|
OKF MISCAST Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Nie 16:48, 20 Mar 2011 Temat postu: Pre-DMP 03.04.11 |
|
|
Cytat: |
1. Informacje ogólne
Miejscówka: Sala na Kortowie przy poczcie
Wejściówka: 5zł
Termin: 3 kwietnia
Limit miejsc: 20
Sędzią głównym turnieju jest: Paweł 'Ederus' Korpal
Gramy 3 bitwy na 1800pkt
Czas jednej gry: 2h30min
2. Ramówka
Zapisy kończą się o 9:00
Pierwsza bitwa 9:00- 11:30
Druga bitwa 11:45- 14:15
Trzecia bitwa 14:30- 17:00
3. Zasady ogólne
- Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i URP.
- Gramy na stołach 72”x48”.
- Tereny na stołach ustawiają sędziowie.
- Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego głównego nie można się odwołać.
Klaryfikacje Terenowe:
Las: las warszawski czyli 4+ cover dla piechoty itp. w i za lasem, niezależnie od stanu zalesienia. Dla pojazdów i monstrousów cover 5+.
Ściany: Wszelkie wolno stojące ściany, ściany opierające się na innych ścianach (pod warunkiem, że niema okien) słupy itp. są impassable (same ściany, teren wokół to area terrain z coverem 4+).
Ruinki: Area terrain 4+. Drugie i wyższe piętra są impassable.
Bunkropodobne: Całe bunkropodobne tałatajstwo jest impassable, po terenie wokół bunkra można poruszać się normalnie.
Rzeka: Difficult i dangerous terrain, wszystko co nie jest pojazdem lub monstrousem ma 5+ covera, gdy siedzi w rzece (i tylko wtedy- siedzenie za rzeką covera nie daje).
Górki: Pierwszy poziom = normalny teren, drugi poziom = difficult, trzeci poziom = impassable
Wysokie skały: Impassable po obrysie.
Płotki (takie <= 1” wysokości) : Trudny teren, cover 5+. 5. Budowanie armii
Armie budujemy wg następujących zasad:
- Każdy z graczy może na swoją armię wydać do 1800 pkt.
- Każdy z graczy układa swą rozpiskę wg następującego FOC: 1-2 HQ, 0-3Elite, 2-6 Troops, 0-3 Fast, 0-3 Heavy.
Dopuszczone są:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne - czyli kodeksy i ew. artykuły w WD
- LatD Sztabu
- 0-1 Special Characters
- 0-4 jednostek z książek Imperial Armour 6,7,8,9,10 oraz IA Apo 1,2, IAup1 v1.1 i IAup2 v1.3 oraz zasady eksperymentale o ile nie zostaną nadpisane przez IA11 przed datą DMP
- 0-3 IA + Spec
- bohaterowie specjalni z IA zajmują miejsce jednostki IA jak i SC
Nie można dublować jednostek z IA w jednej armii ( jeden unit/szwadron ). Różne rodzaje tej samej jednostki ( np. Land Raider Achilles i Prometheus ) są traktowane jako jedna pod względem dublowania.
W wypadku IA obowiązują zawsze najnowsze zasady dla danej jednostki.
Niedopuszczone są:
- Sojusznicy (za wyjątkiem IIG, ASM oraz chłopaków w LatD)
- Super Heavy, Gargantuan Creatures, Flyers
- Army lists z IA
Jednostki z IA:
1. Deathstorm
2. Lucius
3. Hades
4. Cyklop
5. Wasp Squadron
6. Grace of the Throne
7. Manticore Platform
8. Achilles
9. Liftawagon
10. Bohaterowie specjalni z IA bez oficjalnych modeli
Innymi słowy dopuszczeni speciale z IA to:
-Mamon i Uruka dla Demonów
-Hector Rex dla DH
-Steel Dog Alpha dla IG
-Mek Boss Buzzgob oraz Warboss Zhadsnark dla Orków
-Shadow Captain Corvydae, Lufgt Huron, Severin Loth, High Commander Carab Culln, Tyberos the Red Wake dla SM
-Shas'o R'alai dla Tau
4. Zgłoszenia
Za wysłanie rozpiski do 31.03 na adres [link widoczny dla zalogowanych] gracz dostanie +3DP.
ROZPISKI GRACZY UŻYWAJĄCYCH JEDNOSTEK Z IA MUSZĄ ZAWIERAĆ SKRÓT ZASAD ( statystyki, uzbrojenie, pkt, zasady specjalne ).
5. Wymogi
-Modele nie muszę być pomalowane, ale będzie ocena sekcji hobbystycznej.
0 - 4 malowanie
0 - 3 konwersje
0 - 2 podstawki
0 - 3 czytelna rozpiska
0 - 1 kostki, w tym scatter (używany)
0 - 1 calówka
0 - 1 wzorniki (używane)
0 - 2 codex własnej armii
6. Punktacja
10:10- 0-360
11:9- 361-720
12:8- 721-1080
13:7- 1081-1440
14:6- 1441-1800
15:5- 1801- 2160
16:4- 2161-2520
17:3- 2521-2880
18:2- 2881-3240
19:1- 3241-3600
20:0- 3601+
Na koniec bitwy gracz, który zdobył więcej Kill Pointów dolicza sobie VP w zależności od różnicy w ilości zdobytych KP:
1 KP różnicy- +300vp
2-3 KP różnicy- +480vp
4 lub więcej KP różnicy- +660vp
- Za bitwę oddaną przez przeciwnika walkowerem, gracz otrzymuje 17DP pkt. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.
7. Bitwy
Bitwa Pierwsza: Recon
Strefy Wystawienia: Pitched Battle
Czas Gry: 6 tur, 7 na 5+
Zasady specjalne: deep strike, reserves itp.
Cel misji: 6 znaczników. Po trzy dla każdego gracza, boczne znaczniki zawsze muszą leżeć nie mniej i nie więcej niż 6" od własnej długiej oraz 12" od krótkiej krawędzi. Środkowy znacznik musi znajdować się 6" od własnej długiej oraz 36" od krótkich krawędzi.
Znaczniki przy długiej krawędzi przeciwnika warte 800 vp każdy. Znaczniki przy własnej długiej krawędzi warte 400 każdy.
Bitwa Druga: Wyżynka
Strefy Wystawienia: Spearhead
Czas Gry: 6 tur, 7 na 5+
Zasady specjalne: deep strike, reserves itp.
Cel misji: Każdy społowiony oraz zabity oddział przeciwnika jest wart dwa razy więcej VP niż normalnie. Dodatkowo za zabicie ponad 50% modeli ze stanu początkowego armii przeciwnika gracz otrzymuje +450vp, a za zabicie ponad 75% modeli ze stanu początkowego następne +450vp.
Bitwa Trzecia: Take’N’Hold
Strefy Wystawienia: Dawn of War
Czas Gry: 7 tur
Zasady specjalne: deep strike, reserves itp.
Cel misji: 3 znaczniki przez środek stołu, jeden na środku, pozostałe 24” od niego i 24" od długich krawędzi. Znacznik na środku stołu warty 1350 pkt, boczne po 675 |
Zgłoszenia:
R - sprawdzona rozpiska
1. Edzia Eldarzy R
2. Gromek GK R
3. Siwy IG R
4. Saji SW R
5. Kamil CSM R
6. Caman Tyrki R
7. Kacper BA R
8. ARRR SW R
9. Prezes SW R
10. Spyro CSM R
Ostatnio zmieniony przez Ederus dnia Pią 18:34, 01 Kwi 2011, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:34, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Inkwizytor Gromisław, GK
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zioło
Chorąży
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Olszyn
|
Wysłany: Nie 17:46, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Zgłaszam się (eldarzy/chaos/gwardia)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Nie 18:02, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Zgłaszam się (eldarzy/chaos/gwardia) |
Też się zgłaszam (eldarzy/chaos/sm/sw/ba/bt/da/de/demony/wh)
|
|
Powrót do góry |
|
|
saji
Czempion
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:31, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
zapiszcie i mnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Necromanter
Gość
|
Wysłany: Nie 19:24, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Zapisz mnie, ile w 3 bitwie boczne znaczniki są warte??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kero
Czempion
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Nie 22:07, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Jeśli imperial Armour jest dozwolone, rozumiem, że można wyjechać z Tytanem?
Ostatnio zmieniony przez Kero dnia Nie 22:10, 20 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Nie 22:20, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Niedopuszczone są:
- Sojusznicy (za wyjątkiem IIG, ASM oraz chłopaków w LatD)
- Super Heavy, Gargantuan Creatures, Flyers
- Army lists z IA |
@ Kamil - 675, już poprawione
|
|
Powrót do góry |
|
|
Munio
Czempion
Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 4 tematy
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: TEAM DAMAGE
|
Wysłany: Nie 22:47, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
tajska dziwka muniek wych cult
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Nie 23:23, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Jak się uda pożyczyć modele to zagram czymś takim:
Ordo Xenos Inquisitor 75
rad grenades, psychotroke grenades, Ulumeathi Plasma Syphon
Ordo Xenos Inquisitor 75
rad grenades, psychotroke grenades, Ulumeathi Plasma Syphon
5 Purifiers 141
psycannon, 3x nemezis halaberd, nemezis daemon hammer
Razorback 85
twin-linked assault cannon, psybolt ammo
5 Purifiers 141
psycannon, 3x nemezis halaberd, nemezis daemon hammer
Razorback 85
twin-linked assault cannon, psybolt ammo
6 Purifiers 167
1x psycannon nemezis, 4x nemezis halaberd, daemon hammer
Razorback 85
twin-linked assault cannon, psybolt ammo
5 Grey Knights 110
psycannon
Razorback 50
psybolt ammo
5 Grey Knights 110
psycannon
Razorback 50
psybolt ammo
5 Grey Knights 110
psycannon
5 Grey Knights 110
psycannon
Dreadnought 135
2x twin linked autocannon, psybolt ammo
Dreadnought 135
2x twin linked autocannon, psybolt ammo
Dreadnought 135
2x twin linked autocannon, psybolt ammo
1799
|
|
Powrót do góry |
|
|
Munio
Czempion
Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 4 tematy
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: TEAM DAMAGE
|
Wysłany: Pon 0:51, 21 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
ale masz dużo psycannonów złamasie,podoba mi się !
|
|
Powrót do góry |
|
|
Caman
Zbrojny
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 13:12, 21 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Zgłaszam się. Zagram Tyrkami. Rozpiski mamy wcześniej do sędziów wysłać?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Pon 14:22, 21 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Nie musisz, ale za wcześniejsze wysłanie (poprawnej!) rozpiski dostaje się +3DP
Ostatnio zmieniony przez Ederus dnia Pon 14:28, 21 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Munio
Czempion
Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 4 tematy
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: TEAM DAMAGE
|
Wysłany: Śro 0:38, 23 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Pią 17:04, 01 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Jednak nie uda mi się wystawić GK na turnieju, więc zagram czymś takim:
Asdrubael Vect 240
Dais of Destruction 200
Archon 120 shadow field, agonizer, combat drugs
4 Kabalite Trueborns 68 2x splinter cannon
3 Kabalite Trueborns 56 2x splinter cannon
3 Kabalite Trueborns 56 2x splinter cannon
Venom 65 splinter cannon
5 Kabalite Warrios 60 blaster
Venom 65 splinter cannon
5 Kabalite Warrios 60 blaster
Venom 65 splinter cannon
5 Kabalite Warrios 60 blaster
Venom 65 splinter cannon
5 Kabalite Warrios 60 blaster
Venom 65 splinter cannon
9 Wyches 120 hekatrix, agonizer
Ravager 125 nightshield, flickerfield
Ravager 125 nightshield, flickerfield
Ravager 125 nightshield, flickerfield
1800 pts
19 KP
Ostatnio zmieniony przez Ederus dnia Pią 19:11, 01 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|