|
OKF MISCAST Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:20, 01 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
O to pierwe 3 misje jakie wymyslilem oczywiscie sa one jeszcze do przetestowania i oczywiscie licze na kontruktywna i obiektywna krytyke oczywiscie misje nie sa pod nikogo robione robiac je chcialem zrobic je takie ktore by pasowaly w klimat patrolu i malych wojsk. . W kazdej misji (oprocz 3) wystepuje klasycznie kto zaczyna sie wystawiac, kto zaczyna i ktora stone wybiera.
Misja I: Rozpoznanie terenu
Twoje wojska mialy za zadanie zbadac teren w ktorym nastepnie miala by powstac baza wypadowa, wszystko bylo w porzadku, dowodzca ekspedycji mial udac sie pisac raport o danym terenie i wyslac do centrum dowodzenia kiedy to nagle jeden z jego zolnierzy
zaczal wrzeszczec ,,Szefie, nie jestesmy tu sami!!!”
Cele misji: Armia ktora zdobedzie srodek stolu (tzn. Bedzie miala wiecej jednostek pktujacych) zdobywa 50pkt, jezeli zdarzy sie sytuacja ze tylko jeden graczy ma swoje jednostki na srodku stolu otrzymuje on 150pkt.
Rozstawienie: 15” od krawedzi i 24 od przeciwnika.
Dodatkowe zasady: Victory Points, Infiltration, Deep Strike
Misja II: Nienawisc
Dwie odwiecznie wrogie armie stoczyly ze soba zazarta i krwawa bitwe. Niedobite odzialy zaczely pochowywac swoich towarzyszy, krasc najlepszy szprzet lub dobijac wroga. Po pewnym czasie naprzeciwko siebie staja dwa takie niedobite odzialy, za wszelka cene beda chcieli pomscic swoich poleglych kolegow.......
Cele misji: Rzeznia (odzialy nie tworza sobie jakiegos celu oprocz tego zeby zmasakrowac przeciwnika), za zniszczenie wiecej jednostek przeciwnika niz straconych swoich 50pkt, za zniszczenie przeciwnika calkowicie dodatkowe 100pkt.
Rozstawienie: 12” od krawedzi.
Dodatkowe zasady: Victory Points
Zasady specjalne:
Gniew: Niektory jednostki nie panuja nad soba i za wszelka cene chca dostac sie do przeciwnika dlatego kazda jednostka i pojazd rzuca d6 na 1 odzial lub pojazd nie wytrzymal i rusza sie d6 do najblizszego przeciwnika (liczy sie jako nieruszony oraz nie trzeba rzucac zadnych rzutow ze wzgledu na teren itp) odbywa sie to przed tym za nim rzuci sie na zaczynanie.
Gin Skur****!!!: Jednostki nie spoczna dopoki oddychac bedzie ostatni z wrogow, dlatego w pierwszej turze walki obie strony otrzymuje przerzuty na zranienia(jezeli jakas jednostka posiada juz taka umiejetnosc to nie moze 2-krotnie wykonac przerzut) oraz sa fearless (tez trwa tylko I faze walki).
(Jezeli do walki dojdzie nowy odzial to wszystkie odzialy maja to zasade dopoki chociaz 1 odzial rozgrywa swoja I faze walki)
Nikt nie bedzie uciekac, slyszycie mnie!!?? : Jednostka ktora jest w trakcie ucieczki zawsze moze sie zbierac nawet mimo ze jej liczebnosc spadla ponizej 25% poczatkowej ilosci odzialu (gracze marines nie musza zdawac liderki sami decyduja czy jednostka kontynuuje ucieczke i czy przestaje).
Misja III: Eskorta
Upragniony koniec bitwy, jency wzieci do niewoli a wrogowi dowodzcy na przesluchanie (badz w przypadku niektorych ras w celu badawczym) ,..... ale zeby tego dokonac trzeba bezpiecznie i w calosci przetransportowac ich do celu. Raczej nie bedzie to trudne mamy calkiem niezle wsparcie a delikwent jest unieszkodliwiony (czy to w jakiejs komorze, w klatce lub cos a la Hannibal Lecter ). No chyba ze wrogie odzialy beda chcialy go odbic ale raczej to malo prawdopodobne.....
W tej misji rzuty na zaczynanie wygladaja tak:
1) Obaj gracze wykonuja rzut d6 wiekszy wynik pozwala graczowi wybrac czy jest atakujacym czy obronca. Nastepnie obronca wystawia cala swoja armie, a po nim atakujacy, gre zaczyna obronca.
Cele misji: Obroncy: Wiezien znajduje sie max 6 cali od krawedzi stolu naprzeciwko krawedzi gdzie byl wystawiany- 50pkt
- Wiezien jest „z niewolony” 50pkt na koncu gry
Atakujacy: Wiezien nie jest juz „z niewolony” 100pkt
Dla obu: 50pkt karnych dla gracza ktory zniszczy wieznia z broni co bedzie powodowac na nim instant death.
Rozstawienie: Mierzymy od koncow stolu 15 cali wtedy powstaje nam dlugi pasek na srodku jest to strefa rozstawienia druzyny broniacej rostawia sie na 18 cali od swojej krawedzi . Pozostale pole to strefa atakujacych gdzie rozstawiac sie moga max 6 cali od krawedzi swoich.
Dodatkowe zasady: Victory Points ,Night Fight(1 runda), Infiltration, Deep Strike (ostatnie 2 tylko dla atakujacych)
Zasady specjalne:
Wiezien: Jest to jednostka gracza atakujacego ktora jest dowodzca HQ (jezeli nie ma gracz takiej jednostki to daje swojego dowodzce jakiegos odzialu a jezeli nie ma takiego to daje zwykly model) ten model przechodzi w posiadanie gracza ktory sie broni . Obstawe wieznia komponuje gracz „obronca”, jego obstawa musi sie skladac z tylu modeli (dowolnych wybranych przez gracza broniacego sie) zeby wartosc obstawy byla wieksza niz koszt wieznia ale zeby nie przekraczala 150pkt (wiadomo model wieznia co kosztuje 10 pkt nie potrzebuje takiej obstawy jak model co kosztuje 100, jednak warto byc bardziej ostroznym przy tak wartosciowym wiezniu ).
Obstawa: moga to byc pojedyncze modele ale nie pojazd moga max znajdowac sie 4” od wieznia, obstawa z wiezniem moga znajdowac sie w pojezdzie ktory ma opcje transportu (o ile jest jeszcze miejsce wolne dla wieznia) w takim przypadku w obstawe (chodzi o zrownawazenie kosztu pktowego) wlicza sie koszt zalogi (transporter mimo ze nie przewozi nie dostaje miano obstawy).
Jak zdobyc wieznia?: Zdobyc wieznia mozna na kilka sposobow: wysztrzelac obstawe i dojsc do niego btb lub w walce wrecz zniszczyc lub dogonic uciekajaca obstawe, wystarczy wtedy skonsolidowac sie z btb z wiezniem i wtedy ta jednostka jest w pelni aktywna (moze dolaczyc sie do skladu lub dzialac solo).
Jak unieszkodliwic spowrotem wieznia?: W takim przypadku trzeba zadac mu ostatnie tyle woundow zeby go unieszkodliwic (wg zasad, zniszczyc), mozna to zrobic w fazie walki wrecz lub sztzelania ale zeby wiezien mogl byc ponownie zlapany w takim przypadku musimy sie z nim stykac btb.
Ostatnio zmieniony przez Gromisław dnia Nie 21:45, 29 Lip 2007, w całości zmieniany 6 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Nie 14:44, 01 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Pierwsze 2 misje są nawet elo, tylko w drugiej trochę za dużo bajerów, pozapomina się o tym wszystkim .
Trzecia misja mi się nie podoba . Zbyt zawiła, osobiście w ogóle jej nie kapuję
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:50, 01 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
A czego nie rozumiesz w misji 3 ? (Spodziewalem sie ze moga byc z nia problemy ale sadze ze jak wylapiemy "niezrozumialosci" to sadze ze bedzie wszystko jasne )
Pozdr
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Nie 16:01, 01 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Rozstawienie: Mierzymy od koncow stolu 15 cali wtedy powstaje nam dlugi pasek na srodku jest to strefa rozstawienia druzyny broniacej rostawia sie na 18 cali od swojej krawedzi . Pozostale pole to strefa atakujacych gdzie rozstawiac sie moga max 6 cali od krawedzi swoich. |
Obrońca wystawia się w tym pasku na środku, więc nie ma krawędzi . Więc jak ma się wystawić 18" od swojej krawędzi
Poza tym co zrobisz w wypadku DC na starym dexie BA?? . Cała death compania jako więzień Zbyt HC misja jak dla mnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Nie 16:10, 01 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Misja X Oddział wybrańców
Obaj gracze rzucają D6, ten kto wyrzucił więcej wybiera czy chcę wybrać krawędź czy pierwszy się wystawiać. Po rozstawieniu gracze znowu rzucają D6. Ten kto wyrzuci więcej wybiera czy chce zacząć lub oddać inicjatywę przeciwnikowi.
Strefy rozstawienia to 15" od krawędzi i 24" od przeciwnika.
Cele misji:
-Za każdy oddział w strefie rozstawienia przeciwnika dostaje się jego wartość punktową
-Przed bitwą obaj gracze wybierają (tajnie) jeden swoją jednostkę (punktującą). Jeśli ta jednostka przeżyje bitwę dostaje się dodatkowe 100pkt
Zasady dodatkowe:
Victory Points, Infiltration, Deep Strike, Night Fight.
Co Wy na to?? Taka dosyć prosta i przyjemna misja mi się wydaje
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 16:36, 01 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Obrońca wystawia się w tym pasku na środku, więc nie ma krawędzi . Więc jak ma się wystawić 18" od swojej krawędzi |
Pasek na srodku ma krawedzie, przeciez przechodzi wzdluz blatu, po prostu przecina blat na dwa rowne prostakaty taki pasy co jest to strefa, konczy i zaczyna sie od krawedzi
Cytat: |
Poza tym co zrobisz w wypadku DC na starym dexie BA?? . Cała death compania jako więzień |
Nie wiem w czym tu problem (zapewne na siedlu wyjasnimy ) wiezniem moze byc tylko jeden model wiec nie ma wala ale i tak o tym pogadamy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 20:40, 01 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
mi się nie podoba to że obrońca zaczyna,ja mam zasade specjalną że zawsze jestem atakującym i w takim przypadku mam z góry przegrane x/
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spyro
Gość
|
Wysłany: Nie 21:40, 01 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
hehe dla mnie misje podobaja sie wszystkie z wyjątkiem 3 misji groooomka xD za duzo tego wszystkeigo i sie pozapomina xd. noi np DC na nowym codexie nawet jak nie bendzie chapli w 6" zagnają jak ci kretyni do przeciwnika ;/.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 7:42, 02 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Dobra wiec 3 misje wywalam xD i wprowadzilem kosmetyczne zmiany do 2 misji
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pią 21:01, 06 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Wreszcie miałem czas żeby przeczytać te paskudne 4 strony tematu (Maciek warn za czytelność twoich postów). Mam kilka uwag (w zasadzie w wiekszosci to pytan)
-Gdzieś na poczatku była propozycja żebym toto poprowadził - jeśli wciąż to jest aktualne to prosze bardzo. Grał napewno nie będę (jakoś tego typu gry nie przemawiają do mnie)
-Chcecie to zgłaszać do ligi?
-Ile bitew ma być?
-Ile osób jest ewentualnie chętnych do gry? Naliczyłem coś koło 6
-Misje z podziałem na ataker i defensora są wybitnie nieturniejowe
-W którejś misji mignęła mi możliwośc podwójnego przerzutu - nie wiem czy twórca tego usprawnienienia (Gromek to ty? ) zdawal sobie sprawę z tego że baaardzo mocno ingeruje w zasady 40k...
Ostatnio zmieniony przez Doom dnia Nie 8:36, 08 Lip 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spyro
Gość
|
Wysłany: Sob 18:06, 07 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
który maciek? pisz po loginie na froum... po to one są
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 19:54, 07 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
A ilu Maćków wypowiadało sie w temacie przy założenieu że żaden post nie wyleciał? Choziło mi o ciebie jakbyś nie zauważył.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Sierżant
Dołączył: 23 Gru 2005
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn, Świątynia Avatara
|
Wysłany: Nie 9:02, 08 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
ie. mi sie tam podoba 3 misja xD nie wiem czego wy tam nie rozumiecie ;p. ja sie pisze jak by co . o ile nie wyjade .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 9:45, 08 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Piotrze możesz uznać że to co napisałem Spyrowi dotyczy również ciebie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:21, 08 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Turniej nie jest zglaszany do ligi jest on fanowy, bitew ma byc 4-5, ja sadze ze wiecej graczy w w40k sie zglosi i fajnie jak bedziesz sedzia Kendo
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|