Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Śro 20:24, 29 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Krawat, uwazasz, ze chaptery marines sa slabe?? Jesli tak to no comments...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Czw 10:57, 30 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Zgadzam się z krawatem przynajmniej w części: Salamandr, Iron Hends, i prawie wszystkie inne chaptery które miały osobne zasady sa teraz no nijaki generalnie od zwykłych ultrasów odruznia ich kolor pancerzy i jedna albo dwie zasady kompozycyjne uzyskane z traitów, a co zrobili z templarów....
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nemezis
Czempion
Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn / Wawa
|
Wysłany: Pią 16:59, 01 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Doom napisał: |
a co zrobili z templarów.... |
No co wlasnie?
Ja uwazam ze jesli robia juz jakies chaptery SM to powinny sie wyrozniac jakas specjalna jednostka niepowtazalna dla innych chapterow.. W sumie u BA jesy Death Company, u BT jest Emperior Champion, reszta nie pamietam :].. ale powinno byc tak zroznicowane jak u Wulfow - duzo specjalnych niepowtarzalnych jednostek i zasad.. I to mi sie podoba u tego Chapteru...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 11:07, 04 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Teraz to przesadziłeś:
Blood Angels:
-Singunary High Prist
-Honor Guard
-Deth Company
-Furioso Drednaught
-Veteran Assalut Squad
-Blood Angels Scout Squad
-Baal Predator
-parę artefaktów
-podrasowane Rhinosy i Razory
-wscieklizna
-FC na wszystkim co ma Ws
Templarom też akurat pod tym względem nie ma co zarzucić:
-czempion
-przysięgi
-marshal (ale tu to się chyba tylko nazwą rózni od swojego odpowiednika u vanila SM)
-Sword Broderni
-Crusader Squad
-brak czempionów
-LRC jako opcja transportu dla wszystkich jednostek piechoty
-inny bike squad
-neofici
Rzecz nie w tym żeby dany chapter różnił się wyglądem i zasadami od zwykłach alezeby ten wygląd i zasady miały jakiś sens BA sobie radza niźle i pewnie dlategoich gracze modlą siedo Imperatora o jak najpóźniejsze wydanie nowego "poprawionego" kodeksu bo boja się sytuacji jaka wyszła u BT (wilkowym graczom jest obojetnie bo prawdopodobnie gorzej juz mieć nie moga ). Tamtej armii też były potrzebne tylko zmiany dostotsowujące do aktualnej edycji i kodeksu, ale nie dla GW to było za łatwe i teraz jest taie cos jak jest...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nemezis
Czempion
Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn / Wawa
|
Wysłany: Wto 1:02, 05 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
W sumie to co do wygladu to kazda armie mozna zrobic inna od drugiej nawet z tego samego Chapteru.. Przynajmiej ja sie powoli staram tak robic :] Dokonczylem mojego Dreda, robie Predatora abyscie sie nie czepiali ze nie ma extra armora(chociaz moje wytlumaczenia ze go wiara chroni oraz swiete napisy sa cool), jak je skoncze to kupie te wypraski do piechoty i tez zaczne koxic squady :]
A co do squadow to roznia sie tylko wyposazeniem a nie czyms specjalnym... moim zdaniem to powinni dodawac zupelnie nowe oddzialy(przynajmiej po jednym) takie co sie nie powtorza u innych...
A po drugie to nie sadzicie ze Veterani u SM sa beznadziejni i nie wazne jacy?!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 11:51, 05 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Kurde a jak ty sobie wyobrażasz inne odziały niż danie im innej nazwy i opcji uzbrojenia? Przecież to wciąż sa tylko SM a to narzuca jakieś ograniczenia...
A wterani ciency nie są poprostu nie widziałeś co potrafią kiedy współpracują z resztą rozpiski...
A tak przy okazji chyba trocę zbaczamy z właściwego tematu...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 11:45, 06 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
... wiec do niego wracamy (prosze powstrzymać sie do uwag o 2 postach pokoli dobra? myślę że wiem co robię i że tak bedzie bardziej wyraźnie )Kolejna porcja newsów (plotek) o nowych DA tym razem po polsku i z większą niż ostatnio porcją zasad:
Brother_Bethor napisał: |
Ha, oto kolejna porcja gorących wieści!
Dowódzwo:
Wielki Mistrz Azrael
- uzbrojony tak samo jak w poprzednim kodeksie ale z drobnymi poprawkami
Belial - Mistrz Deathwingu
Sammael - Mistrz Ravenwingu
- jetbike - uzbrojony w sprzężone boltery szturmowe i podwieszone działo plazmowe + inne gadżety
- ścigacz - traktowany jak pojazd, Tarcza Nocy (Shield of Night) daje a przodu i z boków AV14
- jeżeli w armii obecny jest Sammael to jeden z szwadronów bojowych może być ulepszony do drużyny dowodzenia (chorąży i konsyliarz)
Mistrz Kompanii (3-ej, 4-ej i 5-ej)
- może wziąć 5-osobową drużynę dowodzenia ale nie musi się do niej przyłączyć
Ezekiel - Wielki Mistrz Kronikarzy
- ma obie moce psychiczne Mrocznych Aniołów oraz dodatkowo Mindworm
Kronikarze
- w zasadzie tacy sami jak w kodeksie SM oprócz tego, że mają dwie moce psychiczne Hellfire i Force Barrier, których nie mogą zmienić
Kapelani
- w zasadzie tacy sami jak w kodeksie SM, mogą być ulepszeni do Kapelanów Śledczych
- mogą założyć zbroję terminatorską, plecak odrzutowy lub jeździć na motorze
Drużyny dowodzenia
- maksimum 5 modeli, są wyborem z sekcji Dowództwa ale nie zajmują slotu, można wziąć jedną drużynę na każdego Bohatera Niezależnego - nie muszą razem łazić
- są Nieustraszeni (Fearless)
- można wziąć Czempiona Kompanii tylko, jeżeli częścią armii jest Mistrz Kompanii
Elity
Deathwing
- maksimum 5 modeli, tylko jedna broń ciężka (albo działko szturmowe albo Cyclone ML albo ciężki miotacz)
- Fearless
- zasada Deathwing Assault: do 50% terminatorów może się teleportować na pole bitwy w pierwszej turze bez konieczności wykonywania rzutu
- kosztują mniej punktów niż w starym kodeksie ale więcej niż w C:SM
Oddziały kompanijnych Weteranów
- bazowo 5 modeli (można ulepszyć do 10 - zasada Combat Squad)
- mogą wziąć wymieszane uzbrojenie: kombi-bronie, boltery szturmowe, bronie specjalne i ciężkie
Zbrojmistrzowie
- są wyborem z sekcji Elit ale nie zajmują slotu
- można wziąć jednego Zbrojmistrza na każdy pojazd nie będący transporterem
Zwiadowcy
- oddział 5-osobowy (ulepszenie - 10 modeli)
- sierżant weteran
- uzbrojenie każdego zwiadowcy: granaty (odłamkowe i ppanc.), pistolet boltowy oraz w jedną z broni: bolter, strzelba lub broń do walki wręcz
- strzelba ma siłę 4
- reszta opcji tak jak Zwiadowcy SM
Oddziały podstawowe
Drużyny taktyczne
- zasada Combat Squad
- 5 Marines – broń specjalna, 10 Marines – broń ciężka (np. działo plazmowe)
Szwadron Bojowy Ravenwing
- tylko, jeżeli dowódcą armii jest Mistrz Ravenwingu
Oddział Terminatorów Deathwing
- tylko, jeśli dowódcą jest Mistrz Deathwingu
Oddziały Szybkiego Reagowania
Oddział Szturmowy
- zasada Combat Squad
Szwadron Bojowy Ravenwing
- bazowo 3 motory (po ulepszeniu – 6 motorów)
- wszystkie motory RW są Nieustraszone (Fearless)
- wszystkie motory RW (także szturmowe) są wyposażone w Teleport Homer a także zasadę Zwiadowcy (Scout USR)
- dwa motory mogą wziąć broń specjalną (miotacz ognia, karabin termiczny lub plazmowy)
- można tak jak dotychczas wziąć jeden motor szturmowy
- jeżeli szwadron liczy maksimum 6 motorów to można dołożyć jeden ścigacz Tornado
- szwadron jest wystawiany w tym samym czasie lecz może być jako cztery osobne Scoring Units (2x3 motory, 1 x motor szturmowy, 1 x ścigacz Tornado)
Szwadron Wsparcia Ravenwing
- 1 ścigacz
- można dodać do czterech ścigaczy – jeden z nich może być Tornado i jeszcze jeden Typhoon
Jednostki Wsparcia
Oddział Ciężkiego Wsparcia
- zasada Combat Squad, która tu pozwala na rozdzielenie broni ciężkich po obu drużynach
Pojazdy
- wszystkie pojazdy standardowo są wyposażone w szperacze oraz wyrzutnie granatów dymnych
- kapsuły desantowe są droższe, ale za to pozostałe pojazdy są albo tańsze albo kosztują tyle samo, co do tej pory
- Wihrlwind może używać rakiet Castellan z głowicami zapalającymi – nie pozwalają na stosowanie Cover Save’ów
- Drednoty mogą być uzbrojone w działo plazmowe lub sprzężone armaty (TL Autocannons)
Informacje ogólne
- Wszystkie modele Mrocznych Aniołów mających Power Armour są standardowo wyposażone w granaty (odłamkowe i ppanc.) i pistolet boltowy.
- Wszystkie oddziały są dowodzone przez Sierżantów Weteranów.
- By móc używać sztandarów: Standard of Fortitude, Devastation, Retribution (od tej pory jako Sacred Standard) trzeba mieć w armii Kapelana Śledczego.
- podobno Sztandar Deathwingu jest bardzo fajny
- nie ma żadnych umiejętności dla weteranów (veteran skills).
- Kodeks będzie miał układ taki sam jak Eldarzy
- zasada Combat Squad: podstawą jest pięć modeli, którą można rozbudować o następną piątkę (maksimum 10 modeli). W trakcie wystawiania można oddział rozdzielić na dwa osobne oddziały (scoring units).
- Ravenwing nie ma już rzutu obronnego (jink)
- nie ma zasad Stubborn i Intractable
- nie ma zasad dla Cyphera
- w kodeksie nie ma zasad dla drednotów typu Mortis
Nowe modele
- kilka nowych wzorów dowódców (dwóch już widzieliśmy). Odnowione zostaną wzory dla nazwanych bohaterów.
- ramka dla Mrocznych Aniołów, podobna do tej dla Templariuszy, lecz znacznie lepszej jakości: m.in. ikonki dla pojazdów (nie ma drzwi), części dla terminatorów oraz korpusy w habitach.
- ramka dla Ravenwing (z częściami dla Mistrza Ravenwing)
- nowa ramka dla ścigaczy (z częściami dla Tornado i Typhoona)
- nowy model dla Cyphera (nie będzie zasad w kodeksie)
- plastikowi Dewastatorzy (łącznie 8 broni ciężkich: 2 x HB, 2 x ML, 2 x LC, 1 PC, 1 MM) |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nemezis
Czempion
Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn / Wawa
|
Wysłany: Czw 0:58, 07 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Koorde ale nawalili za duzo... Moi nie maja az takiego wyboru dzielenia i ulepszania squadow :[ Jedyne co mi sie podoba w tej wiadomosci ze zaczynaja coraz wiecej dawac broni do squadow(8 Devastatorskich broni :]) oraz bitsow do zmieniania wygladu armii..
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Czw 11:43, 07 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
to o 8 broniach to nie zasady a prawdopodobna zawartość pudła... (piszę żeby wątpliwości nie było ) A o co ci idzie z opcjami to nie wiem... masz dwie opcje rozbudowy składu 5 kolesi z ewentualnym specjal weponem i szefem, albo 10 kolesi (nie ma liczebności posredniej) i dożucasz do tego ciężkiego gnata
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szczur
Gwardzista
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:28, 07 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Czyli że pocięli minimaxy. Imo bardzo miło.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:12, 07 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Mi sie ten pomysl z minimaami bardzo podoba bo jest realistyczny nie moge sie doczekac jak Kendo znajdzie takie niusy do orkow:D (chociaz pierwsze info ja znalazlem )
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nemezis
Czempion
Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn / Wawa
|
Wysłany: Czw 21:43, 07 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Chodzilo mi z opcjami ze jak dobrze zrozumialem to mozna wykupic 10 osobowy squad ale podzielic np: 5 typa ze specjal weaponem i sierzantem z pf naprzyklad, a drugi squad 5 typa i ciezki gnat :] I obydwa smigaja se osobno
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pią 11:04, 08 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Kurde święto: Krawat dobrze zinterpretował to co przeczytał Ale jeszcze lepsze jest to że wreszcie nie musisz sie martwić o osłonę dla gości z ciężką pukawką, poprostu jak coś im się dobieże do tyłków i jeszcze będzie co ratowac to w następnej tuże idzie odsiecz w postaci pozostałej części drużyny i najlepsze taki podzielony odział to DWA scoringi, jeszcze zabawniejszy będzie Ravenwing odział 6 motorów, wspierajacych ich Atack Bika i Tornado będziew można rozdzielić na CZTERY scoringi (2x3 motory, motor szturmowy i tornado)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nemezis
Czempion
Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn / Wawa
|
Wysłany: Pią 12:28, 08 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Tylko policz ile to punktow :] A nie swieto tylko to mnie zaciekawilo i sie przylozylem do czytania... o tak zawsze pobierznie jakies badziewia czytam...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 13:16, 13 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
prawdopodobna zawartość Pudła startowego:
Cytat: |
Znana jest już zawartość Dark Angels Army Deal:
1 x Ltd Ed Company Master (the one shown in the 2007 catalogue sneak peak!)
1 x Codex Dark Angels
1 x NEW Librarian
5 x NEW Plastic Devastators
5 x Assualt Terminators
15 x Dark Angel Marines
1 x Predator
5 x Scouts
1 x Ravenwing Vehicle Sprue.
W przedsprzedaży od 6 Stycznia 2007 a do sklepów trafi 17 lutego. |
kilka dodatkowych plotek:
Cytat: |
Termie characters being able to take combi weapons
Scouts having manstopper rounds for their shotguns ( old one I know )
Sammiel on jetbike having an Iron Halo and an Ad. mant
Sammiel can choose to go in his speeder 14/14/10 with twin linked assault cannon and twin linked heavy bolters. |
|
|
Powrót do góry |
|
|
|