|
OKF MISCAST Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ILIACH
Weteran
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: za górami za lasami, tu z osamą, z talibami.
|
Wysłany: Nie 20:58, 28 Gru 2014 Temat postu: Turniej Warhammera 10 stycznia format patrolowy |
|
|
Studio "Painting Machine" ma przyjemność zaprosić Was na turniej Warhammera 40k!!
10 stycznia (sobota); Sala Kameralna w kamienicy Naujackiej MOKu przy ul. Dąbrowszczaków 3
Zapraszamy wszystkich chętnych, a w szczególności nowych graczy, którzy jeszcze nie mieli okazji uczestniczyć w turniejach.
1. Informacje ogólne:
- Organizator: Studio "Painting Machine"
- Patronat: Miejski Ośrodek Kultury
- Data: 10 stycznia (sobota)
- Miejsce: Sala Kameralna, Kamienica Nujacka MOKu, ul. Dąbrowszczaków 3
- Wejściówka: free
- Limit miejsc: 8
2. Zasady ogólne:
- Sędziowie: Piotr Katkowski, Podręcznik zasad
- Obowiązujący podręcznik zasad: 7 edycja
- Limit punktowy: 750 pkt
- Format gry: Patrol
- ograniczenia:
- max. Strenght: 6,
- max. Toughness : 6,
- max. Wounds: 2
- max. armour save: 3,
- max. invurable save: 5,
- max. max. siła broni: 8,
- max. AP broni: 2
- max. pancerz pojazdów: 32 (jak liczymy: przód+tył+1 bok)
- zasady indywidualne jednostek powodujące przekroczenie powyższych limitów nie mają zastosowania, żadne czary, ulepszenia etc nie mogą spowodować, że jakakolwiek jednostka przekroczy powyższe ramy. W przypadku gdy działanie danego czaru, broni, ekwipunku etc. ma wielofunkcyjne zastosowanie (wywołuje jakiś inny skutek po za zwiększeniem statystyk) stosujemy go z wyłączeniem efektów wykraczających po za powyższe ograniczenia.
- Organizacja armii: 0-1 HQ; 1-4 Troops; 0-1 Elites, Fast Attack, Heavy Support
- Sojusze: zabronione
- Zabronione: Escalation, Stronghold Assault, Datasheets, Formations, Lords of War, jednostki typu Flyer, Flying Monstreus Creature (wszystko, co jest traktowane jako "latające")
- Gramy zgodnie z obowiązującymi zasadami wliczając w to PKZ, URP wraz z aneksami oraz oficjalne FAQi
3. Zgłoszenia.
Zgłoszenia do turnieju należy wysłać do dnia 7.01.15. na adres e-mail: [link widoczny dla zalogowanych]
Rozpiski można wysyłać wraz ze zgłoszeniami.
Osoby, które się nie zgłosiły mogą wziąć udział w turnieju jednak ze względu na ograniczoną ilość miejsc pierwszeństwo mają osoby, które takie zgłoszenie wysłały.
4. Dokumentacja
Gracze zobowiązani są posiadać ze sobą podczas turnieju poprawnie i czytelnie wypełnione rozpiski, obowiązujące zasady własnej armii, a także kostki, miarki i wzorniki, których używają.
Gracze, którzy wyślą rozpiski wraz ze zgłoszeniami do dnia 7.01.15. otrzymają +1 duży punkt liczony do rankingu głównego.
5. Sankcje:
Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nieujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie, w której oszukiwali (20:0).
Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
Przyłapanie na „ustawianiu” wyników skutkuje dyskwalifikacją.
Awanturowanie się na turnieju z jego uczestnikami, sędziami lub organizatorami grozi dyskwalifikacją.
Każde 5 minut spóźnienia z oddaniem wyników po bitwie skutkuje -3 Dużymi Punktami odejmowanymi od rankingu głównego.
Organizatorzy i sędziowie zastrzegają sobie prawo do przerwania bitwy w przypadku przekroczenia czasu gry.
6. Stoły:
Gramy na blatach o wymiarach 48"x48".
7. Klasyfikacje terenowe:
Tereny na stołach ustawiają sędziowie i tylko oni mogą je zmieniać;
- w ruinach na potrzeby poruszania się ściany traktujemy, jako teren dostępny, bez potrzeby wychodzenia przez drzwi, okna – oczywiście LOS sprawdzamy tak jak widać
- poziomy w budynkach traktujemy zgodnie z opisem z podręcznika głównego
- pierwszy poziom górek traktujemy jak zwykły teren a drugi poziom ( >4”), jako teren „impassable”
- wodę w kanałach traktujemy, jako teren trudny i niebezpieczny, teren samych kanałów jak teren dostępny
8. W wyniku losowania gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par.
9. Misje:
Punktacja:
0 różnicy- 10: 10
1 pkt różnicy- 11: 9
2 pkt różnicy- 12: 8 itd.
10. Harmonogram:
11:30 - Zapisy
12:00 - 13:15 - I bitwa
13:15 - 14:15 - Przerwa
14:15 - 15:30 - II bitwa
15:45 - 17:00 - III bitwa
17:15 - Ogłoszenie wyników
11. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|