Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowości w GW
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 47, 48, 49  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 13:32, 27 Lip 2007    Temat postu:

To co naisałem to efekt moich przemyśleń w konwencji "moje dotychczasowe doświadczenia z gier vs. plotki przy założeniu że są prawie pewne"
Przy okazji o myśli przewodniej ostatniego zdania zacznij raczej myśleć w czasie przeszłym dokonanym
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Pią 14:00, 27 Lip 2007    Temat postu:

Byś się zdziwił jak TAU mam zróżnicowane rozpy krawat... Confused. Jak fundusze pozwolą to będę miał codex przed premierą jakby co Smile

Zdjęcia związane z apocalypse :

[link widoczny dla zalogowanych]

A tu coś dla chaos maniaków:

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:27, 29 Lip 2007    Temat postu:

Krawat ma racje, wyjdzie kodeks, minie pol roku niecale i juz sie uksztalltuja rozpiski, wiele rzeczy uwazane z poczatku za slabe lub przegiete zmienia sie.
P.S. Tau ma wlasnie calkiem duzy manewr jezeli chodzi o rozpy Very Happy (ale obecny chaos chyba wiekszy).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nemezis
Czempion



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn / Wawa

PostWysłany: Pon 8:48, 30 Lip 2007    Temat postu:

Ja tez przeciez po wydaniu kodexu zmienialem rozpy przez ponad rok Wink Nie wspominajac o zmianie jednostek oraz ustawien tych jednostek... Wiec jesli wyjdzie nowy kodex Chaosu to napewno znajdzie sie wiele bardzo roznych rozpisek(markjowych i nie) ktore bede tak samo dobre jak i teraz uzywaja gracze - zmienia sie tylko jednostki ktore bedzie sie uzywac i uzbrojenie jakie im sie da i taktyki do nich...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Pią 15:54, 03 Sie 2007    Temat postu:

Pełny codex BA + FAQ Smile [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 16:44, 06 Sie 2007    Temat postu:

Hehe, a jednak trzeba przed bitwą wybierać które rakiety są w magazynku whirlinda...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 10:02, 07 Sie 2007    Temat postu:

Landek (chyba SM) do apokalipsy:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ciekawe co na to baneblade? Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:19, 07 Sie 2007    Temat postu:

O tym Landku juz dawno bylo slychac i gracze sceptycznie podchodza do ustawienia jego lascanonow, dla mnie moze byc ale co z tego skoro na normalne gry uzywac go nie bedzie mozna Wink ja tak czy siak czekam na fotki STOMPA Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 16:13, 08 Sie 2007    Temat postu:

gdzieś już jakieś stompy widziałem tylko nie pamiętam gdzie i czy to nie były szkice tylko Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:44, 08 Sie 2007    Temat postu:

Zapewne widziales tylko szkice Smile bo szkice juz sa a stompy jeszcze nie pokazali Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 19:26, 09 Sie 2007    Temat postu:

Zawsze możesz poszukac tego fanowskiego army listu do klanu orków który tego używał, autorzy nawet zbudowali model :d
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 8:40, 26 Sie 2007    Temat postu:

Cytat:

A friend of mine was up at the UK head office and had a read of the new Ork codex. Apparently he 'knows someone'. Here's what he told me:

- Choppas are gone for definite.
- Orks now have furious charge, but did not receive the base I increase that was heavily rumoured.
- Power of the Waaagh is now a translation of it's WFB counterpart in that once per game you can declare its use and all Orks receive Fleet for that turn.
- Warbosses are now T5 and no longer HAVE to be the leader of your army.
- Depending on who (Ie: Warboss, Big Mek, Painboss) leads your army, that dictates army composition, though the only example he could remember was that if a Warboss leads, then you get to have a unit of Mega Armour as a Troop choice.
- Units of Mega Armour are a reality and Elites.
- Deth Koptas are in the book and were described as 'dirty hard', but he couldn't remember why
- Looted Vehicles: Apparently now you only loot the chassis of a vehicle and then add a selection of weapons YOU want to it, but whether or not they're from a general predetermined list of looted weapons or if the options vary depending on the chassis, he couldn't say.


Chcialbym dodac ze jeszcze wiadomo ze slugga i shoota boyz stanieja o 2pkty Wink
1) Utrata chopp, szczerze dobrze ze zasada redukcji save zniknela ale choppy powinny zostac pod postacia np: +1 sily
2) Ujdzie Wink
3) Pomysl spoko(tez taki mialem) ale zamiast fleeta powinni dostac d6 ruchu (poniewaz kiedy jest waaaagh orkowie jeszcze bardziej napieraja ze spluf Smile )
4) Warboss z T 5......juz nie trzeba sie bac skladow ktore warboss bez problemu rozwala przez jakis fist:)
5) Ciekawe
6) Jak jeszcze beda mieli fajne zasady oi plastikowe modele Very Happy
7 i 8 ) Ciekawe jak to bedzie wygladac:)

Informacje uwazam za ciekawe o ile nie zrobia jakis betonow oraz wykorzystaja fajny klimat niektorych jednostek a takze przywroca choppe (z innym bonusem) to bedzie fajnie Wink.
A tu cos odnosnie nowych modeli
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:36, 04 Wrz 2007    Temat postu:

Bardzo duzo informacji o nowym kodeksie orkow Smile
[link widoczny dla zalogowanych]
i przetlumaczone
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 16:09, 04 Wrz 2007    Temat postu:

Wychodzi na to że orki dostały duży nacisk na strzelanie i to mordercze patrząc na staty broni, za to walenie z bańki schodzi na drugi plan, a prawdopodobniej na 5 lub 6 turę kiedy doczłapią wreszcie do tego przeciwnika którego nie zastrzelili...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Olek
Czempion



Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Wto 17:18, 04 Wrz 2007    Temat postu:

Przeczytałem zasady i fajnie się zapowiadają. Podoba mi się zasada z truckiem z tym, że losuje się jak wybuchnie. No i w końcu Warboss ma 5 T koniec ze starchem przed byle Powrer Fistem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 47, 48, 49  Następny
Strona 24 z 49

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin