|
OKF MISCAST Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mike
Czempion
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 968
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pon 23:03, 06 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Ultra 'Eavy - może być x.x
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 23:05, 06 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Albo po prostu Kendo.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mike
Czempion
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 968
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pon 23:07, 06 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Tak, ta nazwa mówi sama za siebie...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 4:34, 07 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Plk Gromek napisał: |
ojojoj rozgorzala dyskusja i to srogo a wlasnie zauwazylem przed chwila ze kazdy przy sobie ma ilosc ostrzezen, jezeli ktos uzyska 5 to jaka kara go czeka? (Sroki za offtop ). A gdzie wstepnie ma sie odbyc ten turniej? Szkola, jakas placowka PGR czy moze cos innego? I jak z noclegiem
pozdrawiam |
Turniej będzie w szkole raczej an terenie konwentu. Więc raczej bedzie nocleg na jakiejść sali czy coś
|
|
Powrót do góry |
|
|
Olek
Czempion
Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE
|
Wysłany: Śro 17:43, 29 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
jak mi babcia pozwoli to z pojade, a jak nie to chyba tez pojade.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mike
Czempion
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 968
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Czw 10:12, 30 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Ja mam małe szanse, ale spróbuje...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 15:55, 13 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Regulamin turnieju WH40K „Halo Star IV” klasy CHALLENGER na Szczecińskich Dniach Fantastyki vol.3
• Czas i miejsce turnieju: 13 – 14 Października 2007 r., IV Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Prusa w Szczecinie, ul. Św. Kingi.
• Koszt akredytacji za cały konwent wynosi 15zł.
• rozpoczęcie turnieju – godz. 9.00.
• Sędzia Główny: Marcin Kropopek, tel. 0 512 235 004, zgłoszenia: [link widoczny dla zalogowanych]
• Sponsorem turnieju jest Klub Gier Strategicznych MONOLIT i .......
• Pytania i uwagi można kierować bezpośrednio do sędziego głównego na adres: [link widoczny dla zalogowanych]
• Ilość miejsc jest ograniczona dlatego decydować będzie kolejność zgłoszeń. Zapisy będą przyjmowane do 11.10.2007 r. Rozpiski należy przysyłać do Sędziego Głównego. Za poprawną rozpiskę przesłaną w terminie gracz otrzymuje dodatkowe 3 pkt.
• Do turnieju dopuszczone zostaną armie nie przekraczające 2007 pkt. zbudowane według Standard Force Organization. Obowiązują FAQ i PKZ.
• dopuszczone są wszystkie armie oficjalne oraz armie z WD.
• dopuszczony jest zarówno stary jak i nowy kodeks Chaosu.
• dopuszczone są podręczniki Imperial Armour (oprócz Heavy Warmachines,Flyers i Inferno Shells.)
• dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries.
• dopuszczeni są wszyscy bohaterowie specjalni.
• Marines mający bazowo ccw, bp i bolter nie muszą mieć wymodelowanych wszystkich tych broni.
• zabronione są VDR i Tyranid Monstrocities.
• W wyniku losowania gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Każdy gracz stoczy w sumie 5 bitew, po czym zostanie wyłoniony zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisu, wygra ten, kto będzie miał więcej "małych punktów". Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par np. tak, aby w miarę możliwości nie toczyć bitwy dwa razy z tym samym przeciwnikiem.
• Osoby biorące udział w turnieju muszą posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii oraz dodatkowe zasady np. do Deathwatch Kill Team). Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć kwestię na jego niekorzyść.
• Armie nie muszą być w całości pomalowane.
• Jednostki muszą być reprezentowane przez adekwatne figurki (WYSIWYG nie jest niezbędny ale o wszystkich zmianach należy poinformować Gracza strony przeciwnej przed bitwą).
• Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia.
Rozegranych będzie 5 bitew:
• Sobota:
• 10.00 – 12.30 Bitwa I
• 12.45 – 15.15 Bitwa II
• (od godz. 15.15 do 16.15 - przerwa obiadowa)
• 16.30 – 19.00 Bitwa III
• Niedziela:
• 10.00 – 12.30 Bitwa IV
• 12.30 – 15.00 Bitwa V
Dodatkowe punkty turniejowe:
• pomalowanie armii: 0 - 5 pkt. Oprócz tego uczestnicy wybiorą najładniejszą/najciekawszą armię turnieju
metodą przyznawania punktów.
• konwersje: 0 - 3 pkt.
• Gracze wybiora najłądniejszą armię, tak zwany Players Choice. Gracz z największa liczbą głosów otrzyma dodatkowe 3 pkt. do klasyfikacji generalnej turnieju.
• Na koniec turnieju każdy gracz może przyznać fair play jednemu ze swoich przeciwników. Osoba z największą ilością głosów otrzyma dodatkowe 3 pkt. do klasyfikacji generalnej turnieju.
• Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.
• Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.
• Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.
• Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.
Tereny:
• Górki jednowarstwowe mają wielkość 1, dwuwarstwowe mają wielkość 2, trzywarstwowe mają wielkość 3. Wszystkie traktowane są jak normalny teren przy wchodzeniu i schodzeniu. Na górce nie ma Cover Save. Modelom o wielkości 3 Cover Save na 5+ dają górki o wielkości 2. Przy określaniu zasłaniania przez górkę stosujemy metodę widzenia „oczami” strzelającego modelu.
• Lasy mają wielkość 3, traktowane są jak trudny teren przy chodzeniu po nich, dają Cover Save na 5+.
• Teren wewnątrz budynku traktowany jest jako trudny. Teren budynku określamy po obrysie podstawki.
• 6" budynku blokuje LOS (drzwi, okna itp. są nieistotne).
• Modele wewnątrz budynków otrzymują Cover Save na 4+, natomiast modele z AV mogą być traktowane jako Obscured. Modele za budynkami są niewidoczne.
• Wkraczać do budynku można z każdej strony (drzwi, okna itp. są nieistotne), zakłada się, że obie strony dysponują odpowiednimi środkami do przebicia wątłych ścian.
• W budynku mogą znaleźć się jedynie te jednostki, które mogą pokonywać trudny teren.
• Okopy są traktowane jako trudny teren dla piechoty (Cover Save na 4+) i normalny teren dla pojazdów.
misje niedługo
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 16:18, 13 Wrz 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:05, 13 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Odnosnie pktow hobbystycznych to nie widze pktow za podstawki? Po za tym bym dodal jeszcze do hobbystycznej sekcji pktacje typu: 2pkt za pomalowanie 100% armi oraz 0-2 na rozroznicowanie odzialow oraz 2 pkt za jednolity schemat malowania. Takie moje zdanie bo troche za malo tych pktow hobbystycznych
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 16:07, 13 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Właśnie my chcemy żeby nie było ich za dużo tylko po prostu pkt dla tych co mają pomalowane. Do tego ten players choice itd. Żeby nie wychodziła masakra do przodu za armie + rozpiska,fair play itd
|
|
Powrót do góry |
|
|
Alex
Lord Dowódca
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Olsztyn/Warszawa
|
Wysłany: Czw 16:13, 13 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Ale dzięki takim rzeczom ludzie starają się o pięknie pomalowane i wykończone armie, a nie tylko pomalowane i wsio.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 16:19, 13 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
powiedzmy że mamy w tym swoje ukryte w tym cele
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:19, 13 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Zgadzam sie z Alexem:) i niebede nic dodawal oprocz tego ze jak pisalem wczesniej fajnie by bylo jabyscie zwiekszyli ten limit tak jak jest to u nas przynajmniej.
Ostatnio zmieniony przez Gromisław dnia Czw 16:31, 13 Wrz 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Olek
Czempion
Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE
|
Wysłany: Czw 16:26, 13 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Kiedy będzie wiadomo jakie misje będziemy grać??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 16:32, 13 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
po jutrzejszym klubie Raczej bardzo prawdopodobnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Olek
Czempion
Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE
|
Wysłany: Pon 9:24, 01 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie kto z naszego klubu chce jechać do Szczecina?? Na razie jesteśmy z Pawłem we dwóch (jeśli nic sie nie zmieniło).
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|