Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kasrkini
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kero
Czempion



Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pon 18:35, 21 Gru 2009    Temat postu: Kasrkini

Biorąc przykład z Gromka także poproszę o pomoc forumowiczów. Jakie znacie ciekawe sposoby zastosowania dla Kasrkinów? Desant? Atak z chimery? Czy opłaca się wystawianie w armi na 1800 pkt. 20 kasrkinów?
Co o tym sądzicie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:48, 21 Gru 2009    Temat postu:

Wg mnie najlepsza jest 5 z 2xmeltami z misją desantową. Co do 20kasrkinów na 1800pkt to tego nie widzę ale najlepiej to samemu sprawdzić bo może okażą się że fajnie się nimi gra.

Offtop: Krejzolskie są te emotikony emememsów Very Happy Smile


Ostatnio zmieniony przez Gromisław dnia Pon 19:49, 21 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 1:16, 22 Gru 2009    Temat postu:

Cytat:
Offtop: Krejzolskie są te emotikony emememsów

Powinnieneś smażyć się w piekle za tak koszmarny brak gustu (żeby one jeszcze chociaż były jakoś wykonane, ale kiedy na 15'' i rodziałce 1280x800 piksele nawet mnie biją po oczach to znaczy że ktoś spieprzył)

Cytat:
Biorąc przykład z Gromka także poproszę o pomoc forumowiczów. Jakie znacie ciekawe sposoby zastosowania dla Kasrkinów? Desant? Atak z chimery? Czy opłaca się wystawianie w armi na 1800 pkt. 20 kasrkinów?

Aktuany kodeks gwardi miałem krótko w łapach dlatego niewiem jaka krzywda / boost spotkała tych panów podczas zmian ale kiedyś nieźle nadawali się z dwoma cepcjal weaponami do wkurzania przeciwnika jeden / dwa odziały najlepiej w infiltrcji DS i już przeciwnik nie czół sie tak swobodnie jakby chciał
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kero
Czempion



Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Wto 9:37, 22 Gru 2009    Temat postu:

Chciałem wypuścić dwa oddziały kasrkinów Valkiriami na tyły wrogiej armii. Myślę że Valkiria by im to umożliwiła z uwagi na pancerz 12 jeśli się nie mylę. Niestety na razie nie posiadam środków na przeprowadzenie takiej akcji. Dlatego spytam jeszcze co sądzicie o takim wariancie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 9:42, 22 Gru 2009    Temat postu:

Pokładanie wiary w transportach nawet tych najlepszych, ma taką wadę że te transporty często lubą wybuchać wtedy kiedy są najbardziej potrzebne zanim wyładują desant
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:15, 22 Gru 2009    Temat postu:

Kendo ty to czasem walniesz taki tekst jak gajowy jajcami o sosnę :> . Jeżeli już wrzucać to najlepiej nie do valkyri tylko vendety (chyba że masz dużo przeciw panca). I nie kasrkinów tylko wetków bo masz o 1 meltę więcej i masz troopsa dodatkowego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Wto 13:06, 22 Gru 2009    Temat postu:

Prawda jest taka, że dopóki nie mówimy o deep strike'u oddziału to veterani są pod każdym względem lepsi i tańsi. Natomiat jeśli chcesz mały oddział co będzie się deepować w najciaśniejsze miejsca to 5 stormów z 2 meltami/plasmami jest klasa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:18, 22 Gru 2009    Temat postu:

Moim skromnym zdaniem sprawdzają się jako desant(5 ludków) i wkładamy tam meltę i dajemy plazmapistolet dla sierżanta, przynajmniej ja tak grałem i się taka konfiguracja sprawdzała ... Smile Razz :> . Po za tym to są bardzo ładne figurki Smile ( mam ich z 20 .... na sprzedaż Very Happy )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kero
Czempion



Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Wto 22:09, 22 Gru 2009    Temat postu:

Jak na razie mam 6 zwykłych i sierżanta. Potrzebowałbym więc jeszcze jakieś melty i plasmy.
czy pięcioosobowy oddział nie będzie zbyt prosty do ściągnięcia?

Jak na razie zamierzam wysłać ich z Vendetty, gdyż takową ostatnio zakupiłem Very Happy
Jak to się nie sprawdzi, to wymyślę im coś innego.
Bym musiał to wszystko w praktyce jakoś sprawdzić po nowym roku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:28, 22 Gru 2009    Temat postu:

5 ludków wydaje mi się wystarczającą siłą, to tak naprawdę jedno może dwu strzałowcy... desantują się i mają zniszczyć konkretny cel ( w 99% to będzie pojazd wroga), to zadanie dla melty, która jest wspierana przez szefa z plazmapistolem... pozostali to po prostu dodatkowe "życia" dla melty ( mięsko armatnie).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 23:42, 22 Gru 2009    Temat postu:

i minimalizacja kosztów w przypadku w którym oddział nie wykona zadania w pierwszym podejściu a kolejnego mieć nie bedzie z racji tego ze coś ich zje
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kero
Czempion



Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Czw 22:24, 24 Gru 2009    Temat postu:

Nie chcę zakładać nowego tematu więc zapytam dalej tutaj.
W jaki sposób można sensownie wykorzystać primaris psykera?

Czy wykupowanie ciężkich bolterów i karabinu maszynowego na wieżyczce lemanowi rusowi opłaca się? Wysyłanie czołgu z samym działem wydaje mi się trochę blade.

Co sądzicie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Czw 22:48, 24 Gru 2009    Temat postu:

Główną zaletą lemanów jest taka, że po ruchu mogą walnąć z 1 broni i z działa. Jak wykupisz im boltery to strzeli z działa i jednego boltera (czyli te 2 dokupione i tak nie robią). Dużo lepszą opcją jest zamiana heavy bolca na lascannona, bo strzał z działa i laski jest już jakimś argumentem.

Primaris psyker nie jest głupią opcją jak się go używa z oddziałem veteranów z granatnikami tak jak gromek swego czasu, ale niestety codex oferuje sporo innych lepszych opcji za te punkty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kero
Czempion



Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pią 13:17, 25 Gru 2009    Temat postu:

Jednak kiedy czołg stoi w miejscu to strzela ze wszystkiego, co daje Lemanowi łącznie 9 strzałów z ciężkiego boltera. Na obronę wydaje się to skuteczne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Sob 19:29, 26 Gru 2009    Temat postu:

Pewnie, że może stać w miejscu, ale wtedy dostaje autohity w close combacie na tył i nawet 5 marinsów z granatów go otwiera na luzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin