Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:27, 11 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
A tu cie mam xD: Squig ten ma 6+ save'a
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 11:48, 11 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
No to możesz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:05, 29 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Takie dziwne pytanko ale co tam:):
Jezeli model ma sile 10 i furious charge to czy jak szarzuje na pojazd to ma 11 sily? Bo max. sila to 10 ale na pojazdy sa 2d6 dod. lub inne cuda niewidy to czy to tez dziala?
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 16:13, 29 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
nie ma takiej siły max dla statystyk to 10, rzut na przebijanie pancerza to zupełnie co innego, podobnie jak inne bonusy dodawane do kości przebijającej pancerz
ale widziałem już ustawienie które na dzień dobry dawało 12 przy przebijaniu pancerza
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:18, 29 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Mi wlasnie chodzi o przebijanie pancerza, wiec jak taka jednostka przebija z 11 tak
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 17:25, 29 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
w ustawieniu które podałeś ma tylko 10
|
|
Powrót do góry |
|
|
Misha
Zwiadowca
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Nie 10:38, 30 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
10 siły to maksimum i nie ma więcej, nawet przy przebijaniu pancerza.
Jedyną możliwośćią by zwiększyć "siłę" do 11 to inne bonusy nie opierające się na sile np skill tank hunters
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Pon 0:09, 01 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Mam fajny wałek po arenie.
FotA z tank hunter pozdro for Yedli
Heavy flamer z tank hunterem pozdro for Jaro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 14:52, 01 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Lepsze to niz TH na lasgunie XD ciekawe czy cos wogole to moze miec
|
|
Powrót do góry |
|
|
Misha
Zwiadowca
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Śro 12:22, 03 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Fire Dragon z dragon breath i skillem tank hunters
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 14:37, 03 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Veneryczny dred z palnikiem w łapie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:46, 03 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Plk Gromek napisał: |
Lepsze to niz TH na lasgunie XD ciekawe czy cos wogole to moze miec |
Mi chodzilo o konkretny przyklad lasguna z TH .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Czw 14:04, 04 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Laspistol może być? Jeśli tak to chyba kultyści Alpha Legionu do niedawna mieli w którejś wersji skill tank hanter, a uzbrojeni byli właśnie w te pukawki jeśli się nie mylę...
Pewnie mogło by się coś znaleźć w lostach ale głowy za to nie dam bo słabo pamiętam ich listę armii
|
|
Powrót do góry |
|
|
Norb
Lord Administrator
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 11:08, 20 Maj 2008 PRZENIESIONY Śro 10:59, 21 Maj 2008 Temat postu: Pytanie o zasady |
|
|
Może mi ktoś wytłumaczyć dokładnie jak działa ta moc chaosu Lash , chyba tak sie to nazywa.
Jaki ma zasięg od sorcerera, dokładny efekt, na co można rzucić a na co nie można. Gram raz na ruski rok i nie grałem przeciw temu jeszcze.
Czy można tym wyciągać również bohaterów czy tylko squady.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 13:52, 20 Maj 2008 PRZENIESIONY Śro 11:00, 21 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
na początek:
http://www.miscast.fora.pl/warhammer-40k,4/problemy-z-zasadami-z-brakiem-zasad-z-interpretacja,221-300.html
moc działa tak:
-restrykcje są jak do strzelania (zasięg, los itp)
-zasięg 24''
-rzucić to mkożna na dowolną jednostkę która nie jest pojazdem
- jak wyjdzie jest rzut 2k6, a jego wynik to dystans na jaki można maksymalnie przesunąć modele z targetowanej jednostki
- nie broni przed tym prawie nic - odporności na psychologie, fearles itp nic, można to conajwyżej zblokować hoodem lub podonymi środkami, lub ustawiając jednostkę tak żeby nie miała fizycznej możliwości ruszenia się
Ostatnio zmieniony przez Doom dnia Wto 23:15, 20 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|