Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wrześniowy Battle Cannon. Regulamin, lista zgłoszeń, wyniki.

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 9:47, 08 Lip 2007    Temat postu: Wrześniowy Battle Cannon. Regulamin, lista zgłoszeń, wyniki.

Standardowo projekt regulaminu, komenty również standardowo piszcie w już istniejącym temacie
Cytat:
Regulamin Turnieju Lokalnego "Battle Cannon"

Turniej odbędzie się w dniu ?? września 2007 w Olsztynie na ul. Saperskiej 1 (Klub Garnizonowy w Jednostce Wojskowej na rogu ulic Warszawskiej i AK).

Organizatorzy: Olsztyński klub Fantastyki i Klub Garnizonowy.

Wpisowe: 5 zł.

Sedzia główny: Piotr Chodkowski
Sędzia (sędziowie) pomocniczy: Norbert Kaleta, ??

Zaczynamy o 9.00

1. Dopuszczone Armie:
Do turnieju zostaną dopuszczone armie złożone na podstawie Standard Force Organisation Chart, nie przekraczające 2050 punktów. (tylko jeden Detathment)
Dopuszczone są wszystkie armie oficjalne, oraz Recommended Optional.
Można korzystać z sojuszników (takich jak np. Deathwatch Kill Team).
Można korzystać z jednostek z Imperial Armour za wyjątkiem: pojazdów typu Flyers
Można używać bochaterów imiennych, zamieszczonych w kodeksach danej armii
Dopuszczone dodatkowe jednostki, sprzęt i umiejętności z White Dwarf (CA), pod warunkiem że nie są oznaczone jako trial lub eksperymentalne (I wciążsą aktualne)
Wszystkie modele muszą posiadać WYSIWYG w zkresie typu jedostki i używanej broni. Pełen WYSIWYG będzie punktowny.
Powyższa zasada nie dotyczy: granatów, Daemonic Strength, Daemonic Aura, Daemonic Essence, Daemonic Resilience, Daemonic Visage, Combat Drugs, pól ochronnych (Iron Halo, Shadowfield), umiejętności (za wyjątkiem tych które mają stosowny opis w kodeksie np xeno Fighters w kodeksie IG), mocy psonicznych.
Armie nie muszą być pomalowane, ale ich wygląd zostanieoceniony.

2. Na turnieju obowiązują zasady czwartej edycji Warhammera 40,000. Z uwzględnieniem Polskich Klaryfikacji Zasad, oficjalnych errat i faq’ów. Obowiązuje również zasada, że sędzia główny ma zawsze rację, jeżeli uważasz że się myli przeczytaj jeszcze raz pierwszą część dania.

3. Gracze zobowiązani są posiadać czytelną i podpisaną rozpiskę, zawierającą statystyki jednostek oraz kodeksy, zasady, FAQ itp. swojej armii, a oprócz tego także kostki i miarki oraz wzorniki. W wypadku sytuacji spornej wynikłej z powodu powołania się przez jednego z graczy na nie posiadane źródło / materiały sytuacja może zostać rozstrzygnięta na niekorzyść gracza, który ją wywołał.

Z sedziami się nie dyskutuje, od decyzji sedziego pomocniczego można się odwołac do sędziego głównego. Decyzja sedziego głównego jest ostateczna

4. Bitwy odbywać się będą na wyznaczonych stołach.
4.1. Tereny na stołach ustawiają sędziowie i tylko oni mogą je zmieniać.
4.2. Górki zasłaniają zupełnie modele size 2 i mniejsze, pozostałe zgodnie z WYSIWYG, traktowane są jak normalny teren przy wchodzeniu i schodzeniu, na górce nie ma Cover Save, dają Cover Save na 5+ / Obscured modelom size 3 stojącym za nimi.
4.3. Lasy mają wielkość 3, są uznawane za Teren Obszarowy i trudny przy poruszaniu się, dają Cover Save na 5+ / Obscured, w lesie mogą się znaleźć tylko jednostki które mogą pokonywać trudny teren.
4.4. Budynki - mają wysokość 3, są Terenem Obszarowym, teren wewnątrz budynku traktowany jest jako trudny przy poruszaniu się, piętra traktowane są jako Teren Niedostępny, modele obok (podstawka makiety) oraz wewnątrz budynków otrzymują Cover Save na 4+, modele z AV w budynkach dostają Obscured, wkraczać do budynku można z każdej strony (drzwi, okna itp. są nieistotne), zakłada się, że obie strony dysponują odpowiednimi środkami do przebicia wątłych ścian, w budynku mogą znaleźć się jedynie te jednostki, które mogą pokonywać trudny teren.
4.5 W przypadku terenów umieszczonyh na pdstawkach, zasady terenu obowiązują w obrębie całej podstawki

5. Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę (20:0 / 2350:0) w bitwie w której oszukiwali. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.

6.Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.

8. Na turnieju zostanie rozegranych 3 bitwy. Na każdą bitwę przeznaczone 2 i pół godziny gry.
Rozkład gier:
I Bitwa 9.15 - 11.45
II Bitwa 12.00 - 14.30
III Bitwa 15.00 - 17.30

9. Za przekroczenie czasu gry w sposób zakłócający przebieg turnieju obu graczom zostaną przyznane punkty karne.

10. Misje:
WORK IN PROGRES

11. W trakcie turnieju obowiązuje zasada rozbicia: jeżeli po bitwie przeciwnik ma na stole mniej niż 25% modeli, został rozbity, dodatkowo jeżeli własna armia nie została rozbita gracz otrzymuje 3 duże punkty.

12. Punktacja:
0 – 270 10 – 10
271 – 540 11 – 9
541 – 810 12 – 8
811 – 1080 13 – 7
1081 – 1350 14 – 6
1351 – 1620 15 – 5
1621 – 1890 16 – 4
1891 – 2160 17 – 3
2161 – 2430 18 – 2
2431 – 2700 19 – 1
2700+ 20 – 0

13. Dodatkowe punkty na turnieju zostaną przyznane za:
- za test wiedzy o świecie Warhammera 40k od 0 do 10 punktów (punkt za każde pytanie)
-Pomalowane modele (punkty sie kumluja)
+ 75% modeli jest pomalowane 1 punkt + ocena pod kątem przyznania punktów z kategori Wygląd armii
+ Wszystkie modele są pomalowane 1 punkt
- Wygląd armii:
+ malowanie do 5 punktów
+ podstawki do 3 punktów
+ konwersje do 4 punktów
- Armia pomalowana w jeden schemat kolorystyczny 1 punkt

14. Zgłoszenia i wszelkie pytania proszę kierować priv lub pod adres [link widoczny dla zalogowanych] . Zgłoszenia przyjmowane będą do ??.09.07 (środa przed turniejem). Żeby zgłoszenie było ważne musi zawierać: imię, nazwisko, miasto (lub ośrodek) pochodzenia i poprawną rozpiskę. Rozpiska może być częścią maila jak i jego załącznikiem wtedy nich bedzie to jeden z nastepujących formatów: txt, doc, pdf, xlm, html.

Organizator zastrzega sobie prawo do ewentualnych zmian w regulaminie. Osoby które zgłoszą się na turniej przed ewentualnymi zmianami zostaną o nich poinformowane mailem wysłanym na adres z którego nadeszło zgłoszenie.
Zgłoszenie się do turnieju jest równoznaczne z akceptacją regulaminu turnieju.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin