Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 10:49, 29 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Fajniej jest robic wlasny zakon, po za tym kodeks daje duzo mozliwosci w tym kierunku.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 12:05, 29 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
A ja sie niezgodze.
Duzo fajniej miec orginalny zakon. Jasne ze treity moga ci nie paowac, schemat malowania srednio podchodzic. Ale kiedy przeciwnik cie pyta jakim zakonem grasz a ty podajesz jakis znaneych, fluffowych koksow, to odrazu czuje sie klimat czterdzestki.
Jakos dla mnie zawsze lepiej brzmialo:
-"Gram Iron Hand'sami/Space wolf'sami/Raven Guaredem" niz
-"Gram Dragon Knights"
-"Czym?"
-"Taki moj wymyslony zakon zlozony na treitach"
To poprostu nie jest to
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 15:50, 29 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Ej a może odpuście sobie rozmowę o traitach, albo niech jakis mod zmieni temat topicka na jakiś ogólny o marinach. Zioło z 40k do tej pory miał tyle wspólnego co czasem zerknął w klubie jak gramy, a to trochę za wcześnie żeby mu mieszać traitami. Albo się zniechęci albo będzie co chwila słuchał wiązanek o jego nielegalnych pomysłach
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:58, 29 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Iron Jaro napisał: |
A ja sie niezgodze.
Duzo fajniej miec orginalny zakon. Jasne ze treity moga ci nie paowac, schemat malowania srednio podchodzic. |
A to juz zalezy niektorzy wlasnie lubia grac czyms innym i tworzyc nowa historie itd a niektorzy wola miec jakis znany zakon tak jak ty Jaro grasz Iron Hands'ami ). To juz jest kwestia gustu i raczej bym nie powiedzial co jest lepsze bo kazdemu co innego sie podoba . Ja osobiscie uwazam ze obie rzeczy sa fajne
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Pon 17:30, 29 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Myślę, że tworzenie własnego zakonu powinno się ograniczyć do robienia jego historii i schematu malowania . Bo jak się pytasz czym gra przeciwnik, a on Ci odpowie "Marines na traitach" to wiesz o co chodzi, a nie tak jak wspomniał Jaro . Muszę też przyznać, że granie na oryginalnych zakonach też ma swoje klimatyczne zalety
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 19:18, 29 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Iron Jaro napisał: |
A ja sie niezgodze.
Duzo fajniej miec orginalny zakon. Jasne ze treity moga ci nie paowac, schemat malowania srednio podchodzic. Ale kiedy przeciwnik cie pyta jakim zakonem grasz a ty podajesz jakis znaneych, fluffowych koksow, to odrazu czuje sie klimat czterdzestki.
Jakos dla mnie zawsze lepiej brzmialo:
-"Gram Iron Hand'sami/Space wolf'sami/Raven Guaredem" niz
-"Gram Dragon Knights"
-"Czym?"
-"Taki moj wymyslony zakon zlozony na treitach"
To poprostu nie jest to |
pomijając to że wolf'sami z małej to jakaś prowokacja
To zgadzam się z Jarem.Granie jednym z legendarnych zakonów jest pro
Nie mówiąc już o zasobie fluffu do nich Jak i funu z gry nimi
|
|
Powrót do góry |
|
|
Olek
Czempion
Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE
|
Wysłany: Pon 20:15, 29 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Osobiście nie wyobrażam sobie grać na zwykłych marinsach na traitach nie czuł bym klimatu. Za to moje Blood Angles to jest to dzika przyjemność z gry, a najlepszy moment to szarża mojej kompanii. Niezapomniane przeżycie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mike
Czempion
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 968
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pon 20:18, 29 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Tia, 40 ataków z rendingiem, jak doleci ^^
|
|
Powrót do góry |
|
|
Olek
Czempion
Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE
|
Wysłany: Pon 20:22, 29 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Nie zapominaj o Kapelanie, bez niego nie było by przerzutów ataku, a to powoduje, że ta jednostka jest naprawde silna. Bo jego skromne 5 ataków to już nie to samo.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mike
Czempion
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 968
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pon 20:33, 29 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Ederus the Farseer of Der napisał: |
Myślę, że tworzenie własnego zakonu powinno się ograniczyć do robienia jego historii i schematu malowania . Bo jak się pytasz czym gra przeciwnik, a on Ci odpowie "Marines na traitach" to wiesz o co chodzi, a nie tak jak wspomniał Jaro . Muszę też przyznać, że granie na oryginalnych zakonach też ma swoje klimatyczne zalety |
Racja, no i można nazwę zmienić, np. jak i moi żelaźni:
"Czym grasz?"
"Wraithwingiem..."
"CZYM?!"
I więcej nie zmieniać ^^
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zioło
Chorąży
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Olszyn
|
Wysłany: Pon 20:50, 29 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Ma ktoś linka do Ab do 40 jak tak to podajcie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 12:01, 30 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Mike napisał: |
"Czym grasz?"
"Wraithwingiem..."
"CZYM?!"
I więcej nie zmieniać ^^ |
Wlasnie tu jest ten zgrzyt. Trzeb sie tlunmaczyc co to wlasciwie jest, i jak to sie je. A Przy legendarnych zakonach wszystko jest jasne
Mi osobiscuie podoba sie tez idea grania zakonem Soul drincers. Brak zasad daje spore mozliwosci dobrania treitow, a jednoczesnie autorzy stwozyli calkiem zacny Fluff do tego zakonu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Alex
Lord Dowódca
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Olsztyn/Warszawa
|
Wysłany: Wto 13:27, 30 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Panowie, proszę skończyć ten offtop i wrócić do tematu. Temat o traitach można zawsze założyć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zioło
Chorąży
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Olszyn
|
Wysłany: Wto 14:34, 30 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
a może ma ktoś ten link do ab
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 14:56, 30 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
A może jednak najpierw przeczytaj kodeks/kodeksy i zasady?
AB w przypadku wilczarzy ma teraz w cholerę błędów zwłaszcza przy komunikacji kodeks SM kodeks SW. Zaczynając gry od AB to sobie tylko zaszkodzisz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|