Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Śro 22:57, 28 Mar 2012 Temat postu: Koordynatorzy 2012/2013 |
|
|
Konczy sie sezon, a to oznacza, ze zbliza sie czas zglaszania koordynatorow. Ponizej zamieszczm fragment regulaminu ligi dot. koordynatorow.
Cytat: |
4. Koordynatorzy Ogólnopolskiej Ligi WH40K
4.1. Koordynatorzy Ogólnopolskiej Ligi WH40k to grupa osób decydująca o kształcie ligi, regulaminu, wymogów turniejów etc.
4.2. Koordynatorzy wybierani są z poszczególnych miast – ośrodków zrzeszających graczy i organizujących turnieje WH40K
4.3. Ilość i wybory Koordynatorów Ligi:
do grona Koordynatorów mogą dołączyć tylko przedstawiciele miast, w których w poprzednim sezonie ligowym odbyły się przynajmniej jeden turniej zgłoszony do ligi;
o wyborze reprezentantów danego miasta decyduje lokalne środowisko graczy;
o ilości reprezentantów danego ośrodka decyduje liczba turniejów zorganizowanych i zgłoszonych do ligi w poprzednim sezonie:
1-4 => 1 koordynator
5-8 => 2 koordynatorów
9+ => 3 koordynatorów, dodatkowo aby z danego ośrodka asygnować trzech koordynatorów jeden ze zorganizowanych turniejów musi być turniejem dwudniowym klasy challenger lub master.
wyniki wyborów Koordynatorów powinny zostać podane głównemu Koordynatorowi Ligi do 31 marca każdego roku
jeżeli ośrodek nie wskaże swojego reprezentanta do dnia 1 kwietnia każdego roku, pozostaje on bez reprezentanta do momentu dopełnienia formalności.
4.4. Kadencja każdego Koordynatora obowiązuje przez jeden sezon ligowy (od 15 kwietnia do 14 kwietnia roku następnego), ale nie ma ograniczenia ilości kadencji (można być Koordynatorem przez kilka kolejnych lat, o ile oczywiście gracze z danego miasta wyrażają na to zgodę).
4.5. Jeżeli z jakiś względów Koordynator z danego ośrodka zrezygnuje z funkcji, może zastąpić go inny Koordynator wywodzący się z danego ośrodka.
4.6. Koordynator główny ma obowiązek po każdym dluższym okresie aktywności na forum koordynatorskim sprawdzenie aktywności koordynatorów. Nieaktywni koordynatorzy beda usuwani z pełnionej funkcji chyba ze odpowiednio usprawiedliwią swoje nieobecności.
Ośrodek ma prawo raz w sezonie zastapić usuniętego koordynatora.
4.7. Nowo wybrani koordynatorzy wybierają spośród swojego grona (najpóźniej do 30 kwietnia):
Głównego Koordynatora Ligi;
Koordynatora ds. Rankingu;
Administratora Strony Ligowej.
Skarbnika Ligi
4.7.1 Główny Koordynator Ligi ma obowiązek:
przyjmowania zgłoszeń turniejów ligowych, ich weryfikacji oraz przekazywania Administratorowi Strony Ligowej;
nawiązywania kontaktów z nowymi miastami organizującymi turnieje i podtrzymywania istniejących kontaktów;
moderowania Forum Ligowego.
nadzorowanie prac nad nowym regulaminem Ligi.
4.7.2 Koordynator ds. Rankingu ma obowiązek:
weryfikacji nadsyłanych wyników turniejów;
nadzorowania rankingu graczy WH40K;
przydzielania nowych ID ligowych graczom po raz pierwszy zgłoszonym do ligi;
moderowania Forum Ligowego.
4.7.3 Administrator Strony Ligowej ma obowiązek:
przyjmowania zgłoszeń turniejów, rankingu, ogłoszeń itp. oraz publikacji tychże na stronie Ligi;
Administrowania Forum Ligowego
4.7.4 Skarbnik Ligi
zbieranie podatku ligowego
przekazywanie funduszy ligowych na potrzeby utrzymania strony i inne potrzeby ligi
rozliczenie na koniec roku funduszy ligowych
4.8 Glosowania
glosowania na forum ligowym odbywaja sie w sposob jawny, tzn liczone sa wszystkie glosy jawnie oddane przez koordynatorow a nie wyniki ewentualnych ankiet |
Olek mowi, ze chce zwolnic slot koordynatora. Uwazam, ze dosyc oczywistym wyborem jest Mysiek, ktory na prawde mocno sie zaangazowal w scene 40k w Olsztynie.
Co do mojej osoby, to lamie sie czy tez nie zwolnic miejsca. Oczywiscie jesli ktos inny chce zajac stanowisko koordynatora to mowic i albo odstapie 'bez walki' albo sie rozpisze glosowanie
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Munio
Czempion
Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: TEAM DAMAGE
|
Wysłany: Czw 10:24, 29 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Ja jeszcze zgłaszam kandydaturę Gromka (o ile nauczysz się w końcu obsługiwać sędziówkę )
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 11:28, 29 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Ja tam jestem oldschool i ja wolę jak to było kiedyś, kiedy to liczyłem wszystko i parowałem graczy bez sędziówki, tylko długopis i liczydło . A tak poważniej to z tą sędziówkę nie jest chyba u mnie aż tak źle , przecież już od dawna wyniki i wszystko wpisuję tylko parę razy ostatnio po koleżeńsku poprosiłem o zapisanie rundy i wystartowanie następnej . Wyłącznie ze względów ergonomicznych ;D. A tak po za tym dzięki Adam za nominacje.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mysiek
Czempion
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn/Gdańsk
|
Wysłany: Czw 11:42, 29 Mar 2012 Temat postu: Re: Koordynatorzy 2012/2013 |
|
|
Cytat: |
4. Koordynatorzy Ogólnopolskiej Ligi WH40K
4.1. Koordynatorzy Ogólnopolskiej Ligi WH40k to grupa osób decydująca o kształcie ligi, regulaminu, wymogów turniejów etc.
4.2. Koordynatorzy wybierani są z poszczególnych miast – ośrodków zrzeszających graczy i organizujących turnieje WH40K
4.3. Ilość i wybory Koordynatorów Ligi:
do grona Koordynatorów mogą dołączyć tylko przedstawiciele miast, w których w poprzednim sezonie ligowym odbyły się przynajmniej jeden turniej zgłoszony do ligi;
o wyborze reprezentantów danego miasta decyduje lokalne środowisko graczy;
o ilości reprezentantów danego ośrodka decyduje liczba turniejów zorganizowanych i zgłoszonych do ligi w poprzednim sezonie:
1-4 => 1 koordynator
5-8 => 2 koordynatorów
9+ => 3 koordynatorów, dodatkowo aby z danego ośrodka asygnować trzech koordynatorów jeden ze zorganizowanych turniejów musi być turniejem dwudniowym klasy challenger lub master.
wyniki wyborów Koordynatorów powinny zostać podane głównemu Koordynatorowi Ligi do 31 marca każdego roku
jeżeli ośrodek nie wskaże swojego reprezentanta do dnia 1 kwietnia każdego roku, pozostaje on bez reprezentanta do momentu dopełnienia formalności.
4.4. Kadencja każdego Koordynatora obowiązuje przez jeden sezon ligowy (od 15 kwietnia do 14 kwietnia roku następnego), ale nie ma ograniczenia ilości kadencji (można być Koordynatorem przez kilka kolejnych lat, o ile oczywiście gracze z danego miasta wyrażają na to zgodę).
4.5. Jeżeli z jakiś względów Koordynator z danego ośrodka zrezygnuje z funkcji, może zastąpić go inny Koordynator wywodzący się z danego ośrodka.
4.6. Koordynator główny ma obowiązek po każdym dluższym okresie aktywności na forum koordynatorskim sprawdzenie aktywności koordynatorów. Nieaktywni koordynatorzy beda usuwani z pełnionej funkcji chyba ze odpowiednio usprawiedliwią swoje nieobecności.
Ośrodek ma prawo raz w sezonie zastapić usuniętego koordynatora.
4.7. Nowo wybrani koordynatorzy wybierają spośród swojego grona (najpóźniej do 30 kwietnia):
Głównego Koordynatora Ligi;
Koordynatora ds. Rankingu;
Administratora Strony Ligowej.
Skarbnika Ligi
4.7.1 Główny Koordynator Ligi ma obowiązek:
przyjmowania zgłoszeń turniejów ligowych, ich weryfikacji oraz przekazywania Administratorowi Strony Ligowej;
nawiązywania kontaktów z nowymi miastami organizującymi turnieje i podtrzymywania istniejących kontaktów;
moderowania Forum Ligowego.
nadzorowanie prac nad nowym regulaminem Ligi.
4.7.2 Koordynator ds. Rankingu ma obowiązek:
weryfikacji nadsyłanych wyników turniejów;
nadzorowania rankingu graczy WH40K;
przydzielania nowych ID ligowych graczom po raz pierwszy zgłoszonym do ligi;
moderowania Forum Ligowego.
4.7.3 Administrator Strony Ligowej ma obowiązek:
przyjmowania zgłoszeń turniejów, rankingu, ogłoszeń itp. oraz publikacji tychże na stronie Ligi;
Administrowania Forum Ligowego
4.7.4 Skarbnik Ligi
zbieranie podatku ligowego
przekazywanie funduszy ligowych na potrzeby utrzymania strony i inne potrzeby ligi
rozliczenie na koniec roku funduszy ligowych
4.8 Glosowania
glosowania na forum ligowym odbywaja sie w sposob jawny, tzn liczone sa wszystkie glosy jawnie oddane przez koordynatorow, a nie wyniki ewentualnych ankiet |
Wszystko spoko ale po przeczytaniu powyższego dochodzę do wniosku, że koordynator danego ośrodka musi:
- Głosować w wyborach głównego koordynatora,
- Głosować w innych głosowaniach.
Czyli wychodzi na to, że koordynator nie wiele musi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Czw 11:48, 29 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
No i jeszcze sie wypowiadac w dyskusjach Bronic interesu swojego osrodka itp. Nie jest to zbyt absorbujaca rola, ale no trzeba w miare regularnie na ligowa wchodzic.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mysiek
Czempion
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn/Gdańsk
|
Wysłany: Czw 12:00, 29 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Wydaje się mało skomplikowane.
To jak mnie Edek przeszkolisz, w jaki sposób powinny wyglądać obrobione wyniki z turnieju to mogę w tym roku podjąć rękawice.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Pią 21:47, 30 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Ok, mysle, ze do przyszlego wtorku mozemy zbierac kandydatury, a potem do wtorku po swietach (lub ewentualnie dluzej) zrobic glosowanie. Jakis sprzeciw?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:26, 31 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Sądzę że to jak najbardziej elo pomysł , pewnie i tak głosowanie rozstrzygnie się w pierwszych dniach ale ze względu że są Święta to lepiej żeby potrwało do wtorku lub środy aby nikt potem nie narzekał że nie miał czasu itp . A tak w ogóle to łącznie z moim pucharem i masterem to mamy 5 turniejów zgłoszonych w tym sezonie, si?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Sob 11:55, 31 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Tak, ale master sie nie liczy do tych 4min aby dostac mastera
|
|
Powrót do góry |
|
|
mysiek
Czempion
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn/Gdańsk
|
Wysłany: Wto 8:15, 03 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Ja zgłaszam kandydaturę Edka.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki
Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:31, 03 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Z tego co wiem to Ederus nie rezygnuje ze swej funkcji.... a jeżeli trzeba co roku wybierać to hmmmm proponuje Ederusa (człowiek z ogromnym doświadczeniem w tej i nie tylko kwestii), potrzebujemy też obsadzić jeszcze jedno miejsce (chyba że się myle...to prosze mnie naprostowac w tej kwestii) i z tym mam dylemat więc zaproponuję pod głosowania Myska i Gromka (mają chłopaki zapał i wielkie serce do Wh40 oraz spora wiedzę).
|
|
Powrót do góry |
|
|
ertman_176
Zbrojny
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:41, 03 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Tak btw. termin mastera ? Kalendarz uzupełniam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|