|
OKF MISCAST Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Nie 20:57, 05 Kwi 2009 Temat postu: pre-DMP 25.04 |
|
|
Po rozmowach z majkiem doszliśmy do wniosku, że on swój lokal na 2000 z super-heavy zrobi w maju, a teraz bedzie pre-DMP
Cytat: |
Turniej odbędzie się dnia 25.04.09 w Klubie Garnizonowym przy ulicy Saperskiej 1.
Sędzia Główny: Paweł Korpal
Sędzia pomocniczy: Olek Śleszyński i Piotr Mariański
Limit miejsc: 20
Wpisowe: 10zł
Zasady:
1. Armie na 1900 pkt standard FOC.
2. 0-1 Special Character/Jednostka z IA na armie.
3. Dopuszczone armie: wszystkie armie i jednostki oficjalne, oraz, po uprzednim zgłoszeniu sędziemu: Citadel Journal, Chapter Approved, White Dwarf (pod warunkiem, że zasady do tychże armii nie zostały zmienione przez nowe kodeksy);
4. Dopuszczone są podręczniki Imperial Armour (za wyjątkiem Super Heavy vehicles, Gargautan Creatures i Flyers).
5. Dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries;
6. Zabronione są VDR i Tyranid Monstrocities;
7. Nie można korzystać z Minor Psychic Powers opisanych w "It's all in the mind";
8. Rozpiski należy przesyłać na adres jedi0 @ o2.pl za poprawne rozpiski przesłane w terminie do 21 kwietnia 2009 r. uczestnik otrzyma 3 pkt do klasyfikacji turnieju.
9. Gramy na stolach 72"x48"
10. Obowiązują oficjalne FAQ oraz PKZ gramy na 5ed.
11. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jestrównież posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team').Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.
12. Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych,
które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.
13. Lasy mają wirtualne drzewka na krawędziach. Polega to na tym, że lasy dają 4+ cover save piechocie i 5+ cover save pojazdom i monsterom na zasadzie „nie wiadomo czy są zasłonięte do połowy”.
14. Armie nie muszą być pomalowane ale odbędzie się ocena malowania:
0-5 malowanie
0-4 konwersje
0-3 podstawki
0-2 WYSIWYG (Jak się ma 100% to wtedy 2 punkty, jak brakuję do 2 rzeczy to 1)
15. Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.
16. W wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary, w których
rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par.
17. Gracze mogą używać „rozsądnych” proxów. Posiadnie proxów automatycznie daje 0 punktów z sekcji hobbystycznej.
18. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania
w myśl jego postanowień.
19. Misje:
1.Misja: Zbieranie informacji.
Rozstawienie: Długie krawędzie (Pitched battle),
Cel misji: Zbieranie informacji.
Zbieranie informacji:
Na polu bitwy są umieszczone 4 znaczniki, których położone są na linii przebiegającej przez środek stołu równolegle do długiej krawędzi. Pierwszy znacznik ustawiony jest 6” od bocznej krawędzi, następny 20” od pierwszego, trzeci kolejne 20” od drugiego, czwarty kolejne 20” od trzeciego czyli musi się znaleźć 6” od drugiej krótkiej krawędzi.
Jeżeli na początku tury danego gracza (przed deepstrike’ami), ów gracz ma w odległości 3”(wystarczy kawałek podstawki) jednostkę punktującą, która nie jest w pojeździe transportowym i przeciwnik nie ma żadnej jednostki 3” od znacznika wtedy ów gracz dostaje 100 VP. Punkty kumulują się przez całą bitwę, zatem sugerowane jest by były spisywane co turę na wspólnej kartce.
Uwaga: Misja trwa ustalone 6 tur.
2.Misja: Anihilacja
Rozstawienie: Długie krawędzie (Pitched battle),
Cel misji: Anihilacja wroga, Za każdą zniszczoną jednostkę przeciwnika gracz dostaje dodatkowe 150 VP. Jeśli którykolwiek z graczy sprowadzi ilość jednostek przeciwnika poniżej połowy początkowej ilości dostaje dodatkowo 400VP.
Uwaga: Misja trwa losową ilość tur.
3.Misja: Epicka bitwa
Rozstawienie: Spearhead
Cel misji: Zajęcie pola bitwy.
Pole bitwy jest podzielone na 6 sektorów: 24”x24” cale. Na końcu bitwy jeśli gracz ma jednostkę punktującą zajmującą sektor a przeciwnik nie ma swojej jednostki punktującej wtedy gracz otrzymuje 350 VP za każdy sektor. W każdym momencie można sprawdzić jak przebiegają linie dzielące pole bitwy na sektory.
Weterani tysiąca bitew: Gracze przed rozstawieniem obu armii muszą wskazać jeden ze swoich oddziałów (dowolny, może to być oddział, pojazd, pojazd dedykowany). Oddział wybrany jest wart dla przeciwnika podwójną ilość VP i ów oddział może raz w grze przerzucić jedną (2 w przypadku morale ) dowolną kostkę na któregokolwiek z modeli z oddziału przy jednym z rzutów na: Trafienie, ranienie, pancerz, cover save, trudny teren, morale, fleet/run, konsolidację, scatter die). Przerzutu nie można użyć jeśli ten już był przerzucany z innej zdolności.
Uwaga: Misja trwa losową ilość tur.
Tabela wyników:
0 - 249 DP 10 - 10
250 - 499 DP 11 - 9
500 - 749 DP 12 - 8
750 - 999 DP 13 - 7
1000 - 1249 DP 14 - 6
1250 - 1499 DP 15 - 5
1500 - 1749 DP 16 - 4
1750 - 1999 DP 17 - 3
2000 - 2249 DP 18 - 2
2250 - 2499 DP 19 - 1
2500 + DP 20 - 0
Czasówka:
9:00-9:30 zapisy
9:30-12:00 1 bitwa
12:15-14:45 2 bitwa
15:00-17:30 3 bitwa
17:30 Sprzątanie i ogłoszenie wyników |
Zgłoszenia
Ederus - Orki
Gromek - Orki
Zioło - Chaos
Olek - BA
ARRRdian - SM
Wosho - SM
Joseph
Irek
Wojtek
Grzegorz R.
Grzegorz Z.
Michał S.
Vladdi
Munio
Tomasz Strawa
Krystian Domeracki
Szymon Domeracki
Szymon Ziajko
Jacek Popielowski
Michał Nowicki
Ostatnio zmieniony przez Ederus dnia Sob 18:34, 25 Kwi 2009, w całości zmieniany 11 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 8:35, 06 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Ja ja ja się piszę (pierwszy ) No no trzeba będzie w święta zabrać się za rekrutowanie boyzów
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zioło
Chorąży
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Olszyn
|
Wysłany: Pon 12:52, 06 Kwi 2009 Temat postu: Re: pre-DMP 25.04 |
|
|
Cytat: |
(w temacie zgłoszenia proszę wpisywać "Kampania Wrześniowa")" |
Trza tak napisać??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 14:18, 06 Kwi 2009 Temat postu: Re: pre-DMP 25.04 |
|
|
Zioło napisał: |
Cytat: |
(w temacie zgłoszenia proszę wpisywać "Kampania Wrześniowa")" |
Trza tak napisać?? |
Już rano wysłałem Pawłowi ten błąd . Nie no nie trzeba
|
|
Powrót do góry |
|
|
Olek
Czempion
Dołączył: 09 Lip 2005
Posty: 854
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE
|
Wysłany: Pon 16:17, 06 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Zgłaszam się na 90% BA
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zioło
Chorąży
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Olszyn
|
Wysłany: Pon 18:28, 06 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Zgłaszm się chaosem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Munio
Czempion
Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: TEAM DAMAGE
|
Wysłany: Sob 22:20, 18 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
I shall play the Wych Cult
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Pon 15:30, 20 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Jakby co, są dopuszczone obydwa dexy IG. Osoby grające na nowym muszą mieć przy sobie zasady i powinny przed bitwą wytłumaczyć przeciwnikowi niejasności i co ważniejsze rzeczy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:33, 20 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Ederus napisał: |
Jakby co, są dopuszczone obydwa dexy IG. Osoby grające na nowym muszą mieć przy sobie zasady i powinny przed bitwą wytłumaczyć przeciwnikowi niejasności i co ważniejsze rzeczy. |
Szkoda że gramy aż na tyle pktów to bym se gwardią zagrał (no chyba że ktoś coś pożyczy) a tak to muszę grać orkami
EDYT: WOW, niezła ekypa przyjezdnych, fajowo (szkoda tylko że znowu tak mało lokalnych graczy )
Ostatnio zmieniony przez Gromisław dnia Pon 15:34, 20 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zioło
Chorąży
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Olszyn
|
Wysłany: Sob 18:50, 25 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Turniej był ogólnie bardzo fajny.
1 Bitwa Munio- DE
Z Muniem grało mi się najfajniej, ale rozwaliły mnie masy lanc. W 1 turze nie zdałem tylko 1 covera co poskutkowało wybuchem mojego 1 rhino.
Ciułaliśmy się tak przez 2 tury, po czym Munio wyleciał Wiedźmami i zabił mi całą armię, lecz trzymałem się dzielnie i zdawałem Gadziliard coverów. Niestety 0-20 do tyłu
2 Bitwa Suchar- orki
Na początku postawiłem wszystko na jedną kartę chcąc wylashować 8 Nobów na motorach, przygotowałem sobie 2 oddziały Khornitów, Kharna, Princa, i wszystko do strzelania na jeden oddział, Lash mi nie wyszedł i byłem w *****. Resztę gry miałem już tylko pod górkę, ale udało mi się wyskrobać 6 punktów. 6-14 dla Suchara
3 Bitwa Patryk- Necroni
Przeraziłem się widząc 2 monole i "Zwiastuna Nocy", którego nie mogłem w żaden sposób zastrzelić, lecz rozwaliłem go w combacie Princem, berkami i Kharnem, po 3 turach combatu. Póżniej próbowałem coś zabić berkami, ale nie wyszło 8-12 dla Patryka
Misje były bardzo słabe, nie chciał bym n nich grać na DMP
Nie trafiłem na Land Raidery, które zazwyczaj rozwalam z 1 Lasscannona w 1 turze , no i było do tyłu, byłem 9.
Ostatnio zmieniony przez Zioło dnia Sob 18:52, 25 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:14, 25 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Turniej IMHO też bardzo fajny ale mieliśmy trochę pecha odnośnie frekwencji. Miało nas być 20 ale chłopakom z lublina zepsuł się samochód czy coś takiego a koledzy z torunia spóźnili się na pociąg. Mimo wszystko było fajnie .
Rozpiskę miałem lajtową (głównie aby zapchać pkty).
1) Bitwa Edek ORKZ
Gacek+ nobzi itd? Hell yeach, walczymy o kilka pktów Rzut kto zaczyna, Paweł. Czyli mecz w 5 minut. Już planujemy iść coś zjeść napić się piwa za nim pozostali skończą grać ale przejąłem inicjatywę i dzięki temu sobie trochę pograłem . Mecz zakończył się 2-18 dla Pawła (choć próbowałem przekonać Pawła aby zakończyć mecz 11:9 dla niego ale nie wiem czemu nie dał się przekonać ).
2) OLO BA
Tym razem ja miałem zacząć ale magiczna czarna kostka DMP spowodowała że OLO przejął inicjatywę. Generalnie walczyło się męsko ale nie udało mi się żadnego pktu ;(.
3) Kolega z Kwidzynia (stara IG)
Fajny mecz do 3 tury nie oddałem żadnego sztrzału, później zaczęły spadać odziały spadochroniarzy i rozwaliły mi 2 lemany . Generalnie odziały spadały robiły mniejszy lub większy rozpierdziel ale kończyło się ich eksterminacją z HF lub innych broni. Mecz bardzo fajny (spisały się szczególnie psychole) 13:7 dla mnie.
Miło było gratki dla ludzi na podium (generalnie gdybym wiedział od początku, że są puchary to bym skromnie powiedział, że bym wygrał ten turniej bez problemu ), wielkie dzięki dla ludzi z Kwidzynia że przyjechali bez żadnych problemów . Oraz szacun dla Munia, że dostał więcej ptków z hobby niż ja (Munio malujesz mi teraz figsy ).
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Sob 19:19, 25 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki wszystkim za turniej . Strasznie dużo stresów mi ten turniej sprawił . W 24h stracić 11 graczy to masakra . Dzięki chłopakom z Kwidzyna, że nie wymiękli
Gackull
Warboss na motorze
8 nobów w trucku
10 boyzów w trucku
10 boyzów w trucku
20 boyzów
18 boyzów
kopta fista rakieta
kopta fista rakieta
kopta fista rakieta
Wagon
Wagon
Nie przetestowałem rozpiski na DMP, bo ktoś mi nie wziął nobów Zagrałem więc tym co miałem pod ręką.
1 bitwa Gromek nowa IG zbieranie informacji
Gromek miał 4 chimery, demola, punishera, zwykłego lemana, 2x penal legion i duży pluton piechoty. Miałem zacząć więc wystawiłem się na 1 turę i kopty poleciały na scoucie max i nagle przejęto mi inicjatywę Straciłem 2 kopty i ruszyłem do przodu. Ostatnia kopta zabiła demola. Gromek coś tam postrzelał i zabił mi trucka z nobami oraz ostatnią koptę. W 3 turze zaszarżowałem tyle ile mogłem. Od tej tury do końca gromkowi zabijałem tyle ile mogłem. Zabiłem mu koniec końców wszystko, ale sam straciłem 3 kopty, 2 albo 3 trucki, 10 boyzów i chyba 18. 18:2 dla mnie.
2 bitwa Grzesiek Rząca demony anihilacja
3 grindy z flegmą, 6x 8 letterów, 2x 5 crusherów i skulltaker i juggernaucie. Przejąłem inicjatywę (to samo munio i olek stoły obok:mrgreen:) Pojechałem do przodu i się szeroko ustawiłem. Warboss i kopty się poboostowały. Spadały demony. 1 grinder się rozbił o trucka i wrócił do rezerw, a skutecznie zdeepowały sie 1 grinder, 1 lettery i crushery z chop-chopem;>. na 5 crusherów bez skulltakera poszło 18 boyzów gackul i warboss i crushery do piachu. Na drugą piątkę, ale już z większym letterem poszło 20 i 10 boyzów. Został skulltaker i ikona na woundzie, a ja straciłem łącznie 8-10 boyzów. Turę potem dostałem kontrę letterów i zostało po wszystkim 2 i 1 boyzów z 8 letterami w combacie. Poza tym spadł kolejny grinder i oddział letterów. Nobzi dostali szarżę grindera i uciekli po 2 turach combatu. Od tego momentu bitwa wyglądała tak, że zabiłem piechotę ślicznie, ale pojazdy były niezniszczalne. Nie zabiłem żadnego grindera (chociaż nobzi mieli 2 podejścia), a straciłem 20 boyzów, 10 boyzów, 10 boyzów, kopty, gackula i połówkę 18 boyzów. 11:9 dla mnie.
Suchar z orkami na 10+7 nobów sektory
Bitwa jak to bitwa z orkami. Kto szarżuje wygrywa. Głównie to ja szarżowałem Suchar przejął inicjatywę (we wszystkich moich bitwach był przejęcie inicjatywy ), gdyby tego nie zrobił straciłby wagona i 2 trucki w pierwszej turze, a tak to było w miarę wyrównanie. Decydujące były 2 oblane pinningi na boyzach. Man of the match to gackul, który szedł i mordował wszystko
|
|
Powrót do góry |
|
|
Munio
Czempion
Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: TEAM DAMAGE
|
Wysłany: Sob 21:36, 25 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Zioło napisał: |
1 Bitwa Munio- DE
Z Muniem grało mi się najfajniej
|
Dzięki ! Mi się ogólnie ze wszystkimi grało super fajnie
Zioło napisał: |
po czym Munio wyleciał Wiedźmami i zabił mi całą armię,
|
Uwielbiam jak ktoś to mówi
Generalnie:
1Bitwa - Zioło
Strzelanie w pojazdy wybitnie mi nie szło,ale w końcu jakoś po gadziliardzie strzałów rozwaliłem wszystkie pojazdy. No i jeszcze sneaky sneaky składy które scorowały przez 4 tury Koniec końców 20:0 for mua
2Bitwa - ARRRRR
No więc ARRRR zaczął,lecz niestety ja miałem pożyczoną czarną kość DMP(nie wiem czemu ona jeszcze nie została zbanowana na turniejach) i oczywiście przejąłem inicjatywe. Niestety,GÓWWNO mi to dało i w pierwszej turze zimmobilizowałem(super...)egzorcyste? nie wiem,coś takiego.Przez wszystkie kolejne tury podobnie,w końcu przegrałem ileś tam.z 16-4? Nie pamiętam.
3Bitwa - Kolega Grzegorz? z Kwidzynia?
No więc kolega grał demonami,zaczałem lecz inicjatywa została przejęta.Strzelanie znowu było mega plewne. 20 lanc przez 3 tury rozwaliło jednego soulgrindera,a przez kolejne 3 tury męczyło się z kolejnym. W ostatniej turze wyleciałem wychami,pozamiatałem 3 squady bloodletterów ale nie zauważyłem,że jeden bloodletter zajmuje mi sektor i go nie zabiłem No i tak byłem o 500-800 pkt do tyłu,no cóż,bywa. Generalnie bardzo miło,13-7.
A i generalnie Archita zasłużyła na złote kalosze bo we wszystkich bitwach pokazała jakie ma jajca (OGROMNE) i się spłaciła i dużo invów zdawała. No poza 3 bitwą,gdzie zginęła za 3 invem,no ale i tak sporo zabiła.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Nie 11:14, 26 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
TOP10
1. ARRRdian
2. Edek
3. Olek
4. Munio
5. Patryś
6. Grzesiek Rząca
7. Suchar
8. Gromek
9. Mateusz
10. Grzesiek Zdanowicz
Gratki dla ARRRdiana i Olka
|
|
Powrót do góry |
|
|
ARDIAN
Zbrojny
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Nie 21:23, 26 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
ARRR
pierwsze primo- sory że nobów zapomniałem
ogólnie to fajosko było, szkoda że się kilka osób zgubiło tylko
1 bitwa SuCHar- przejąłem inicjatywę i wygrałem a poza tym to kolega miał mega niefart (20-0)
2 bitwa munio- munio nie miał szans bo miałem łicz hanterów (tylko grej najci dali ciała), no i a propos
[/quote]A i generalnie Archita zasłużyła na złote kalosze bo we wszystkich bitwach pokazała jakie ma jajca (OGROMNE) i się spłaciła i dużo invów zdawała. No poza 3 bitwą,gdzie zginęła za 3 invem,no ale i tak sporo zabiła.[/quote]
czaszka tej arczicie w 2turze kombatu tego inwa (czyt. te ogromne jajca) zniszczyła (16- 4)
3 bitwa olek - olek wałował i jest slaby (cośtam cośtam)
tak wyszło że wygrałem i mam w domu mega puchar który mi się nigdzie nie mieści
Ostatnio zmieniony przez ARDIAN dnia Nie 21:26, 26 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|