren, drugi poziom= difficult, trzeci poziom=impassable
Wysokie skały: Impassable po obrysie
Płotki (takie <= 1” wysokości) : trudny teren, cover 5+

5. Budowanie armii
Armie budujemy wg następujących zasad:
- Każdy z graczy może na swoją armię wydać 1500 pkt.
- Każdy z graczy układa swą rozpiskę wg SFOC

Dopuszczone są:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne - czyli kodeksy i ew. artykuły w WD;

Niedopuszczone są:
- Imperial armour
- Fortyfikacje
- Sojusznicy

6. Zgłoszenia
Zgłoszenia (nazwa drużyny, kapitan, gracze oraz rozpiski*) proszę wysyłać na maila czaj-nik[at]poczta.neostrada.pl do 13 stycznia

Rozpiski zostaną opublikowane na forum GV. Do 16 stycznia można poprawić ewentualne błędy bez straty punktów za zgłoszenie.

*Rozpiski poproszę w jednym załączniku .txt o nazwie drużyny. Rozpiski proszę wysyłać w formacie:

Nazwy oddziałów i ekwipunku należy podać w języku angielskim, bez kosztów cząstkowych.
Gracz: (Imię, ksywka, nazwisko)

HQ1 : (imię jednostki, wykupione opcje, odnośnik do trasportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]
HQ2 : : (...)

Elite1 : (...)
Elite2 : (...)
Elite3: (...)

Troop 1 : (...)
Troop 2 : (...)
Troop 3 : (...)
Troop 4 : (...)
Troop 5 : (...)
Troop 6 : (...)

FA1: (...)
FA2: (...)
FA3: (...)

HS1: (...)
HS2: (...)
HS3: (...)

Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts]
Transport2 : (analogicznie...)
TransportX : (...)
(proszę nie umieszczać domyślnych opcji!)

TOTAL [(punkty)pts]
Modele: liczba modeli

Zgłoszenia z inną formą wysłanej rozpiski będą złośliwie ignorowanie i nie punktowane

7. Wymogi
- Wszystkie modele powinny być sklejone, pomalowane, odpowiadać wyglądem jednostkom z rozpiski i mieć przedstawione zakupione wyposażenie (WYSIWYG).
- Każde odstępstwo od punktu powyżej karane będzie usunięciem modelu ze stołu.
- Każdy zawodnik zobowiązany jest posiadać swoją armię, kostki, miarkę calową, wzorniki, czytelną rozpiskę i zasady swojej armii.

8. Punktacja
a) PUNKTACJA OGÓLNA
+ 1 D.pkt dla drużyny za przesłanie ważnego zgłoszenia do 13 stycznia godz. 23:59

+1 D. pkt za przesłanie przedpłaty do 13 stycznia.

+1 D.pkt jeśli wszystkie armie w drużynie są pomalowane w odpowiednich schematach (aka śmiecio-armiom mówimy nie)- masz wątpliwości czy Twoja armia zostanie uznana za pomalowaną? Wyślij PM ze zdjęciami!

- 1 D.pkt za każde wskazanie „Worst Play”. WP może zgłosić do Sędziego w imieniu gracza jedynie kapitan drużyny w trakcie lub bezpośrednio po zakończeniu gry. Sędzia po wysłuchaniu obu kapitanów podejmuje decyzję o ewentualnym przyznaniu WP.

Duże punkty z punktacji ogólnej będą doliczane do wyniku drużyny po rozegraniu wszystkich bitew.

b) BITWY
a) Punktacja
Różnica w VP przekłada się na wynik
10:10 – 0vp róznicy
11:9 – 1 vp różnicy
12:8 – 2 vp różnicy
[…]
20:0 – 10+ vp różnicy

- Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17DP pkt. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.
- Gracze przed rozpoczęciem bitwy mogą umówić się na wynik 10:10, 0vp - 0vp.

c) MECZE (drużynowo)
Progi pkt Drużynowych
od 36 wygrana 3-0
35-25 remis 1-1
24-0 przegrana 0-3

W przypadku nieparzystej liczby drużyn, drużyna pauzująca dostaje 2 MP.

W przypadku równej liczby MP., o końcowym miejscu zadecyduje liczba DP zdobytych przez drużyny. W przypadku dalszego remisu, decydujący będzie wynik meczu między drużynami. Jeśli takiego meczu nie było lub zakończył się remisem, przyznane zostanie miejsce egzequo.

9. Bitwy
a) Drużyny w I bitwie będą dobrane losowo, do kolejnych systemem „szwajcarskim”.

b) PAROWANIA
1) obie strony zapisują na kartce pierwszego gracza którego wystawiają
2) jednocześnie pokazują sobie kogo wystawili
3) obie strony zapisują na kartce przeciwnika dla wystawki drugiej strony
4) jednocześnie pokazują sobie tą dostawkę
5) rzut na to kto pierwszy wybiera stół
6) niesparowani gracze graja ze sobą na ostatnim stole

c) Strefy wystawienia
Strefy wystawienia są zależne od tego na którym stole gramy i w każdej misji na danym stole są te same.
Stół DoW: Dawn of War
Stół H&A: Hammer and Anvil
Stół VS: Vanguard Strike

Misje:
Bitwa Pierwsza:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Zasady specjalne: Mysterious Objectives
Cel misji: 2 znaczniki, po jednym w środku strefy wystawienia każdego gracza.
Każdy ze znaczników wart jest 3vp. Dodatkowo za każde dwa zabite oddziały przeciwnika gracz otrzymuje 1vp.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker

Bitwa Druga:
Czas gry: 6 tur, 7 na 5+
Zasady specjalne: night fight w pierwszej turze, heavy support scoruje
Cel misji: 4 znaczniki, po jednym na środku każdej ćwiartki. Każdy znacznik wart jest 3vp.
Dodatkowo każdy zabity heavy support jest wart 1vp.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker

Bitwa Trzecia:
Czas gry: 6 tur
Zasady specjalne: night fight w 6 turze
Cel misji: Znacznik na środku stołu wart 4vp.
Za zabicie 50% modeli przeciwnika +1vp
Za zabicie 75% modeli przeciwnika +1vp (kumuluje się z +1 za zabicie 50%)
Dodatkowo za każde dwa zabite oddziały przeciwnika gracz otrzymuje 1vp.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker

Bitwa Czwarta:
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+, 7 na 4+
Zasady specjalne: fast attack scoruje
Cel misji: : każdy z graczy wystawia 3 znaczniki w swojej strefie wystawienia (przed wystawieniem armii, 6" od krawędzi stołu i 12" od siebie) warte 1, 2, 3vp (zapisuje w tajemnicy poszczególne wartości). Następnie przed rzutem na przejęcie inicjatywy trzeba podać przeciwnikowi wartość poszczególnych znaczników.
Dodatkowo każdy zabity fast attack jest wart 1vp.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker

Bitwa Piąta:
Czas gry: 6 tur, 7 na 5+
Zasady specjalne: brak
Cel misji: 5 znaczników, jeden wystawiany na środku stołu, pozostałe naprzemiennie przez graczy przed wyborem stron (6" od krawędzi stołu i 12" od pozostałych znaczników).
Znacznik na środku wart 4vp, pozostałe 2vp każdy.
Cel drugorzędny: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker

10. Dane do przelewu
Michał Rebandel
50 1020 5558 1111 1597 5640 0072

W tytule przelewu proszę podać nazwę drużyny.

11. Zgłoszenia

12. Noclegi itp.
Najprawdopodobniej tam gdzie w zeszłym roku. Podobnie z wieczorkiem.


Może ktoś będzie zaintersowany.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:03, 07 Lis 2012    Temat postu:

Wow tyrki aż 4 pkty na równi z nekronami Very Happy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mysiek
Czempion



Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Śro 12:26, 07 Lis 2012    Temat postu:

Tyrki wygrały mastera w Krakowie i dlatego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Śro 12:32, 07 Lis 2012    Temat postu:

To i fakt, że tyrki po prostu są teraz kosmiczną armią. IMO tyrki razem z demonami to ścisły top.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mysiek
Czempion



Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Śro 12:47, 07 Lis 2012    Temat postu:

Nie zapominając o Nekronach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Śro 12:55, 07 Lis 2012    Temat postu:

Do necronów nie czuję takiego respektu jak do tyrków Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mysiek
Czempion



Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Śro 13:29, 07 Lis 2012    Temat postu:

Czuć nie musisz, ale to nie znaczy, że Nekroni w topie nie są.


Tak BTW. po zmianie edycji odezwały się głosy graczy tyranidzkich, że Tyrki są teraz słabe i nie mogą mieć sojuszy.
I chyba dopiero Kraków zmienił ta opinię.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:04, 07 Lis 2012    Temat postu:

A powiedzcie mi co w tyrkach jest teraz takie opa gagnam style bo szczerze za bardzo się tym nie interesowałem Wink?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mysiek
Czempion



Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Śro 15:12, 07 Lis 2012    Temat postu:

Wszystkie grubasy dostały kopa


a Jeden po odpowiednio rzuconej mocy ma T9.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kero
Czempion



Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Śro 15:36, 07 Lis 2012    Temat postu:

Demony są taką owerpowered armią? nie wiedziałem o tym, myślałem że są raczej słabe. co czyni je tak mocnymi.

Cieszy mnie że IG tak cenią wysoko Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Śro 15:55, 07 Lis 2012    Temat postu:

Mysiek, tylko ketchup maruda narzekał Razz No i pisałem, że tylko IMO demony z tyrkami są ścisłym topem. Wiem, że ogólnie zalicza się do tego jeszcze gk, ig i necronów.

Tyrki mają najwięcej i najlepsze monstrusy w grze. Na 1850 mają minimum 4 z potencjalnym T9, a 2 latające tyranty potrafią same wygrywać bitwy.

Demony za to są mocne, bo dostały upgrade w white dwarfie z nowymi flamerami i płaszczkami tzeentcha.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Śro 10:23, 12 Gru 2012    Temat postu:

To szykuje się jakiś team z olsztyna? Chłopaki proszą o wstępne info ile teamów się zapowiada.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spyro
Gość






PostWysłany: Śro 11:32, 12 Gru 2012    Temat postu:

ja miałem chrapkę na Wawe ale muszę odpuścić ponieważ następnego dnia mam ważny egzamin ;(
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin