Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 7:46, 31 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
W zasadach chyba stoi że jak monster ma jakieś specjalne bronie to w walce z pojazdami to wybiera czy bije monsterowe S+2d6 czy używa tych specjalnych broni
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nemezis
Czempion
Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn / Wawa
|
Wysłany: Pon 14:02, 31 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Nie wiem nie znam sie az tak na zasadach chalasu Ale jesli tam tego zapisku nie ma to taki demon moglby zinstantowac Land Raidera(tak powiedzial Pawel)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 15:36, 31 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Jaśniej moźna? Nic nie skumałem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Pon 16:31, 31 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Powiem tak kendo. Jesli monster ma jakis UPGRADE DO SILY tak jak np. wraithlord to nie ma 2d6 na pojazdy a rending przeciez nie zwieksza sily . A zinstantowac moze . Daemon prince ma 6 sily na szarzy (przynajmiej moj ) i jak wyrzuci 2 x 6 na przebicie i pozniej kolejne 2 x 6 to wychodzi lacznie 28 .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 6:35, 02 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Nie bo rending również podpada pod kategorię tego typu broni. Z tego co wiem nie można mieć 3d6 na przebijanie pancerza...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Śro 9:27, 02 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Jakby to dzialalo to mozna byloby by miec 4d6 na przebijanie ale mowi sie trudno
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 9:40, 02 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
I to dziala. To jest normalny rending jak w asslout cannonie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Czw 14:37, 10 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Wani juz to wyjaśniłem ale żeby nie wprowadzać innych czytających ten temat w błąd:
Przy zasadzie monsterów napisano że jeżeli broń żeczonego monstera nie modyfikuje mu siły lub nie ma innych zasad specjalnych wtedy monster klepie pojazdy z S+2d6; rending jest jak najbardziej zasadą specjalną więc albo monsterek decyduje się klepać pojazd zwykłą bronią/pięściami (czy co tam mu pięści zastępuje) albo bije tym co mu daje rendinga. Przy okazji ponieważ demon żeby mieć rending musi wykupić talony które uniemożliwiają kożystanie z jakiejkolwiek innej broni musi bić pojazdy z S+d6 i ewentualnie dodatkową kostką z rendinga fajnie co? :d
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ederus
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 2572
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TEAM DAMAGE / West Side
|
Wysłany: Sob 18:48, 12 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Kolejne pytanie.
Frag grenade'y zwiekszaja inicjatywe do 10, a w coverze tez ma sie 10. Czy jak jednostka z markiem slanesha szarzuje z fragami w cover to bije pierwsza?? Bo tez ma 10, a zmniejsza przeciwnikowi i o 1 czyli cel szarzy ma 9
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profanator
Weteran
Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: po prostu z TEAM DAMAGE
|
Wysłany: Sob 19:06, 12 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
granaty i cover dają niemodyfikowalne 10 więc nie
spójrz na doom siren
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nemezis
Czempion
Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn / Wawa
|
Wysłany: Nie 18:48, 13 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Aha to looz :p Czyli wychodzi ze moj vow na +1S i -1I w cowerze posysa 10I i 5S - spoko....
|
|
Powrót do góry |
|
|
Snipa
Lord Administrator
Dołączył: 21 Cze 2005
Posty: 1238
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Czw 15:30, 26 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Mam małe pytanko: czy jeżeli nie można na turnieju kożystać z codex assasins to czy można brać ich do innych armii np. witchhunterów?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szczur
Gwardzista
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:29, 26 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
To cokolwiek problematyczne. Z Ordo Malleus (Grey Knights) możesz jako sojuszników wziąć 0-1HQ i 0-1 Elites. Żeby wziąść zabójcę musisz mieć inkwizytora, który ma silniejszą wersję (inquisitor lord, pochodzi z HQ) i słabszą (inquisitor z elites). Zabójcy oczywiście są elitą, tak więc jedyne co pozostaje to - inki z HQ za 45p i zabójca z elit.
Taka sama kombinacja jest u WH. Tyle że Ordo Malleus posiada bardzo fajny przedmiot, jakim jest Emperor's Tarot, tak więc jeśli już to inki od GK.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nemezis
Czempion
Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn / Wawa
|
Wysłany: Czw 18:56, 26 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
A czy w kodexie ich masz? Jesli tak to mozesz poniewaz to integralna czesc podrecznika i nikt nie moze ci ich zabronic wziac... Bo Demon Haunters tak maja....
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szczur
Gwardzista
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:15, 26 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Cóż, zdaje mi się, że skoro musiałby zabójców brać z Codex: Assassins, i pyta się o ewentualne inne źródła, to raczej ich w codexie nie ma...
Deamon Hunters i Witch Hunters mają w swoich codexach zabójców, których można wziąść jako sojuszników. Tyle, że by wystawić assassina trzeba mieć też inkwizytora.
A jako że sojusznicy to wybór 0-1 HQ i 0-1 elites, to slot elitów trzeba zużyć na zabójcę, a slot HQ na lorda inkwizytora (bo nie można kupić tańszej wersji inkwizytora, która zajmuje slot elites) jeśli chce się mieć zabójcę u space marines.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|