Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Master 16-17 Czerwca 2012
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:25, 23 Kwi 2012    Temat postu: Master 16-17 Czerwca 2012

W tym temacie pojawiać się będą wszystkie informacje związane z naszym masterem wraz z jego regulaminem. Tak jak rozmawialiśmy ostatnio, przydałoby się odświeżyć parę terenów to zarówno przyda się na mastera jak i na mastera na przyszłe lokalne nasze turnieje. Jakby co Korek dostał już pismo "z góry" co do wypożyczenia ławek itp na sali.
Jakby ktoś miał jakieś pomysły, przemyślenia na temat mastera to w tym temacie może śmiało pisać Wink.

Enjoy!

Cytat:

Limit miejsc: 60

Sędzia główny: Marcin 'Rudzik' Witczk
Sędziowe pomocniczy: Marcin Budziński, Michał 'Czaj-nik' Rebandel

Wpisowe: 45zl (10zl turniej, 35zl nocleg)
Zasady:

1. Armie na 1300 pkt, Force Organisation 1-2 Hq, 2-5 Troops, 0-2 Elites 0-2, Fast Attack 0-2, Heavy Support 0-2. Dodatkowo jest zakaz dublowania HQ, Elite, FA i HS oraz wystawiania 4 takich samych jednostek Troops. Armie, ktore maja tylko 1 wybor Troops moga wystawic 5 troopsow. SW i Demony nie moga dublowac unitow w ramach 1 slotu HQ.

2. Nie można używać Special Characters ani bohaterów imiennych.

3. Dopuszczone armie: wszystkie armie i jednostki oficjalne, White Dwarf oraz Codex The Lost and The Damned by Sztab.

4. Zabronione Imperial Armour.

5. Jednostki powinny być reprezentowane przez adekwatne figurki (WYSIWYG). Na turnieju obowiązuje Wysiwyg, obejmujący jedynie bronie i ekwipunki wykupione w rozpisce. Tzw. Over Wysiwyg jest dopuszczalny, pod warunkiem, że nie przekracza dobrego smaku. W razie wątpliwości proszę pisać do sędziego głównego. Wyjątkami są: granaty na modelach, Moce psioniczne, Veteran skille, "3cie" bronie na modelach z oddziałów, które bazowo posiadają trzy bronie jak np: Chaos Space Marines: Bolter, Bolt Pistol, Chainsword. W tym przypadku obowiązuje jedynie jedna z trzech wyżej wymienionych broni.

6. Rozpiski należy przesyłać na adres zgloszeniabc2012 @ gmail.com za poprawne rozpiski przesłane w terminie do 10 czerwca 2012 r. uczestnik otrzyma 3 pkt do klasyfikacji turnieju.

7. Gramy na stolach 60"x48"

8. Obowiązują oficjalne FAQ, PKZ oraz URP gramy na 5ed.

9. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady).Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.

10. Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.

11. Armie muszą być pomalowane. Dodatkowo na turnieje będzie miała miejsce ocena hobbystyki:

Malowanie (0-4p)
-Wiekszosc figurek jest pomalowana niz standardowe '3 kolory', tzn figurki maja polozone wiecej kolorow, zastosowana 1 z technik malarskich w ciekawy sposob (1p)
-Wiekszosc modeli w armii jest wycieniowana lub ma bardzo dobre detale (1p)
-Cala armia jest wycieniowana l ma dopracowane szczegoly (1p)
-Armia wyroznia sie na tle innych (1p)

Spojnosc armii (0-2p)
-Przynajmniej 90% modeli zachowuje spojny charakter, widac, ze robil je jeden malarz (1p)
-Wszystkie modele w armii maja spojny charakter, widac, ze robil je jeden malarz (1p)

Rozroznienie oddzialow (1p)
-Bez problemu mozna rozroznic oddzialy w armii (1p)

Podstawki (0-2p)
-Wiekszosc ma posypke/jest wyrzezbiona i jest w jednym schemacie (1p)
-Wszystkie podstawki maja posypke/sa wyrzezbione i sa w jednym schemacie (1p)

Wysiwyg (0-3p)
-Za 100% WYSIWYG gracz otrzymuje 3DP. Punkty beda odejmowane zaleznie od ilosci brakow.

WOW (0-3p)
-Punkty WOW sa przydzielane niezaleznie od innych kategorii. Moga byc przyznane za jakas bardzo dobra konwersje, model, ktory zdecydowanie sie wyroznia itp.
0-3 Silly Hat [za noszenie śmiesznego kapelusza w czasie turnieju będą przyznane 3DP]

12. Zostanie test wiedzy. Test będzie liczył 10 pytań z czego będzie można zdobyć 10 punktów.

13. Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.

14. W wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par.

15. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.

16. Misje:

W kazdej misji poza celami misji liczy sie rowniez KP. Gracz ktory zabije wiecej KP dostaje dodatkowe VP zgodnie z tabelka:


1 KP roznicy - 75VP
2 KP roznicy - 150VP
3 KP roznicy - 225VP
4+ KP roznicy - 300 VP

1) Ćwiary
Strefy rozstawienia - Spearhead
Cele misji - na środku każdej ćwiary jest znacznik. Znacznik na ćwiartce przeciwnika jest wart 600VP, na neutralnych 375VP, na własnej 150VP
Zasady specjalne- VP, deep strike
Czas gry - 6 tur

2) Anihilacja
Strefy rozstawienia – Pitched Battle
Cele misji – Za zabite i spolowione jednostki przeciwnika dostaje się podwójną wartość punktową (np. za zniszczenie land raidera za 250pts dostaje sie 500VP, a za np. urwanie mu broni 250VP). Za zabicie przynajmniej 75% modeli przeciwnika + 200VP.
Zasady specjalne- VP, deep strike
Czas gry - 6 tur

3) Take & Hold
Strefy rozstawienia – Dawn of War
Cele misji – każdy scoring unit w 12” (wszystkie modele muszą być w 12”) od środka stołu jest warty 375VP
Zasady specjalne – VP, deep strike
Czas gry - 7 tur

4) Znaczniki
Strefy rozstawienia – Trójkąty (T-18”)
Cele misji – 4 znaczniki (12” od innych znaczników i 12” od krawędzi stołu). Każdy znacznik jest wart 375VP
Zasady specjalne – VP, deep strike
Czas gry - 6 tur

5) Recon
Strefy rozstawienia - Pitched Battle
Cele misji - Za kazdy scoring unit w strefie rozstawienia przeciwnika (wszystkie modele z danego scoringu musza sie znajdowac w strefie rozstawienia przeciwnika) dostaje sie 375VP. Gracz, ktory na koniec bedzie mial wiecej scoringow u przeciwnika dostaje dodatkowo 300VP
Zasady specjalne - VP, deep strike
Czas gry - 6 tur

6) Anihilacja
Strefy rozstawienia – Dawn of War
Cele misji – Za zabite i spolowione jednostki przeciwnika dostaje się podwójną wartość punktową (np. za zniszczenie land raidera za 250pts dostaje sie 500VP, a za np. urwanie mu broni 250VP). Za zabicie przynajmniej 75% modeli przeciwnika + 200VP.
Zasady specjalne – VP, deep strike
Czas gry - 7 tur

7) Znaczniki
Strefy rozstawienia – Pitched Battle
Cele misji - 3 znaczniki przez środek stołu, jeden na środku, pozostałe 18” od niego i 24" od długich krawędzi. Znacznik na środku stołu warty 750 pkt, boczne po 375.
Zasady specjalne - VP, deep strike
Czas gry - 6 tur

Tabela punktowa:
0-240 10:10
241-480 11:9
481-720 12:8
721-960 13:7
961-1200 14:6
1201-1440 15:5
1441-1680 16:4
1681-1920 17:3
1921-2160 18:2
2161-2400 19:1
2401+ 20:0

Czasówka:

Sobota
9:30-10:00 zapisy
10:00-11:45 1 bitwa
12:00-13:45 2 bitwa
14:15-16:00 3 bitwa
16:15-18:00 4 bitwa

Niedziela
9:00-10:45 5 bitwa
11:00-12:45 6 bitwa
13:00-14:45 7 bitwa
15:00 Ogłoszenie wyników


Lista zgloszen:
T - wpisowe za turniej
N - nocleg
R - rozpiska

T - wpisowe za turniej
N - nocleg
R - rozpiska

1. Afro TNR BA
-2. Gromek TR Orks
3. Homeini TNR BA
-4. Shaso_O_Kedar TR BA
5. Typhus TNR SW
6. Gos TNR GK
-7. Mysiek TR IG
8. Piszczu TNR GK
9. b00g TNR SW
-10. Jan Magdziak T
11. Bigos TNR Orks
12. Zoltar TNR CSM
13. Mily TN
14. Perzan TNR CSM
15. Kubcio TNR IG
-16. Maciej Naumoski TR SW
17. Koziol TNR SW
18. Oseas TNR BA
-19. ARRRdian TR SW
-20. Edek TR Eldar
-21. Olek T
22. Zazyl TNR Eldar
23. Blady TNR SW
24. Raca TNR Necrons
25. Czart TNR SW
26  Asmo TNR SM
27. Marios TNR BA
28. Zły TNR GK
29. Zachar TNR Eldar
-30. Kacper TR GK
31. Vladdi TNR Necrons
32. Kubi R Orks
33. Nathaniel TN R CSM
34. Wolek TNR Necrons
35. Romek TNR GK
36. Maciej Kiliszek TNR SW
37. Asarnil TNR BA
38. Trej TNR LatD
-39. Prezes TR SW
40. Suhar TNR Orks
41. Aro TN BA
42. eM TNR DE
43. Karkowa TNR Orks
44. Michu TNR BA
45. Robson
46. Khanrad TN
-47. Kero T SM
48. Bania TNR SW
49. CzechuTNR Necrons
50. Zaba TNR GK
51. Docent
52. Thurion TNR SM
53. Pewex TNR SM
54. BrotherMichal TNR BA
55. Szymon Ziajko TNR CSM
56. Krystian Domeracki TN
-57. Gruzbal T
58. Jacob TN
59. Browar TNR Tyranids
60. Noir TNR GK
-61. Piter TR Eldar


REZERWA:

1. Night
2. AlMalik
3. Jezus
4. Gamon R Necrons


Ostatnio zmieniony przez Gromisław dnia Pon 12:26, 23 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kero
Czempion



Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pon 16:42, 23 Kwi 2012    Temat postu:

zgłaszam się do malowania terenów. jeśli będziemy dodatkowo robić jakieś tereny tym bardziej się do tego zgłaszam bo chętnie się nauczę tego i owego.

Pytanie jeszcze mam jak malujemy to mam przynieść własne farby czy będą jakieś klubowe zakupione?


Na jakie punkty będzie master? czy jest to do negocjacji czy już klamka zapadła?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Pon 16:46, 23 Kwi 2012    Temat postu:

Klamka zapadla Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mysiek
Czempion



Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Pon 17:04, 23 Kwi 2012    Temat postu:

Czyli 1300.


Jak wygląda sprawa FOC i specjali?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Pon 17:13, 23 Kwi 2012    Temat postu:

Takie rzeczy na dniach Smile Byc moze znajde jutro chwile to spisze regulamini sie pojawi jutro czy w srode z rana
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:14, 23 Kwi 2012    Temat postu:

Kero napisał:
zgłaszam się do malowania terenów. jeśli będziemy dodatkowo robić jakieś tereny tym bardziej się do tego zgłaszam bo chętnie się nauczę tego i owego.

Pytanie jeszcze mam jak malujemy to mam przynieść własne farby czy będą jakieś klubowe zakupione?

I to jest postawa Very Happy Malujemy oczywiście własnymi farbkami i raczej u siebie lub u kogoś w domu/akademcu lub na stancji Wink.
Pogadam z Korkiem i może w ten weekend zabiorę z kortowa tereny do w40k które to przez lata służby poniszczyły się i należy je "odpicować" ;D .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gruzbal
Weteran



Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Miasto Doznań

PostWysłany: Pon 18:05, 23 Kwi 2012    Temat postu:

Może zamowcie takie tacki tekturowe z logo klubu do przenoszenia figurek na turnieju są wielorazowego użytku w poznaniu sztab takie wylozystuje od kilku lat z dobrym rezultatem, ci co bywają na wojnie światów wiedzą o co mi chodzi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:30, 23 Kwi 2012    Temat postu:

gruzbal napisał:
Może zamowcie takie tacki tekturowe z logo klubu do przenoszenia figurek na turnieju są wielorazowego użytku w poznaniu sztab takie wylozystuje od kilku lat z dobrym rezultatem, ci co bywają na wojnie światów wiedzą o co mi chodzi

Dokładnie o tym samym myślałem Very Happy Byłoby to bardzo proppa tak jak zeszłoroczne znaczniki aczkolwiek te taczki rozwiązałyby największą bolączkę moją jakie jest przenoszenie moich niestandardowo wymiarowych orków co bitwę, dzięki czemu moje życie stałoby się łatwiejsze a uciążliwy ból kolana na pewno by zniknął Wink Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Munio
Czempion



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Pon 22:16, 23 Kwi 2012    Temat postu:

Gromisław napisał:
Byłoby to bardzo proppa tak jak zeszłoroczne znaczniki


no no no byłoby nawet prawie takie jak zeszłoroczne tacki do noszenia armii
Powrót do góry
Zobacz profil autora
korek
Chorąży



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Północy...

PostWysłany: Wto 9:39, 24 Kwi 2012    Temat postu:

Gromisław napisał:
[...] Malujemy oczywiście własnymi farbkami i raczej u siebie lub u kogoś w domu/akademcu lub na stancji Wink.
Pogadam z Korkiem i może w ten weekend zabiorę z kortowa tereny do w40k które to przez lata służby poniszczyły się i należy je "odpicować" ;D .


Zawsze można by pomyśleć o akcji renowacji terenów w sali w Kortowie, jest tam sporo materiałów do zabezpieczenia ławek przed zachlapaniem. Gdyby taki zmasowany czyn społeczny Was interesował, to jakiś termin by się znalazł...

Sprawa z ławkami i krzesełkami natomiast wciąż jest nierozwiązana - czekam na informacje z ACKiP na temat ewentualnego transportu mebli z Kortowa tak jak to miało miejsce dwa lata temu... Ale w międzyczasie obadam też inne "ścieżki"...

Edycja:
Wyjście awaryjne już załatwione - transport ławek z Kortowa, przez Dział gospodarczy, zostało tylko dogadać szczegóły.


Ostatnio zmieniony przez korek dnia Śro 17:05, 25 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Wto 9:59, 24 Kwi 2012    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Tak a propos tacek, zdjecie z BC 2011.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Wto 10:56, 24 Kwi 2012    Temat postu:

BUMP!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Munio
Czempion



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Wto 11:30, 24 Kwi 2012    Temat postu:

bardziej stylowe jest 'up !'

edit: 1300 jest super ale 7 bitew to za dużo imo powinny być 4 bitwy rozłożone na 2 dni żeby było wystarczająco czasu na delektowanie się napojami z c2h5oh


Ostatnio zmieniony przez Munio dnia Wto 11:36, 24 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mysiek
Czempion



Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Wto 12:02, 24 Kwi 2012    Temat postu:

Mi tam 7 bitew odpowiada, tylko modeli na 1300 nie będę miał tyle co potrzeba.


BTW.

Możesz mnie zapisać od razu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Wto 12:17, 24 Kwi 2012    Temat postu:

Zgloszenia tylko mailem (juz jest podany w regu).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin