Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:33, 04 Gru 2005 Temat postu: Propozycje wlasnych zasad dot. armi lub bitewniaka |
|
|
Czy nie zastanialiscie sie moze kiedys co mozna byloby zmienic, dodac badz usunac zeby wasza armia stala sie bardziej klimatyczna Ja kiedys stawilem czolo temu zagadnieniu dlatego podziele sie z wami moimi propozycjami ktore IMO by zwiekszyly jeszcze bardziej klimat (chociaz i tak jest ogromny ) orkow.
Ogolnie co mi nie pasuje BS orkow, nie chodzi o to ze jest za maly tylko chodzi mi o to ze jest troche nie klimatyczny jezeli patrrzac na zachowania orkow.Kazdy wie jak orki strzelaja (wienksze trachu trza zrobic ) wyobrazcie sobie ze na jednego orka naciera zalozmy jakis tyranid hotmogaunt), ork moze i by sie powsztrzymal od robienie wczesniej wspomnianego wiemkszego trachu ale niestety techniika shooty mu za bardzo na to nie pozwala (duzy rorzut) Wniosek: praktycznie powinien gorzej sztrzelac.
Sytuacja druga: jest ten sam ork (pozdro) i naciera na niego masa hormagauntow
ork nawet gdyby sztrzelal jak wtedy napewno by wiecej ubil.
Kolejna spraawa naboje orkow sa bardzo silne i kazdego mnoga zranic (zobaczcie ten kaliber ) wiec dobrze przeprowadzony sztrzal powinien zwiekszyc szanse na zranienie.
Wiec co ja proponuje: orkowie maja bs 1 ale jezeli uderzeja w odzial od 1 do 5 , jezeli od 6 do 10 to maja 2, jezeli od 11 do 15 to 3 a jezzeli powyzej 20 to 4. Powini dostac tez umiejetnosc (dakka dakka) ktora wiekszosciom broni pozwala na przerzucenie na zranienie jezeli wypadnie 6 (taki maly rending )
Kolejna sprawa to to ze big shoota IMO powinna miec rending a mega blasta powinna byc assault ale i przez to drozsza. Kolejna sprawa mekaniacy powini dostac umijetenosc teleport ktory pozwala sie ruszyc im na 18 cali(brak szarzy i sztrzelania) ale powinno sie wykonac nastepujaca tabelke:
1- mekaniakowi zepsulo sie cos wiec nie ma teleportu
2-3 mekaniak porusza sie k6'' w kierunku uzyskanym za pomoca kostki kierunkowej( wpadka na budynkiem konczy sie smiercia la na terenie niedostepnym na 4+ plus save)
4-5 wszystko dobrze przebieglo
6-mozliwosc szarzy po teleporcie
po teleporcie oodzial moglby byc jedynie trafiony jak jednostka zda ld (przedstawiam to ze nagle pojawienie sie orkow moze troche zdezorientowac) pojazdy nie moga je atakowac (za wolno sie orientuja).
koszt czegos takiego wynosi 40pkt i mozna wybrac to albo pole silowe (ale nie dwoch, wyjatkiem by byl big mek)
TEz bym dodal tak zwany (z dawn of war)szajbimber dla medykow i painbossa ktore dziaja tak: co tura rzucza sie jezekli wypadnie jedynka jest negatywny wplyw a jezeli 6 to pozytywny
1:
1-3- dostaja szalu i sie bija miedzy soba
4-5-efekt uboczny, nie wiadomo co sie dzieje ogluszeni na jedno ture:)
6- oslabieni szarzuja i poruszaja sie 2k6 sztrzelaja z bs 1
pozytywne (kumuluja sdi ejezeli ktos wyrzucil 4 to ma to co jest od 1-3 i 4-5)
1-3 dostaja zapalu poruszaja sie na dod k6'' do najblizeszego oponenta
4-5 podczas szarzy dostaja 1+do sily i incjatywy(dodawane po waaaagh)
6- odpornosc na bol i morale(inv+3 i sa fearless).
Jeszcze mam pare pomyslow ale sadze ze narazie wystarczy, zapraszam do komentowania i dawania wlasnych propozycji
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Nie 14:59, 04 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Do eldarow by mogli dodac wlasnie rending np. do skurikenow i moim zdaniem jest glupie, ze s. catapult i s.pistol maja taki sam zasieg. Mogli by dodac aspect psionikow, bo jak mam tylko 2 psionikow do wyboru to troche kicha. Marze o otwartym transportocu i silniejszym troche avatarze, ze np. 12 cali szarzy czy ruchu i feel no pain tez by mogl miec, ale bylby drozszy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 15:55, 04 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
A ja bede inny:D Mi moje DA sie bardzo podobaja i nic nie mam zamiaru zmieniac;]
|
|
Powrót do góry |
|
|
k n o w z
Kapitan
Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 17:00, 04 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
co do propozycji dotyczących orków to nie widzę tam klimatycznych zmian tylko zmiany polepszające zielonoskórych... na przykład taki teleport to dla mnie odbiega maksymalnie od klimatu orków...
Ostatnio zmieniony przez k n o w z dnia Nie 17:02, 04 Gru 2005, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:01, 04 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Widzisz kazdy ma rozna opinie........... a co do teleportu to masz racje ale chodzilo mi raczej o taki jak byl w dawn of war. Jednak moze i masz racje z tym teleportem, jednak jakbys mogl powiedziec co ci sie nie podoba w pozostalych pkt typu bs i doping dla cyborkow bylbym wdzieczny bo kazda uwaga jest dobra o ile jest dobrze uzasadniona
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Gromisław dnia Nie 18:57, 04 Gru 2005, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 17:36, 04 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
heh orki powinny spadać z orbity w koszach do śmieci a nie teleportować się To byłby klimat... Taaak.: " Generale, co to? < pokazuje na niebo> Hmmm...nie wiem chyba kosmiczne odpady... , ej co do?.... Qrva tam w środku są Orki !!! Aaa !! uciekać .....<odgłosy w tle> WAAAAAGGHH !! " .. hehe.. :: POZDRO ::
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Nie 17:38, 04 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Masz racje i pozniej by krazyly plotki, ze orkowie sa smieciaarzami i tancza czacze jak ty to ujmujeszXD
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:55, 04 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Co do teleportowania to bazowalem na dawn of war i nie uwarzam ze to dla orkow nie mozliwe juz pole silowe potrafia tworzyc . A jezeli orkowie by tak transportowali sie na pole bitwy to wyobrazcie sobie co by gretchiny wtedy robily spadaly na dziurawych spadochronach i sluzyly jako zywa tarcza .A wtedy: sierzant xxx zostal zabity przez gretchina ktory spadl z nieba powodujac wtrzas mozgu
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Nie 19:17, 04 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Orkowie moze nie maja technologii, ale maja nieograniczona wyobraznie (pozdro dla mekaniakow)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:49, 04 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Ederus the Farseer of Der napisał: |
Orkowie moze nie maja technologii, ale maja nieograniczona wyobraznie (pozdro dla mekaniakow) |
Nie ma to jak porzadne sformulowanie (pozdro Ederus)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profanator
Weteran
Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: po prostu z TEAM DAMAGE
|
Wysłany: Nie 20:49, 04 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Orki nie mają technologii??? A niby kto montuje niczym mc'gyver (albo MEK gajwer) ze znalezionego złomu shooty które biją na łeb imperialne latarki albo potężne zzapguny zdolne zrobić z Landraidera kupę frytek. A co do pól siłowych i teleporterów w orkowym wydaniu działają nieznacznie gorzej niż imperialne lecz są rzadko spotykane... Podczas wojny o Armageddon Orkimedes konstrułował telepertery i mnóstwo Gargantów co były SHHOOTY&STOMPY&DAKKA itp. Lepsze Tytany robią tylko Edarzy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 22:45, 04 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Orki mi przypominają takich punków z amerykiz lat 80 ,, qrcze nosili na sobie tyle żelaza że jakby przetopić i zważyć to by z 15kg wyszło Ale porównanie do mak'gejvera? LOL! Przecież one to wszystko robią instynktownie i drogą ewolucji ( tak, grzyby też ewoluują) w ich instynkcie zapisane są polecenia: " kopiuj Inmperium,, nie wychodzi ?? trudno, ważne żeby strzelało, a jak? to już nie ważne " :DDD
|
|
Powrót do góry |
|
|
k n o w z
Kapitan
Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 23:12, 04 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
ale jeżeli już by miały się teleportować to każdy powinnien zdać save, żeby sprawdzić czy teleportacja się udała... to by odzwierciedlało zaawansowanie techniczne urządzeń zielonoskórych...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 11:02, 05 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Sam bawię sie orkami i uważam ze mają sporo niedociągnięć [ albo inaczej mówiąc są nieprzystosowane do aktualnej edycji] ale uważam że zmiany Gromka są... dziwne?... chore?... nieprzemyślane? nie wiem. Za to wiem że mi się nie podobają. Orczy bs jest jaknajbardziej normalny jezeli zajzeć do flufu. kolesie nawet podczas natarcia na wroga częściej strzelają dla samego chałasu niż po to żeby kogoś zastrzelić, z tego samego powodu ich bronie maja taki straszny kaliber - większy nabój = większy chałas. pozostałe pomysły idą dla mnie w tym samym tonie zwłaszcza że większość oparta jest o )&^&*($* mechanikę gry komputerowej...
O eldarach wolę nawet się niewypowiadać....
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 14:48, 05 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Panowie, jest dobrze. Ziomki z GW jednak mysla zanim cos zrobia. Moim zdaniem wszystko jest gyt i powinno tak zostac [chyba ze GW sam cos zmieni]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|