Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Na ile punktów gramy |
1200 |
|
0% |
[ 0 ] |
1300 |
|
50% |
[ 5 ] |
1500 |
|
10% |
[ 1 ] |
1700 |
|
40% |
[ 4 ] |
|
Wszystkich Głosów : 10 |
|
Autor |
Wiadomość |
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:24, 09 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
1) Radziłbym wprowadzić sędziego pomocniczego i tu proponuję Ciebie Mysiek bo jak wcześniej wspominałem nie mogę dać 100% gwarancji że będę więc kiedy mnie by nie było to sędzia pomocniczy przejmie rolę głównego.
2) Zapomniałeś dopisać wymiarów stołów w tym przypadku to tak jak Ci pisałem powinno być 48x48 lub 60x48
Misje
1) Może zamiast znaczników to zwykłe ćwiartki?
Druga sprawa to bym zmniejszył inva zawodników MMA do 5+inv oraz zabrał 2d6 przebicia na pojazdy bo obecnie jest trochę za bardzo wytrzymały.
Gdzie jest Pudzian i Najman xD (oczywiście pytanie retoryczne ;D)
2) 1 co turę na każdy odział to za często, bym zmienił że rzucamy na początku przed zaczynaniem i na 1 rzucamy potem na tabelce "kaca" gdzie mamy 3 różne efekty jak np Mega Kac gdzie jednostka jest fearless ale w CC przeciwnik ma 1+ do trafienia . itd
3) Zmniejszył bym liczbę grzypków do 6 (bo nawet tych 12 w tych ograniczeniach jeżeli chodzi o cale to nie da rady chyba wystawić). 2x punktów za grzybki, no i bym dopisał że grzybki mogą podnosić tylko troopsy.
To tyle, sądzę że po tych poprawkach regulamin byłby bardzo ciekawy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:18, 09 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Jeszcze jedno odnośnie 1 misji jest za dużo punktów do zdobycia z misji w porównaniu z pozostałymi (tam mamy 1300 i 1200). Dlatego proponuję tak za ćwiary/znaczniki po 300pktów i 150pkt za zawodnika MMA i wtedy mamy 1200pkt z misji i takie 300 pktów dodatkowe które może i nam skopać tyłki
|
|
Powrót do góry |
|
|
mysiek
Czempion
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn/Gdańsk
|
Wysłany: Czw 16:43, 09 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Up.
Poprawiłem regulamin.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:58, 09 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
No i gitarrrra
jeszcze jedna rzecz odnośnie pierwszej misji, napisz kiedy zawodnicy MMA się ruszają czy na samym początku przed ruchem gracza czy po ruchu gracza przed strzelaniem. Jest to dosyć ważny detal
|
|
Powrót do góry |
|
|
mysiek
Czempion
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn/Gdańsk
|
Wysłany: Czw 17:08, 09 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Ja bym wybrał opcję na początku każdej fazy ruchu, choć druga opcja spowoduje że będą częściej w szarży.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Munio
Czempion
Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 4 tematy
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: TEAM DAMAGE
|
Wysłany: Czw 18:11, 09 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
1. specjale na 1300 ? trochę bardzo to to zwiększy brak balansu między armiami
2. dodatkowa masakra w hobbystyce, jak na 3 misje na lokalu gdzie niby mają być jacyś nowi gracze czy coś to za dużo. a jak ktoś ma chociaż 1 proxa to od razu zero z hobbystyki,si ?
3. dość rzadko gram to nie lubię takich zasad specjalnych misji przez które można przegrać bitwę no ale:
1 - do zawodników można strzelać ?
2 - oddział jest niezdolny do walki - czyli co? nic nie robi czy np.może się ruszać ale nie może strzelać/szarżować albo właśnie nie może się ruszać a może strzelać ?
3 - edit: sorry ubzdurałem sobie że trzeba przynieść znacznik do swojej strefy rozstawienia nie wiem czemu,misja spoko.zabicie przeciwnika w hth to automatyczne przejęcie znacznika czy trzeba jeszcze po nim się przejść?
edit2:a i standardowy foc na 1300 to też słaby pomysł,proponuje 1 Hq, 2-6 Troops, 0-2 Elites 0-2, Fast Attack 0-2, Heavy Support 0-2.
Ostatnio zmieniony przez Munio dnia Czw 18:48, 09 Lut 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:28, 09 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
2) Dokładnie 12pkt więc w praktyce to będzie pewnie kilka punktów różnicy, a surowo oceniać nie będę . Nie ma zapisu 1 proks=0pkt więc żeby dostać zero z hobbystyki to chyba będzie trzeba sproksować całą armie
Ostatnio zmieniony przez Gromisław dnia Czw 18:32, 09 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Munio
Czempion
Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 4 tematy
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: TEAM DAMAGE
|
Wysłany: Czw 18:34, 09 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
no to luz,ja i tak mam większość szaraków przez studia
|
|
Powrót do góry |
|
|
mysiek
Czempion
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn/Gdańsk
|
Wysłany: Czw 19:42, 09 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Ja bym się tymi specjalami nie ograniczał w ogóle, są w kodeksie to trzbeba brać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Munio
Czempion
Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 4 tematy
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: TEAM DAMAGE
|
Wysłany: Czw 19:50, 09 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
ja akurat mam co wystawić więc jak dla mnie śmiało
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki
Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 9:49, 10 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Tylko wielka szkoda że na tak małe punkty gramy.........
|
|
Powrót do góry |
|
|
mysiek
Czempion
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn/Gdańsk
|
Wysłany: Pią 10:13, 10 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Spoko, jak turniej wypali to następny będzie na większe punkty.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kero
Czempion
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pią 12:23, 10 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Podobają mi się te zwariowane zasady na misjach Jestem ciekawy jak wyjdzie z tymi zawodnikami mma
Wystartuję z SM. Będzie ciekawie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:17, 10 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Ja oczywiście wystawiam orków gdyż za każdym razem kiedy nimi gram frekwencja jest wyższa niż 10 graczy .
A o to moja rozpiska pod którą oczywiście jeżeli ktoś chcę może robić rozpę
TOUGH BOYZ WAAAAAAAAAAAAGH
HQ
Warlord "Gryzbu" (mega armour, attack squig, Grotsnik cybork body, bosspole) 125pkt
Mad dok Grotsnik 160pkt
285pkt
Troops:
19x Cyborks (nob z fistem i boss pole, 19x Grotsnik cyborks body) 249pkt
3xMeganobz (2x scorcha, 3xGrotnik cyborks body) 145pkt
Battlewagon (rpj, gr, deff rolla, big shoota, armor plates) 135pkt
10xGretchins + Slaver 40pkt
569pkt
F.A.
3x1xDeff Kopta(TL- RL, buzzsaw) 3x70pkt =210pkt
H.S.
Battlewagon (rpj, gr, deff rolla, BS, armor plates) 135pkt
2x1 Killa Kanz (Grotzooka, grot riggers) 2x50pkt=100pkt
235pkt
1299pkt
Modeli 42
KP: 12
|
|
Powrót do góry |
|
|
mysiek
Czempion
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn/Gdańsk
|
Wysłany: Pią 18:00, 10 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
82 Dywizja
HQ1
CompanyCommandSquad 155
(Creed, MissleLauncher)
Transport
Chimera(HB, ML) 55
Elita1
PsykerBattleSquad 90
7+1Psykers
Troops1
PlattonCommandSquad 75
(4xMeltagun, Meltabomb)
2xInfantrySquad 2x60
(2xAutocannon)
Troops2
PlattonCommandSquad 75
(4xMeltagun, Meltabomb)
2xInfantrySquad 2x60
(2xAutocannon)
Fast Atack1
Vendetta 130
(2xHellfuryMissles)
Fast Atack2
Vendetta 130
(3xT-L Lascannon)
HeavySupport1
2xHydra 150
HeavySupport2
Leman Russ Battle Tank 200
2xPlasmaCannons
Heavy Stubber
pkt: 1300
Przesunąłem chimere do Comand Squadu - bo przyszły zmiany i psykerzy nie mogą rzucać weaken resolve ze środka chimery.
Ostatnio zmieniony przez mysiek dnia Pon 7:34, 20 Lut 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|