|
OKF MISCAST Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Czw 15:53, 04 Sty 2007 Temat postu: 40k-owe Prawa Murphy'ego |
|
|
Temat orginalnie pojawil się na gildi to co cytuję to skompresowana wersja wszystkich postów które tam były w momencie zakładania tematu. Dopiszemy cos od nas? Z góry uprzedzam że za "prawa" traktójące o konkretnych klubowiczach autor, poniesie konsekfencje
Forum NG napisał: |
-Prawo Piłowanej Kości
Niezależnie jak dobrze wychodza ci rzuty na rozpoczecie gry (lub jak dobrze pilujesz kosci) przeciwnik wyrzuci wiekszy wynik (albo bedzie mial przerzut na rozpoczecie)
-Prawo Zasiegu Broni
Niezaleznie jak dobrze rozstawisz swoje oddzialy zawsze zabraknie ci paru milimetrow do oddania strzalu
-Prawo Scatterowania
Wlasne oddzialy ustawione obok spadajacego blasta dzialaja jak magnes na strzalke na scatterze. Natomiast wynik na odleglosci scattera jest proporcjonaly do odleglosci oddzialu
-Prawo Scatterowania 2
Jezeli w poblizu nie posiadamy wlasnego oddzialu powyzsze regulu odnasza sie do najbliszej krawedzi stolu lub do najbliszej pustej przestrzeni
- Prawo pewnych rzutów
Gdy rzucasz na 2+ trafienie zawsze wypada 1 na kosci
-Prawo Fleetowania
Wynik rzutu na fleeta jest odwrotnie proporcjonalny do przydatności jednostki, dla której został on wykonany.
-Prawo wjeżdżania/wskakiwania w ciężki teren
Jednostki o największym koszcie punktowym rozbijają się najszybciej.
-Prawo przerzutu na tabelki
Wynik przerzucony zawsze gorszy jest od wyniku przerzucanego.
-Prawo Nieoznaczoności Terminatorskiej
Inv 5+ udaje się częściej niż Armour Save 2+.
-Prawo Przebicia
Podczas strzelania do pojazdu, nieważne jak silna jest broń- kości na rzucie na penetracje lub glanca strasznie lubią wynik 1 i 2
-Prawo Trafień/Zranień
Im więcej trafień, tym gorszy rzut na ranienie.
-Prawo Jink'sa.
Im większa siła broni agresora, tym częściej wychodzi.
-Prawo Zawodności Snajperki (uniwersalne w świecie 40k)
Ranisz częściej niż trafiasz.
-Prawo zawodności oddziału scout'ów
Zanim cokolwiek zrobią to zdążą się już pożegnać z grą i nigdy się nie spłacają...
-Prawo Eksplozji
Jeśli rozwalisz pojazd w walce wręcz, a efektem penetracji będzie eksplozja, obejmie ona wszystkie twoje oddziały
-Prawo Psychic power'ow
W momencie, kiedy elementem krytycznym dalszego ciagu gry jest to aby rzucana moc wyszla, test nie wychodzi i na dodatek psyker dostaje atak z perils of the warp.
-Prawo Asfaltu
Ilość 6 na trafienie jest odwrotnieproporcjonalna do ilości Assaltcanonów w armii.
-Prawo Lasguna
Im mniej latarek swieci, tym są bardzie zabójcze.
-Prawo plazmy
Jeśli plazma może się przegrzać, to na pewno to zrobi w najnieodpowiedniejszym momencie + przez pierwsze 2 tury więcej naszych ginie od swoich plazm, niż od kulek wrogów.
-Prawo kostek
Im masz gorsze rzuty, tym lepsze ma przeciwnik.
-Prawo maluchów(Tyranidzi)
Wartość bojowa maluchów jest odwrotnie proporcjonalna do ich kosztu punktowego, co równa sie minie przeciwnika, której nie zobaczysz dzięki MasterCard
-Prawo Melt
Rzut na trafienie, w momecie kiedy broń typu "Melt'a" powinna robić największe zniszczenia, prawie zawsze nie udaje się.
-Prawo Nietykalności Fruwajek
Tak naprawdę, Falcon z Holo-fieldem ruszony powyżej 6 cali ma tylko 30% szans na to że nie zostanie zniszczony.
-I Prawo Multi-Melty
Najczęściej trafianym i niszczonym przez tą broń obiektem jest Genokrad.
-Prawo złośliwych kości
Nieważne ile jedynek wyrzucisz na trafienie/ranienie/sejwy na liderke będziesz wyrzucał same szóstki
-Prawo wielokrotnosci lasscannonów
Od jednego space marine z lasscannonem lepszych jest tylko dwóch SM z lasscannonami
-Prawo nerwowosci
Jesli coś podczas bitwy zdenerwowało cie tak okrutnie ze płoniesz jak pochodnia w przyszłych 15 min napewno wydarzy sie coś co zmieni cie w płonący stos
-Prawo Bombardowania Orbitalnego
Jeżeli ustalisz Orbitalne Bombardowanie na tym konkretnym budynku i jesteś całkowicie przekonany, że obrona przeciwnika skupi się właśnie tam, on wybierze inny budynek.
-Prawo Upierdliwego Indirecta
Wszelkiej masci artyleria typy Basilisk lub Whirlwind dziala jak magnes na oddzialy w Deep Striku z meltami lub plasmami. Im drozsza owa artyleria tym oddzial ow bedzie skuteczniejszy
-Prawo Infiltratorow
Im wiecej jednostek w infiltarcji posiadamy tym wieksza szansa ze przeciwnik zacznie gre. Jest to proporcjonalne do tego jak blisko ustawiamy nasze oddzialy
-Ogolne Prawo Skutecznosci Oddzialow
Skutecznosc oddzialu jest odwrotnie proporcjonalna do jego kosztu(lub do tego jak bardzo uwazasz ja za skuteczna)
-Prawo Fire Magnetow
Im jednostka jest lepiej przystosowana do spelniana tej funkcji tym mniejsze prawdopodobienswo ze przeciwnik zaatakuje ta jednostke
-Ogolne Prawo Wymijania Oddzialow
Im lepiej udalo ci sie wykiwac jeden oddzial przeciwnika tym wieksza szansa ze w poblizu bedzie inny, lepszy oddzial ktory cie obstrzela lub zaszarzuje na ciebie
-Prawo ukrywania skimmerow podczas wystawiania
Doskonale ukryty skimmer transportowy ma tym wieksze szanse na bycie rozwalonym w pierwszej turze z indirecta, im drozszy jest oddzial ktorego transportuje
-Prawo zasięgu
jeśli jest możliwość że Twoje Boltery wystrzelą z rapida podwójnie, zawsze okaże się że oddział przeciwnika jest o 1" dalej niż sądziłeś. Jesli strzelasz z Melt, maszyna wroga zawsze znajdzie się poza ich zasięgiem nie mniej niż o cal i nie więcej niż półtora cala.
-Prawo proporcjonalności kosztu
Jeśli posiadasz jednostkę specjalną do zrównywania oddziałów wroga z makietami, na 95% 3/4 oddziału padnie od Ork Boya z Big Shootą.
-Drugie Prawo Nietykalności Fruwajek
(Nie)zniszczalnego Falcona, nie da się zestrzelić tylko wtedy kiedy przeciwnik, weźmie ten model bo lubi, a nie zeby cos niszczył |
I jak?
PS to ostatnie sam wymysliłem
Ostatnio zmieniony przez Doom dnia Pią 11:35, 05 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 17:13, 04 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
widać po "Drógie".będzie się można dorzucić ale proponuje tylko najlepsze pomysły.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Czw 18:41, 04 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
-Niezniszczalność Daemon Prince'a
Jeśli daemon prince przegrał cc i jest outnumbered 2:1 to mimo, że to tylko jeden armor save, to nawet jak ma feel no pain to i tak zginie.
-Prawo lancy
Jeśli przez wiele bitew bright lance nic nie zdziałało, to kiedy nie będziesz już w nią całkowicie wierzył odmieni losy bitwy.
-Prawo krwiożerczego mięsa armatniego
Jeśli bierzesz jakiś oddział tylko po to aby było Cię więcej aby nie było rozbicia to na pewno ten oddział się najlepiej sprawdzi.
-Prawo 'anti-tank'
Jeśli bierzesz oddział anti-tank to choćby strzelało 10 melt w predatora chaosu (wiadomo jakie opancerzenie) i wklepie 3 penetracje to wyniki będą 1,1,2
-Prawo złośliwości kości
Jak wspaniałe rzuty nie miałbyś w domu, to w prawdziwych bitwach na pewno będą odwrotne.
-Prawo pewności siebie
Jeśli jesteś pewny swej wygranej, to bądź pewien, że przegrasz
(To do starego codex-u eldarów, ale muszę to napisać )
-Prawo inv'a 'tylko' 5+
Jeśli avatar ma 2 woundy i miał 4-8 invów do zdania to zda.
Tyle mojego
p.s. Chiałem dać jakieś przykłady, w których kendo by występował, ale już sobie darowałem
p.s. Poznałem kendo, że ostatni to twój, bo kto inny mógłby napisać falcon przez"k"XD
Ostatnio zmieniony przez Ederus dnia Pią 16:53, 05 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pią 11:35, 05 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Fajne tylko wymyśl im jakieś niezłe nazwy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Pią 16:54, 05 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Tam dałem moje propozycje na nazwy, ale jak ktoś da lepsze to oczywiście poprawie, a poza tym, mógłby ktoś jeszcze się swoimi pochwalić
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mike
Czempion
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 968
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pią 21:47, 05 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Prawo Monolitha:
Niezależnie ile lascannonów w niego strzela i tak nie trafią.
I Prawo Necrona:
Nie musisz walczyć i tak ich przeżyjesz.
II Prawo Necrona:
Jeśli twój zwiadowca melduje Ci liczbę poległych wrogów, podziel tą liczbę przez siebie samą.
III Prawo Necrona:
Jeśli wiesz, że potrafisz zdziesiątkować tą armię to się mylisz.
IV Prawo Necrona:
Najmniej liczebny skład przeżyje do samego końca, podczas gdy 20 warriorów padnie w 3 pierwszych turach.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Sob 21:08, 06 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Prawo minorów
Nawet jak masz 8 kości na minory to licz się z tym, że nie wypadnie Ci ten czar, o który chodzi, co z tego, że masz niemal 100% na wylosowanie go.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Nie 17:03, 21 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Wybaczcie za 2 posty z rzędu, ale chciałem aby było widoczne, że napisałem
Kendo, Ty coś zrobiłeś coś z tymi prawami co wymyśliliśmy czy to było tylko w ramach rozrywki intelektualnej??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 16:15, 22 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Mam zamiar je póścić tam gdzie znalazłem pierwszą partie tylko najpierw muszę je przebrać pod względem powtażania się i opracować a to tak dłuzszy moment zajmuje i chyba wolisz żebym na początek doprecyzował z turniejem nie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Pon 17:47, 22 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
No dobra niech Ci będziexD
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|