Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Turniej Warhammer40000 26.02.2012
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Na ile punktów gramy
1200
0%
 0%  [ 0 ]
1300
50%
 50%  [ 5 ]
1500
10%
 10%  [ 1 ]
1700
40%
 40%  [ 4 ]
Wszystkich Głosów : 10

Autor Wiadomość
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:24, 09 Lut 2012    Temat postu:

1) Radziłbym wprowadzić sędziego pomocniczego i tu proponuję Ciebie Mysiek bo jak wcześniej wspominałem nie mogę dać 100% gwarancji że będę więc kiedy mnie by nie było to sędzia pomocniczy przejmie rolę głównego.

2) Zapomniałeś dopisać wymiarów stołów Smile w tym przypadku to tak jak Ci pisałem powinno być 48x48 lub 60x48

Misje

1) Może zamiast znaczników to zwykłe ćwiartki?
Druga sprawa to bym zmniejszył inva zawodników MMA do 5+inv oraz zabrał 2d6 przebicia na pojazdy bo obecnie jest trochę za bardzo wytrzymały.
Gdzie jest Pudzian i Najman xD (oczywiście pytanie retoryczne ;D)

2) 1 co turę na każdy odział to za często, bym zmienił że rzucamy na początku przed zaczynaniem i na 1 rzucamy potem na tabelce "kaca" gdzie mamy 3 różne efekty jak np Mega Kac gdzie jednostka jest fearless ale w CC przeciwnik ma 1+ do trafienia Smile. itd

3) Zmniejszył bym liczbę grzypków do 6 (bo nawet tych 12 w tych ograniczeniach jeżeli chodzi o cale to nie da rady chyba wystawić). 2x punktów za grzybki, no i bym dopisał że grzybki mogą podnosić tylko troopsy.

To tyle, sądzę że po tych poprawkach regulamin byłby bardzo ciekawy Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:18, 09 Lut 2012    Temat postu:

Jeszcze jedno odnośnie 1 misji jest za dużo punktów do zdobycia z misji w porównaniu z pozostałymi (tam mamy 1300 i 1200). Dlatego proponuję tak za ćwiary/znaczniki po 300pktów i 150pkt za zawodnika MMA i wtedy mamy 1200pkt z misji i takie 300 pktów dodatkowe które może i nam skopać tyłki Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mysiek
Czempion



Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Czw 16:43, 09 Lut 2012    Temat postu:

Up.


Poprawiłem regulamin.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:58, 09 Lut 2012    Temat postu:

No i gitarrrra Very Happy
jeszcze jedna rzecz odnośnie pierwszej misji, napisz kiedy zawodnicy MMA się ruszają czy na samym początku przed ruchem gracza czy po ruchu gracza przed strzelaniem. Jest to dosyć ważny detal Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mysiek
Czempion



Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Czw 17:08, 09 Lut 2012    Temat postu:

Ja bym wybrał opcję na początku każdej fazy ruchu, choć druga opcja spowoduje że będą częściej w szarży.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Munio
Czempion



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Czw 18:11, 09 Lut 2012    Temat postu:

1. specjale na 1300 ? trochę bardzo to to zwiększy brak balansu między armiami
2. dodatkowa masakra w hobbystyce, jak na 3 misje na lokalu gdzie niby mają być jacyś nowi gracze czy coś to za dużo. a jak ktoś ma chociaż 1 proxa to od razu zero z hobbystyki,si ?
3. dość rzadko gram to nie lubię takich zasad specjalnych misji przez które można przegrać bitwę no ale:
1 - do zawodników można strzelać ?
2 - oddział jest niezdolny do walki - czyli co? nic nie robi czy np.może się ruszać ale nie może strzelać/szarżować albo właśnie nie może się ruszać a może strzelać ?
3 - edit: sorry ubzdurałem sobie że trzeba przynieść znacznik do swojej strefy rozstawienia nie wiem czemu,misja spoko.zabicie przeciwnika w hth to automatyczne przejęcie znacznika czy trzeba jeszcze po nim się przejść?

edit2:a i standardowy foc na 1300 to też słaby pomysł,proponuje 1 Hq, 2-6 Troops, 0-2 Elites 0-2, Fast Attack 0-2, Heavy Support 0-2.


Ostatnio zmieniony przez Munio dnia Czw 18:48, 09 Lut 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:28, 09 Lut 2012    Temat postu:

2) Dokładnie 12pkt więc w praktyce to będzie pewnie kilka punktów różnicy, a surowo oceniać nie będę Wink. Nie ma zapisu 1 proks=0pkt więc żeby dostać zero z hobbystyki to chyba będzie trzeba sproksować całą armie Cool

Ostatnio zmieniony przez Gromisław dnia Czw 18:32, 09 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Munio
Czempion



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Czw 18:34, 09 Lut 2012    Temat postu:

no to luz,ja i tak mam większość szaraków przez studia
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mysiek
Czempion



Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Czw 19:42, 09 Lut 2012    Temat postu:

Ja bym się tymi specjalami nie ograniczał w ogóle, są w kodeksie to trzbeba brać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Munio
Czempion



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Czw 19:50, 09 Lut 2012    Temat postu:

ja akurat mam co wystawić więc jak dla mnie śmiało Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:49, 10 Lut 2012    Temat postu:

Tylko wielka szkoda że na tak małe punkty gramy.........
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mysiek
Czempion



Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Pią 10:13, 10 Lut 2012    Temat postu:

Spoko, jak turniej wypali to następny będzie na większe punkty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kero
Czempion



Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pią 12:23, 10 Lut 2012    Temat postu:

Podobają mi się te zwariowane zasady na misjach Very Happy Jestem ciekawy jak wyjdzie z tymi zawodnikami mma Very Happy

Wystartuję z SM. Będzie ciekawie Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:17, 10 Lut 2012    Temat postu:

Ja oczywiście wystawiam orków gdyż za każdym razem kiedy nimi gram frekwencja jest wyższa niż 10 graczy Wink.
A o to moja rozpiska pod którą oczywiście jeżeli ktoś chcę może robić rozpę Wink

TOUGH BOYZ WAAAAAAAAAAAAGH
HQ
Warlord "Gryzbu" (mega armour, attack squig, Grotsnik cybork body, bosspole) 125pkt
Mad dok Grotsnik 160pkt
285pkt


Troops:
19x Cyborks (nob z fistem i boss pole, 19x Grotsnik cyborks body) 249pkt
3xMeganobz (2x scorcha, 3xGrotnik cyborks body) 145pkt
Battlewagon (rpj, gr, deff rolla, big shoota, armor plates) 135pkt
10xGretchins + Slaver 40pkt
569pkt

F.A.
3x1xDeff Kopta(TL- RL, buzzsaw) 3x70pkt =210pkt

H.S.
Battlewagon (rpj, gr, deff rolla, BS, armor plates) 135pkt
2x1 Killa Kanz (Grotzooka, grot riggers) 2x50pkt=100pkt
235pkt

1299pkt
Modeli 42
KP: 12
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mysiek
Czempion



Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Pią 18:00, 10 Lut 2012    Temat postu:

82 Dywizja


HQ1
CompanyCommandSquad 155
(Creed, MissleLauncher)
Transport
Chimera(HB, ML) 55

Elita1
PsykerBattleSquad 90
7+1Psykers

Troops1
PlattonCommandSquad 75
(4xMeltagun, Meltabomb)
2xInfantrySquad 2x60
(2xAutocannon)

Troops2
PlattonCommandSquad 75
(4xMeltagun, Meltabomb)
2xInfantrySquad 2x60
(2xAutocannon)

Fast Atack1
Vendetta 130
(2xHellfuryMissles)

Fast Atack2
Vendetta 130
(3xT-L Lascannon)

HeavySupport1
2xHydra 150

HeavySupport2
Leman Russ Battle Tank 200
2xPlasmaCannons
Heavy Stubber


pkt: 1300



Przesunąłem chimere do Comand Squadu - bo przyszły zmiany i psykerzy nie mogą rzucać weaken resolve ze środka chimery.


Ostatnio zmieniony przez mysiek dnia Pon 7:34, 20 Lut 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 2 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin