Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problemy z: zasadami; z brakiem zasad; z interpretacją
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 20, 21, 22  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:27, 11 Wrz 2007    Temat postu:

A tu cie mam xD: Squig ten ma 6+ save'a Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 11:48, 11 Wrz 2007    Temat postu:

No to możesz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:05, 29 Wrz 2007    Temat postu:

Takie dziwne pytanko ale co tam:):
Jezeli model ma sile 10 i furious charge to czy jak szarzuje na pojazd to ma 11 sily? Bo max. sila to 10 ale na pojazdy sa 2d6 dod. lub inne cuda niewidy to czy to tez dziala?
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 16:13, 29 Wrz 2007    Temat postu:

nie ma takiej siły max dla statystyk to 10, rzut na przebijanie pancerza to zupełnie co innego, podobnie jak inne bonusy dodawane do kości przebijającej pancerz
ale widziałem już ustawienie które na dzień dobry dawało 12 przy przebijaniu pancerza Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:18, 29 Wrz 2007    Temat postu:

Mi wlasnie chodzi o przebijanie pancerza, wiec jak taka jednostka przebija z 11 tak Question Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 17:25, 29 Wrz 2007    Temat postu:

w ustawieniu które podałeś ma tylko 10
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Misha
Zwiadowca



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 10:38, 30 Wrz 2007    Temat postu:

10 siły to maksimum i nie ma więcej, nawet przy przebijaniu pancerza.

Jedyną możliwośćią by zwiększyć "siłę" do 11 to inne bonusy nie opierające się na sile np skill tank hunters
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TEAM DAMAGE / West Side

PostWysłany: Pon 0:09, 01 Paź 2007    Temat postu:

Mam fajny wałek po arenie.

FotA z tank hunter Wink pozdro for Yedli

Heavy flamer z tank hunterem Mr. Green pozdro for Jaro Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:52, 01 Paź 2007    Temat postu:

Lepsze to niz TH na lasgunie XD ciekawe czy cos wogole to moze miec Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Misha
Zwiadowca



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 12:22, 03 Paź 2007    Temat postu:

Fire Dragon z dragon breath i skillem tank hunters Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 14:37, 03 Paź 2007    Temat postu:

Veneryczny dred z palnikiem w łapie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:46, 03 Paź 2007    Temat postu:

Plk Gromek napisał:
Lepsze to niz TH na lasgunie XD ciekawe czy cos wogole to moze miec Wink

Mi chodzilo o konkretny przyklad lasguna z TH Very Happy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 14:04, 04 Paź 2007    Temat postu:

Laspistol może być? Jeśli tak to chyba kultyści Alpha Legionu do niedawna mieli w którejś wersji skill tank hanter, a uzbrojeni byli właśnie w te pukawki jeśli się nie mylę...
Pewnie mogło by się coś znaleźć w lostach ale głowy za to nie dam bo słabo pamiętam ich listę armii
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 11:08, 20 Maj 2008
PRZENIESIONY
Śro 10:59, 21 Maj 2008    Temat postu: Pytanie o zasady

Może mi ktoś wytłumaczyć dokładnie jak działa ta moc chaosu Lash , chyba tak sie to nazywa.
Jaki ma zasięg od sorcerera, dokładny efekt, na co można rzucić a na co nie można. Gram raz na ruski rok i nie grałem przeciw temu jeszcze.
Czy można tym wyciągać również bohaterów czy tylko squady.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 13:52, 20 Maj 2008
PRZENIESIONY
Śro 11:00, 21 Maj 2008    Temat postu:

na początek:
http://www.miscast.fora.pl/warhammer-40k,4/problemy-z-zasadami-z-brakiem-zasad-z-interpretacja,221-300.html
Wink Razz

moc działa tak:
-restrykcje są jak do strzelania (zasięg, los itp)
-zasięg 24''
-rzucić to mkożna na dowolną jednostkę która nie jest pojazdem
- jak wyjdzie jest rzut 2k6, a jego wynik to dystans na jaki można maksymalnie przesunąć modele z targetowanej jednostki
- nie broni przed tym prawie nic - odporności na psychologie, fearles itp nic, można to conajwyżej zblokować hoodem lub podonymi środkami, lub ustawiając jednostkę tak żeby nie miała fizycznej możliwości ruszenia się


Ostatnio zmieniony przez Doom dnia Wto 23:15, 20 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 20, 21, 22  Następny
Strona 21 z 22

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin