|
OKF MISCAST Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek
Sierżant
Dołączył: 23 Gru 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn, Świątynia Avatara
|
Wysłany: Pon 16:47, 25 Lut 2013 Temat postu: Turniej 1800pkt, 10.03. |
|
|
Tutaj każdy wrzuca rozpiski aby było czytelniej i wyłącznie rozpiski lub ew. samo potwierdzenie zgłoszenia.
Turniej wh40k im. generała Al-Adeen'na
trailer: http://www.youtube.com/watch?v=5D_fS68ua38
1) Informacje ogólne
Data: 10.03.2k13 (Niedziela)
Miejsce: Sala na kortowie!! http://www.miscast.fora.pl/punkt-informacyjny,56/spotkania-w-niedziele,2334.html
Na terenie UWM obowiazuje zakaz spozywania alkoholu.
2) Regulamin
- 1800 pukntów
- Standardowy FOC
- Speciale - dopuszczeni
- Sojusznicy - dopuszczeni, podlegają standardowym ograniczeniem dotyczącym sojuszników.
- Fortyfikacje - dopuszczony jedynie aegis
Wpisowe: 10zł
Sędzia Główny: Piotr Katkowski
Sędziowie pomocniczy: Rafał Myszka, Piotr Mariański
Limit miejsc: 22
- gramy na zasady: PKZ, URP wraz z aneksami, oficjalne Faq-i
Rozpiski i wszelkie z nimi związane wątpliwości należy przysyłać na adres [link widoczny dla zalogowanych] lub wystawić na forum w tym temacie . Gracze, którzy nie wyślą zgłoszenie wraz z poprawną rozpiską do dnia 8.03.2013 do godz 24 00 - otrzymają -1 pkt. Natomiast za nie posiadania czytelnej rozpiski w dniu turnieju -2
3. Gracze zobowiązani są posiadać czytelną rozpiskę, oraz kodeksy/zasady swojej armii, a oprócz tego także kostki, miarki oraz wzorniki.
4. Tereny na stołach ustawiają sędziowie i tylko oni mogą je zmieniać.
5. Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
Przyłapanie na „ustawianiu” wyników skutkuje dyskwalifikacją.
6. Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
7. Stoły 72x48
8. Klaryfikacje terenowe:
- W ruinach na potrzeby poruszania się ściany traktujemy jako teren dostępny, bez potrzeby wychodzenia przez drzwi, okna – oczywiście LOS sprawdzamy tak jak widać
- W ruinach levele od 2 w gore traktujemy jako impassable. Level 1 na potrzeby ruchu traktujemy jak poziom 0.
- Pierwszy poziom górek traktujemy jak zwykły teren a drugi poziom >4" jako teren impassable
- wode w kanalach traktujemy jako teren trudny i niebezpieczny, teren samych kanalow jak teren dostepny
Zachęcamy do omówienia z przeciwnikami wszystkich terenów przed bitwa
9. Ocena WYSYWIG i malowania:
Armie nie muszą być pomalowane ale odbędzie sie ocena malowania, która bedzie wliczona do końcowego rankingu:
Podstawki 0-2
1pkt za wykończenie podstawek powyżej 50%
2pkt za wykończenie podstawek w 100%
WYSIWYG 0-4
1 pkt za posiadanie powyżej 50%
2 pkt za nieposiadanie maks 5 modeli nie spełniających WYSIWYG'u
3 pkt za posiadanie w 100% WYSYWIG’u
+1 za nie posiadanie żadnego proxa w stylu rhino zamiast predatora, battlewagon za land raidera czy nie posiadanie żadnej karteczki, samej podstawki itd.
Malowanie 0-4
1 pkt za posiadanie powyżej 50% pomalowanych przynajmniej 3 kolorami
2 pkt za posiadanie maks 5 modeli nie pomalowanych
3 pkt za posiadanie w 100% pomalowanej armii trzema kolorami
+1 za schemat czyli np. u SM gracz ma tylko modele pomalowane w barwach UM a nie mieszankę ultra marines, bladzi, space wolfow, Black temp larów, Grey knightów itd.
W razie wątpliwości proszę pytać.
10. Harmonogram:
9:00 - 9:30 Zapisy
9:30 – 12:30 I Bitwa (w tym ocena malowania)
12:30 - 15:30 II Bitwa
15:30 - 18:30 III Bitwa
18:30 ogłoszenie wyników, sprzątanie i takie tam.
11. Misje
- W każdej misji jeden oddział może zajmować/blokowac tylko jeden objectiv, w przypadku zajmowania więcej niż jednego decydujące jest przy ktorym jest wiekszość modeli.
- We wszystkich misjach obowiązują: Rezerwy, Deep Strike, Infiltracja, night fight - zgodnie z podręcznikiem
- We wszystkich misjach obowiązuje random game length czyli 5 tur, 6 na 3+, 7 na 5+.
- W każdej misji obowiązują następujące cele dodatkowe”
slay the warlord, linebreaker po 1VP oraz first blood.
Obowiązuje zasada, że całkowite zniszczenie przeciwnika jest równe z zasadą "tabled", czyli jeśli wybijemy całą armię przeciwnikowi ( lub wszytko co jest na stole, czyli rezerwy etc nie liczą się do pojęcia "cała armia") zajmujemy automatycznie tyle znaczników lub wykonujemy tyle celi misji ile mamy scoring unitów. ( oprócz "first blood" jeśli to przeciwnik pierwszy zniszczył unit)
Zasady misji
Punktacja:
0 roznicy- 10: 10
1 pkt roznicy- 11:9 itd
1. Głowice pocisków nuklearnych.
Rozstawienie: Dawn of War
Cel pierwszorzędny: Na polu bitwy rozstawione są 3 relikty podlegające zasadom reliktu zgodnie z podręcznikiem. Pierwszy z nich znajduje się na środku stołu, dwa pozostałe 12" od niego równolegle do dłuższej krawędzi. Każdy jest warty 3 VP.
Cele drugorzędne: First blood, Slay the warlord, Linebreaker, ładunki uranu - 3 znaczniki rozstawiane losowo na początku gry (przed rzutami na strony etc) przez rzut scatter +4 d6 cali od środka stołu. Jeśli na scatterze wypadnie hit wtedy przesuwamy je wg kierunku małej strzałki na hicie.( po 1 VP)
Zasady specjalne:
- "Promieniowanie" - Środkowy relikt podwyższa level psioniki o 1 na czas jednej tury. Każde podwyższenie wymaga rzutu d6. Na 6 dostajemy perila.
- "It will be use only for peacefull purposes" - każdy oddział, który podnosi znacznik musi zdać test LD (nie działą tutaj zasada fearless), jeśli go nie zda nie może w tej turze podnieść znacznika.
2. Próby nuklearne.
Rozstawienie: Hammer and Anvil
Cel pierwszorzędny: 3 +d6 znaczników wystawianych naprzemiennie przez graczy, minimalnie 6'' od krawędzi i 12'' od siebie, każdy warty 2 VP.
Cele drugorzędne: First blood, Slay the Warlord, Linebreaker ( po 1 VP)
Zasady specjalne misji:
- Heavy support scoruje, ale zabicie każdego unitu daje 1 VP
- "to chyba niewypał" - podczas zajęcia znacznika lub przejścia obok niego (3") jakimkolwiek oddziałem rzucamy kostką ( tylko raz dla każdego znacznika). Na 1 znacznik wybucha małym plackiem z S3 AP- Pinning
3. Nowa konstytucja.
Rozstawienie: Trójkąty
Cele pierwszorzędne: anihilacja - każdy zabity KP daje nam 1 VP, Sobowtór (3 VP)
Cele drugorzędne: First blood, Slay the Warlord, Linebreaker ( po 1 VP)
Zasady specjalne:
- Sobowtór - przed grą, po wybraniu mocy i warlord traitów a przed rzutem na zaczynanie, wybieramy jeden nasz scoring unit (w tajemnicy przed przeciwnikiem). Ma on ze sobą sobowtóra dowódcy wrogiej armii, który ma się pod niego podszyć i podpisać nową konstytucję. ( nie jest to fizycznie żaden model, nie ma żadnych statystyk) Celem jest dostarczenie go w strefę rozstawienia przeciwnika tak aby znajdował się on tam na koniec rozgrywki, wtedy dostajemy 3 VP. Jeśli zginie oddział ginie sobowtór i przeciwnik dostaje 1 VP (dodatkowy, po za tym za zabicie unitu). Jeżeli oddział zostanie zabity uznaje się, że sobowtór również zginął.
Zgłoszenia:
1. Sir Gromek z Chevaliers Gris
2. TGSA Marszałek Kapitan Ducky
3. Mysiek, 82 Dywizja ONZ
4. Piter al Nadan, spec. ds. spiczastych pocisków nuklearnych
5. Maca, Tyranidzi
6. Sam, II Kompania Krwawych Aniołów
7. Ederus, człowiek chaos
8. Gruzbal Komiczne wilki
9. Maćko nie z Bogdańca, Śmierdziele
10. Radko, Tausińscy
11. Misha, retro disco cyrk.
Rękawice rzucili:
1. Ducky vs Ederus
2. Spyro vs Gruzbal
3. Gromek vs Maca
4. Piter vs Sam
Piter - Eldar
Primary detatchment:
HQ1: Eldrad 210
HQ2: Farseer (spirit stones, rones of witnessing, doom, eldritch storm, guide, mind war) 170
TROOPS1: 14 eldar guardian ( scatter laser, warlock, enhance) 167
TROOPS2: 10 eldar guardian (scatter laser) 95
TROOPS3: 3 jetbike (shuriken cannon) 76
ELITE1: 9 harlequin (10x kiss, shadowseer) 228
HEAVY1: 2 vibro cannon 100
HEAVY2: 3 War walker (6x scatter laser) 180
HEAVY3: Wraithlord (bright lance, EML) 155
Secondary detatchment:
HQ1: Commander Shas’el (burst cannon, missle pod, multi tracker) 75
ELITE1: 2 Crysis (2x t.l. missle pod, 2x flamer) 94
TROOPS1: 9 fire warrior 90
HEAVY1: 2 broadside (shield drone, target lock) 160
total: 1800
Models: 57
KP: 13
Ostatnio zmieniony przez Piotrek dnia Nie 0:04, 10 Mar 2013, w całości zmieniany 14 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:26, 25 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Co do misji jak chcesz to wrzuć tą którą zaproponowałem .
Zajebisty temat turnieju xD a muzyczka mega ona mi się w tym filmie najbardziej podobała .
Zgłaszam się jako Sir Gromek z Chevaliers Gris
HQ
Coteaz 100pkt
Grand Master (3xservo skulz) 190pkt
Elita:
Vindicare assassin 145pkt
10x Paladynów (4xPsycanon,banner, 3x młot,2xhalabardy,psybolt ammo) 675pkt
Troops:
9x Henchmens (8xPsykers +1xwarrior acolyte) 84pkt
2x7x Henchmens (3x plazma, 4x warrior acolyte) 58x2=116pkt
Heavy support
Drednot (2xTL Autocanon, PA) 135pkt
Dread knight (heavy psycanon) 170 pkt
Dread knight (miecz, heavy in..) ) 185pkt
1800pkt Modeli 39 VP 10
Ostatnio zmieniony przez Gromisław dnia Pią 17:21, 08 Mar 2013, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ducky
Zwiadowca
Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 18:56, 25 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
The Great Supreme Admirał Marszałek Kapitan Ducky melduje się. Orkami będę zaprowadzał demokrację w galaktyce. <- hasło przewodnie
Moje demokratyczne siły
(HQ)Warboss (PC,BP,'Ard,TL-shoota,CB) 110
(HQ)Big Mek (KFF,BP,'Ard) 95
(Troops)30 Slugga Boyz 180 + Nob (PC,BP,'Ard) 45
(Troops)30 Slugga Boyz 180 + Nob (PC,BP,'Ard) 45
(Troops)30 Shoota Boyz 180 + Nob (PC) 35
(Troops)20 Slugga Boyz 120
(FA) Dakkajet (TL-Supa Shoota, FA) 130
(FA) Dakkajet (TL-Supa Shoota, FA) 130
(FA) 20 Storm Boyz 240 + Zagstruk 85
(HS) 15 Lootas 225
Punkty: 1800
Modeli - 150
Ostatnio zmieniony przez Ducky dnia Śro 9:48, 27 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mysiek
Czempion
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn/Gdańsk
|
Wysłany: Pon 19:30, 25 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Mysiek z 82 Dywizją w ramach ONZ obali tą dyktaturę.
82 Dywizja ONZ
HQ1: CompanyCommandSquad Lascannon, Radio 75
DT1: Chimera 55
HQ2: CompanyCommandSquad Autocannon, Radio 65
DT2: Chimera 55
E1: Marbo 65
T1-1: PlatoonCommandSquad Autocannon 40
DT3: Chimera 55
T1-2: Infantry Squad Autocannon, Komisarz, Radio 100
T1-3: Infantry Squad Autocannon 60
T1-4: Infantry Squad Autocannon 60
T1-5: Infantry Squad Autocannon 60
T2-1: PlatoonCommandSquad 30
T2-2: Infantry Squad Lascannon, Komisarz, Radio 110
T2-3: Infantry Squad Lascannon 70
T2-4: Infantry Squad Lascannon 70
FA1: ScoutSentinel x2 70
FA2: Vendetta 130
HS1: LemanRussEgzecutioner 2xplasmacannons 220
HS2: LemanRussExterminator 150
HS3: Mantikora 160
F: Aegis QuaddGun 100
Ostatnio zmieniony przez mysiek dnia Wto 19:02, 05 Mar 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MaCa
Weteran
Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 22:35, 25 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
HQ: Hive Tyrant Wings, 2x TL Devourers 260
Elites:
2x Hive Guard 100
1x Zoanthrope 60
2x Hive Guard 100
Troops:
10x Termagants 50
10x Termagants 50
Tervigon Cluster Spines, Catalyst, Crushing Claws 200
Tervigon Cluster Spines, Catalyst, Crushing Claws 200
Heavy Support:
Trygon Prime Regeneration 265
3x Biovores 135
2x Carnifex TL Devourers 380
Total: 1800
Ostatnio zmieniony przez MaCa dnia Wto 8:26, 05 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sam100
Gość
|
Wysłany: Wto 15:00, 26 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Zgłaszam się. Druga Kompania Krwawych Aniołów. Blod for the........ eeee By The Blood Of Sanguinius !
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kero
Czempion
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Wto 17:33, 26 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
And the greates of them all, are the Ultramarines!
Zgłaszam się z SM
|
|
Powrót do góry |
|
|
vilfe
Zbrojny
Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaroty
|
Wysłany: Wto 20:30, 26 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Troskliwe Misie Chaosu, czyli Różowa Rozpacz Slaanesha zgłaszają się na polu walki
PS. CSM;)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Munio
Czempion
Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: TEAM DAMAGE
|
Wysłany: Wto 20:36, 26 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
wpadnę przebadać wasze prostaty chłopcy
tyryryry zgłaszam się demonami
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Wto 20:47, 26 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
EDIT: Rozpiska końcowa
HQ1: Great Unclean One, master lvl 3, 2x greater reward [280pts]
HQ2a: Herald of Slaanesh, lesser reward, greater reward, steed of Slaanesh, exalted locus [120pts]
HQ2b: Herald of Khorne, lesser reward, juggernaut of Khorne, greater locus [130pts]
HQ2c: Herald of Khorne, lesser reward, juggernaut of Khorne, exalted locus [135pts]
HQ2d: Herald of Tzeentch, mastery lvl 2, disc of Tzeentch [120pts]
EL1: 6 Fiends of Slaanesh [210pts]
Troops1: 11 Pink Horrors [99pts]
Troops2: 11 Pink Horrors [99pts]
Troops3: 11 Pink Horrors [99pts]
Troops4: 11 Pink Horrors [99pts]
FA1: 8 Flesh Hounds of Khorne [128pts]
FA2: 8 Flesh Hounds of Khorne [128pts]
HS1: Soul Grinder of Nurgle [150pts]
Total: 1797
Ostatnio zmieniony przez Ederus dnia Pią 1:14, 08 Mar 2013, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mysiek
Czempion
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn/Gdańsk
|
Wysłany: Wto 21:25, 26 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Munio napisał: |
tyryryry zgłaszam się demonami |
Masz najnowszy kodeks?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Wto 21:28, 26 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Tydzień po premierze będzie wymagany już nowy?
|
|
Powrót do góry |
|
|
mysiek
Czempion
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn/Gdańsk
|
Wysłany: Wto 21:31, 26 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Ostro - Myślałem, że to już.
A takie pytanie
czy2,5h to nie za mało na bitwę?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:45, 26 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Aby wydłużyć czas to Piotrek musiałby pogadać z Korkiem w jakich godzinach jest otwarta sala i jak da rade to wtedy wcześniej możemy zacząć i/lub później skończyć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mysiek
Czempion
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn/Gdańsk
|
Wysłany: Wto 21:59, 26 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Misha będzie z Eldarami
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|