|
OKF MISCAST Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Misha
Zwiadowca
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Wto 22:22, 26 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
2,5 godziny na grę na 1800 punktów? Oczyma wyobraźni widzę gry po 3-4 tury
rozpiska:
Farseer fortune, singing spear, jetbike, runes of warding
Farseer fortune, singing spear, jetbike
fire dragons x5 TRANSPORT#1
guardian defenders x10 eldar missle launcher TRANSPORT#2
guardian defenders x10 eldar missle launcher TRANSPORT#3
Guardian Jetbike squad x6 2x shuriken cannon
Guardian Jetbike squad x6 2x shuriken cannon
warp spiders x5
fire prism
fire prism
company command squad officer of the fleet
veterans 3x flamer
vendetta
TRANSPORT#1 wave serpent T-l shuriken cannon, shuriken cannon
TRANSPORT#2 wave serpent T-l shuriken cannon, shuriken cannon
TRANSPORT#3 wave serpent T-l shuriken cannon, shuriken cannon
KP 16 punkty równo 1800
Ostatnio zmieniony przez Misha dnia Sob 10:18, 02 Mar 2013, w całości zmieniany 7 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Wto 22:24, 26 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Wystarczy znać swoją armię i sprawnie grać. 2,5h na bitwę to spokojnie starczy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ducky
Zwiadowca
Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 22:26, 26 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Sprawne przestawianie 150 modeli ? Pożyczy ktoś Chimerę ze spychaczem ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Misha
Zwiadowca
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Wto 22:27, 26 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
2,5 godziny to 30 minut na turę przy założeniu 5 tur. Co daje 15 minut na stronę co oznacza, że każda faza ruchu, strzelania i walki wręcz ma trwać 5 minut. Oczywiście wszystkie wyliczenia przy założeniu że obie strony się rozstawią w 1 sekundę.
to się chyba nazywa speedgaming
Ostatnio zmieniony przez Misha dnia Wto 22:30, 26 Lut 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ducky
Zwiadowca
Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 22:32, 26 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Eeee ... 2 Chimery ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Sierżant
Dołączył: 23 Gru 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn, Świątynia Avatara
|
Wysłany: Wto 22:45, 26 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
No dobra misiaczki, po prostu przyjąłem podobne założenie co Ederus, ale dla mnie nie ma problemu, można zrobić bitwy po np 3h, więcej nie sądze aby dało radę. Zadzwonię jutro do Korka i pogadam żeby przeciągnąć czas do 19 albo 19:30.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spyro
Gość
|
Wysłany: Wto 22:50, 26 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
ROZPISKA:
Chaos Lord [Mark of Nurgle, Bike, Combi- plasma, Power Axe) 125
Daemon Prince of Nurgle [power armour, wings, gift of mutation, black mace] 275
6x Plague Marine [2x plasma gun] 174
6x Plague Marine [2x plasma gun] 174
5x Plague Marine [2x plasma gun] 150
10x Cultist [flamer] 55
Heldrake 170
Heldrake 170
6x Havoc [3x Autocannon] 118
3x Obliterator [Mark of Nurgle,Veteran of ong War] 237
2xObliterator [Mark of Nurgle] 152
1800, 11KP
Ostatnio zmieniony przez Spyro dnia Śro 16:01, 27 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ducky
Zwiadowca
Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 22:52, 26 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
No właśnie wymyśliłem -> Chimery ;D
A tak na serio to nie jest możliwe w 5 min przeprowadzenie szarży dwoma oddziałami po 30, przy farcie, rzucić 120 kostkami, potem obrażenia ...
Ostatnio zmieniony przez Ducky dnia Wto 22:56, 26 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Wto 22:54, 26 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Na DMP 2012 na 1850 było 3h na bitwę w tym trzeba było zrobić parowania, na które schodziło ok 20min. Da się wyrobić.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Sierżant
Dołączył: 23 Gru 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn, Świątynia Avatara
|
Wysłany: Wto 22:55, 26 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Maćku, czy reflektujesz na zapisanie na listę zgłoszonych? btw, jak będziecie wrzucać rozpiski to niech każdy zedytuje pierwszy post napisany w tym temacie i tam ją wrzuci, bo znowu się robi bardach. Jest temat o tym turnieju gdzie można spokojnie wiercić kwestię czasu bitew etc.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Wto 23:53, 26 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
4+D6 znaczników to trochę hardkor. Może 4+D3?
EDIT: Wrzuciłem rozpiskę na pierwszej stronie.
Ostatnio zmieniony przez Ederus dnia Śro 0:02, 27 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 0:05, 27 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Do 19:30 nie dadzą nam tyle czasu, ewentualnie można zacząć od 9:30 już bitwy do 18:00 wtedy na luzie damy radę. Ja osobiście uważam że możemy zacząć nawet o 9:45 i też zdążymy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spyro
Gość
|
Wysłany: Śro 0:26, 27 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
śmiało możesz mnie wpisać XD Ederusie, obawiam się, że będziemy mieli bardzo podobne rozpiski x]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Śro 0:27, 27 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Ja gram czymś takim już od dawna, więc z mojej strony trudno było liczyć na jakąś niespodziankę
|
|
Powrót do góry |
|
|
mysiek
Czempion
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn/Gdańsk
|
Wysłany: Śro 7:16, 27 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Przemyślałem sprawę i te 2,5h może być na styk.
Gwardia się długo rozstawia i długo strzela - pozostałych faz praktycznie nie ma.
Orki nie mają strzelania, ale można je przestawiać z tyłu do przodu(modele) co zaoszczędzi dużo czasu.
Reszta armii nie jest hordowa, więc powinna być gitara.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|