Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowości w GW
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 47, 48, 49  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 20:22, 26 Wrz 2010    Temat postu:

Ten z koscianym mieczem faktycznie to albo hemunkuli albo jakis best master
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Munio
Czempion



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Nie 20:22, 26 Wrz 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

dobra,teraz to naprawdę się zajaralem. model raider z zaglem - W KOŃCU. tyle kombinowałem jak to zrobić a w końcu GW zrobiło to za mnie.

nowe wyche w końcu bez końskich twarzy

mandrake jest cały super,hełm zajawkowy,wolałem głowę z poprzednich modeli ale mam nadzieję ze jeszcze bedą inne opcje. oczywiście jaram się mandrejkiem równie mocno co wszystkim.

incub - jedyny model który mnie nie powalił. Za bardzo przypomina bloodlettera i zbyt chaosnicko wyglada,ale może w nowym dexie w końcu będzie wiecej fluffu i się okaze ze oni są jakoś bardziej demoniczni,nie wiem.

w każdym razie mam wrazenie ze stanę się bardzo biedny w przeciągu najbliższych miesięcy..

EDIT. wyczytalem na innym forum ze ten model który miałem za wyche to lelith (special character wych cultu) a ten model z zasłonieta twarzą to..wycha?mam nadzieje ze to pomyłka autora


Ostatnio zmieniony przez Munio dnia Nie 20:25, 26 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 20:26, 26 Wrz 2010    Temat postu:

Akurat z tym żaglem raider wygląda hjak jakaś dzonka dla ubogich piratów z za dużym ego.
A Incubi właśnie wyyglada ślicznie. Odrazu widać power tego miecza a nie jakieś takie nie wiadomo jakie berdysze po dziadku zdjete znad kominka...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Munio
Czempion



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Nie 20:34, 26 Wrz 2010    Temat postu:

Beast masterki to są wyche a tamten model w żadnym stopniu takiej nie przypomina. Zastanawiam się tez czy to nie jakiś mandrake,bo za nim jest jakiś bardziej dynamiczny model ale to chyba raczej haemonculi.

Ale w końcu widać, ze to barka PIRATOW a nie jakieś niewiadomo co ze Star Wars racer(stare modele mi się tak kojarzyły przez tych kierowców jakichs karłowatych)

Incubi maja hełmy z rogami co jest dla mnie bez sensu (nie lubią chaosu) a te miecze kojarzą mi się z mieczami z final fantasy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 21:02, 26 Wrz 2010    Temat postu:

Ale przynajmniej maja obureczny chwyt Very Happy Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
saji
Czempion



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 804
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:18, 26 Wrz 2010    Temat postu:

Jaram sie w chu... , ravager jak dla mnie bomba , taka gwiezdna flota , inne figurki tez super chociaż ci z dwurakami moim zdaniem troche przekombinowani , albo to wina zbyt duzej ilosci dodatkow albo sposób malowania - troche za mało czytelni. Wyche(jesli to to na 5 zdjeciu) genialne i nie wiem co wy chcecie od zwyklych warriorów jak dla mnie - bardzo fajni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 21:32, 26 Wrz 2010    Temat postu:

na dobranoc, na dokładke 70 zdjęć w albumie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Munio
Czempion



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Nie 21:48, 26 Wrz 2010    Temat postu:

dark eldarzy dostali jeszcze harlekinów w codexie, ale mam wrażenie ze z takimi modelami nie bedą miały szans (bynajmniej w moim) army liście. Na gildii jest już trochę zasad,incubi brzmią konkretnie,chyba mimo wszystko bede ich używał,chociaż głowy bym zmienił

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:21, 30 Wrz 2010    Temat postu:

General Remarks/Rules
3 kind of armies with this book: Kabalyte, Wych Cult and Haemunculus army. But units are strong enough to make most combinations competitive as well. No point costs yet, as the Codex only had the main entry pages. But preview copies of the Codex should be instore in 2-3 weeks.

Universial rules
Night vision rule army wide (= acute senses?)
Strength through pain (mostly for Wych Cult units): After destroying non-vehicle unit, DE unit gets one pain token (1+ tokens means unit gets FNP, 2+ tokens means army gets Furious Charge, 3+ tokens means army gets fearless). Maximum is 3. Seems to buff all units with this rule simultaniously.
Combat drugs: One roll for for every unit with combat drugs before the game (all get the same).
Shadow Field in., 12“ assault not.
3-5 new units ,no old ones dropped. New units seem to be: New Archon bodyguard, new man-sized Haemunculi construct, new beast for beastmaster, Venom transport and something else.
Splinter weaponry makes a wound in a 4+ (normal poison weapon).
Dark Matter spam is gone with a more realistic allocation of heavy/special weapons mainly based on squad size. Similarly for reavers.
Web portals are still in.

Warriors (also in an elite version, upgrade names: Kabalite warrior, Synabite, Kabalite Trueborn, Dracon)
Stats as before. Splinter Rifle rapid fire, no plasma grenades or Splinter pistols.
Dracons have lost -1WS, -1BS, and -1I but gained +1A. Sybarite are same as before with +1LD. Trueborn are same as Sybarites. Kabarite warriors are just that, warriors.
Unit Type: Infantry
WARGEAR: Splinter Rifle, Kabalite Armour
Special Rules: Fleet, Night Vision and Power From Pain.
Fluff text says Trueborn escort their Archons to battle, so these guys can probably be HQ Retinues. Dracons are Trueborn veterans.

Wyches (also in an elite version, upgrade names: Hekatrix, Hekatrix Bloodbride, Syren)
Wych are same as before, Hekatrix and Bloodbrides are same as Wych Succubus with +1LD, Syrens are same as Hekatrix with +1A.
Unit Type: Infantry
Special Rules: Fleet, Night Vision, Power from Pain.
WARGEAR: Close combat weapon, combat drugs, plasma grenades, splinter pistol, wychsuit.
6+ armour save, 4+ inv against cc attacks. Upgrades with special close combat weapons.
Their weapon options are:
Shardnet and Impaler: -1A to enemy in combat and base contact (to a minimum of 1),
Hydra Gauntlets: +d6 attacks for 2 CCWS rather than +1A (Yes - really!) or
Chain-of-blades weapon gives +2A, as well as re-rolls to hit and to wound.

Incubi(Upgrade: Klavex)
T3, S3, 2 attacks but lose Tormentor Helm, with a 3+ save, can be upgraded with an Exarch (one option „preferred enemy“).
Have Klaives (2 handed powerweapon +1 strength). The klaive gives the unit to roll again (only one time) the 6 to wound.
Their squad leader (WS5, 3 Attacks) has a weapon that either gives him +2 S or +2 attacks (2 single handed weapons), and gives each member of the squad another attack on a roll of 6 to hit (no limit)
Have hand flamers like BA. Can chose an IC as preferred enemy. Klaivex has some more rules, one similar to Old One eyes but not as good as blood angels blood talons.
WARGEAR: Incubus warsuit
Klaive: 2H weapon that gives +1S
Demiklaives: Power Weapons, +2A or +2S chose each round before making attacks
Bloodstone: Template, S3 AP3 Assault 1
Special Rules: Fleet, Night Vision and Power from Pain.
Special Rules: Klavex only
Onslaught: If a Klavex is in the unit, wound roll of 6 by Klavex or Incubus allows for bonus attacks, these cannot produce more attacks.
Murderious Assault: Klavex points at an IC and gains Preferred Enemy against that IC, can be done every assault phase

Reaver Jetbike (Upgrade. Arena Champion)
Can turbo boost 36", S3, T4, 5+ save, -1 to save and -1 to strength compared to previous edition. Jetbike gives +1 to save and +1 to Toughness (included in the profile).
They can perform a "fly-by" attack on units they fly past WITHOUT getting into CC. There were several upgrades for reaver jetbikes that inflict different numbers of S3/4/6 hits on units when doing their 'fly by' attack.
Can take Melter Blaster (S8 with Melter AND lance special rule)
Have strength through pain rule.
Blade under jetbike causes pinning test when wounding.
WARGEAR: Wychsuit, splinter pistol, close combat weapon, combat drugs.
Reaver Jetbike: +1T and 5+save, built in Splinter Rifle and 36" Turbo Boost
Bladevanes: Turbo Boost over any number of units, select one unengaged, nonvechile unit you have passed over. Each bike does D3 S4 AP- hits. Cover Saves allowed.
Cluster caltrops: Same as above but does D6 S6 AP- hits
Grav-Talon: Same as Bladevanes, D3 S4 AP-, if target suffers 1 or more unsaved wounds it must immediately take a pinning test.
Special Rules: Night Vision, Power from Pain, Skilled Riders
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 14:42, 30 Wrz 2010    Temat postu:

A coś o ciężkim sprzęcie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:42, 30 Wrz 2010    Temat postu:

Doom napisał:
A coś o ciężkim sprzęcie?

Przykro mi ale GW nie pozwala mi ujawniać więcej informacji na ten temat.


Ostatnio zmieniony przez Gromisław dnia Czw 15:44, 30 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Munio
Czempion



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Czw 16:36, 30 Wrz 2010    Temat postu:

wyche z +d6 atakami za 2 bronie,ale heca.skąd to info? :d
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 17:42, 30 Wrz 2010    Temat postu:

Munio napisał:
wyche z +d6 atakami za 2 bronie,ale heca.skąd to info? :d

Munio a czy to wazne? z twoimi rzutami i tak jedynki będą Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Munio
Czempion



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: TEAM DAMAGE

PostWysłany: Czw 20:38, 30 Wrz 2010    Temat postu:

na dobra sprawę +2 ataki i reroll na hity i woundy lepszy(tym bardziej jak jest +2 i jeszcze bonus za 2 bronie,większa skuteczność agonizera)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 14:18, 01 Paź 2010    Temat postu:

Chodzi Ci o Chine of blades? To raczej te +2 zastapi bonus za dwa majchry
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Inne Systemy Bitewne / Warhammer 40K Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 47, 48, 49  Następny
Strona 40 z 49

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin